Ik heb een voetenzak van Joolz maar die vind ik ook best groot. Mammietammie: sterkte met de juiste beslissing maken. Dat heeft even tijd nodig.
We gaan toch maar voor een wrapper de eerste periode heb eindelijk gevonden hoe t werkt : Wandelwagen opmaken: Waskussenhoes of hoeslaken om matrasje Onder t hoofdje hydrofielluier ( in driekant gevouwen) Dan de baby in wikkeldeken of zonder ligt aan t weer Wieglaken (wieg) dekentje Heb echt heel het internet afgestruind Hahaha
Goedemorgen, Hier even een ego berichtje.. Vanmorgen op 6 dpo licht roze afscheiding, na hetafvegen.. Hoop zo dat het een innesteling is en geen vervroegde ongesteldheid!!! Lang leve de onzekerheid... nog 8 lange dagen tot NOD... Pfff wat is het leven van een vrouw toch zwaar . Groetjes Veetje
Hebben jullie TVOH gezien? Sandra zong 'more' op een hele eigen manier. Beetje Adele-achtige stem. Ze is de schoonzus van mijn zus(-je) Ik vond haar echt goed en bijzonder ook.
@Barb - jaaaa die vond ik echt goed!! Leuk joh! Handige info over t opmaken van de kinderwagen. Voor mij duurt t nog even, maar toch
Veetje: spannend!! Laat t eitje maar goed nestelen Barb: vond dr echt super goed! Trouwens een hoop kandidaten vond ik echt goed!
Rustig weekend hier!! Gaat alles goed met jullie? Ik vrees dat ik een blaasontsteking heb.. Morgen maar even de dokter bellen. Hopelijk ben ik er dan met een kuurtje gauw vanaf. Kan ook loos alarm zijn natuurlijk. Morgen weer aan het werk, de vakantie zit er weer op.
Ctje, hier de hele dag misselijk geweest en overgeven en nog steeds.. Pff geen pretje, niks gegeten.. Bleh
Ctje en Hilse sterkte! Hilse let wel op dat je voldoende drinkt hè. Koude en hete dranken prikkelen je mAag meer dus regelmatig slokjes 'lauw' drinken valt wat zachter. Hoop dat je je gauw beter gaat voelen meid
Goedemorgen meiden, @ Hilse wat balen dat je je zo rot voelt, hoop dat het gauw beter gaat.. @ctje oh jee blaasontsteking idd ff dokter bellen.. @mammietammie, wel blijven eten he!!! maar snap dat je het allemaal ff hebt gehad.. @veetje, dat is spannend kan toch juist heel goed zijn waars een innesteling ???? ik duim voor je!! @barb, ohh zij was echt geweldig die sandra, vond er heel veel goede bij zitten trouwens.. @all wij hebben lekker filmpjes gekeken en zijn zaterdag uit eten geweest alleen toen werd mijn mannetje ziek dus dat was wat minder, deze week komt mijn ei over vier dagen dus we gaan vanaf vandaag goed aan de bak, wil niets missen hahaha.. Duimen jullie voor me? Ik moet eind okt terug naar de gyn dus ben benieuwd hoop dat het dan al raak is!!
Hey Dames!! Bedankt voor jullie lieve reacties!! Gisteren had ik ook nog roze afscheiding bij het afvegen, maar vaanmorgen niet meer, dus hoop ook op een innesteling!! Daarnaast is mijn temperatuur voor het eerst sinds mijn eisprong gestegen, laten we hopen dat dat een goed teken is! @Hilse, wat vervelend!! Hoop dat het snel over is zodat je meer van je zwangerschap kan genieten! @Ctje.. ohoh een blaasontsteking lijkt me niet fijn. Snel naar de huisarts . @Barb, ik heb de voice helaas gemist, maar mijn man was onder de indruk!! @Sunshine, ik duim met je mee!! Hopelijk ben je wat onbezorgder nu je weet dat alles goed is!! Wie weet helpt dit!! Groetjes, Veetje
Sunshine ik zalde hele week duimen! Veerle klinkt goed hoor! Nog een weekje en dan kan je testen zie ik spannend !
Veetje: Klinkt goed, dat die roze afscheiding maar eventjes was. We gaan weer duimen! Sunshine: Is je vriend ziek geworden van dat restaurant? Fijn dat je ei weer in aantocht is! Zet 'em op en duimen maar weer Ctje: Ik heb het veel gelezen over blaasontsteking als zw.schapskwaal. Ik merk altijd tijdens het plassen als ik denk dat ik klaar ben en op wil staan dat er altijd nog een restje is om goed uit te plassen. Misschien een tip? Ik heb nog geen blaasonst. gehad. (afkloppen). Hilse: Wat lijkt me dat vreselijk, misselijkheid! Kauwgompje of smintjes helpen misschien een beetje? Oh en cola zeggen ze wel eens he?
Ctje en veetje ik duim voor jullie! Dankjullie voor alle medeleven.. Ik denk dat het een combinatie geweest is van zwangerschaps misselijkheid in de auto en dat ik iets verkeerds gegeten heb.. Heb de hele rit 5x moeten overgeven en toen ik om 23u thuis was nog een keer.. Nu hele nacht goed geslapen en niet meer misselijk.. Durf alleen nog niks te eten haha
@Hilse - jeetje wat vervelend zeg!! Hopelijk ben je gauw van je misselijkheid af. @Barb - thanks voor de tip! @Veetje - dat wordt spannend!! Zal voor je duimen. @Sunshine - ik duim ook dat het bij jou nou eens raak mag zijn!! Wat vervelend dat je vriend ziek is
Hoi Allemaal Ik heb weer bijgelezen!! Was het hele weekend niet op zp geweest...kreeg bijna ontwenningsverschijnselen maar de buurt bbq was echt super leuk en gezellig. Goed geslaagd! @Veetje, oh klinkt goed meis, spannend! Jij temperatuurt he, want dan heb je rond een innesteling ook een temperatuursdaling.... Heb je die gehad? Dat je temperatuur hoog blijft na je ei is wel goed! Spannend, ik duim voor je! @Ctje, hoe was je eerste werkdag? @Sunshine, daar ga je weer, zet m op deze vruchtbare dagen @Hilse, fijn dat je je weer beter voelt... Als ik iemand ben vergeten....sorry
Ohhja jij had die bbq ja, fijn dat het geslaagd was. Nog complimentjes gehad van de buurtjes? Ctje: Heb je een nieuwe klas? Of je oude weer? Welke groep? @all: Vandaag extra naar de VK geweest, mijn bloeddruk is aan het stijgen. (125/80) De onderdruk is 80 maar als die 90 wordt dan moet ik naar de gyn in het ziekenhuis. Spannend want ik heb 5 dagen niks gedaan en het stijgt. Woensdag weer terugkomen (onder werktijd) maar dat is dan maar even zo.