Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    We weten van 1 uk het geslacht, de ander was nog eigenwijs :D Hopelijk weten we maandag meer...

De 20-weken echo is idd spannend. Er gaat toch een hele last van je schouder als blijkt dat alles goed is...

2. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    @ Liga: Arme meid wat balen allemaal weer zeg. Aan de ene kant goed dat je overal onder controle bent maar dit is wel heel erg veel! Ik snap dat het ook erg vervelend is als je merkt dat je werk steeds minder begripvol wordt. Ik zou daar persoonlijk best mee zitten want het zijn toch je collega's. Ik hoop dat je het van je af kan zetten en dat er snel duidelijk wordt wat er nou allemaal is. Voel je niet bezwaard om hier even te balen zo tussendoor en je ei kwijt te kunnen, het mag!

Naatje: wooow een tweeling, zit het in de fam?? Gefeliciteerd meis! Gaan ze bij elkaar op de kamer of krijgt ieder zn eigen kamer? Hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk? Krijg je ook meer kraamzorg?

@20w echo: Ik vond het best spannend toen het dichterbij kwam en toen het zover was. Het is echt een medische keuring.

3. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hoi Dames!

Zo de stembandjes werken nog hahaha.

@hilse, hopen dat alles goed is dan met de kleine, maar dat zal toch wel ;). Zo krijg je wel wat meer van hem/haar te zien, lijkt me wel weer mooi!

@liga, ik zing eigenlijk voor de hobby, maar zou graag in een bandje zingen, die heb ik helaas (nog) niet gevonden.. Heb nu 2 jaar zangles.. en heel langzaam komt er verbetering is.. Makkelijk is het in ieder geval niet haha.

@naatje, wat geweldig een tweeling!! Op natuurlijke wijze zwanger geraakt van je 2 ukkies? Lijkt me wel extra spannend!!

Groetjes,
    Veetje

4. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden
    @ liga oh wat balen meid.. ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en ik kan niet begrijpen waarom mensen altijd zo snel hun begrip verliezen... helaas vaak genoeg meegemaakt.. maar net alsof je alles zit te verzinnen :s hallo je bent niet voor niets thuis.

@ veetje wat leuk dat je zingt, ik zing ook altijd maar kan het niet dus doe het alleen maar thuis hahahaha maar dan word het meer gillen zegt mijn vriend hahaha

@ Hilse, spannend, fijn weer je ukkie zien hihi

@ naatje wow een tweeling, gefeliciteerd spannend zeg..

Ik ga zo naar het ziekenhuis toe voor alle uitslagen, mijn mannetje gaat mee, ben nu wel beetje zenuwachtig hoop zo dat alles goed is en hoe en wat verder... wish me luck

5. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    @sunshine, veel succes en sterkte in het ziekenhuis. Ik duim voor je dat alles goed is!!

Groetjes,
    Veetje

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine veel succes straks ik hoop dat je goede berichten krijgt!

Naatje gefeliciteerd wat mooi zeg twee wondertjes

Barb Wat ik vooral speciaal vond met de 20 wkn echo was dat ze de bloedstroom helemaal konden volgen en alle belangrijke vaten zo gedetailleerd lieten zien. Echt heel bijzonder!

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sunshine - spannend meis! Succes en ik hoop dat je goed nieuws krijgt. Laat t wel even weten he! :)

8. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    hallo lieve meiden
    Alles was goed zeker ook van manlief , heb een goede eisprong maar een traag eitje.. geen pcos .. hoe kan het dan een traag eitje zijn? Vorige cyclussen erg lang nu voor het eerst een cyclus van 28 dagen gehad dus netjes, hormonen ed allemaal goed, moeten het nu twee maanden weer aankijken en als mijn cyclus weer langer word dan eerder terugkomen, dit is toch positief? Ik snap alleen het trage ei niet of zal dit nog zo geweest zijn dat dit eitje nog niet perfect is vanwege ontregeling door de pil ofzo?

Ik moet alleen nog getest worden op chlamydia omdat dat een reden kan zijn van een traag ei maar dat verwacht hij niet. Als dat zo is moet ik ook meteen terug komen en een kijkoperatie etc foto van eileiders en dat moet ook als mijn cyclus langer word dan 35 dagen maar voor nu moesten we goed oefenen ... Ik was een beetje zenuwachtig dus ben het verder vergeten te vragen en heb hopelijk alles onthouden wat hij zei.. Morgen dan bloedprikken en 3 sept uitslag chlamydia en eind okt terug mocht het dan nog niet gelukt zijn.. dus ik geloof dat het wel goed is toch anders laat die me niet twee maanden aankijken en zeg die goed oefenen en lief zijn ..??
    Oh en dat trage eitje was meer geloof ik van de vorige cyclussen die zo lang waren door ontregeling van pil dan nog denk ik maar ook de waarde van hormoon iets was iets laag geloof ik en toen zei die traag eitje.. maar niet schrikbarend..

Liefs sunshine

9. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    sunshine: klinkt als goed nieuws! laten we hopen dat dit trage eitje er gewoon goed de tijd voor neemt en een mooi plekje aan het uitzoeken is om te nestelen:). Ook heel fijn dat je over 2 maanden terug mag komen dan heb je geen onzekerheid en kun je nu gewoon ontspannen klussen :).

10. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    @all; bedankt voor de felicitaties!

Nee, het zit niet in de familie. Ik ben in de 2e ronde met Clomid50 zwanger geraakt :D. Ze gaan bij elkaar op de kamer slapen, we hebben daar een mooie ruime kamer voor vrijgemaakt (was eerst onze werkkamer). Over 2 weekjes wordt de babykamer + kinderwagen besteld, spannend! Volgens mij krijg ik niet meer kraamzorg, gewoon hetzelfde als iedere moeder die bevallen is. Eventueel zou het wel met 2 dagen verlengd kunnen worden, maar dat ligt aan de situatie op dat moment. Ik heb wel vaker een echo gekregen. In het begin iedere 2 weken en nu is het iedere 3 weken ongeveer, en ik loop bij de gynaecoloog.

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Sunshine - klinkt zeker als goed nieuws! Als het trage eitje iets te betekenen had, hadden ze je niet voor 2 maanden naar huis gestuurd hoor :) Gewoon klussen en over twee maanden ben je weer even verder, wie weet is het dan al raak! :)

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

@sunshine, klinkt goed meid! Zet m op, klussen en lief zijn. Lijkt me een goed plan haha:p
    En ook een geruststellend idee dat je gewoon terug komt over 2mnd!

@naatje, wauw een 2ling! Gefeliciteerd!! Leuk joh! Hoe doen de kids het? Ben niet benieuwd naar een echo foto hoor ;) haha :p

13. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hi meiden zal vanavond ff bijlezen en reageren.
    wil ff kwijt dat ik net bij de gyn vandaan kom.

ik heb maar liefst 27!! eitjes in mn eierstok die niet volgroeien. Een vorm van pco, dit komt doordat mn hormoonhuishouding in de war is van de mk. :(
    Ik heb nu Provera gekregen, cd 3 bloedprikken en blijf nu onder de gyn. ze hoopt dat mn cyclus nu zelf herstelt. Anders wordt het clomid om eisprong op te wekken..... wee niet wat ik er nu van moet denken en voel me eigenlijk ook wel verdrietig :(

sorry voor dit lange verhaal wat alleen over mij gaat ;)

14. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ja maar dat was mijn vorige eitje en die van die lange cyclyssen niet mijn eitje nu, hij heeft nu niet gekeken naar mijn eitje nu dus ik denk dat die ook gewoon op cd16 op ze best is... ja dat wel ja ontspannen klussen hihihi

15. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    oh liefde, hoe kan dat dan heb je soort pco gekregen door de miskraam? ik had ook allemaal eitjes in me eierstok die je zag maar die waren nog zo klein .. door provera ga je dan nu ongi worde?? wat rot zucht en moet je dan clomid blijven slikken of na je eisprong dan weer en dan verder kijken of je cyclus op gang komt?

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oooh liefde - wat vervelend!! :( Ik snap wel dat je flink verdrietig bent!
    Ik hoop voor je dat door Provera je cyclus weer enigszins op gang gaat komen. Wel fijn dat je bij de gyn loopt, die zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat jij zwanger gaat worden!! Heb er vertrouwen in, het komt vast goed! :)

17. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    @Hilse; de kids doen het heel goed! Ze zijn ontzettend beweeglijk. Sinds een aantal weekjes begin ik ze ook al te voelen.. Nah voelen...het zijn nu nog van die "plopjes" die ik voel hihi.. Ik heb wel wat echofoto's op mijn profiel staan alleen dan moet je me even toevoegen als vriendin. De laatste echo's staan er nog niet op dus dat moet ik nog even doen :D

@Liefde1987; ah niet leuk dat je nu ook de MMM in moet. Ik bleek ook pco te hebben (lichte variant) en ben toen ook begonnen met het slikken van Clomid50. In de 2e ronde was het al raak en later bleek dat we zwanger zijn van een tweeling! Ik snap dat je nu verdrietig bent, maar weet dat het ook positief kan uitpakken :).. Hoop dat je ook snel zwanger maken worden!

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Liefde, ach meis toch!:(
    Wat vervelend!! Gelukkig ben je bij de gyn in goede handen lieverd!
    Kan me voorstellen dat je er down van bent hoor..

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Naatje, gedaan!:D hihi
    Wat leuk van die plopjes al! Kan niet wachten hihi!

20. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    liefde meid wat naar *stuurt een dikke digitale knuffel* heel veel sterkte! goed dat ze je nu zo helpen! En probeer niet te verdrietig te worden he.. je weet maar nooit misschien heb je er straks inderdaad ook wel twee. Laat je vandaag es goed vertroetelen dat heb je wel nodig denk ik..

ben ook net terug van de gyn ook hij staat voor een raadsel. Hij weet niet waardoor het komt en heeft me nu doorgestuurd naar de maag darm lever arts in de hoop dat die me misschien verder kan helpen.dus over twee weekjes daar weer naartoe. Ook wordt er voor de 1000 x weer bloedgeprikt.

Deel Deze Pagina