barb: ja je bent er bijna meid nog even volhouden he! hier vandaag moeten bezuren van gisteren heb de hele dag al zo'n pijn in mn bovenbuik echt naar bloeddruk is gelukkig netjes ben echt blij dat ik zo'n meter thuis heb, want anders moest ik steeds langskomen haahahah
Meiden ik heb een foto van de puppy op me Facebook! @ Barb tegen obstipatie helpt ook pruimen en kiwi's hè of heb je dat geprobeerd en idd laxo roosvicee! Ik heb het erg druk met de pup, morgen reageer ik weer mee! Oh en veetje wat k*t Miss nog te vroeg hoop het zo voor je! Heb mijn ei niet gevonden wel een hoop slijm en pukkel uitbraak dus ik denk wel dat ik in me ovulatie zit duim duim duim!
@Liga - wat vervelend dat je zo'n pijn in je bovenbuik hebt. Gelukkig is je bloeddruk netjes @Barb - Hoe was het kraamfeest? @Sunshine - spannend, hopelijk is t deze ronde raak. Wie weet helpt het dat je nu wat meer met je pup bezig bent Vandaag is onze commode voor het eerst gebruikt hihi. Mn schoonzus was er met haar kleine en die had een poepbroek hihi. Wow, wat een lief mannetje is dat zeg! Ik zou direct tekenen voor zo'n schatje! Van mn schoonmoeder kreeg ik een buikband. Echt een super mooie.. maar of ze schat mij iets zwaarder in, of ze had niet gezien dat die dingen ook een maat hebben.. kreeg namelijk een maat 48 hahahaha ik weet dat ik een buikje heb, maar dit slaat alles heb maar niks gezegd, vond t wel lief dat ze aan me gedacht had Voor de kleine had ze een lief knuffeltje gekocht. Blegh, morgen weer echt werken. Heb er nog nooit tegen op gezien, maar nu echt heel erg! Fijne avond nog meiden!
Ctje hahaha wat grappig Lief idd dat ze aan je gedacht heeft! Weet je waar ze gekocht had? Misschien kan je ruilen zonder bon.. Stiekem haha
Ctje dat vind ik echt humor Hahahaha sterkte vandaag! Vestje is er al nieuws van jou kant ? All: nog 100 dagen tot m'n uitgetekende datum Hihi weer een mijlpaal!
@ctje, hoop het ook dat de pup heeft gewerkt hihi duimen draaien maar maar het zal toch wel weer niet, merk wel dat ik negatief ingesteld aan het worden ben of al ben @ liga hoe voel je je, ja weer een mijlpijl, het gaat ook al opschieten hoor voor jou en barb voor jou helemaal oktober, mijn vriendin is 1 nov uitgerekend dat gaat ook al opschieten, ik heb het nu weer druk op me werk, dus geen tijd over het nadenken van mijn wachtbankje, maar ik hoop dat ik mijn ei maar al heb gehad alhoewel ik geen eierstokpijn heb gehad zucht voorgaande maanden wel maar ik herinner me afgelopen maand dat ik ook niet zo veel pijn had dus wie weet is mijn lichaam nu wel op orde van binnen.. maar als ik naar slijm kijk dat had ik veel wittig als eiwit en dik dus dont know... zucht... meiden ik ga gauw aan het werk zo drukkkkkk
Hoi Meiden, Even snel een reactie. Vandaag ongi geworden.. dus op naar een volgende ronde. Mijn ongi is sinds het stoppen van de pil minder hevig geworden, misschien van het ontpillen, dus ergens hoop ik dat het nu een keer goed doorzet!! @Sunshine, wat lief een pup!! *smelt*. Hoop dat hij/zij welkome afleiding biedt! @barb, sterkte met de laatste loodjes!! Voor je het weet is het oktober. @commode, ben even vergeten van wie de commode was gebruikt, maar wel super schattig! Groetjes, Veetje
@Sunshine ik duim voor je hoor!! @Veetje ahw jammer van je ongi meis! Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar weer
Veetje, ooooh Balen zeg! Weer een nieuwe ronde Sunshine, meestal komt je ei pas een paar dagen na vruchtbaar slijm hè! Doorklussen dus Ik ga vrijdag testen als ik dan nog niet ongi ben, ben zo benieuwd! Heb niet echt last ergens van. Soms van m'n borsten maar dat heb ik wel vaker voor nod. Heb wel het idee dat ik heel lichte soort van blauwe plekken aan de zijkant van m'n borsten heb. Weet niet wat dat nou weer is
Hoi meiden, Lekker weekend gehad? Succes maar weer met werken allemaal jammer Veetje dat je ongi bent geworden ik heb mn laatste provera pil zaterdag gehad. ik hoop morgen of woensdag ongesteld te worden, maar voel nog niks. spannend mammietammie en sunshine! Succes met wachten of klussen k ga maar weer verder met werken. xx
@ mammietammie ja ik ga ook heel de week nog doorklussen tnx meis! @ veetje wat balen maar met goede moed verder! Hilse jij moet extra hard duimen voor me ivm pendel van jou hihihihi! @ liefde hoop dat het gauw komt meis!
@Veetje - balen!! Hopelijk is het volgende ronde raak. @Mammietammie - oeh spannend! Hopelijk test je positief @Sunshine - verlies de moed niet! Gewoon doorklussen en ervan uit gaan dat jullie wonder ook niet te lang op zich laat wachten. Pff ik ben eindelijk klaar! Heb 8 uur achter elkaar lesgegeven. Had wel pauzes natuurlijk, maar vind t super zwaar!! Ben echt kapot nu. Zit nu nog op mn werk te wachten op mn man, die zit in vergadering.Ik wil naar huis hihi lekker vanavond weer gtst kijken!
Ctje, ooh druk zeg!! Lekker gtst weer eindelijk haha!! Iets waar ik elke avond weer naar uit kan kijken, gaat de tijd weer wat sneller van Vanmiddag Nora weggebracht. Vrijdag m'n moeder ook jarig dus denk dat we nog wel even boodschappen gaan doen deze week en dan komt vriendje ook lekker weer thuis!
Hihi hier nog eentje hoor die met smart op gtst zit te wachten Na deze week moet ik het weer 2 weken missen ivm vakantie. Maarja, om die reden is het niet zo erg om te missen
als ik zo naar alle pendels kijk meiden dan ziet het er wel goed uit deze maand he! mammietammie: lekker vakantie! Wij gaan ook een weekje erop uit hopen dat we niet vast zitten aan het huisje maar anders wordt het gewoon een week badderen en relaxen hahahaha
Dankjewel meiden! En inderdaad, gewoon door naar de volgende ronde!! @liga, Het valt inderdaad wel op dat de pendels gaan tellen. Mijn NOD is nu in oktober.. dus ik hoop ook dat de pendel van Hilse uitkomt . Spannend . @Mammietammie, ik ga voor jou duimen!! Spannend hoor, al "klachten" of is alles nog rustig? @Sunshine, zo te lezen moet het volgens de pendels van Hilse deze ronde voor ons beide raak zijn .. Zou mooi zijn!! @Ctje.. pff dat klinkt inderdaad als een lange zware dag.. 8 uur lesgeven.. Zometeen lekker van GTST genieten.. ik moet zeggen dat ik het eigenlijk nog nooit heb gevolgd.. was meer een ONM fan . Groetjes, Veetje
Veetje, nee Best rustig gelukkig. Wel last van m'n borsten maar dat heb ik vaker voor nod. Hoewel ik vandaag ook wel twijfel omdat ze steeds vaker pijn lijken te doen nu. Maar misschien wil ik dat graag Hier nog een ONM fan! Keek het altijd allebei. Wel jammer dat het er niet meer is. Liga waar gaan jullie heen? Wij naar Italië, zo'n zin in!