Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hè meiden net een test gedaan hield het niet meer en negatief ...:(

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Aahw meis! Snap hoor dat je het niet meer hield! Misschien toch beter wachten tot zaterdag. Zo'n naar gevoel zo'n witte test:(

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ Hilse ja denk het ook maar denk dat het niets meer word balen gevoel zegt van niet zucht, dank je meis..

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Vervelend hoor lieverd!:(
    Gevoel zegt ook niet altijd alles.. Hoop dat het toch raak is!

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ahhw Sunshine, wat vervelend!! :( Misschien wat te vroeg.. lastig!

Ik ben vandaag precies 20 weken! Gisteravond kon je de beeb voor het eerst vanaf buiten ook voelen schoppen, heel leuk. Helaas bleef ie stil toen mijn man wilde voelen.
    Krijg wel ontzettend last van mijn rug en hoofdpijn!

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ctje, hihi leuk! Mijlpaal!
    Zal voor de kleine vast wennen zijn dat ie er even mee stopte:p

Hoeveel week was jij eigenlijk met geslachtsbepaling? En heb je het apart ergens laten doen? (vergiet:p)

Ik ben zaterdag 12 weken hihi. Vrijdag komt nu wel heel dichtbij!!

7. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ cjte en Hilse, dank je lieve meiden
    ik snap het niet meer waarom het niet lukken wil, hou me misschien teveel vast aan de pendels ook maar dan denk ik vier verschillende meiden hebben gependeld zucht.. ben beetje verdrietig en baal gewoon begrijp gewoon niet waarom het niet wil lukken.. kunnen drie dingen zijn : of ei is een week later geweest en ik moet pas ipv morgen (de 14e) de 21e ongesteld worden dan heb ik wel meteen weer een cyclus van 35 dagen, of ik ben te vroeg met testen (dat denkt me vriend hahaha.. hij zei gisteren hoe kan je dat nu al doen je ben toch te vroeg schatje haha), of het is gewoon niet raak, ik voel nu weer me rechtereierstok zeuren maarja wat het gaat worden ongi of??

Ik had gewoon gehoopt op een tuurtestje, met een licht tweede streepje, dacht hem heel even te zien maar dat was volgens mij gewoon meer wat ik wilde zien en mijn verbeelding zucht.. domper..!!

@ ctje hoe is het met je maagzuur? ah 20 weken hihi je bent op de helft, wat gaaf dat je hem nu ook aan de buitenkant kan voelen schoppen hihihihi ... je man gaat het vast nog wel voelen hihi

@ Hilse, ja morgen is het zover de nekplooimeting, alles is vast goed! liefs sunshine

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sunshine - ik snap weldat het een flinke teleurstelling is! Het kan nog steeds he! Misschien heb je gewoon te vroeg getest, het is pas donderdag. Voor mijn eerste posi test testte ik ook negatief, was gewoon te vroeg. Probeer de moed niet op te geven :).

@Hilse - Ik was 14 weken bij de geslachtsbepaling. Kon al met 13 weken. Ik ging idd bij een vrouw met speciale apparatuur. Echobaby in Lommel, wat een mega ervaring! Heb een dvd waarop ik te horen krijg dat t een jongen is - super bijzonder moment - het is een dvd van 15 min ongeveer, en een cd met 40 foto's en nog eens 5 foto's afgedrukt voor 55 euro! Vond t niet duur. Maar voor jou is dat wel een eind uit de buurt! Voor mij was t 2,5 uur rijden, maar heb er gewoon een gezellig dagje van gemaakt :) Het is vlakbij Eindhoven dus daar heb ik me metee. gestort op de babykleertjes ;)

9. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sunshine - mn maagzuur is nog steeds zeeeeeer vervelend! :( maar met pepermunt en rennies gaat het wel ;)

10. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    #4630 Sunshine24, 13 sep 2012
    Laatst bewerkt: 13 sep 2012
    @ Ctje ja testte jij ook negatief? Maar jij vermoedde toch wel dat je zwanger was? Hoeveel dagen voor nod testte je negatief dan? Ik weet dat ik positief moet blijven maar kan het gewoon even niet meer , me lichaam laat me in de steek tenminste zo voelt het? Dit is ook alweer de 9e maand dat we bezig zijn.. Zuchy

11. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oh de meloen heeft Niet geholpen Ctje? En melk drinken? X

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Sunshine, snap dat je je er zo over voelt :(
    Maar net wat Ctje zegt je bent sowieso nog te vroeg met testen en misschien wat je zelf zegt dat je ei later was..

Ctje, ik heb sinds gisteravond ook last van brandend maagzuur.. Beruchte 12weken :p
    Ik ga denk ik wel op zoek naar een soortgelijk echo bureau hier in de buurt. Hoop dat er iets is! Wil het heel graag zo snel mogelijk weten! :):)

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hoop dat jullie gelijk hebben maar je hoor toch ook vaak dat mensen vier dagen voor nod al posi testen? Wanneer zal ik weer testen zaterdag dan maar? Of gewoon afwachten word gek van die onzekerheid

14. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Sorry hoor meiden ben ik weer heb echt een klaag dag
    net gehoord dat er weer iemand in me omgeving zwanger is, pffffff, kan wel janken waarom het mij nou niet lukt, naja hopen dat ik te vroeg ben , me geduld is echt op aan het raken..

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

Aahw meis ik snap je hoor!!:(
    Knuffel!!!
    Probeer anders zaterdag te testen, en anders een week later...?

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ja ga k doen hilse , dank je lieve meid! Heb nu weer zeurderige eierstok rechts , om gek van te worden, maar afwachten wann ongi komt...

17. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hey sunshine weet je wanneer jij je ovulatie had, op welke dag?
    Ik begrijp uit vorige berichten dat het aan de late kant was. Dus misschien daarom nog een witte test idd.
    En dan ook nog eens een bericht dat iemand weer zwanger is in je omgeving, pfff maakt het extra zwaar.

Ik krijg net een whatsapp van collega dat een collega zwanger is. Haar vriend wilde nooit kinderen maar ze is gewoon gestopt met de pil en iedereen zei al "ben je zwanger ofzo?" Ik zag haar buik ook vorige week en dacht hetzelfde. Maar ze wilde het niet geloven. Maandag heeft ze eerste echo gehad en ze is 18,5 week zwanger!!!! OMG. Ze is niet goed bij haar HOOFD!!! Vriend is bedaard en vind het nu ok zegt ze. PFFF!

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Barb, oooo vreselijk zulke mensen grrrr..
    Net als m'n nicht, die kwam erachter toen ze 14 wk was.. Bizar! Had ze ook nog een morning after pil genomen. En wou een overtijd behandeling. Nee ze spoort niet :p

19. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ Barb nee via ovutest niet gevonden maar had wel rond 30 aug en 1 sept buikpijn rechter eierstok en pukkeluitbraak.. Aan de hand daarvan dacht k dat is hem wel omdat k het herken van vorige periodes.. Net een ovutest gedaan dacht Miss is Diy dan de eisprong maar die is ook negatief dus ja.. Weet het ook niet meer, om de dag nog leuker te maken kreeg k net wel een pendel voor april 2013 haha.. K had wel witte vlokjes in urine en allemaal dingetjes dwarrelde rond we wachten maar af... K moet met de pup na de dierenarts Tnx Barb, en wat vreemd van die vrouw haha k reageer later meer

20. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo er is weer lekker gekletst! :)

@Sunshine - ik vermoedde idd wel dat ik zwanger was, maar kon het ook weer niet geloven omdat ik geen 'bekende kwaaltjes' had.. zag opeens aders op mn borsten en een streep onder mn navel.. ik testte daarom op 6 dagen voor nod: wit! 3/4 dagen voor nod wel licht posi! Ik lees ook weleens dat meiden pas na hun nod positief testen. En dan ook nog eens iemand in je omgevind die wel zwanger is, bah niet leuk :(

@Barb - zo das wel heftig zeg! Link om dat risico te nemen als haar vriend geen kinderen wilde.. ook niet netjes natuurlijk!

@Hilse - de meeste bureaus doen geslachtsbepalingen pas vanaf een week of 16-18 omdat het in Lommel zoveel eerder kon, had ik het wel voor over :) zijn er maar een paar in Nl die vanaf zo vroeg geslachtsbep doen (oa een in A'dam, maar die zat tot november volgeboekt!)
    Snap wel dat je het wil weten hoor!! :)
    Spannende dag voor ons morgen! Hoe laat moet je? Ik pas half 4, maar moet eerst werken.

Deel Deze Pagina