Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hier nog gtst fan :D

Liga en Mammietammie heerlijk bijna vakantie meiden.

wij zijn de 1e week vsn oktober vrij en hebben gister onverwachts een weekje Dubai geboekt! dat is ookal over. 4weken.

vant weekend waren we uiteten met vrienden en op het laatst kregen we een gelukskoekje. bij mij stond er in: JE GEDULD ZAL SPOEDIG BELOOND WORDEN.....hoe leuk is dat :) en 3 pendels deze maand..... ga bijna geloven dat dat betekend dat ik weer een spontaan ei heb deze maand :D.

2. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ all ik ben ook een GTST fan yeahh!! hihi!
    @ veetje hoop het meis dat onze pendels uit komen en ook die voor mammietammie hihi, jji zit al twee dagen voor je nod ik duim voor je mammietammie..
    wij klussen gewoon door en ik hoop idd ook dat onze pup me wat afleiding brengt dat doet het ook wel want ik heb geen idee hoeveel dpo ik zit behalve als ik naar mijn banner kijk maar of die klopt... had vannacht wat rechter eierstok pijn dus denk dat het wel goed zit.. pukkeluitbraak is ook aan het minderen, hoop het zo voor deze maand ben er zo aan toe wil het zo graag, mijn vriendin bevalt al eind volgende maand begin nov.. maar ik weet zeker dat mijn tijd komt, we zijn onderzocht alles moet goed zijn op het eerste gezicht en is het eind okt niet raak moest ik terug naar de gyn!

@liefde leuk ook op vakantie na dubai gaaf, is er al ontwikkeling bij je? hoop dat je ongi doorzet en alles vanzelf weer gaat meis..

@liga laten we het hopen hihi, we hebben veel pendels allemaal, ik heb er vier voor september!! let it be

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Liefde, hihi tja toeval of lot?:p duim duim!

Duim ook voor jullie sunshine & Mammietammie!
    En eigenlijk voor iedereen hier die nog niet zwanger is. Die wordt het natuuuuurlijk deze ronde! Toch dames??:D

4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hihi Liefde, dan moet het wel goedkomen :)

Sunshine - spannend hoor!!

Duim voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger mogen worden :)

5. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Yeaaaaaah!! Ik ben eindelijk ongesteld!!!! Hahah
    nooit gedacht ooit zo blij te zijn met dit ;)

Moest t ff kwijt :D

6. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liefde wat fijn eindelijk!!!

7. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Eindelijk liefde! Op naar je ei :D

Sunshine ik zag op fb de foto's van je hondje, wat een schattig bulletje :) Ik heb zelf ook zo'n leuk bullenkindje :D Maar dan een Engelse...die is inmiddels alweer 4,5 jaar. Hoe oud is die van jullie nu?

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Liefde - yeahhhhh!! Nu inderdaad op je ei wachten :)

Nog 2,5 uur werken, dan heerlijk naar huis. Vandaag kreeg ik van een collega een knuffeltje cadeau, echt heel lief.
    Ik voel af en toe een heeeeel licht schopje, maar vind t wel jammer dat kk t nog niet duidelijker voel. Het is nog zo zacht dat ik me soms afvraag: "was dit m nou" zal t snel harder worden? Maak me zorgen dat ik achterloop ofzo ;)

9. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Ctje..die zorgen zijn heel normaal hoor. als ik een paar uur geen schopje of beweging heb gevoeld, schrik ik al. Dan denk ik...ooo ben je er nog??? Hoort er een beetje bij die onzekerheid denk ik!

@Liefde..wat fijn! Op naar een vruchtbare maand

Ik duim ook voor iedereen die nog niet zwanger is dat het snel mag komen!

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Brittney - jaa idd die zorgen horen erbij :) maar jij bent maar een paar dagen verder dan ik en jij voelt m al zo goed! Ik voel echt heeeeeeel zacht af en toe een mini schopje. Hopelijk wordt t snel harder. Hij doet het in ieder geval nog wel hihi, luister soms even met de doppler als ik onzeker ben ;)

11. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @mammietammie lief he, ze is nu 9 weken heel lief maar ze hoest heel erg dus ik kan vandaag weer naar de dierenarts toe.. volgende week ook voor haar inentingen.. ik slaap wel weinig door zo kleintje maar goed..

hier ander probleem, vriendlief vind het moeten worden en is alleen maar moe dus het klussen komt er niet echt van ja dan moet ik hem dwingen wat dus het moeten word dus zal echt niks worden deze maand ben ik bang.. weet niet wat ik er mee moet.. ik bedoel je wilt iets en dan moet je er ook wat voor doen, voor niets gaat de zon op....

12. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine ik herken wat je schrijft heel erg! De eerste maand vond manlief het super maar daarna wilde hij gewoon vaak niet was moe zei hij en juist rond m'n vruchtbare dagen! Dat ging even zo door niet top voor de relatie want ik baalde en was bezig met een baby. Tien eens goed ruzie gehad en erover gesproken. Hij vond het ook een moeten en we besloten dat ik niets over vruchtbare dagen zou zeggen. We zouden gewoon netjes om de dag klussen zodat een ei nooit gemist kon worden en dat was echt super. Hij wist niet wanneer het moest dus had geen spanning. Het werd weer leuk en zelfs de dagen ertussen dat we niet zouden klussen wilde meneer weer haha. Ook stopte ik met het plat liggen erna en welk standje het beste was haha dat scheelde ook! Uiteindelijk hebben we toen t gelukt was teruggerekend en kan ik met 90% zekerheid zeggen dat ik zwanger ben geraakt op een ochtend waarna ik direct ben gaan douchen en er totaal niet bij stil heb gestaan omdat we vlak voor een feest even een vluggertje wilden Hahaha. Sorry voor de details maar ik weet hoe het is als je aan niks anders kunt denken en hoe slecht t is voor je relatie en hoop dat je er wat aan hebt..

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liga dank je meis, idd net als bij jullie zo is het bij ons ook. Ik ga denk ook maar niet meer de vruchtbare dagen vertellen aan hem maar ben zo bang dat ik mijn ei mis dat heb ik deze maand al. Heb amper wat gevoeld alleen van de pukkels kan ik wat afleiden dat me ovulatie bezig is en het slijm zucht.. Ik ga dat dan ook zegge dat ik niets meer zeg over de vruchtbare dagen en idd gewoon netjes om de dag klussen maar soms zegt hij wel twee dagen geen zin moe ??? aaarrggghh dat gaat toch niet... Het plat liggen doe ik uiterlijk maar vijf min eigenlijk hihi en vluggertjes hebebn wij er ook wel tussen zitten dan is het spontaan en leuk maar nu vind ik er ook niks meer aan , ik verlang naar hem en hij niet naar mij omdat hij vind dat het moet, dus voelt meer als afwijzen... Dank je wel liga voor je bericht, ik ga het ook zo doen dan idd.. maar dan is wel einde van maand ahh kut dat je ongesteld ben wil zo graag kindje van je dit dat denk ik ja hallo , miss gaat het bij ons al niet zo snel als bij een ander etc etc dus ja dan moet je miss wat meer je best doen !! ahhhh mannen hihi!!

14. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Sunshine - Hmm lastig! Ik heb het met mijn man ook niet gehad over de vruchtbare dagen, hihi dan voelt ie zo'n druk.. Maar mijn man wilde sowieso vaker dan ik hahaha, ik hoefde hem nooit te vragen om te klussen ofzo ;)
    Ik zou het gewoon doen zoals Liga, jij houdt bij wanneer je eisprong is en je sleept hem aan zn haren mee naar de slaapkamer ;)

Ik zit nu in college, maar kan amper wakker blijven. Voel af en toe een klein schopje, dan ben ik weer wakker :)

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ctje, hihi ik hoefde de mijne ook nooit te vragen hoor:p
    Hij kijkt nu al uit naar het 2e trimester hhahahaha

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahahaha Hilse!! Laat m niet te veel verwachten van het tweede trimester! Ik heb nog steeds niet echt super veel zin. ;) maaaaar het gebeurt iig vaker dan de eerste paar weken, toen was ik te moe. :(

17. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah inderdaad het slaat ineens toe, maar wanneer??? das de vraag bij mij kwam t pas halverwege t tweede trimester geloof ik. Nu had t er ook wel mee te maken dat ik me niet goed voel, maar nu wil ik soms zelfs als ik me hondsberoerd voel en dan denk ik echt bij mezelf wat ben ik gestoord! hahaha
    De kleine is de hele dag al druk! Het lijkt wel of er een monstertje in m'n buik zit hij gaat alle kanten op lach me rot!

18. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Sunshine, op zich wel herkenbaar. Maar bij de mijne is het andersom, gelukkig :p In het begin wilde ie rustig aan doen, nu duurt het te lang en is hij meer gemotiveerd dan ik ;)
    Ik zou hem er proberen van bewust te maken dat jullie er iets voor moeten doen wil het lukken. Straks kan hij 9 mnd lang uitrusten :p

Ik heb voor de 2e avond op rij ontzettende onderrugpijn. En word misselijk als ik te lang niet eet, eet ik dan wel dan gaat het weg maar zit ik na vijf happen vol. Hoop niet dat dit PMS klachten zijn ;)

19. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ all, tnx meiden, heb het er gisteren met hem over gehad en hij wil juist wel weten wann vruchtbare dagen zijn hallo confused, alleen hij is heel moe van het werk en daardoor minder zin of wat dan ook, naja ik ga het toch niet meer zo nadrukkelijk vertellen aan hem en dan maar weer kijken hihi.. ander probleem weer, voel nu goed me rechter eierstok dus als dit dan nu me eisprong pas is op dag 21 dan krijg ik dus weer een cyclus van 35 dagen of er overheen ben ik bang, dus dan kan ik weer naar de gyn :(.. hoop dat het andere pijn is maar denk niet dat deze ronde zo mooi word als de vorige

@ mammietammie oh spannend meis duim voor je wann ga je testen?

20. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja dan heb je dus weer een langere cyclus...
    Ach, qua klussen, als jullie het om de 2 à 3 dagen doen (dus 2 of 3x per week verdeeld over de week) dan heb je genoeg voorraad aan zwemmers liggen hoor ;)

Ik ga morgen testen hoop ik! Tot nu toe nog geen bruin of roze met afvegen dus ik hoop zo dat het raak is!! Spannend!!!

Deel Deze Pagina