@Wat vervelend joh Liga! Nog geen zekerheid! En tuuurlijk, nog een bloedonderzoek! Ze kunnen je bloed beter gaan bewaren! Nou, hopelijk weet je gauw meer. Kon je niet eerder terecht bij de maag- darm- en leverarts in het zkh? Ik had vanmorgen het hartje van onze kleine opgenomen (er zit een kabeltje bij de doppler zodat je 'm op de computer aan kunt sluiten). Het bestand met hrt geluidje heb ik naar de familie gestuurd, woow wat vonden ze het leuk allemaal!!
@All, thanks meiden voor alle support berichtjes Doet me goed. Het is allemaal ook al wel een beetje bezonken, het komt vast allemaal goed @Sunshine, klinkt goed meid! Hoop dat het deze ronde raak is Iig fijn dat alle uitslagen goed waren! Ik moet Provera de komende 10 dagen slikken, dan word ik na de laatste pil ongesteld, ongeveer 3 dagen daarna. Dan moet ik op cd 3 bloedprikken. Aan de hand daarvan kijkt ze of het lijkt alsof mijn cyclus zichzelf hersteld, als dit niet zo is dan beginnen we met Clomid. In eerste instantie is het nog 1 cyclus afwachten. Door de miskraam is mijn hele hormoonhuishouding overhoop. Aan de hoeveelheid eitjes enz lijkt het er op alsof bepaalde hormonen nog denken dat ik zwanger ben, zodat de eitjes niet kunnen volgroeien. Terwijl een ander hormoon maar eitjes aan blijft maken......Het lijkt dus op een vorm van pco waar je overheen kan ''groeien'' of makkelijk te verhelpe is. Maar dat moet allemaal nog uitwijzen. @Naatje, wauw een tweeling, gefeliciteerd. Fijn dat alles goed gaat. Jou verhaal doet mij helemaal weer opgelucht doen adem halen
@Liga ah vervelend meid Je schiet er dus nog niks mee op... Ik stuur vanaf hier een hele grote digitale knuffel terug! Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. @Ctje, wauw dat dat kan! Super gaaf zeg. Ik wil ook ooit een doppler
Ik had trouwens nog wat leuks! Zie dat ik het nog niet verteld heb..... Ik was dus in het ziekenhuis...maar ik was eigenlijk zo warrig van alle informatie dat ik helemaal vergeten was de medicatie op te halen in de apotheek van t ziekenhuis! Dus ik onderweg naar m'n werk : ooh shit medicijnen vergeten...Ik weer terug. Spulletjes opgehaald hoor ik opeens: "hey wat doe jij hier?" WAREN HET M'N OUDERS!!!!! huh... whaha die komen noooooit int ziekenhuis. M'n vader had last van z''n blinde darm dachten ze, dus hij moest bloed prikken! pff, heb gezegd dat ik bloed moest prikken omdat ik de laatste tijd zo moe ben!! haha, wat een slappe smoes Stom he...
Wat een medische onderzoeken allemaal dames. Super vervelend! Ik duim voor jullie dat het allemaal goed uitpakt. Heb het gelijk weer megadruk met m'n werk. M'n hoofd draait overuren. Ik kan jullie even niet meer bijhouden. SORRY *schaam schaam* Daarom weet ik tijdens dit schrijven al niet meer bij wie welk ziekenhuisonderzoek hoor *schaam schaam again* Iemand vroeg of ik part-time werkte. Nee ik werk fulltime. Maar vanwege suikerfeest (heb veel allochtone kinderen op school) waren we maandag en dinsdag nog vrij. Heb nu 2 dagen weer gewerkt met de kids en ben al helemaal op. Echt weer even opstarten en misschien wel extra moe omdat ik nu zwanger ben. Kinderen reageren wel heel leuk op 'm'n buik. Willen er aan zitten of leggen ineens hun hoofd tegen m'n buik om naar de baby te luisteren haha Ik ga maar even uitrusten na een drukke dag. Hopelijk heb ik snel weer de rust in me om jullie verhalen goed bij te lezen
liefde wow dan schrik je! haha goede smoes vergeet niet volgende week de uitslag aan ze door te geven anders hebben ze misschien door dat er wat anders is .
@Liga haha, nou ik schrok me rot!! Heb al in m'n telefoon een alarmpje gezet met uitslag bloed zodat ik het inderdaad niet vergeet of heel raar sta te kijken als ze er naar vragen!!! haha Had ook meteen m'n man maar even een berichtje gestuurd, stel je voor dat ze m hadden gesproken of wat dan ook! Dan weet hij niet waar het over gaat, dat zou ook stom zijn geweest haha. En heb ook al bedacht dat ik ijzer te kort heb en daar tabletten voor heb gekregen Heb ik namelijk al een keer eerder gehad, dus dat zullen ze dan ook wel niet zo raar vinden haha.
Hallo meiden!! Jeetje wat een verhalen allemaal!! @sunshine, volgens mij is het allemaal positief zo te horen! Ik hoop maar dat je cyclus zich mooi houdt, zoals de afgelopen 2 rondes.. dan zit het daar in ieder geval goed mee . En wie weet is het deze keer gewoon raak!! Succes . Wanneer verwacht je je eitje? @ liga, wat vervelend die onzekerheid! .. Laten we maar hopen dat de andere dokter wel wat vind.. want kan me voorstellen dat je het wel beu bent.. @liefde.. maar goed dat je naar de gyn bent gegaan! Ik hoop dat het met wat hulpmiddelen snel "opgelost" is en dat je van nature weer een regelmatige cyclus krijgt.. En jeetje, kan me voorstellen dat je schrikt dat je ineens je ouders tegenkomt! Maar dat betekent dus ook dat ze niets van je miskraam afweten? Mijn moeder is de enige die weet (op 2 vrienden na) dat we bezig zijn.. vind het wel fijn om af en toe met een ervaringsdeskundige te praten . @Ctje, wat ontzetten leuk! Dan kan je gewoon luisteren naar je kleintje!! Wha, gaaf hoor!! Nog even en dan de 20 weken echo . @Hier, nog steeds op het wachtbankje.. dagen lijken wel voorbij te kruipen haha. Temperatuur is nu op 4 DPO nog steeds even hoog als na de eisprong.. maar ik had eigenlijk verwacht dat hij meer zou stijgen.. blijft hanger op 36,8 graden celcius, terwijl hij voor mijn eisprong schommelde tussen de 36,5 en 36,6.. Maar goed, het is meer dan die 0,2 graden.. Groetjes, Veetje
@Veetje, spannend voor jou! Op het wachtbankje kruipen de dagen altijd enorm langzaam voorbij haha! Ik heb me ook proberen te verdiepen in temperaturen, maar ik weet niet of het wat voor me is. Volgens mij ben ik dan nog meer gefocust!! Klopt, m'n ouders weten niks van onze miskraam.....Heb wel even getwijfeld om het te vertellen. Maar we hebben het toch voor ons gehouden, we konden/kunnen er samen enorm goed over praten. Moet ook wel zeggen dat dit forum ook enorm veel oplucht. Het is niet face to face, maar je kan wel lekker je verhaal kwijt @All....ik twijfel of ik nu komende ronde wel ovulatietesten moet gaan gebruiken of niet.....Maar misschien is dat toch wel handig om te kijken of ik eventueel zelf een eisprong krijg met alleen de Provera...... Zouden jullie nu ovu testen gaan gebruiken?
Hahahaha liefde wat toevallig!! Goede smoes hoor, ze geloven je vast! Jaa zo'n doppler is echt een aanrader! Heb t bestandje echt al 50x afgespeeld, zo bijzonder! Leuk zeg Brittney, hoe de kindjes op je buik reageren. Bij mij zullen ze er vast ook leuk op reageren, al is het anders dan de basisschool. Die kleintjes kunnen zo mega lief reageren. 4 havo zie ik nog niet zo snel - gelukkig - hun hoofd op mijn buik leggen hihi. Morgen weer even naar school om mijn lokaal op te ruimen. Het is echt een zooitje hihi. Maandag weer beginnen.. heb er nog niet echt zin in.. Nou meiden, slaap lekker xxx
Dat werken zal vast tegen vallen!!! zolang lekker vrij geweest. ben benieuwd hoe collegas en je klas reageren nu je opeens (voor hun natuurlihk wel haha) een zwanger buikje hebt.
Liefde: als ik mijn vruchtbare periode en ei niet kon herkennen had ik ovu testen gebruikt. Dus toch handig, toch?
Goedemorgen meiden, @ liefde, gaat het weer een beetje met je. *digitale knuffel*, ik zou precies hetzelfde hebben als jou hoor.. maar het komt goed. Haha dat was spannend dat je je ouders tegen kwam haha en idd wel de uitslag laten weten anders hebben ze misschien wel wat door hihi, ik hoop dat die tabletjes werken en dat alles erna weer gauw vanzelf op gang komt.. @ Britnney, wat leuk dat de kinderen zo leuk op je buik reageren hihi @veetje, ik hoop het ook, ik verwacht me ei over over zeven dagen dus aankomende week kunnen we er tegen aan hihi.. hoop zo dat het raak is en mijn vier pendels uitkomen hihi.. duim duim duim* Erg is dat wachtbankje he pff ik duim voor je hoor.. hoop dat je temp hoog blijft! Ik zit te twijfelen om ook weer te gaan beginnen maar dan ga ik weer zo de focus er op leggen.. @ liefde, miss als je ovutesten gaat doen dan kan je idd kijken of je je eisprong krijgt, wann moet je weer terug naar de gyn? @ctje, ik wil ook eeeeeen dopppler hihih, nee ik zie kinderen van 4 havo idd niet zo gauw hun hoofd op je buik leggen hihi maar ze zullen het vast opmerken meis! @ liga, hoe voel jij je? @ mammietammie hoe is het met jou? Gelukkig laatste werkdag ben toe aan weekend lekker leuke dingen doen.. fijne dag meiden liefs sunshine
Het gaat hier alweer stukken beter hoor meiden En ik ga ovu testen bestellen. @Sunshine, ik moet pas 11 oktober weer naar de gyn. Als de bloeduitslagen niet goed zijn, dan moet ik eerder terug. Maar dan belt ze me. Pas over 7 weken dus, ze hoopt namelijk dat mijn cyclus vanzelf op gang komt!! Maar anders mag ik ook eerder bellen, als ik alweer over de 40 dagen cyclus zit. En dan dus direct beginnen met Clomid @Mammietammie hoe gaat ie meis? Alles voor jezelf op n rijtje kunnen zetten???? Morgen buurt bbq Wij organiseren die met onze directe buren. Dit is het 3e jaar. Er zijn 46!!!kinderen en 28 volwassenen, mooie groep En de enige 2 kinderloze stelletjes organiseren het dit jaar hahaha. We zitten in een nieuwbouw wijk en er heerst hier een ware babyboom!! haha. We hebben heerlijk een grasveld voor t huis, dus overal waar je kijkt zijn kinderen! Heb net een groot springkussen opgehaald voor morgen En ga nu ff boodschappies doen met de buuf! Fijn weekend meiden. x
@ Liefde -Wat leuk zeg! Klinkt echt mega gezellig!! Wie weet loopt/kruipt bij de volgende bbq jullie kindje ertussen! Zou wel erg leuk zijn! @ Sunshine - al klaar met werken? Heerlijk he, weekend! Ga je nog leuke dingen doen? @ Mammietammie - ik vroeg me inderdaad ook af hoe het met jou gaat.. Ben je er al een beetje uit voor jezelf? Zo, mijn lokaal is weer redelijk netjes.. Vandaag vroeg mijn baas of ik volgende week wil helpen met de stageweek voor de tweede klas bij ons op school. Al mijn lessen komen dan te vervallen. Wel een stuk relaxter om nog een week stageadresjes te bezoeken en kinderen te begeleiden. De bovenbouwers wachten wel
yasmin: ik zag het inderdaad was helemaal blij Liefde: wat leuk om dat met de buurt te doen zeg! bij ons wonen vooral gepensioneerde mensen in de directe omgeving hahaha heel rustig, maar lijkt me wel leuk straks voor de kleine. Ik noemde m'n oude buren ook altijd tante en opa en oma Iedereen die weekend heeft fijn weekend! hoe ik me voel..tsja ups en downs vandaag weer een artsenbezoek dus was daarna weer kapot. Zo intensief om elke keer opnieuw alles te moeten vertellen. Maar de kleine was ontzettend druk vandaag. Volgens mij was hij aan het koprollen ofzo hahaha en daar geniet ik ontzettend van. Ik probeer nu ook wat dingen te bedenken die ik thuis kan doen om toch een wat 'leukere' zwangerschap te hebben zeg maar. Als jullie tips hebben hoor ik het graag. Gaan jullie nog leuke dingen doen in het weekend?
Hey meiden, lief dat jullie aan me denken! Heb hier de afgelopen dagen minder gereageerd omdat ik gewoon echt teveel aan mijn hoofd heb! Ik loop over! Heb wel meegelezen trouwens maar niet veel onthouden, sorry. Ik heb nog geen keus gemaakt maar wel met collega's gepraat... Het ene moment denk ik: ik vecht ervoor en blijf gewoon, en het volgende moment denk ik: ik verdien iets waar ik gewaardeerd word. Heb het er wel zwaar mee, eet slecht, heb hyperventilatie en ben in een paar dagen tijd 2 kilo afgevallen. (Euh ok, kan geen kwaad Maar de manier waarop wel). Had woensdag ook nog eens een posi ovutest en eigenlijk geen fut om te klussen. Maar mijn lieverd had gelukkig wel genoeg motivatie dus we hebben ons best gedaan Liefde klinkt leuk die BBQ! En fijn dat je je weer iets beter voelt.
mammietammie: logisch dat je het even gehad hebt hoor! Probeer alsjeblieft wel een beetje goed te eten het moet niet zo zijn dat je eraan onderdoorgaat je leeft tenslotte niet om te werken . vraagje aan iedereen: Ik voel me heel erg dom en ik kan het nergens online vinden maar wij hebben dus de bugaboo en daarbij een heerlijk bugaboo voetenzak. Ik dacht dat je die gelijk kon gebruiken, maar nu vraag ik me dus af kan dat eigelijk wel of is die pas voor na een paar maanden? Hij is zo lekker zacht en warm! En als het niet gelijk mag wat moet er dan in ? Een lodger ofzo met een lakentje en dekentje?!