Nope, hier geen mysteryganger Vandaag vrij, morge late dienst..Ben ineens aan de poets..Had beetje poetsdrang hahaha... Geniet van jullie weekend
Hier ook geen mysteryland, maar wel net weer een uurtje goed bezig geweest bij de zumbales. Vind het echt super leuk! Ga nu 2x in de week en je zweet toch wel aardig bij zo'n les. Ik had een jaar helemaal niet meer gesport, omdat ik sporten gewoon niet leuk vind, maar dit is heel anders. Lekker dansen! Je merkt niet eens dat je eigenlijk aan het sporten bent Ik ben nu op de 4e dag van m'n menstruatie. Ik ben het iets zwaarder geweest (qua bloedverlies) dan met de pil. Ik denk dat dit de laatste dag is. Hopelijk blijft m'n cyclus regelmatig ben benieuwd. Gister met m'n vriend lekker gefantaseerd over 'ons kindje'. Heerlijk als je mannetje daar ook even zo in mee gaat. Nu nog 5 maandjes geduld hebben.... Maar gaat goed komen, de tijd gaat best snel. Zeker nu ik weer aan het werk ben. Vanmiddag naar een verjaardag toe, dus dat is wel weer gezellig! @spannend22...succes met poetsen Fijn weekend meiden!!
Hey meiden, Ik heb een hele druke dag achter de rug.. Vandaag ben ik inkopen gaan doen voor mijn verjaardagsfeestje. Ik vier het morgen middag voor onze familie. Maandag ben ik echt jarig.. Het is de eerste keer dat ik een verjaardag vier in ons eigen huis.. ik vind het stiekem toch wel een beetje spannend.. haha.. Allemaal een heel fijn weekend toegewenst!
@ bloempje fijne verjaardag vandaag!! En alvast gefeliciteerd.. @ brittney dat is leuk he @ barb nee geen misteryland. Heb gister vrijgezellendag van een vriendin. Hadden een workshop cocktailshaken, was erg leuk. Heerlijk 2 cocktails gehad Maar voel mij vandaag toch niet zo fit was ook pas tegen 3 uur thuis, pffff.
@Bloempje....gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hopelijk volgend jaar met een dikke buik Leuk feestje gehad?? @Brondy...leuk een workshop cocktail shaken! Voel je je vandaag alweer wat beter? Ik ben lekker vandaag en morgen vrij en m'n vriend ook! Heerlijk! Woensdag pas weer werken, lekker kort weekje dus! @spannend22...ik zie dat je over een week kan testen Ben heel benieuwd. Zou leuk zijn als het meteen goed nieuws was! En anders vrolijk door naar ronde 2 alweer. Tijd gaat snel!
@ brittney Voel mij nog steeds niet helemaal top. Miss komt het dat mijn ei er aan zit te komen maar vorige maand heb ik daar geen last van gehad. Maar goed, zeg nooit nooit Tis wel weer rustig hier he
Goedemorgen allemaal, Ik heb gisteren een leuke verjaardag gehad.. lekker met mijn mannetje uit eten geweest en 's avonds nog even de ouders op de koffie gehad.. ik was toch wel moe na zo'n weekend.. phoe.. maar het was wel leuk! @brittney: haha.. misschien inderdaad volgend jaar wel met een dikke buik.. wie weet wat het volgende jaar ons weer gaat brengen... misschien lopen we allemaal wel met een dikke buik of hebben we al een kindje.. @spannend22: Ik ben echt benieuwd of het raak is deze maand. Heb je al klachten/ kwaaltjes? Nou werkse vandaag meiden!
@Brondy.., het is zeker rustig hier Maarja iedereen is weer aan het werk en sommige meiden praten ook mee in andere fora. Maar dat geeft niet, we houden elkaar op de hoogte. Ben benieuwd hoe het voor iedereen gaat verlopen! Wat balen dat je je nog steeds niet helemaal lekker voelt. Kan best komen door je ei hoor. Ik had afgelopen cyclus rond mijn ei echt dat ongesteldgevoel. Niet echt fijn, maar als je het elke maand zou hebben is het wel weer handig om te weten wanneer je ei eraan komt! @Bloempje...fijn dat je zo een fijne verjaardag hebt gehad!
Hi dames! Hoe is het hier? @bloempje nog gefeliciteerd met je verjaardag @brittney geniet lekker van je vrije daagjes! @brondy da's minder dat je je niet zo voelt. Heb er zelf nooit echt bij stil gestaan of ik me anders voel als m'n eisprong nadert.. Hier: zondag is m'n menstruatie begonnen. Nu al weer voorbij. Het was helaas niet raak maar ben blij dat ik weer keurig op tijd ben! 27 dagen dit keer. Dit wordt nu m'n 5e cyclus sinds de miskraam dus ga er vanuit dat die ook wel weer 'normaal' zal zijn! Nog 1 maandje wachten en dan gaan we er echt weer voor
ja dat is ook wel zo ja, werk is weer begonnen. Heb maar even een paracetamol genomen, kreeg er nu ook hoofdpijn bij :x echt vervelend. Naja vanavond lekker knuffelen en hopen dat het deze ronde raak zal zijn. @ yasmin Jammer dat je toch ongi geworden bent, maar ook wel fijn dat je weer optijd bent. Weet je in ieder geval dat het weer goed zit.
Hey girlies, Ik heb drukke werk week en vaak erg laat thuis maar ik heb weer ff snel gelezen hier wat jullie zoal bezighoudt. Bloempje nog van harte! Jammer Yasmin, heel veel succes maar weer in de volgende ronde. Vrijdag begin ik met mijn laatste pilstrip. EINDELIJK. Mijn vriend heeft helemaal geen zin in condooms maar ik zei dat je met voor het zingen de kerk uit, ook zwanger kan worden. Vriend en vriendin van ons zijn namelijk net paar weken daardoor zwanger. Sjah het is het één of het ander Eens even zien hoe lang hij het wil volhouden met condoom.
hallo dames, lange tijd niet geweest..hier gaat alles opzich zn gangetje, maar voel me al paar dagen niet fit...voel me echt misselijk etc...wil nog niet denken dat ik zwanger ben, maar soms heb ik al die symptomen en denk ik het toch wel...erg verwarrend maar we zullen zien volgende week...
haai meiden, Net weer terug van Zumba, was weer super! Helaas zijn m'n vrije dagen alweer voorbij Morgen weer aan de slag! @spannend22....je weet het nooit, het kan zomaar in de eerste keer raak zijn. Maar snap dat je er niet te veel aan wil denken. Je lichaam kan je ook aardig voor de gek houden omdat je het zo graag wil. Maarja ik duim voor je! Zou wel fantastisch zijn natuurlijk! @Barb...heerlijk je laatste strip. Ook al ga je daarna nog niet meteen beginnen, het voelt toch weer als een stapje dichter bij het echte werk. Dat had ik ook! Ik ben nu alweer meer dan een maand gestopt en dus ook nu met condooms Nee, het is niet ideaal, maarja je moet wat hé haha. Nog 5 maandjes afzien Maar het is voor een goed doel @Brondy...je hoort wel vaker dat meiden de ene keer hun ei wel voelen en de andere keer niet. Dus het zou goed kunnen! Ik hoop dat je kwaaltjes snel zullen afnemen! @Yamin...zeker jammer dat het niet raak was, maar wel een mooie cyclus inderdaad. Vol goede moed de volgende ronde in! Heb je altijd al een korte menstruatie gehad? Bij mij duurt het 4 dagen en daarna is het over (soms op dag 5 of 6 ineens nog een druppeltje).
Goedemorgen allemaal, Pfoe, nog drie dagen werken en dan heb ik lekker twee weken vakantie... Ik heb er echt zin in.. Het lijkt alleen wel of deze week extra lang duurt.. haha. @brittney: Die vrije dagen zijn altijd zo weer om hè. Dan kijk je er helemaal naar uit en dan ineens moet je al weer aan het werk.. @spannend22: hmm.. het zou natuurlijk zomaar raak kunnen zijn.. misschien is het van het ontpillen? Of kan dat niet meer.. nou ja.. maar gewoon even geduld hebben.. Ik zou trouwens nu al wel enorm in spanning zitten. Heb jij dat niet? @Yasmin: Dat is wel een korte ongi zeg.. heb je wel getest of weet je gewoon zeker dat het je ongi was.. Nou ik had denk ik deze afgelopen dagen mijn eisprong.. Ik kreeg opeens een enorme steek onderin mijn buik.. ik moest echt even rustig ademhalen want het deed goed pijn.. Gisteren had ik ineens wat afscheiding.. Het zou in principe kunnen als je naar mijn cyclus kijkt.. Ik ben benieuwd of ik deze maand weer zo op tijd ongi wordt. Werkse allemaal dames, nog maar drie daagjes en dan is het weer weekend!!
@ bloempje dat zou goed kunnen inderdaad, ik voel mijn ei ook altijd aankomen. Altijd ontzettende steek in mijn linker zij, helaas deze ronde er ook nog misselijk bij Hahah, ja als je naar je vakantie toe leeft lijken de dagen ervoor zo langzaam te gaan. En als je op vakantie bent gaan de dagen weer veel te snel @ barb met condooms is inderdaad niet super, maar ja je moet wat he om goed te ontpillen. Wij hebben het alleen maar 1 maand vol gehouden, althans ik, hahah @ spannend je weet maar nooit, wanneer ga je testen??
Zal er eens proberen aan te denken of die pijn die jullie beschrijven ook rond m'n eisprong is. Ik voel dat namelijk ook wel eens maar nooit echt de link gelegd dat het mss m'n eisprong kan zijn M'n ongi is idd altijd zo kort geweest. En zie het ook aan m'n temp, die zakt meteen als ik het ben. Geen test gedaan dus. Ik ben die condooms ondertussen ook al zat hahaha. Het is dat m'n vriend er steeds aan denkt want anders..... Nog 1 maand pffff @bloempje Bijna vakantie! Lekker zeg. Ga je ook weg? @spannend Ga jij de eerste zwangere zijn in deze topic??? Die laatste dagen wachten is zo verschrikkelijk. Symptomen die ik toen had: vermoeid, veel plassen, veel witte afscheiding (sorry ) en het heel erg warm hebben en dan weer koud.
@Yasmin: Nee we gaan niet op vakantie.. we hebben een duur jaar gehad met verhuizen, verbouwen etc.. Maar we gaan wel een dagje weg.. naar een dierentuin of naar lekkere winkelen ofzo.. en uitslapen en doen waar je zin in hebt is ook al prima voor mij..
@ bloempje zal voor jullie duimen dat het weer wat beter wordt, want in de regen naar een dierentuin of winkelen is ook niet
Dat is ook vakantie Bloempje!! Heb ik zelf ook 2 weekjes gedaan deze maand. Misschien in okt/nov weer wat daagjes opnemen voordat de drukte hier op werk begint En idd zal ook voor je duimen dat je wat mooi weer krijgt!!
Ha Dames, Zo eerste dag werken zit er weer op. Lekker relax om met de woensdag te beginnen...dan hoeven de kids maar tot 12 uur en ik was zelf kwart over 3 lekker thuis @bloempje...wat jij beschrijft zou inderdaad goed je eisprong kunnen zijn. Ik had in mijn afgelopen cyclus rond m'n eisprong dat ongi gevoel. Wel vervelend, maar ook handig Vrije dagen gaan inderdaad te snel, maarja nog 6 weekjes en dan heb ik weer een weekje herfstvakantie Lang leve het onderwijs! Jij nog heel eventjes doorzetten en dan lekker genieten! @Yasmin...wel handig dat je het zo goed aan je temperatuur kan zien. Over een tijdje wil ik dat ook eens gaan bijhouden om te kijken of ik ook daadwerkelijk mijn eisprong heb, wanneer ik denk dat ik hem heb. Hoe zit dat nou ook alweer. Gaat je temperatuur nou omhoog nadat je een eisprong heb gehad of net daarvoor?