@Barb, oh dat is dan even spannend!!! Hoop dat het woensdag allemaal mee valt met je bloeddruk! Ja we hebben erg leuke reacties en e-mails met complimentjes gehad van de buren Altijd leuk.
@Barb - Ik werk op het voortgezet onderwijs, dus heb verschilldende klassen Ik werk in 1 t/m 4 havo/vwo. Spannend zeg met je bloeddruk!! Hopelijk stijgt ie niet verder. @Liefde - leuk dat de bbq zo'n succes was!! Mijn eerste was prima vol te houden. Deze week nog de tweede klas begeleiden bij hun stage. Volgende week weer echt les geven. Normaal heb ik daar echt weer zin in na de vakantie, maar nu helemaal niet! Mn man is nu op werkweek met de brugklas, vind t maar niks om alleen thuis te zijn. Gelukkig heb ik mn katjes en natuurlijk die kleine in mn buik Morgen mn man opzoeken, want ze zitten hier maar 45 min vandaan, dus ga daar naartoe, zijn ook mijn leerlingen en collega's, dus dat is altijd wel gezellig! En dan begint woensdag mijn studie weer in Tilburg.. nog een paar maandjes en dan hoop ik klaar te zijn met mijn master. Hopelijk red ik het voor de bevalling.. ik mag er tot eind aug over doen.. maar mn afstudeeronderwerp is erg saai.. niet echt motiverend! Nou girls, fijne avond. Mijn vriendin komt gezellig thee dinken en naar de babykamer kijken.
Hey Dames! Hier gaat het nog zijn gangetje.. toch nog wat roze afscheiding, maar het wordt steeds minder.. Dus laten we hopen dat dat positief is . @Ctje, kan me voorstellen dat het even wennen is weer zo'n eerste dag na de zomervakantie. Welk vak doceer je? Leuk dat je man ook in het onderwijs zit en nog bij dezelfde school werkt ook! Hebben jullie elkaar daar leren kennen? @Barb, vervelend die bloeddruk!! Hoop dat ie nu stabiel blijft en niet hoger komt! Is trouwens een onderdruk van 90 te hoog? Normaal is dat toch niet? Of komt dat alleen vanwege je zwangerschap dat 90 te hoog is? @Liefde, zover ik heb kunnen zien heb ik geen "innestelingsdip" gehad.. Maar ik heb dan ook een thermometer met maar 1 cijfer achter de komma.. en daarnaast heb ik het zondag later gemeten, dus kan zijn dat als ik het toen vroeger had gemeten dat ik dan wel een kleine dip had gehad.. Ach.. Ik lees ook wel eens dat je na je innesteling een soort extra stijging kan hebben, een zogenaamde derde verloop in je temperatuur.. We zullen zien!! Nog 6 dagen geduld *duim, hoop, duim, hoop* Ik ga vanavond nog eventjes zingen.. en misschien nog even The Sims spelen.. Manlief is repeteren met zijn band, dus heb een avondje alleen, is af en toe ook wel fijn . Groetjes, Veetje
Veetje onderdruk 90 is normaal ook te hoog.. barb: naar dat je bloeddruk stijgt zeg probeer je er niet teveel druk om te maken, want dat komt je bloeddruk ook niet ten goede ( natuurlijk weet je dat sorry maar wilde t toch ff zeggen zeg maar) t gaat echt snel je bent al 32 weken zie ik! echt bijzonder hoor! ik ben ook weer bij de verloskundige geweest vandaag buik groeit goed m'n gewicht gaat super baby gaat top en hij ligt overdwars! hahaha heb echt gelachen, want we zeiden dat al tegen de pretecho juf maar die verklaarde ons echt voor gek. Ze zei dat denken veel mensen maar dat is nooit zo. Nou nu een heel duidelijk bevestiging gehad en het is ook heel goed te voelen z'n hoofdje enzo . Ben echt blij vandaag waarom weet ik niet, maar ik voel me best goed en ik moet steeds giechelen (hormonen!) Oja en we hebben een snoozebaby wikkeldoek gekocht de delftsblauwe zeg maar vond hem zo cool! hilse: voel je je alweer beter? veetje: het blijft goed klinken meid!
veetje: wat doet je man zingen of een instrument? Mijn man is drummer en is toevallig ook vanavond aan het oefenen!
Ik probeer me ook niet al te druk te maken over dat mn vriend z'n salaris stopt per eind oktober. Ik heb er niet heel erg veel stress van, althans nog niet omdat het nog ver is en er nog van alles kan gebeuren. Maar ik sluit niet uit dat het toch bijdraagt. Ik ben vrij sinds vrijdag, hoef woensdag pas weer te werken en houd alle dagen rust. Dus best gek dat het ondanks het rust houden toch oploopt.
@Liga.. hmm.. ik heb ook wel eens een onderdruk van 90 gehad.. maar toen gaven ze aan dat dat voor 1 keer niet erg was.. Maar goed, verder is ie altijd 80 geweest.. dus zal wel goed zijn .. Mijn man speelt trouwens basgitaar. Maar leuk dat jouw man ook in een band speelt!! @Barb, lijkt me lastig om je rustig te houden, terwijl je toch van alles aan je hoofd hebt.. Misschien wat yoga doen ?? Groetjes, Veetje
Hi Girls! Hier voel ik me idd wat beter gelukkig! Nog wel eng hoor.. steeds bang weer misselijk te worden haha. @Liga, ik heb ook zo'n wikkeldoek! Maar dan een grijze! Gekregen van mn ouders Vanmiddag babykamertje al besteld.. Haha Bij babydump.. Gratis box + 50 korting en een boxkleed ook van snoozebaby erbij gekocht meteen. Wordt met 3week al bezorgd hihi Vl is nu op oefening 2week, waar ik ontzettend van baal, maar als ie terug is gaat ie gelijk het kamertje afmaken zodat het er meteen in kan die week erna.. hihi We zijn er op tijd mee.. Maar ach we zien wel.. Vl zei ineens zondag van nou dan moet je die volgende week maar gaan bestellen.. dus oke hahaha @barb, vervelend van je bloeddruk! Hoop dat het gauw beter gaat..
@Hilse - wooow lekker snel meid!! Welk kamertje heb je? Ook Miami, of toch voor een andere gegaan? @Liga - wat leuk om te lezen dat je zo'n goede bui had vandaag en dat je je goed voelt. Hoop dat je lang van dat gevoel mag genieten. @Veetje - ik geef Nederlands en mijn man geeft Duits. We hebben elkaar inderdaad daar leren kennen toen ik daar 5 jaar geleden stage ging lopen. Inmiddels heb ik daar een vast contract en werk ik er met veel plezier. Slaap lekker allemaal!!
Hilse wat leuk!! Ik vind t geel slim eigelijk wij hadden alle grote aankopen ook zo snel gedaan en achteraf zijn we zo blij omdat t winkelen nu niet gaat . We hebben er dus gewoon echt van kunnen genieten ! Wat voor kleur wordt t kamertje ?
Hello girls, @ all haha ja wij gaan ons best doen deze week maar goed het zal toch wel weer niet denk ik maar dat mag ik niet doen positief denken!! @ Barb, ik denk niet van het eten denk dat hij gewoon een beetje een griepje had al maar het gaat sinds zondag veel beter, gisteren geen last meer dus vreemd hihi, hij kan natuurlijk nu niet ziek worden haha agh nee hoor ziek is ziek.. @veetje, spannend alles kan nog, duim*duim*duim @ hilse hoe voel je je meis?Oh babykamer besteldddd leukkkkk!!! @liga, gelukkig voel je je gister wat beter meis en lekker blijven giechelen hihihih liefs
@Hilse - wij hebben ook geen hoogglans. Ook de witte box genomen, alleen heb ik nog bijbetaald omdat ik graag met lade wilde De box gaan we pas in december opzetten hoor hihi. Heb je ook de wandplank erbij genomen? Ik vind t echt een super kamertje! Nog steeds helemaal verliefd op @Sunshine - positief blijven meis! We duimen allemaal keihard voor je
Nou lekker is dat ik krijg net te horen dat UWV er niet vanuit gaat dat ik ziek door zwangerschap ben omdat het nog niet bekend is wat de oorzaak is. Dit schijnt te betekenen dat ik geen ziekte geld krijg zeg maar omdat ik officieel een 0 uren contract heb. En bedankt zeg ik dan maar.. Aan de ene kant denk ik laat maar zitten gezondheid is het belangrijkst aan de andere kant ben ik best pissig en een beetje stresserig omdat dit betekent dat we bijna 3 maanden mijn salaris moeten missen ..
Nouja dit geloof je toch niet gebeld door garage auto moest kleine beurt kost 80 e normaal. Moet wat vervangen worden 250 e. Hoppa wat een dag hoop dat t hierbij blijft.. Normaal hoeven we niet echt op centjes te letten en nu dubbel op bah! Sorry voel me zielig
@liga, meubels en muren wit. Behangboom op de muur maar weet nog niet waar en in welke kleur, denk rood. Wil graag rood met grijs beetje combineren @ctje, ja ook de wandplank idd! Ja de box gaat bij ons ook nog wel even duren voordat ie er komt te staan vind wel jammer, wil het graag af hebben hahaha! @liga, meid wat vervelend! Kan het niet alsnog anders worden als ze weten wat het is? Wat stom zeg..!
Liga, idd auto's en garages pff nog nooit een succes geweest hier.. Moet de onze volgende week ook brengen, rookt als een gek..
Liga wat een baaldag! Maar naar het UWV kan je toch net zo hard terug slaan door te zeggen dat als het niet door zwangerschap komt dat je ziek bent het ook niet betekent dat je dan NIET ziek bent. Of krijg je alleen geld als je ziek bent nav zwangerschap? En de auto...ja ook hier bekend helaas Maar wel naar dat het allebei tegelijk komt. Geld maakt niet gelukkig zeggen ze, nou ik weet wel dat het wèl ongelukkig maakt als je te weinig hebt... Hilse, leuk de kamer besteld! Ben benieuwd hoe het word. Wil wel foto's zien hoor! Ik ga vandaag weer in gespre op mijn werk. Ben benieuwd... Ben wel toe aan wat meer duidelijkheid. Als er 1 ding helpt om je gedachten van zwanger willen worden af te halen is dit het wel.
@Liga - bleh wat vervelend meis!! Jaaa auto's zijn duur.. de mijne moet ook weer voor apk en we zijn net 300 euro kwijt aan de auto van mn man. Van je salaris is wel echt heeel rot zeg!! Ze weten toch helemaal niet dat het niet van je zwangerschap komt? Je wordt nog volop onderzocht. Pff flinke tegenvallers @Mammietammie - succes met je gesprek. Wat meer duidelijkheid zou zeker fijn zijn ja!