Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    thnx allemaal:D gister was een erg leuke dag...Heeeel veeeel geld gekregen en een pakketje voor de douche en een cake pakketje om zelf te maken (heb al bedacht dat als we zwanger zijn, we een cake gaan maken met slagroom en muisjes hahahahaha) en een bloempje....Owja en bonnen voor de vögele om kleding te kopen..Dus dat gaan we donderdag maar eens doen.....

Vanacht echt 3 keer ieder uur wakker geweest met een andere droom..Zo stom..Ik droom de laatste tijd wel vaker...Valt zelfs mn mannetje op...Nu net naar het toilet geweest en heb me toch een dik gevoel in mn buik...Dan denk ik weer..het kan ook voor mn menstruatie zijn....Aan de andere kant, ik heb de laatste 2 dagen wel gewoon savonds wat gesnoept in de hoop dat mn eetlust terug komt....(ook weer 1kg bij helaas)...maar die is nu nog niet terug in ieder geval...Die rot smaak blijft, maar nu nog in mindere mate...Maar is nog wel aanwezig:( We wachten rustig af....

2. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Bloempje...fijn dat je je weer wat beter voelt! Hoe is de eerste vakantiedag bevallen :)?

@spannend....Klinkt als een super verjaardag! Veel geld krijgen is altijd fijn :D!! Leuk idee die cake! Bij ons verkopen ze bij de bakker beschuittaarten. Dat is een ronde taart, met de zijkanten van bruin marsepein en op de bovenkant is de helft van blauwe en de helft van roze muisjes. Je kan er dan ook nog een vraagteken of de tekst 'wij zijn zwanger' op laten zetten. Echt heel leuk!! Zag het pas staan en heb het verder tegen niemand gezegd, Misschien ga ik van zo een taart ook wel gebruik maken als we het grote nieuws mogen vertellen!
    Ik krijg ook altijd een opgezette buik vlak voor m'n menstruatie, dus dat zou ook kunnen, maar je weet nooit....
    Waarom duurt wachten altijd zo lang? Ik kan daar ook maar moeilijk tegen. Balen van die eetlust! Duurt ook wel heel lang! Hopelijk is er snel duidelijkheid!

3. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Brittney, heb zeker fijne verjaardag gehad:) We hebben nog meer ideeën als we zwanger zijn..Maar eerst maar eens zwanger zijn zullen we maar zeggen..
    ik zeg dat wel eens tegen mn man dat ik dat denk..maar mijn man zegt steevast: je bent niet zwanger hoor....je bent echt niet zwanger...zo frustrerend soms...het is dan toch anders voor mij als voor hem denk ik...ik voel namelijk veel meer dingen dan hij..nu ook weer is mn reuk beter dan normaal en mn eetlust nog niet weg..mn smaak is ietsje minder maar nog steeds niet lekker...ik heb vandaag wel het gevoel dat ik morgen ongesteld wordt, maarm isschien is dat meer omdat ik dan van de onzekerheid af ben..ik weet het ook niet..
    nu lekker op de bank via laptop atwt kijken van vrijdag..die heb ik dus ff gemist haha...hebben meerdere deze gevoelens die ik heb?

4. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames!

Van het weekend wel zo nu en dan meegelezen op m'n tel. Maar vind het zo irritant om met dat ding een berichtje te plaatsen!

@spannend: bij deze alsnog van harte!! Fijn dat je een leuke verjaardag heb gehad :) Wel wat minder van de test. Maar wie weet, het kan nog steeds. Vandaag is je NOD dag toch?

@bloempje: fijne vakantie!! Ik neem aan dat je vakantie goed begonnen is met dat mooie weer :D

@barb: wat een leuk vooruitzicht zeg! Hoop dat je cyclus snel regelmatig zal zijn

@brittney: was het stappen nog gezellig hierzo

Ik ga maar eens wat doen hier. Heb m'n sporttas weer bij me vandaag maar of ik echt zal gaan is nog een 2e vraag hahaha.

Fijne dag allemaal!

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey ladies

Heb even bijgelezen, maar weet niet of ik alles onthouden heb :(

@ spannend..
    Heb ergens gelezen dat de CB niet zo heel gevoelig is, dus kan natuurlijk zijn dat je met die test te vroeg was, dus wie weet...
    Heb je nu wel of geen eetlust?? of ben je toch ongi geworden :(

@ barb
    Dat is inderdaad een leuk vooruitzicht, hihi. Nu maar hopen dat je niet zo'n lange cyclus hebt.

@ yasmin
    goede instelling, sporttas mee ;) bij mij begint t woensdag weer, maar als ik mij nog zo voel als vandaag dan ga ik niet. Voor het zelfde geldt groeit er al wat ;)

6. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Yasmin, ja vandaag mn NOD..We wachten af....

@Brondy, ik ben benieuwd..Mn eetlust is nog niet helemaal terug..Mn smaak is ook nog niet lekker..Dus we houden de moed erin;)

Mn rode duivels zijn nog niet gespot, dus ben benieuwd...Maja, dat was de vorige keer ook pas eind van de middag..Dus wat niet is kan nog komen;) Hoop het niet maja..Ff wachten tot mn testen binnen zijn als ik niet ongesteld wordt...

7. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Ff tussenstand van mij;) Nog steeds geen rode duivels te bekennen....Ben benieuwd..jammer dat de testen er nog niet zijn hahaha...

8. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Haai meiden!

@spannend...hopelijk blijft het zo! Hou ons op de hoogte!
    Mijn man kan ook zo op mij reageren hoor als mijn fantasie weer op hol slaat, aan de ene kant heel irritant, maar aan de andere kant is het ook maar goed dat er 1 nuchter is anders maak je elkaar gek.

@yasmin...op je telefoon reageren is inderdaad irritant. Je moet 100x inzoomen voordat je het behoorlijk kan lezen. Reageren gaat op mijn BB dan wel weer aardig.
    Het was heel gezellig zaterdagnacht in Rotterdam. We zijn naar Get Back geweest op het stadhuisplein, ken je dat? Leuke tent! We komen er regelmatig!

@Brondy...ik hoop het dat er al wat groeit! Nu nog geduldig wachten tot je kan testen ;)

9. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Hoi Hoi,

Hier nog steeds geen rode duiveltjes te bekennen..Zou het dan toch? Mn mannetje vind het vandaag wel erg spannend...Vraagt steeds als ik van het toilet af kom: Ben je al ongesteld geworden..En als ik dan nee zeg, krijgt hij een grote glimlach op zn gezicht hihi...
    Wat wel bijzonder was, was dat ik vanavond naar zumba ben geweest en steeds kort duizelig werd...En steken in mn buik, maar dan niet onderin maar beetje links en rechts van mn navel die hoogte....Hmmmm.....Ik ben heel benieuwd...Ik hou jullie op de hoogte;)

10. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Wordt nu toch wel heel spannend! Zou zo leuk zijn!! *duimen, duimen, duimen*

11. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ja ja, nog steeds geen duiveltjes en had net wat maagzuur:$ voel dat zure gevoel soms wel in mn buik, maar komt nooit echt omhoog..nu na het douchen wel..niet zo lekker:(

12. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    dames, ik ga naar bed..dromen en wensen dat de rode duiveltjes uit blijven en ik morgenavond als de testen binnen zijn, positief test haha...ik ben van plan dat wanneer de testen morgen binnen zijn, ik morgenavond ga testen als mn mannetje thuis is, en zoiezo woensdagochtend..en als het uitblijft ga ik gewoon donderdag nog een x testen...

spreek jullie snel weer
    truste dames

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    @spannend: ook hier draaien de duimen voor je!! Wel tussendoor blijven reageren hè ;)

@brittney: Nee die naam zegt me niets. Is dat weer een nieuwe tent? Ik ga eigenlijk niet eens zo vaak uit wel af en toe ergens wat drinken of zo.
    Kijk meestal niet op m'n BB omdat ie zo traag gaat (vergeleken met de htc) en ja dat inzoomen is ook zo irritant op de BB. Maar ja moet er maar eens aan gaan wennen.

@brondy: ben gisteren nog echt gaan sporten ook! Achteraf ben ik altijd wel blij dat ik geweest ben maar er naar toe gaan *zucht*
    Vandaag weer maar collega gaat ook gezellig mee!

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ yasmin
    Sportieg hoor dat je ook nog bent gegaan en vandaag weer gaat! Maar nu heb je gelukkig gezelschap ;)
    Ik moet er eigenlijk vanaf woensdag weer aan gaan geloven, maar denk dat ik dat uitstel tot zaterdag, dan begin ik met een rustigere les ;)

@ spannend
    Je maakt het wel heel spannend voor ons hoor ;)
    Op hoeveel dagen zit je nu in totaal?? sorry maar hoeveelste ronde was dit voor jullie ook al weer??

@ Brittney
    Ja moet nog even geduld hebben. Maar ik weet niet. Vorige maand hield mijn lichaam mij ook voor de gek, dus tja :(

15. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @ spannend.... En? Hoe is de stand vandaag?? Ben heel benieuwd!

@yamin.... Goed bezig! Ik ga vanavond ook weer naar de Zumba :)

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Dag dames!!

Ik kom hier ook wat mee kletsten als het niet stoort.
    Mijn man en ik willen in september 2012 voor een kindje gaan, nog wel een hele tijd dus.. Maar ik ben al blij dat ik weet wanneer we kunnen beginnen, dan heb je tenminste een doel voor ogen:)

17. Stitch86

Stitch86 Lid

14 aug 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    #397 Stitch86, 6 sep 2011
    Laatst bewerkt: 6 sep 2011
    Hoi Meiden!!

Ben al een tijdje niet geweest wel af en toe meegelezen!

Jeetje gaat hard zeg;)
    Wie zijn er nu al bezig van jullie??

@Spannend: ben benieuwd voor jullie zal duimen!!!
    @brittney/Yasmin: Leuk dat je aan zumba doet doe ik ook samen met een vriendin is echt leuk!! en je bent gewoon lekker bezig!

Zal nog een hoop vergeten heb zoveel gelezen!

Welkom Toekan!! gezellig dat je mee komt kletsen!:)

Nou wij zijn nu ook voor het eggie bezig wel spannend hoor allemaal maar ik verwacht dat het wel ff duurt......

Nou probeer nu wat vaker te schrijven :D;)

18. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ff tussenstand: nog geen rode duiveltjes te bekennen..En de testen zijnb innen..Dus denk dat ikv anavond en anders morgenochtend ga testen..Wat zouden jullie doen?

Strax kom ik weer uitgebreider kletsen..Zo ff naar mn oduers, die hebben een puppy..Ff spieken hoe het ermee gaat...

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ spannend
    Vanavond natuurlijk ;)
    Hahah, je moet doen wat jou goed voelt!!

@ stitch
    Spannend hoor..
    Wij zijn ook bezig voor het echie, moet nog 1,5 week wachten voordat ik mag testen. Maar denk niet dat het al raak is, zo'n voorgevoel heb ik.

20. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Dag dames, een update: heb net precies getest, maar helaas maar 1 streepje...Ik weet het ff niet...Ik wil nu zo snel mogelijk ongesteld gaan worden....Mn buik en rug zijn al wat aan het rommelen, maar nog steeds niet ongesteld...
    Zouden jullie het vanavond nog een x proberen of morgen/donderdag pas?

Deel Deze Pagina