@Sunshine, yeah je ei is onderweg Hoop dat de zaadcellen je eitje ook vinden!!! @Hilse, oh uitzending is helemaal niet leuk!! Mijn buurvrouw zit ook int leger, is 6 maanden naar Afghanistan geweest.... Lijkt me verschrikkelijk!
@Liefde, nee is echt verschrikkelijk!! Marc is ook al in afghanistan geweest...... Hopelijk mag ie gauw met pensioen hahaha nee geintje.. Maar hij wil er wel uit misschien.. Maarja en dan he!
Poeh heftig vind ik dat soort dingen hoor.... oorlog, bah...... Ja mijn buurvrouw wil er ook uit. Ze is daarom de opleiding tot militair verpleegkundige gaan doen....Met het oog op de toekomst, ze wil graag kinderen, dan heeft ze straks een opleiding en kan ze eventueel ook uit het leger en in een ziekenhuis gaan werken.
Hey das een goeie zet! Zal ik eens voorstellen aan m'n vriend Al is dat niks voor hem haha.. Maar er zijn vast soortgelijke dingen
Tnx meiden, hoop het idd ook dat de zaadjes mijn ei vinden hihi we zullen zien, dan maar kijken over twee weken of ik ongi word.. En als dan weer niks is ga ik naar de HA. Ik bericht jullie uitgebreider later, heb het heeel druk. Liefde houd je ons op de hoogte?? Fijne dag meiden!
Hilse, ja wie weet zijn er soortgelijke dingen!!! Het bloeden lijkt hier na 2dagen gestopt? Ben benieuwd....
Liefde ieder lichaam is natuurlijk anders maar ik heb ongeveer een week gebloed met! Stolsels en stond daardoor ook raar te kijken van m'n posi testen ( ik dacht echt dag t een menstruatie was) en t resultaat groeit nog steeds nu en t ziet er allemaal prima uit Misschien een geruststelling want je hoort altijd dat stolsels einde verhaal zijn ...
Fijn om te horen liga!! Bedankt. hoe gaat het verder met je? Ik ben wel een beetje bang om te testen. maar heb er nog 1 liggen...... dus wie weet waag ik het een keertje.
@all, m'n vriend is net aangenomen voor een nieuwe functie. Hij moet volgende week gelijk weer 2 week weg op oefening maar zal in de toekomst wel meer thuis zijn. Ik heb nou al een paar dagen steeds heel lichte krampjes...!!
Hilse wat fijn voor jullie dat is een prettig gevoel voor de toekomst! Ik voel me steeds beter en kan nu echt een beetje genieten . Ik heb het misschien gemist maar krijg je geen echo ?
@Liga nee volgens mij nog geen echo..... moet naar de ha.... misschien dat ze me doorstuurt nav het gesprek? Ik weet het eigenlijk. ook niet zo goed. ik gs er denk ik sowieso naar vragen want wil graag zeker weten dat alles schoon is. ga over 3weken op vakantie en wil liever niet int buitenland voor verrassingen komen te staan........ ik wacht eerst donderdag even af.....
Heftig hoor Liefde! Ik snap dat je voor dat je naar het buitenland gaat wil weten waar je aan toe bent! @ Hilse - dat is fijn nieuws! Zeker met oog op de toekomst Hier gaat nog steeds alles goed. Mijn testjes worden steeds donkerder (test niet elke dag, maar als ik test zie je duidelijk verschil) verder niet echt klachten. Alleen een beetje last van moodswings De kids op mn werk konden vandaag echt niks goed doen, heel zielig! Had ook heel de tijd het gevoel dat ik wilde/moest huilen, maar had er helemaal geen reden voor. Lekker stom bezig dus!!
Ctje dat huilen wordt alleen maar erger ik huil elke keer als er mensen op tv klappen ... Verschrikkelijk nu ik eraan denk worden m'n Ogen al vochtig zucht... Liefde misschien laat hij ook nog wel bloedprikken om je hcg gehalte goed te bekijken ..
Haha wat grappig meiden die moodswings e.d. Ik heb echt het idee dat ik daar nu ook last van heb.. Maar wil niet op alles letten enzo want straks is het niet zo!
Oh meiden die hier zwanger zijn worden al lekker week. Ik huilde al snel bij "help mijn man is klusser" en reclame van orange babies enzo bij die zielige muziek en huilende baby's. Ehm verder huil ik bij GTST en ga zo maar door. Vriendinnen van me zeggen dat het na de bevalling niet helemaal over is. Haha dus wen er maar aan. Liefde: Pfoeh gelukkig is het bloeden gestopt!
@Liefde, ben heel benieuwd hoe je gesprek morgen gaat bij de ha! @Barb, ik huilde gister omdat de kleine meid moest huilen, zomaar! Vervolgens was zij ineens stil en zei: jij ook huilen??
Hahaha oh oh, ik word een softie Vandaag op mn werk wilde ik ook huilen, maar echt om helemaal niks!! Slaat echt nergens op! Zo te lezen wordt het alleen maar erger.. ik zal mijn vriend vast voorbereiden.. die snapt er helemaal niks van Morgen ben ik 'al' 6 weken! Nog een keer 6 en ik kan het gaan vertellen (Mits alles goed gaat in de tussentijd natuurlijk..) Ben zo benieuwd naar de eerste echo, maar tegelijk ook een beetje bang.. als alles maar goed is
@ Hilse - oehhh spannend zeg!! Ik dacht ook echt zeker te weten dat ik zwanger was en... dat was ook zo!! Ik duim voor je! Nog een paar dagen en je mag testen!! Spannend... Heb je niet al stiekem getest? Ik testte vier dagen voor mijn NOD al positief. Ik houd het forum tijdens mijn huwelijksreis in de gaten Ben zo benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Ik heb toch een bundel voor mobiel internet in het buitenland, dus dat komt helemaal goed!
@Ctje, ja dat snap ik! Spannend omdat je ernaar uitkijkt maar ook weer spannend omdat je hoopt dat alles goed is! Wanneer heb je je echo?