Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    ja die pendels maken mij ook nieuwsgierig! Maar voor de meeste moet je een maandje lid zijn.. Er zijn er wel enkele die het zo doen of waar je minstens 50 berichten moet hebben. Ik zal hier dan maar goed meetetteren, dan kan ik sneller om een pendel vragen:D

En Barb, jouw pendels zien er wel goed uit hé! als ze juist zijn, moet je niet zo heel lang proberen!

2. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ik ben zo bang dat er met de gegevens voor de pendels gekliert wordt zeg maar...hoe weet je nou dat je gegevens niet verder komen zeg maar?
    Enne, wat is je uitslag barb? is het dat je dan uitgerekend bent of in die maand bevrucht?

3. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Nou ik ben niet zo bang met gegevens. Je stelt zelf de vraag en mijn vraag was wanneer ik zwanger word en jongen of meisje.
    Als je zwanger bent kan je vragen wat het wordt en je bevallingsdatum. Tenminste dat zag ik in hantekeningen van vrouwen die zwanger waren.

4. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    owke barb, dus zou jij volgend jaar maart/april zwanger worden zeg maar...??

5. Stitch86

Stitch86 Lid

14 aug 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

@spannend jammer hoor maar nieuwe ronde nieuwe kansen zou inderdaad leuk zijn als je in de vakantie zwanger bent!

Hebben jullie al ideeën over hoe je het wil vertellen aan je ouders?

Wij zijn ook eerst getrouwd en vakanties gedaan die we wilden doen... en we duiken ook nog dus dat wilden we eerst allemaal doen!
    Ik ga er niet vanuit dat we in de eerste ronde zwanger zijn...
    Merk wel als je er mee bezig bent dat je op moet passen dat je het niet verteld Hahah 2 van me vriendinnen zijn ook zwanger dus heb je het er sneller over maar wij hebben nog niet verteld dat we bezig zijn.. houden we nog even voor ons zelf!

6. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Stitch, idd jammer, maar vol goede moed door naar deze cyclus...Hopelijk kunnen we het vertellen op vakantie..Lijkt me geweldig...En zijn we allemaal bij elkaar (fam van mij dan)..Lijkt me wel speciaal... Dingen om te vertellen zijn we nog aan het verzinnen..Wel mee bezig..Erg leuk:D

Hoor vandaag dat liedje van Jan Smit over zijn dochtertje, werd er gwn emotioneel van:):) stom he...

7. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    het is rustig hier....

zo ik kan weer eten hoor haha...ik probeer niet teveel te eten, maar het gaat er weer goed in gelukkig...

ja hoor, voor de gtst volgers onder ons...Dan is er 1tje zwanger en niet vrijwillig zeg maar, en wij doen er veel aan en worden het niet zomaar...Al bijna 25 weken:$ hoe kun je het dan niet merken zou je denken...toch hoor je het vaker dat mensen het neit merken...bizar he...

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ooh zo op vakantie vertellen lijkt me inderdaad wel heel fijn! laat ons hopen dat het dan deze ronde raak is!!

Jan Smit is bij jullie nog steeds heel populair hé? Ik heb net zijn liedje even opgezocht. Is inderdaad wel een pakkend nummer...

9. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    lijkt me ook echt super op vakantie vertellen...heel speciaal:) heb er nu al zin in, terwijl we natuurlijk niet té optimistisch moeten zijn hè.....

jan smit heeft mooie nrs..ik ben geen echte fan,m aar sommige nrs vind ik wel mooi en goed van hem..maar dat heb ik al snel bij nederlandstalige nrs waar het een gevoelige tekst betreft...

10. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    te optimistisch niet natuurlijk, maar wel gezond optimistisch ;) Anders houdt niemand het vol om ronde na ronde er volledig voor te gaan.

11. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    idd moet altijd positief blijven natuurlijk....ik ben ook niet helemaal teleurgesteld, ik kijk ook de andere kant..dit is natuurlijk de 1e echte ronde helemaal zonder pil en ik ben al blij dat dit 30 dagen is en niet zeeeer onregelmatig..mag eigenlijk niet klagen....

mja, mn menstruatie is inmiddels goed opgang..maar blijft mooi lichtrood....goed hè:)

12. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Zeker bizar Rikki ineens 25 weken. Je hoort het inderdaad wel eens vaker. Hier in de omgeving ken ik iemand die er pas met 8 maanden achter kwam! Kon gelijk met verlof haha!
    Lijkt me ook niet leuk. Kan je je er helemaal niet geestelijk op voorbereiden en van genieten!

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ja toch wel raar als je dat zo ineens hoort. Een oud klasgenoot bleek op de terugreis van een schoolreis in het buitenland weeen te hebben gehad. Dat hoorden we dus later pas maar ze was dezelfde dag bevallen.

14. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Starten:

Sept 2011
    Spannend 22
    Stitch86
    Brondy

Okt 2011
    Yasmin84

Dec 2011
    Barb

Feb 2012
    Brittney

Sept 2012
    Toekan

NOD:
    15 sept - brondy - ronde 2 - 1e kindje
    6 okt - spannend22 - ronde 2 - 1e kindje

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ spannend
    Balen dat je ongi geworden bent. Het is inderdaad een speciaal moment dat je het kunt vertellen, maar vind je het niet wat vroeg om het al bij 5 weken te vertellen??
    Ik ga het echt proberen uit te stellen tot aan de termijnecho. Veel te bang dat het eventueel nog fout gaat ;)

@ stitch
    wouw duiken??
    Lijkt me ook wel gaaf om te doen, maar dat zit er nu niet meer in denk ik ;)

Gister lekker dagje vrij gehad :)
    Ben echt aan het aftellen tot onze huwelijksreis, nog 1,5 week werken.

16. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Starten:

Sept 2011
    Spannend 22
    Stitch86
    Brondy
    Naatje

Okt 2011
    Yasmin84

Dec 2011
    Barb

Feb 2012
    Brittney

Sept 2012
    Toekan

NOD:
    14 september - Naatje - ronde 1 - 1e kindje
    15 sept - brondy - ronde 2 - 1e kindje
    6 okt - spannend22 - ronde 2 - 1e kindje

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    @ Brondy: naar waar gaan jullie op huwelijksreis als ik vragen mag?:p

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Naar Indonesie :D
    Heb er super veel zin in, gaan 3 weken..

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    amai, dat zal wel dat jullie er zin in hebben! En gaan jullie dan ook rondtrekken met de rugzak enzo?

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hihi, nee niet met een rukzak (backpacken), ben ik niet zo van.
    Wij gaan lekker luxe met een prive chauffeur rondreizen over Java, 2 weken, slapen in hotels. Daarna nog een week naar Bali, lekker relaxen, daar hebben we niks gepland, behalve een super luxe hotel.

Deel Deze Pagina