Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Na mijn vroege miskraam heb ik 2 rondes pre-seed gebruikt rond mijn ei. Gewoon besteld van het internet. Ik dacht baat het niet schaadt het niet.

Liefs en knuffel Barb

2. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ Barb dank je meis, eerlijk gezegd ben ik er beetje klaar mee met hel dat zwanger worden me lijf laat me gewoon in de steek zo voelt het als falen...en dat is wel meerdere x gebeurd
    Dit jaar en vorig jaar. Ik weet al dat ik de moed weer ga vinden maar niet vandaag , voel nog steeds me eierstok Zeuren.. En zal wel cyclus worden langer dan 35 dagen dus kn k van de week gelijk de gyn bellen want dan moest ik meteen terug komen en kreeg ik pille voor me trage ei zucht.. Ik kon de site al, mijn vriend stopt maandag met roken, drinken doet hij ook maar normaal... Dat pre deed heb jij dat gebruikt? Ik heb geen last van droogte hihi zal ik dat proberen dan dat glijmiddel ?

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Sunshine, je zou dat proseed best kunnen gebruiken! Ik was het ook van plan:)
    Hoop voor je dat je gauw je ei vindt, of dat de gyn je wa voor kan schrijven. Snap dat het super vervelend is lieverd, knuffel!

4. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    hier vandaag ongesteld geworden!! wij gaan dus deze ronde normaal van start met IUI (als mijn hsg goed is tenminste) maar bij ons komt er eindelijk schot in de zaak!

pre-seed: wij hebben het ook gebruikt. En ik ben er zeker van dat het kan helpen. Bij ons was dat gewoon niet het probleem... maar zeker de moeite om te proberen; mijn man vond het ook heel lekker aanvoelen:p

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Heel veel succes en ik duim dat het mag slagen!!

6. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Sunshine, ah balen meis :( bah bah bah!! Niet opgeven hoor, er komt een moment dat je een gat in de lucht springt! Een positieve test komt, vroeg of laat!!! *Knuff*

@Toekan, fijn dat er voortuitgang lijkt te zijn! Ik hoop dat het snel resultaat voor jullie mag hebben! Ik duim voor je.

Ik heb gister een lading ovulatietesten besteld, die komen vandaag binnen :$ ben benieuwd of ik een ei vind......

7. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ toekan wow gelukkig zeg dat er bij jullie schot in de zaak komt! Miss dat ik dat pre seed wel ga gebruiken als ik rond me eisprong zit, dank jullie meiden voor alle steun hihi heb het gewoon gehad, me vriend was er ook down van haha het doet hem wel wat!

@ liefde dank je meis, dikke knuf terug, waar heb jij je ovutesten besteld!. Hoop dat je je ei gauw vind meis! Liefs sunshine

8. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Op de site van Sensitest!
    Ze zijn alleen helaas niet gebracht vandaag :( Dan wordt het dus maandag! Dan ga ik gelijk een testje doen, ben zo benieuwd ;) Zit dan al op cd14!

Ben maar uitgegaan van een cyclus van 34 dagen.....Ik weet het ook niet meer ;)

9. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Toekan: Wat goed om te horen. Nu kan het beginnen, heel veel succes!

Sunshine: Ik had ook geen last van droogte maar het staat er wel om bekend dat pre seed helpt bij optimalisatie van de omgeving in je vagina voor de zaadjes dat ze beter zwemmen. Nouja, bij de 2e keer was ik zwanger. Geen idee of ik daardoor sneller zwanger was maar alles voor die posi test toch?

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Toekan - wat fijn! Ik hoop dat jullie gauw succes hebben! :)

Ik lees heel de tijd mee, maar ben vergeten wat er verder geschreven is. Volgens mij best wel veel!
    Ohja sunshine - lastig meis, misschien was je ei later, dan kan het nog steeds! Wel nalen dat je steeds zo teleurgesteld wordt. Ik gun het je zo!! :(

@Barb - jeetje, voor jou gaat het echt opschieten he!! Ben je al zenuwachtig? Helemaal klaar voor de kleine?

11. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ Barb ik ga het dan idd wel kopen alles voor en posi test ja hihi! Schiet op voor jou hè! Ik heb wat last van krampen maar of hè echt ongi krampen zijn kan ik niet plaatsen, nogal vlagen misselijk, zo twee x per dag.. Verder veel afscheiding vreemd naja ik wacht maar af, heb iig weer geen korte ronde en het ging zo goed helaas.. Ga denk ik maar woensdag of vrijdag weer testen als ik het dan nog niet ben, wat vinden jullie?

12. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    He meiden, hoe is het hier?

Hier nog geen nieuws, geen ongi te bekennen, nog steeds die afscheiding, verder nergens last van behalve met vlagen misselijk, voornamelijk in de ochtend na het eten en in de avond net voor of na het eten, ook uit het niets en met een kwartier zwakt het weer af.. of ik ben schijnzwanger ofzo dat me lichaam me voor de gek houdt.. Ga denk ik maar woensdag weer een test doen? Of vrijdag als ik het volhoud dat is denk ik beter want dan zou het weer een nod kunnen zijn als me ei een week later was. grrr..

Geen bloed geeft moed toch hihi?

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Sunshine, jaa geen bloed geeft moed!
    Klinkt wel hoopvol die kwaaltjes hoor!

14. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hey Sunshine: Het blijft wel spannend op deze manier zeg. Maar liever duidelijkheid dan niet weten waar je aan toe bent... En aan de andere kant blijft er toch nog een sprankje hoop.
    Oh ik lees dat je "gerommel/steekjes/krampjes" voelt? Nou je bent idd zwanger of schijnzwanger. Het lijkt er allemaal zo op.

15. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Ctje: Het einde komt in zicht, ben echt blij dat ik niet meer hoef te werken want het was echt te zwaar en vind het erg moeilijk om stapjes terug te doen tegenoverstaande van mijn collega die dan stapjes harder moet werken. (ik ben peuterleidster)

Dit weekend gaan we naar Schiermonnikoog omdat schoonma 60 wordt. Daar rijden geen auto's heb ik begrepen en er is geen ziekenhuis dus ik hoop niet dat ik ineens slijmprop ga verliezen, vliezen breken of weeen opkomen.

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    He barb, ja ik weet het echt niet zo frustrerend geen duidelijkheid,van mij mag of me ongi doorkomen of woendag of vrijdag een dikke tweede streep hihi..

ja soms wat gerommel en steekjes zeker en krampjes rechtereierstok ook nog gehad zaterdag.. weet het ook niet meer hoor hihih..zal wel schijnzwanger ziujn omdat ik het zo graag wil geloven dat ik het ben ?? Vind alleen raar nog van die dikke afscheiding, misschien zit ik nu wel in me eisprong maar ovutest gaf zaterdag ook negatief aan, misschien vandaag nog een ovutest doen.. echt vervelend die onzekerheid

Oh jee hebben ze daar geen ziekenhuis jeetje, dat is een eng idee hihi.. hoop idd dat de beeb nog even blijf plakken , nog even en dan heb je hem in je armen hihihihhih..

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Barb, oh eng idee best wel dat daar geen ziekenhuizen enz zijn! Hopelijk blijft ie nog even zitten. Vast wel:)

Sunshine, het vervelende is dat je steeds maar moet afwachten hè pff.. Maar dat slijm en die krampjes zijn apart!

18. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ hilse ja vind ik ook snap er ook echt niks meer van, donderdag zit ik op 35 dagen dan ga ik gewoon de gyn bellen voor eerdere afspraak zoals hij had gezegd dat ik dan eerder terug moest komen.. wanneer zouden jullie nog testen als je mij was?

Heb je al veel reacties gehad van mensen waarbij je pendel klopte?

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Sunshine, ik zou denk ik zo lang mogelijk wachten.. Als het lukt!
    Misschien donderdag testen, is er dan geen streepje bij, dan gyn bellen?

Ja krijg af en toe weer een berichtje binnen. Denk ongeveer 8 op de 10 tot nu toe juist is geweest. Best leuk!!

20. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ja he dat dacht ik idd ook dan wachten idd tot donderdag en geen streepje idd dan gyn belle, kan dat dan met die kv2 of meot ik die predictor halen (die schijnen toch neit goed te zijn?)

haha oh echt dat is leuk zeg meer dan de helft was dus juist... dus hopelijk ook bij mij hihi

Hoe voel jij je? over de 12 weken he hihihihihih en volgende week weer een echo, ik vier vrijdag mijn verjaardag maar ben maandag de 24ste echt jarig, hoop zo op dat ene mooie cadeau, heb ook heel last van me lenzen en ogen pff net een nieuwe set in, had gelezen dat dat ook een symptoom kan zijn grrrrr, hoop dat het snel duidelijk word voor me..

Deel Deze Pagina