@Liga en Sunshine - bedankt voor de tips!! Ik ga ermee aan de slag @Sunshine - ahhhw wat leuk!! Wat voor pup heb je? Had je al een hond? Het zorgt vast ook voor veel afleiding. Vergeet niet te klussen! @Hilse - wat vervelend meis. Voel je je al wat beter? @Veetje - En en en?
Ctje, na vannacht er 2x uit te zijn geweest om Nora te kalmeren na een droom voel ik me stukken beter haha nee echt hoor! Maar nog niet helemaal fit.. Veetje, enenenenen Sunshine, aaaahw een puppy! Altijd leuk hihi foto?
Veetje : vandaag testdag toch ?? Succes!!!! Hilse: vervelend dat je je zo dizzy voelt doe een beetje rustig aan hè Ctje: emoties Tsja wat zal ik zeggen... Ik huil om alles echt dikke tranen maar kan ook direct weer keihard lachen. Haha ik vind t nu wel hilarisch maar in t begin vooral vreemd. Puppy: wat lief!! Lekker mee knuffelen! Schoonmaakwoede : ik droom nu zelfs over schoonmaken nooit gedacht dat ik dat zou missen, maar nu t niet zo makkelijk gaat voel ik me echt een afkicker.
Hoi Meiden, Hier even snel een berichtje, helaas een omo witte test... Ben bang dat ik door moet naar de volgende ronde.. Groetjes, Veetje
Oooohhh Veetje balen meis!! Even afwachten of je ongi wordt en anders over een paar dagen opnieuw testen.
Ha meiden, Ben ik weer even. Kan de gesprekken niet meer bijbenen. Ben nu weer fulltime aan het werk en het valt me behoorlijk tegen. Kom helemaal kapot thuis na een dag met de kids. Plof dan echt op de banken doe niks meer. Dacht dat de vermoeidheid weg was, maar na een dag werken krijg ik toch wel een klap. Misschien moet ik er nog even aan wennen. Ben nu sinds 2 weken weer vol aan de bak. SORRY dus dat ik hier haast niet reageer. Hopelijk gaat het snel weer beter met het fulltime werken. M'n vader en man hebben de toekomstige babykamer helemaal leeggehaald. Vandaag gaan we verf uitkiezen en dan volgend weekend wordt de hele kamer geverfd. 1 muur wordt licht grijs. 12 september komt de kamer en 10 september de 20weken echo. Spannend allemaal! @Ctje...ik voel de kleine ook al volop. Vol het eigenlijk al vanaf 15,5 week. Maar toen was het af en toe en twijfelde ik nog. Nu is het heel duidelijk en elke dag. Heerlijk! Wat een geluk! De kleine ligt vaak links, maar als ik dan met m'n hand over de rechterkant wrijf komt hij die kant op. Dan voel je hem draaien en het hard worden onder je hand. Zo bijzonder! I'm in love!! @Veetje....wat jammer Flink balen zo'n omo test! Hopelijk staan er volgende ronde 2 vette strepen. @Hilse...ik heb ook een periode erg last gehad van maagzuur. Kleine porties eten en vaker dan normaal. Ik had altijd een rol kaakjes in m'n tas. Als ik het op voelde komen dan at ik wat en zakte het af. @Toekan....fijn dat je nu echt geholpen gaat worden! Hopelijk snel 2 strepen op de test! De rest ben ik vergeten Sorry! Ga m'n best doen om het beter bij te houden! Fijn weekend dames!
@Brittney - wooow zo goed als jij m voelt, voel ik mijn uk nog niet! Ik ga vanaf maandag weer vol aan de bak en zie er ook erg tegenop! Fijn weekend allemaal!
Hoi meiden even in en uitbreken hier. Ik zag een vraag wanneer ik ben uitgerekend? 18 oktober, klinkt nog mega ver weg, oktober. Maarja het is relatief toch best snel. Ik ben van mening dat een vrouw maar 8 maanden moet dragen ipv 9 maanden. Ik heb vreselijke obstipatie. Wel aandrang maar eenmaal op de wc komt het niet eruit, alsof de baby ervoor zit. WAT EEN KWELLING. Ik wil gewoon heeeel graag poepen. Het is nu steeds een bevalling op zich en wat komt er uit (als ik geluk heb)? 3 keutels die klinken als vallende kiezelsteentjes. Ik ga maar snel koffiepads halen voor mijn dolce gusto. Ik merk dat ik ondanks dat ik er door heen gefietst heb, de zwangerschap toch echt als minder fijn ga ervaren nu aan het eind. Veel kwellingen ipv kwaaltjes. Maar ik houd nu snel op met mijn geklaag want ik zag voorbij komen dat er nog niet posi getest is (( Ik blijf gewoon weer duimen draaien meiden.
@Barb - 18 oktober vind ik juist heel dichtbij klinken. Snap wel dat het zwanger zijn nu wat minder leuk wordt. Als ik het zo lees, mag het voor mij nog even duren Ben je bang voor de bavalling? Heb jij zwangerschapscursussen gevolgd? @alle zwangeren: willen jullie een zwangerschapscursus gaan volgen? Zo ja, welke? Wij hebben vandaag een vogelhuisje van Lief bij babypark gekocht. Is een kastje met een kapstop eronder. Foto:
Ctje, Aah wat lief!! Vind die vogelhuisjes echt leuk haha Ik wil graag een cursus doen maar ja wat voor.. Misschien yoga ofzo.. Iemand nog tips voor goede/leuke? Wil ook gaan zwemmen..
@Hilse - thanks!! Ik dacht in eerste instantie: wat moet ik nou met een vogelhuisje in een babykamer.. Maar eigenlijk staat het best schattig
@Hilse - ooohh daar past een vogelhuisje zeker heel goed bij!! Nog even en je weet wat het wordt! Dan kun je gericht verder shoppen
@Ctje, jaa heb er zooooo'n zin in zeg! Kan bijna niet wachten haha! Hoop dat m'n vk er genoeg verstand van heeft. Anders ga ik zeker een pretecho doen
Veetje echt balen meid had goede hoop! barb: Jeetje dat is echt naar ik heb er een paar weken terug last van gehad en ben toen meer gaan drinken en meer fruit gaan eten dat scheelt heel veel bij mij... Je kunt ook even aan de huisarts vragen of je een laxeerdrankje mag gebruiken ik geloof dat roosvicee zelfs iets heeft.. Sterkte meid! ctje: Wat schattig!! cursus: Ik begin 17 september met yoga dus ben benieuwd hahaha All: ik begin nu echt te genieten van de zwangerschap ik kan niet veel maar ik merk dat als ik niet teveel doe ik dubbel en dwars geniet van de kleine dingen die ik doe. Vandaag zijn we even de stad in gegaan ik achterop bij manlief zodat ik voor alle winkels afgezet werd ( kan niet zo veel lopen nogal pijnlijke harde buiken). En ik heb zo genoten! We zijn maar 3 winkels in geweest maar het was echt fijn. Ik merk echt dat m'n buik enorm groeit ! Over een week of 2 moet ik denk ik een grotere maat positiebroeken kopen haahhaa.
Toekan, wat fijn! Hoop dat het nu snel zo ver is voor jullie, jullie hebben lang genoeg gewacht! Ctje balen meis, snap dat je nu niet op extra werk zit te wachten. Kan dat dan zomaar? Heb je niet gewoon een aantal uren per week die Je moet werken? Veetje, balen meis Maar nog niet ongi? Liga, waar blijft die buikfoto dan van die megabuik? Barb grr daar zou ik ook moe van worden ja. Ik heb niet zo'n grote baby als jij in m'n buik maar wel spastische darmen dus weet enigszins hoe het voelt! Hatelijk! Idd, heb je roosvicee laxo al geprobeerd? Maagzuur, vanillevla schijnt te helpen.
@Liga - echt super om te lezen dat je wat meer van je zwangerschap geniet. Al doe je maar kleine dingetjes, het is toch fijn om er even uit te zijn. Gister in bed weer zo'n last van maagzuur. Heb toen een pepermuntje geprobeerd (had nog niks anders in huis en las dat dit ook zou kunnen helpen) het is toen inderdaad gezakt. Ik heb van mijn man De grote geboorte gids gekregen, wat een super handig boek. Echt een aanrader voor alle zwangere vrouwen!
@Barb, vind 18 oktober toch wel dichtbij klinken Het is al september!! hihi @Liga, blij dat je wat meer kunt genieten nu! Nog druk aan het shoppen online? @Ctje, ooh ben benieuwd naar dat boek! Ga gelijk maar eens kijken op internet Ik heb een tijdje terug het grote boek Zwanger! gekocht via mp. Ook erg leuk!
@ Liga: fijn dat het iets beter met je gaat. Bij mij is het nu net andersom maarja ben al aan het aftellen. @ Hilse: die behangbomen zijn erg mooi. Je vindt ze veel op het internet in verschillende soorten en maten. @ Laxo: Op mijn werk hebben we roosvice laxo. Heb vrijdag 2 glaasjes geprobeerd. Het smaakt erg lekker dus dat ga ik kopen. Heb ook koffie pad in huis gehaald voor mijn dolce gusto maar na 3 koffie kon ik nog niet naar de wc dus het is echt serious in mijn darmen. Ik mag geen laxerende medicijnen alleen als dokter het voorschrijft maarja dan kijk ik het nog wel even aan. @ Ctje: super leuk vogelhuisje. Ben benieuwd naar de kamertjes straks...! Ik ga zo naar een kraamfeest fijne zondag meiden!