Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Brittney, het zou zeker fantastisch zijn:)Mja we wachten af...

@Bloempje, Het kan van het ontpillen zijn, want dit is zeg maar mn 2e cyclus zonder pil..Mja ik had er de vorige cyclus eigenlijk geen last van...Alleen na mn ei gevoelige tepels, maar meer niet, dus bijzonder is het wel.....Ik heb geduld:) Ik zit nog niet echt in spanning..heb zat te doen hier in huis, op mn werk en door dat niet fit/grieperig voelen denk ik er toch niet heel veel aan op een dag...maja dat komt denk ik wel als het maandag is en ik bijv. niet ongesteld wordt.....Spannend!!!!!

@Brondy, zeker spannend!!!! Ik heb met mn man afgesproken dat we volgende week donderdag gaan testen, wanneer mn ongesteldheid uitblijft....Ik heb maar 1 test liggen, en dat vindt hij genoeg, dus ben heel benieuwd...En ben zeker benieuwd dat wanneer mn menstruatie uitblijft, mijn man het ook zolang vol kan houden...hahaha...ik ben zaterdag jarig, en zou dan in principe kunnen testen, maar dat wil hij nog niet, dus we hebben van die donderdag afgesproken;)

@Yasmin, Wie weet:) Dat wachten gaat stiekem best snel gelukkig..heb zat te doen;) Ik heb 3 symptomen die jij ook had, alleen dat vele plassen niet..Want doordat ik zo weinig eet (echt geen eetlust heb) drink ik ok niet veel en hoef ik niet veel te plassen..Wel had ik vanochtend een enorme druk op mn blaas en kwam er maar beetje uit....Maar die vermoeidheid en witte afscheiding en warm/koud hebben dat heb ik ook....Ik lag gewoon gister om 21.00u al op bed! Ik sliep pas rond 22.30u maar normaal lig ik er nooit zo vroeg in..En denk dat ik dat vanavond maar weer ga doen...En dat terwijl ik morgen dagje vrij heb....Daar komt bij dat ik eind van de middag begin van de avond vaak al begin te gapen:$Heel bijzonder....

@Hier, ik voel me nog steeds belabberd..Sta op het randje van ziek melden ja of nee..Ik heb geen koorts dus vind dat ik het neit kan maken, maar voel me er neit beter door..En die eetlust..Pff heb ook echt geen trek..Vandaag alleen nog maar cup a soup op en 2 sneetjes brood met kaas....Bizar, want normaal begint mn maag wel te knorren, maar nu echt niet...Vanavond maar eens proberen gewoon te eten...Ipv cup a soup met brood...Spinazie a la creme en een stukje vis....Ik moet er nu niet aan denken!!!!Maja, toch maar proberen...
    Je zou bijna denken dat......Mja we gaan niet hopen, want dan kan het alleen maar tegen vallen he...Mn man zegt nu ook steeds: Ja ik zou het wel leuk vinden hoor, maar we zien wel.....
    Gelukkig morgen een dagje vrij en dan vrijdag late dienst...En 's ochtends gesprek op mn werk...Moet morgen eigenlijk alleen boodschappen gaan halen voor mn verjaardag en cadeau voor mn zusje die de dag voor mij jarig is...Dus valt mee met mn invulling...In ieder geval uitslapen tot ik wakker wordt denk ik en de wekker om 11.30u zetten...

Jullie nog plannen?

2. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Spannend...Wat heerlijk om de wekken om 11.30 te kunnen zetten haha. Hier gaat ie morgen weer om 6.40, maar mag niet klagen want ik ben ook 2 dagen vrij geweest deze week!
    Door dat gebrek aan eetlust en niet aan eten moeten denken zou je inderdaad bijna gaan denken......dat denken doen we dan nog maar even niet, maar het hopen WEL :D
    Ben benieuwd of je man het kan volhouden om tot donderdag te wachten als het er bijvoorbeeld dinsdag nog niet is.
    Ik zou dat echt lastig vinden, maarja ben dan ook een beetje on geduldig aangelegd haha

De plannen hier zijn eerst nog 2 dagen werken en zaterdagochtend weer naar zumba en zaterdagavond met vrienden stappen in Rotterdam, dat wordt vast wel gezellig! Zondag nog niets en dat wil ik eigenlijk zo houden :)

3. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Brittney, ja zeker heerlijk..Heb het echt nodig..En nog hou ik slaap tekort:( We gaan idd wel hopen, maar verwacht dat ik gewoon ongesteld wordt maandag of dinsdag....(zeg ik tegen mezelf;))
    Ik ben ook benieuwd of mijn man zelf dat wel vol kan houden tot donderdag haha....Ik weet niet of ik het vol kan houden..Merk dat ik er aardig rustig onder ben....en nog niet zo zit te denken aan mn menstruattie..Leuk zumba he:)Als ik me weer beter voel, wil ik dat zeker weer gaan doen!!!!

Zo, net onkruid uit de voortuin gehaald....Pff steeds als ik dan opsta of snel verplaats, wordt ik duizelig...Erg irritant...Als ik er nou een reden aan kon geven, dan maakte het me niet uit..Maja nu weet je niets en vind ik het zo irritant:(

4. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @spannend...misschien heb je ook wel last van lage bloeddruk. Komt bij mij ook wel eens opzetten. Wordt dan ook heel duizelig met bukken, snel opstaan etc. Kan dan zelf even helemaal zwart zien (tip: zoute drop!). Ik snap wel dat je er onrustig van wordt, denk dat ik dat over een aantal maanden ook wel zal hebben! Het hoort er ook wel een beetje bij, het is ook niet niks! Toch een hele spannende periode!

5. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Brittney, ja dat kan zeker zijn. Zeker nu ik zo weinig eet....Wat ik wel vreemd vind is dat ik steeds zo aan het boeren zit..Alsof ik vol zit zeg maar...Ook zo raar aangezien ik weinig eet:( Enne zoute drop, goede tip, maar moet er nu niet aan denken:)
    Wat zou jij denken na mijn verhalen?

6. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Ik vind zoute drop zelf ook te smerig voor woorden, maar krikt je bloeddruk wel snel op. Even doorbijten...

Ja als ik je klachten zo allemaal hoor, denk je al snel aan een zwangerschap! Echt ontpillen geloof ik niet zo, aangezien je bij je vorige cyclus hier allemaal ook geen last van had. Voor mij zijn er 2 opties; of je lichaam neemt je in de maling omdat je het graag wilt of je bent zwanger! En ik hoop van harte het laatste!!!! Zou het heel leuk vinden voor je!

7. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ik ben best benieuwd..net gedouched...heb een best een opgezette buik..en dat terwijl ik deze week zeker al ongeveer 1 kg kwijt ben door dat weinige eten...Ik zat ook te denken idd: stom lichaam, neem me neit zo in de maling...Aan de ene kant zou ik balen, aan de andere kant denken: we gaan voor de 2e ronde:)
    Vroeg pas aan mn moeder hoe snel zij zwanger was en zij was na ronde 1 meteen zwanger en had misselijkheid die wel te doen was..Mijn klachten zijn ook wel te doen gelukkig, maar zo stom hahaha...

8. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Nog even volhouden en dan ben je van die onzekerheid af! En misschien heb je geen stom lichaam maar een super lichaam! Laten we hopen dat je die goede genen van je moeder hebt!!

9. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Toch weer wat lekker gekletst hier gisteravond :)

@Brittney: je temp gaat idd omhoog als je eisprong geweest is. Denk dat ik deze ronde voor het laatst ga tempen als het me lukt hahaha.
    En je komt het hier zaterdag dus onveilig maken! :p
    Was vorige week wezen stappen na weet ik veel hoe lang hahaha

@spannend: let the countdown begin! Je lichaam kan je idd best voor de gek houden. We wachten geduldig af....

Wie zijn er eigenlijk nu nog meer al bezig?

Hier verder nog niet echt plannen voor het weekend. Denk dat m'n vriend doodop zal zijn van deze week (is van de week weer begonnen met werken).
    M'n jongste zusje vertrekt vandaag naar Curacao voor 5 maanden! Stage lopen. Zou ook graag weer die kant op willen gaan *zucht*

10. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Nog maar 2 daagjes werken! Joepie!:D
    Ik hoop ook dat ik een beetje goed weer heb, maar ik vrees het ergste.. Wij hadden gisteren gewoon de verwarmijn aangezet, zou koud hadden we het..

@spannend: Ik ben zo benieuwd! Als ik je klachten zo hoor dan lijkt het toch aardig op een zwangerschap.. ( het kan natuurlijk ook iets anders zijn... hihi)
    Dat duizelig zijn heb ik ook vaak als ik opsta of als ik heb gebukt.. dat heeft inderdaad te maken met een lage bloeddruk.. ik ben daar eens voor naar mijn dokter geweest.. Zoute drop helpt inderdaad goed en je moet toch wel proberen om goed te eten hoor.. misschien helpt zoute bouillon een beetje.. (ik denk maar hardop mee hè :p)

@brittney: Dat is zo fijn in het onderwijs hè.. dat je kunt uitkijken naar de vakanties.. maar die heb je ook wel nodig en de kinderen ook.. groep 3 is een heel druk en spannend jaar voor die kinderen.

Dit weekend hebben wij een lekker rustig weekend.. lekker genieten van elkaar en van onze beginnende vakantie natuurlijk.. haha.. Ik denk dat ik nog wel even de stad in ga.. ik moet nieuwe broeken hebben. Ik pas echt niets meer door die kilo's die eraf zijn..:)

Nou, werkse allemaal vandaag!

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Moest ff bijlezen, zo.

@ spannend
    Maar wat doe je tijdens jouw verjaardag? wel een wijntje? geen wijntje? of iets anders natuurlijk. Ik zou echt die dag testen om zeker te zijn. Anders lijkt het mij zo zonde als het toch negatief blijkt te zijn volgende week. Maar dat duizelig worden met opstaan heeft denk ik niet echt met zwangerschap te maken, meer met wat de rest zegt, aangezien iedereen dat wel eens heeft.
    Maar maak jezelf niet helemaal gek. Als je zekerheid wilt zou ik eerder een test doen, hoe graag je het aan de andere kant ook wilt uitstellen. En wel goed eten en drinken, dat is belangrijk voor de kleine, mocht die er al wel groeien.
    Ik zal zeker voor je duimen dat het raak is..

Wij zijn nu ook bezig, hebben al flink wat geklust de afgelopen week ;) al vanaf zaterdag, hihi. Nog even volhouden tot na het weekend. En dan weer even rustig aan, het moet natuurlijk wel leuk blijven.
    Heb ook wel eens last van een opgeblazen buik. Nu ook weer, maar dat heeft vast te maken met mijn ei die er is of aan komt. Weet niet of dat ook te maken heeft met een eventuele zwangerschap. Omdat ik mij nu al een paar dagen belabberd voel vroeg manlief of ik al kon testen, hahaha. Ik zei: nee dat is nog veeel te vroeg. Dacht dat ik ongeduldig was ;)

Dit weekend wordt weer druk met beginnend vandaag. Vanavond hebben wij een bruiloft, vrijdag verjaardag van mijn man (hij is volgende week vrijdag pas jarig maar dan vlieft hij naar Monza). En zaterdag verjaardag van mijn paps. Gelukkig ben ik morgen lekker vrij. Moet alleen wel de was doen dan :(

12. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Yasmin, ja ja het aftellen kan beginnen..nog 4 dagen tot ik kan testen;) maar probeer rustig af te wachten....dan blijf ik het rustigst en minder gestresst...

@ Bloempje, wij zijn ook benieuwd..maar ik probeer me er zoveel als mogelijk op in te stellen dat mn lichaam beetje in de war is...Maja mn andere ik zegt iets anders als je snapt wat ik bedoel;) Die duizelingen heb ik wel vaker gehad..dus sta ik niet zo van te kijken, maar is wel irritant hahaha.. Lief van je dat je zo hardop meedenkt..Thnx...:)

@ Brondy, ik drink al een hele tijd niet meer..gewoon geen zin meer in..niet omdat het voor een eventuele zwangerschap zou meoten maar gewoon geen zin meer in..heb op mn bruiloft 1 april voor het laatst echt 1 glas met malibu appelsap op (erg lekker:)) en in turkije 2 cocktails geprobeerd, maar die waren veeeeeeeel te sterk..Dus voorm ij geen alcohol op mn verjaardag;) Die dag gaan we express niet testen, want stel dat het raak is, kunnen we onze mond echt NIET dichthouden haha..mn man zei zelfs: als we het echt echt echt willen weten, kunnen we altijd nog zondag testen, maar aangezien we maar 1 test hebben, test ik zelf eigenlijk liever na maandag (mn dag dat ik ongesteld zou moeten worden).... We maken ons zelf niet gek.ik ben vrij rustig en kan de spanning in bedwang houden...ben er wel mee bezig maar eigenlijk ook weer niet..klinkt logisch he hahaha..ik zie het allemaal wel..aangezien ik me nie fit voel heb ik wel andere dingen om aan te denken;)maargoed in een moment dat ik niets denk, denk ik er toch aan...;) Dat ik goed moet eten en drinken zij mijn man ook al met dezelfde reden als jij hihi..Lief van jullie:) Ik pas goed op mezelf, maar das nie altijd makkelijk... Als het raak is zal ik het hier zsm laten weten..:)

Verder moest ik vandaag op mn vrije dag onverwachts werken waar ik niet zo blij mee was..voel me heel de week al neit lekker en heb ongeveer 1,5 dienst extra gewerkt zeg maar..heb dit ook duidelijk gemaakt naar mn leidinggevende en leidinggevende van het flexbureau..nu hebben ze gezorgd dat ik morgen vrij ben en weekend heb nu:)
    nu ben ik dus weer thuis en heb extra hoofdpijn:(Zo maar weer paracetamolletje slikken....En, heb weer geen eetlust..hoelang kan dat nou nog gaan duren?:(:(Alleen 1 sneetje geroosterd brood met suiker op...En 1 glaasje water..Meer niet..merk dat ik in mn hoofd al wel trek begin te krijgen in lekkere dingen..Vooral zoet...Alleen mn buik moet daar echt nog niet aan denken!!!!Heb sinds gisteravond ook een wat opgezette buik...Dat kan echt niet door het eten komen....:(Ik blijf in afwachting tot volgende week....

13. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hoi meiden de werkweek is gelukkig alweer bijna om. Dus bijna tijd voor ontspanning!!! Gelukkig wordt het weer wat mooier al is het maar voor 2 dagen.

@ Spannend: Vervelend dat je ineens zoveel kwaaltjes hebt maar 'stay cool' al ben zelf ook niet goed in wachten hoor en mijn tijd moet nog komen... Goed dat je gewoon bent gaan werken, geeft ook wat afleiding misschien.

Ik ga weer even wat tv kijken denk ik. Spreek jullie later weer.

14. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Ha meiden,

Zo de donderdag zit er ook weer op, nog maar 1 dag te gaan voordat het weer weekend is! Heerlijk zo'n kort weekje, zou ik elke week wel willen :cool: En eindelijk eens een zonnetje :D

@Spannend...ik snap wel dat je niet op je verjaardag test. Als het raak is, is het natuurlijk moeilijk om je mond dicht te houden omdat je er dan zo vol van bent dat je het net weet en als het niet raak is beinvloed dat misschien ook wel je verjaardag omdat je misschien toch stiekem best teleurgesteld bent. Maar alsnog knap dat je je nieuwsgierigheid kan bedwingen! Eigenlijk wel een goed idee maar 1 test in huis, als je er een paar hebt liggen maak je jezelf misschien wel gek met teveel testen.

@Brondy...leuk een bruiloft! Alleen vind ik het zelf altijd wel jammer als het op donderdag is. Sommige mensen moeten dan op vrijdag weer werken. Maar wel leuk druk weekend! En jullie klussen ook zeker wat af! Zou ik ook doen hoor haha. Maar het moet zeker leuk blijven!

@Bloempje...Die kids moeten zeker hard werken in groep 3. Vind het soms wel zielig. Het is zo anders voor ze dan bij de kleuters!

@Yasmin...Jaja ik kom de buurt onveilig maken, kijk maar uit haha!

15. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    JOEPIE! Eindelijke vakantie! Ik ben er echt aan toe.. Er leek wel geen einde aan de dag te komen vandaag.. :)
    Ik voel me ook al de hele dag niet lekker, misselijk, buikpijn, moe.. bah.. Ik hoop niet dat het begin van mijn vakantie een griepje is..:(
    Maar daar gaan we niet van uit.. Als ik naar buiten kijk en het zonnetje zie schijnen, ga ik ervan uit dat deze twee weken alleen maar zal schijnen.. haha:p

16. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Bloempje, geniet van je vakantie..Het is je gegund;) Voel je je al beter?

@Brittney & Barb, Ik ben zo stom, heb op mn verjaardag getest en hij is NEGATIEF...er stond heel duidelijk: niet zwanger...Ik had de cb met conceptie indicator....ik was beetje in de war vanochtend met mn gevoel..vond ik het nu erg of niet dat ik niet zwanger was op dit moment...aan de ene kant vond ik het heel jammer, aan de andere kant niet want dan hoef ik het nog niet te verzwijgen...maaar ik hou mijn kwaaltjes...Datgene wat ik nu heb is: heel soms kleine dingetjes vergeten, kei vieze smaak in mn mond wat toeneemt bij zure dingen, geen eetlust hebben, boeren na maar iets wat ik heb gegeten (heel af en toe grote, maar vooral kleintjes), alleen water lusten omdat de rest niet smaakt....Mn vermoeidheid is eigenlijk over en pijnlijke tepels heb ik ook niet meer...Ze zijn nog maar een heeeeeeel klein beetje gevoelig gelukkig....Mn darmen beginnen wel te rommelen...Ookal eet ik maar een beetje, ik kan donderop zeggen dat ik ineens heftige ontlastig oid heb...ook zo raar...

Heb toch maar weer 5 testen besteld op internet..Dan kan ik gelukkig pas op zn vroegst ma/di testen omdat ik niet eerder in huis heb..Toch voelt het alsof er iets aan de hand is..maar lees heel veel dat ze pas een paar dagen na NOD positief testen, dus heb de hoop nog niet opgegeven zeg maar...Dus...Ik ben heel benieuwd..maar heb goede afleiding want ben vandaag jarig en heb al 2 taarten gebakken en over ongeveer 1,5 u komen de eersten al...gister op de verjaardag bij mn zusje wel wat kaas en komkommer en gevulde eieren op..gewoon omdat ik wist dat het lekker was en hoopte dat het mn eetlust op zou wekken....maja dat was dus niet...begin vandaag weer helemaal opnieuw:(

17. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @bloempje...wat heerlijk dat je nu vakantie hebt! Ik hoop dat je snel weer opknapt en dat je dan lekker van je vrije dagen kan genieten.

@spannend...wat jammer dat de test negatief was, maar wat je zegt is wel waar inderdaad. Er zijn genoeg meiden die pas een paar dagen na hun NOD positief testen, dus er is nog wel een kleine kans. Je zal het helaas moeten afwachten. Inderdaad wel beter dat die testen pas maandag of dinsdag binnen komen, dan kan je ook even niet testen. Ik duim nog steeds voor je meid, je weet het nooit! Misschien heb je inderdaad gewoon te vroeg getest en anders vol goede moed naar ronde 2!! Hoop wel dat als het niet raak is, de kwaaltjes snel af zullen nemen. Snap dat je daar anders helemaal in de war van raakt!
    En natuurlijk VAN HARTE GEFELICITEERD! Goed bezig dat je zelf taarten bakt! Ik haal ze meestal heel lui bij de multi vlaai ofzo! Hopelijk krijg je een hele fijne dag! Het weer werkt in elk geval mee :)

18. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Bloempje wat lekker dat je vakantie begonnen is! Lekker bijkomen dus na al dat werken.

Spannend gefeliciteerd met je verjaardag. Kan me voorstellen dat die test je heeft geroepen vanuit het kastje, of waar je hem ook gelegd had en dat je toch maar bent gaan testen. Wie weet test je binnenkort positief, we gaan het gauw genoeg van je horen/lezen hier. Veel plezier.

Ik moest donderdag beginnen met de eerste pil van mijn laatste strip. Maar ik heb hem woensdag al genomen dus zal deze maand een cyclus van 27dagen hebben. Ik heb 1 dag gesmokkeld dus. Maarja, alles om de start maar dichterbij te krijgen.

We hebben trouwens in de kerstvakantie een hotelkamer geboekt met bubbelbad en er zit 4 gangendiner bij en ontbijt. Dit doen we elk jaar rond nov. of dec. Meestal nemen we bruidsuites of een themasuite. Echt heel leuk want er zit altijd een jacuzzi bij en het is heel gezellig zo met z'n twee te genieten van luxe. Het hotel is in Maastricht dus doen we er gelijk een dagje Maastricht bij, overdag.

Volgens mijn app 'Monthly cycle' zit ik dan ook in mijn vruchtbare periode maarja dan ben ik al wel 3 maanden van de pil af en is het de vraag of ik een cyclus van 28 aan ga houden. Who knows, spannend spannend.

19. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Scheelt toch weer 1 dag haha. Als je van de pil af bent, ben je toch weer een stapje dichterbij en dan inderdaad je cyclus afwachten. Die van mij was 24 dagen (staat in m'n handtekening nog 25, maar had per ongeluk de eerste dag van m'n nieuwe cyclus meegerekend). Zou het eigenlijk wel relax vinden als dat zo bleef, hoef ik niet zo lang te wachten elke maand. Voelde gister alweer ongi krampjes. Had is vorige keer ook rond m'n eisprong. Ben benieuwd hoeveel dagen het deze keer worden.

Wat heerlijk zeg zo een weekendje lekker luxe! Lijkt me ook wel wat! Zou wel leuk zijn als je dan in je vruchtbare dagen zit. Goede 'klus' omgeving haha.

20. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik voel me vandaag alweer een stuk beter..:D
    @spannend: GEFELICITEERD! Je hebt een mooie dag vandaag, ik hoop dat je een super verjaardag hebt!
    Ik snap wel dat je al hebt getest.. ik zou ook niet kunnen wachten.. Het kan natuurlijk altijd te vroeg zijn.. gewoon nog maar even afwachten en ander door naar ronde 2! Ik zal voor je duimen..

Ik ga hier weer verder met genieten van mijn 1e dagje lekker weer en vakantie.. nog een fijne avond/ weekend allemaal!

Deel Deze Pagina