Hier ook een pendel gehad voor okt! Ben het werken voor vandaag nu al zat hahaha, maar er is genoeg te doen pffff. Naar verjaardagen van alle ooms/tantes, neven/nichten doe ik ook niet veel meer. Zijn er gewoon te veel! Ik was begonnen met tempen omdat ik een onregelmatige cyclus had (2009) en toen het weer regelmatig was er eigenlijk niet mee gestopt.
Hallo allemaal Afgelopen weekend gewerkt..Weinig gedaan daarbuiten...nu nog 3 dagen werken (ben op de helft voor deze week van 6 dagen) @Bloempje, idd vandaag mn eisprong Dus vandaag en morgen nog ff klussen en dan dagje vrij...Whaaaaaaaaaaaa wat klinkt dit belachelijk... Stom he..Maja, hopelijk is het deze maand raak..Maar ga er niet vanuit..dan kan het altijd meevallen Maare stel dat het wel raak is, vanaf welk tijdstip zou ik iets moeten gaan merken aan mezelf? Ben deze cyclus al wel veel duizelig en licht in mn hoofd geweest..Ook hoofdpijn kwam hierbij kijken... Ben benieuwd... Wij zijn niet van de ovutesten en temperaturen...Temperaturen zou ik niet eens weten hoe dat precies werkt, en dan moet ik nog een goede thermometer aanschaffen.. Ovutesten willen we pas in januari gaan gebruiken als het voor die tijd nog niet raak is...
@spannend: Nou, veel plezier met klussen dan hè! Ik heb eigenlijk geen idee wanneer je wat moet gaan merken. Ik dacht dat een paar dagen na de eisprong de innesteling is ( als het is gelukt tenminste hè) Volgens mij kun je dan wat buikpijn of steken hebben. Je merkt het natuurlijk ook als je niet ongi wordt aan het einde van de maand.. haha
@Bloempje, hihi ja dat ik niet ongesteld zou moeten worden wist ik ja Ik verwacht niet dat het raak is hoor, maja wie weet.... We gaan ons best doen en hopen dat het raak is Ik heb al een paar dagen last van af en toe steken links onderin mn buik..Ter hoogte van mn heupen zeg maar....Hmmmmmm..... Herkenbaar?
Dat kan natuurlijk ook zijn omdat je ei eraan kwam Maar als je dit ook na je ei hebt dan zou het inderdaad ook wat anders kunnen betekenen. Gewoon afwachten en dan testen wanneer kan. Anders maak je jezelf miss helemaal gek met symptomen die er wel of niet zijn
das waar brondy, maar ik ben er gelukig heel nuchter onder...veel nuchterder dan dat ik voorheen was...Als het komt, dan komt het en zo niet dan niet haha...Maar we zijn er mee bezig en doen ons best...Ik blijf af en toe licht in mn hoofd en in mn buik zit het ook te rommelen...heb dan zo'n raar ongesteld gevoel aan de linkerkant ter hoogte van net boven mn navel zeg maar....Zo irritant..En heb ook af en toe zo'n drukkend gevoel op mn blaas...Pfff vervelend... owja, en heb vanochtend maar 1 sneetje brood op omdat ik echt niet meer lustteEn werd gister misselijk van de friet/cafetariageur...Heel apart..Mja het zal er wel bij horen toch...
Ontpillen en zwangerschapsverschijnselen schijnen erg op elkaar te lijken heb ik hier gelezen. Dus het is afwachten tot je kan testen. Sterkte met de kwaaltjes.
Daar ben ik weer...pff heb het zo druk op m'n werk! Ben pas net een kwartiertje thuis. Had informatieavond. @Bloempje...ik weet niet precies wat voor pak m'n vriend gaat nemen, maar weet wel dat het een lichte kleur wordt (creme of lichtgrijs) en absoluut geen zwart! Wil hij zelf niet en ik vind het persoonlijk ook een beetje saai! Heb wel een idee van wat hij gaat kiezen, maar vind de verrassing ook wel leuk!! @spannend22....blijft raar wat je lichaam allemaal met je kan doen. En natuurlijk denk je met elk kwaaltje...zal het? Proberen zo lekker nuchter te blijven en dan over 2 weekjes testen! Ik duim voor je! Ik ben ook echt benieuws naar m'n eerste cyclus zonder pil . Ik zou zondag ongesteld moeten worden met een cyclus van 28 dagen. Afwachten maar...
Hoi! Ben een tijdje niet geweest maar wel af en toe gelezen! @brittney:wat leuk dat je je droomjurk hebt gevonden! Toch maar goed dat je nog verder ben wezen kijken! @spannend: Hahah je doet je naam eer aan maar zal duimen voor je! Ik weet niet hoe dat zit.met je ei sprong ik heb het nog nooit gevoeld! Groetjes
Het is inderdaad raar wat je lichaam kan doen..Het is ook niet heftig ofzo, maar af en toe vervelend..En dit soort klchten heb ik nog nooit zo langdurig zeg maar gehad...Soms heb ik ook een vlaag van: "voel me zo gelukkig als ik zwanger zou zijn"...Heb ik ook nooit eerder gehad...Ik ben heeeeeeel benieuwd...En hoop dan toch maar dat het wel raak is.....Ik heb ook steeds vaker van die verliefdheidskriebels in mn buik....Herkenbaar bij jullie? Of bij diegene die al zwanger zijn? Vandaag nog 1x klussen en dan weer om de dag tot eind van de week...Dan hebben we er 1,5 week klussen opzitten geloof ik haha..hoelang doen jullie klussen?
@spannend: Nou nou.. jullie klussen wat af zeg.. aangezien wij nog niet voor het echie bezig zijn doen wij het gewoon wanneer we zin hebben. Ik vind je klachten niet echt herkenbaar voor mij... ik voel mijn eisprong volgens mij nooit. Ik denk overigens wel dat het symptomen van je eisprong kunnen zijn, die kun je natuurlijk iets later hebben gehad dan de banner aangeeft. Als je je nou de komende weken bagger gaat voelen en niets meer lust, kan het best eens zijn dat je een beebje in je buik hebt.. haha Gisteren ben ik naar mijn nieuwe neefje geweest. En hij is natuurlijk super lief en leuk en mooi!! Ik heb hem vastgehouden en de fles gegeven.. hij heeft zelfs een boertje gelaten bij mij... daar was ik dan weer heel trots op.. haha... Toch wel leuk zo'n kleintje in je armen. Fijne werkdag of vrije dag allemaal.. Ik hoop dat het weer iets beter wordt dan gisteren.. toen leek het wel nacht.. haha
@Bloempje....wat leuk zo met je kleine neefje! Heerlijk! Ik ben vandaag ongesteld geworden. 3 dagen eerder dan verwacht. Cyclus van 25 dagen dus. Was toch wel blij toen ik ongesteld werd. Toch een beetje van; het werkt allemaal nog na 9 jaar pil haha. Ben benieuwd hoe lang deze menstruatie duurt. Op naar de volgende cyclus!
Een cyclus van 25 is wel fijn als je al echt gericht aan het klussen bent. Beter dan een hele lange cyclus want dan duurt het toch weer langer voor je in de volgende ronde bent toch? Nog 2 weken en dan start ik aan mijn laatste strip Ik ga het dan ook beleven... Ik zit al aan de pil sinds mijn 17e of 18e. Ik ben nu 30 dus dat is een lange tijd pillen geweest. Voorheen had ik ook een regelmatige cyclus dus ik hoop dat ik dat vanaf oktober ook snel weer heb. Hey spannend: wat klussen jullie veel zeg. Om de dag, anderhalve week lang... Vandaag bericht gekregen vriendin van me is net terug van 20wk echo: Een jongen Na anderhalf jaar zwanger...
Hey Brittney: Hoe is het op je werk? Vast erg druk met je klas en administratie? Leuke kids en ouders? Of heb je al een aantal ouders die je liever niet ziet in je klas?
@Barb...ja gigantisch druk op m'n werk. Gelukkig vind ik het wel helemaal leuk! Lieve kids en ook leuke ouders! Informatieavond met de ouders ook al gehad. Ging ook goed Tot nu toe geen vervelende ouders dus gelukkig!
Ik ben benieuwd... Maare, hoeveel klussen jullie dan? Volgende cyclus gaan we niet zoveel meer klussen hoor...
Wij klussen ook om de dag? Naja proberen 1x in de 2 dagen. In ieder geval een week voor mijn verwachte eisprong t/m een halve week erna, zo ong. De dagen ervoor/erna wanneer we zin hebben. Zo vergroot je wel de kans, heb ik ergens gelezen. Gister was ik lekker vrij, vandaag weer werken, pfffff
Ja dat klopt brondy. Hebben wij ook gedaan, alleen dan nog 3 dagen achter elkaar (1 extra dagje zeg maar) rond mn eisprong....
Nou dan moet het toch goed gaan (uiteindelijk)?? Vorige maand ook zo gedaan maar helaas. Maar de dag na mijn ei hadden we niet lekker geklust, was toen een moetje dus tja miss ligt het daaraan
Hey meiden, Morgen nog Mysterylandgangers? Ik wel, lekker dichtbij en mijn vriend brengt en haalt mij en mn zussie, lief he? Als het veel regent zoek ik een leuke tent op en ga daar maar feestje bouwen. Tot zondag maar weer.