Hey meiden! Mammietammie: pfff spannend!! jeetje zeg Sunshine: Alsnog wens ik je heel veel succes deze ronde wie weet word je verrast! @all: Net thuis en mijn verlof is NU begonnen. Ik ben werkelijk kapot, op, leeg enz. 4 dagen gewerkt en amper nachtrust. Nu ook nog eens ontzettend verkouden dus voel me ook nog eens belabberd. Super drukke dag wat toch wel ook gezellig was met collega's en kinderen. Ik ben erg verwend met kado's tekeningen en kaartjes. Heel veel peuters worden 4 in nov en dec dus die ga ik niet meer zien. Dat maakte het afscheid erg zwaar met de kids en de ouders, pfff bah. Sommigen heb ik gehad vanaf baby af aan. Dus echt sterke band, toch wel. Dit was het weer even van mijn kant. Ik ga op de bank liggen.
@ barb dank je meis, ik hoop het zo dat ik word verrast, ben deze maand jarig dus zou het mooiste cadeau ooit zijn. ahh nu kan je lekker genieten van je verlof.. en bijkomen.. wat lief dat je zo verwend bent door alle kindjes.. maar dat maakt het idd wel moeilijk ja het afscheid.. dus dan heb je wanneer je weer gaat beginnen volgend jaar een nieuwe groep? gelukkig is het vrijdag, me eierstok rommelt nog wat lichtjes dus weet nou niet wat het is maar we klussen maar gewoon door you never know... hihihi , duim*duim*duim Mammietammie al nieuws? * duim*duim*duim @ liefde hoe het is met jou en je ongi?
Hey meiden, ik heb niet getest, heb het gevoel dat het ook niet meer nodig is. Heb een hele gevoelige buik en wat lichtroze afscheiding dus het zal vandaag wel doorzetten ben ik bang Ach, 1 voordeel, in italie kan ik me ongestoord volproppen met carpaccio en mozzarella Mjammm! En we hebben genoeg tijd om te klussen rond mijn ei Dus als ik dan toch ongi word, liever vandaag dan morgen. Barb, dat zal wel ff moeilijk geweest zijn meid! Afscheid nemen is nooit leuk. Gelukkig krijg je er wat moois voor terug
@Mammietammie...pffff balen meid vind het wel knap dat je het dan wel weer positief bekijkt wat betreft de carpaccio haha! Ik ga gewoon weer heel hard duimen.... op vakantie goed je best doen voor een italiaantje @barb... nu lekker genieten van je verlof!! @Sunshine spannend!! Hoop voor je op goed nieuws en een leuk verjaardagscadeau. mijn ongesteldheid begint af te nemen. ben het 1dag heel erg geweest. de rest viel mee, terwijl ze wel gewaarschuwd hadden voor erge menstruatie en menstruatiepijn! Valt dus reuze mee! Ben benieuwd naar bloeduitslag en sowieso of ze eerder belt . hoop dat ik een ei heb deE maand ze raadde de ovulatietesten trouwens af kon beter temperaturen...pff daar zit ik niet op te wachten...... ik wacht wel op vruchtbaar slijm, dat was de vorige keren een goed teken afgelopen keer geen slijm, geen ei met de rest ook alles goed?
@Barb - lastig om dan afscheid te nemen inderdaad. Nu proberen te genieten van je verlof. Het gaat opschieten. Ik las het andere topic over je zus die graag op de gang wil wachten tjjdens de bevalling.. mijn zus heeft dat ook (nu al) aangekondigd. Ik wil het gewoon heel graag met mijn man samen doen en ook erna eerst even met zn drietjes genieten. Daarom bel ik denk ik de familie pas aks we bijgekomen zijn. Misschien dat jij dat ook kunt doen of zat er een andere goede oplossing tussen? @mammietammie - hmm vet balen! Gelukkig blijf je positief. @Liefde - fijn dat je niet zo veel last hebt gehad van je menstruatie. Nu je bloeduitslag afwachten? Hier alles goed. De eerste week lesgeven zit erop. De klassen zijn leuk, dus het valt mee, al ben ik wel ecbt kapot als ik thuis kom. Aan het eind van de dag heb ik ook een beetje buikpijn. Goed op mezelf passen Morgen een dagje met een vriendin naar Utrecht! Heerlijk shoppen en 's avonds naar The Little Mermaid zin in! Lekker dagje ontspannen. vanavond weer heerlijk gtst en the voice!!
Ctje: Mijn zusje reageerde erg begripvol! Erg fijn. Dus geen wachtende familieleden. Tenzij er nu iemand anders ineens over begint en denkt dat het een goed idee is om in het ZH te wachten. Gelukkig denkt mijn vriend er net zo over als ik. Na de bevalling is de medici ook vast nog druk met mij en de baby dus wil ik echt eerst tijd met ons drietjes en even bijkomen voor zover dat gaat en DANNNN pas gaan bellen. Mammietammie: Bah wat balen, nou eerst maar eens op vakantie dan. Wanneer ga je?? Liefde: Idd dat vruchtbaar slijm is een handige indicator! Sunshine: Als ik terugkom op mijn werk is de groep voor de helft bijna verjongt.
Veel plezier Mammietammie!! @all, onze meisjesnaam staat al vast Nu hopen dat het een meisje is, scheelt een hoop gezoek haha. Jongensnamen vind ik echt moeilijk! Ctje, zijn jullie er al uit? Barb, hadden jullie al gauw een naam?
@Hilse - hihi ja, over de meisjesnaam waren wij het ook gauw eens! Jongensnamen is ook een stuk lastiger! Wij hebben nog twee namen over, maar denk eerlijk gezegd dat we er wel uit zijn.
Pff kijk national geographic. Echt vreselijk om te kijken met al die hormonen in je lijf. Gaat over 9/11..
Hahaha jaa erg he die hormonen! Ik moest gister huilen bij de musical The little mermaid.. dus jij zult nu helemaal wel van slag zijn.. 9/11 is wel wat erger dan een zeemeermin die haar stem inruilt voor een paar benen om bij haar geliefde te kunnen zijn hihi
Hahahaha!! Ach ja, alles is momenteel iets om emotioneel bij te worden Net heerlijk naar zee geweest met Nora. Super warm ineens!!
@Hilse - ik zie dat jij vrijdag de nekplooimeting hebt. Spannend. Heb je al bloed laten prikken? Dan krijg je direct de uitslag! Ik heb vrijdag de 20 wekenecho. Kan niet wachten mn mannetje weer te zien: is al 7 weken geleden. Hoop natuurlijk dat alles goed is met de kleine! Even spannend! Voor jou natuurlijk ook
@Ctje, ja heb al bloed geprikt daarvoor! Vind nu wel spannend worden, hoop dat alles goed is met de kleine! Vanmorgen nog wel het hartje gehoord Voor jou ook weer spannend!
Goedemorgen meiden, @ mammietammie fijne vakantie. Hier niet echt wat klachten dan ongi pijn en wat misselijk in ochtend en avond maar goed vorige maand dacht ik het ook en had ik ook wat symptonen dus ik ga maar nergens van uit maar ik hoop het zo. Ik ga er maar vanuit dat ik mijn ei op 1 september heb gehad dus dan zou ik as vrijdag of zaterdag mijn NOD moeten krijgen ... @ hilse wat fijn adt jullie al een meisjes naam hebben hihi, ik denk dat wij die ook makkelijker zouden vinden dan een jongensnaam hihihihih!! @ctje spannend vrijdagggg!! hihihi zie je je kleine man weer! @ barb, ik zou het ook zo doen hoor als ik jou was.. misschien adt ik me zus er wel bij zou willen hebbe omdat mijn vriend niet zo tegen alles kan qua ziekenhuizen haha maar ik zal het hem wel laten proberen eerst dan kan me zus altijd nog komen mocht het zover zijn meiden sorry voor degene die ik vergeten ben ik ga gauw aan het werk! liefs sunshine
@Sunshine - jeej het wordt dus weer spannend voor jou!! Hoop zo dat t raak is Heb je rond je ei veel geklust of gooide jullie pup roet in het eten? Ik heb trouwens het weekend weer flink geshopt voor onze mini! Bij v&d waren de Lief kleertjes in de aanbieding: echt super veel met 50% korting! Allemaal leuke shirtjes met 'stoer' erop! Vind die Lief kleertjes echt heel leuk. 26 september wordt ons neefje alweer 1! Is zoooo snel gegaan! We kregen een super leuke uitnodiging voor een pannenkoekenfeestje! Hij heeft al zoveel speelgoed, dat ze liever kleertjes willen voor zijn verjaardag. Bij H&M hadden ze echt veel leuke kleertjes voor de herfst/winter dus helemaal leuk! Een kennisje van mij is gister met 30 weken bevallen! De bevalling kwam spontaan op gang. Kindje ligt nog op de ic, maar is wel stabiel. Jeetje, moet er niet aan denken. Dan sta ik nog voor de klas.. hihi