Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Sunshine, moet haast wel een prachtig cadeau voor je worden!

Frustrerend hè dat lange wachten:(

Jaa voelt echt goed! Tijd gaat best snel sinds die positieve test, zo gek!
    Hoop dat er een duidelijke nub te zien is volgende week!

2. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Haha laten we het hopen hihi, weet het ook niet meer maar doe het idd zo, donderdag nog een test en geen streep dan bel ik de gyn ind op en dan zal ik wel pillen gaan krijgen om me eitjes sneller te laten rijpen.. twijfel dan alleen met welke teste ik zal gaan testen??

Aghh gelukkig... ja idd alweer twaalf weken ben je hihih.. oh ga je dat laten doen , waar ga je dat doen? of word dat bij de echo bedoel je?

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oh ja sorry had ik nog niet op gereageerd. Maar ik zou gewoon kv2v5 doen. Die zijn heel goed hoor:)

Ja bij de echo gewoon van volgende week. Het zou redelijk te zien moeten zijn dan:)

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er ook weer:)

Heb niet alles teruggelezen want t was zoveel! Las wel dat toekan nu gaat beginnen super meis! Dat t snel goed mag gaan:).

Sunshine wat naar die onzekerheid :(

Hilse je na t de 12 weken voorbij zie ik gefeliciteerd!

Hier groeit alles goed de kleine draait veel en ik ben echt bol aan t worden :).

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Liga, thanks!

Heb je een buikfoto voor ons?:D hihi

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb ik! Morgen op de laptop zet ik m erop. Moet wel een rectificatie plaatsen hier: mijn buik is blijkbaar klein haha

Vanavond naar yoga gegaan en ik ben t eerst uitgerekend en heb vergeleken met de anderen een mini buik...
    Ik vind het trouwens echt een aanrader. Het is heel fijn om met wen groep te kletsen die ongeveer even ver is echt gezellig. Ik was wel kotsmisselijk van de oefeningen en nu kapot maar t was t zeker waard:).

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Liga, haha oke ben benieuwd!:)
    Ooh misselijk van is wel balen, hopelijk maar voor 1x! Blij dat het leuk is:)

8. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    He meiden,

@ liga , wat leuk yoga hihih, het is idd natuurlijk vrij intensief voor een zwangere hihi, maar wel leuk toch? Ging je misselijkheid snel over?

@ Hilse, oki dan doe ik donderdag nog een test met kv2v5... duimen draaien* hihi, ja spannend hoop ook voor jullie dat je kunt zien wat het geslacht word hihihi..

@ all, verder nog geen nieuws hier, weer een zeurende eierstok grrrr, gevoel van eisprong maar dat heb ik nu al bijna 2 tot 3 weken dus vreemd, donderdag nog maar een test doen en dan de gyn bellen, misselijkheid is minder, net nog even met een vlaag maar verder minder en verder nergens last van, valt me op dat mijn borsten en tepels al die tijd al niet zeer hebben gedaan, meestal rond mijn ovu worden me tepels wat gevoeiliger. Oh en gister nog een ovutest gedaan ook negatief dus ja dan maar er vanuit gaan dat dat zeurende gevoel niet me eisprong is toch? Ik hoop het einde van deze week wat meer te weten pff..had gehoopt vrijadg voor me verjaardag leuk nieuws te hebben zucht..

9. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Sunshine - Wat vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent! Dan maar liever ongi dan deze onzekerheid lijkt me.. Maar goed, wat er al gezegd is: geen bloed geeft moed :)

@ Liga - Ik wil ook wel iets van Yoga gaan doen, denk ik. Ik ga me binnenkort even verdiepen in de cursussen hier in de buurt. Ben ook wel benieuwd naar jouw buik!

@ Barb - wat een eng idee inderdaad dat er geen auto`s rijden en dat je niet makkelijk bij een ziekenhuis kunt komen, aan de andere kant ben je `pas` 36 weken, de kans is groter dat je mannetje nog even lekker warm binnen blijft! :p

Hier gaat het nog steeds goed! Mijn buik begint wel enorm te groeien nu.. (zal zo eens proberen een foto te plaatsen) Begin ook wat last van mijn rug te krijgen, maar verder mag ik niet klagen.
    Omdat we ons ventje tijdens de 20 wekenecho niet zo goed gezien hebben (hij lag met zijn rug naar ons toe en toe vrouw was voornamelijk aan het inzoomen op verschillende delen van zijn lichaam) willen we nu toch al redelijk snel een 3d echo laten maken. Ik ben zo super benieuwd naar z`n koppie! hihi
    Mijn oma is het weekend jarig en ik probeer nu voor het weekend nog een afspraak te maken bij het echobureau bij ons in de wijk (luxe he haha) Dan kan ik mijn omaatje voor haar verjaardag weer een nieuwe foto geven van ons kleine ventje!

10. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ctje, ja ik word er echt langzamerhand gewoon gek van die onzekerheid, daarom als het niet zo is laat dan aub me ongi doorkomen zucht.. idd geen bloed geeft moed maar ja ik voel verder niks behalve die ellendige eierstok rechts weer snap het gewoon niet... Denk dat ik morgen maar een test ga doen dan kan ik het weer ff uit me hoofd zetten.. ik heb voor het laatst zaterdag getest dus er zou dan wel wat te zien moeten zijn.. Oh ja ik ben nu sinds zaterdag wel weer aan de temp, is niet echt betrouwbaar weet ik omdat ik pad cd28 ofzo ben begonnen maar hij is vrij hoog nog steeds vandaag 36.8 dus ongi zit er dan nog niet aan te komen..
    CD 29:36.9
    CD30, 36.7
    CD31, 36.9
    CD32: 36.6
    CD33: 36.8 dus ja , heb gekeken bij mijn vorige cyclussen als ik dan ongi zou worden ging me temp dalen naar 36.3, ff berekend mijn cyclus deze maand op 38 dagen aan de hand van eht gemiddelde van al mijn vorige cyclussen... wachten wachten wachten, mag het al maandag de 24ste zijn! :(

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn 20,5 weken buikje :p

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Sunshine - bah meis wat een onzekerheid!! Hoop echt dat je snel weet waar je aan toe bent, want dit lijkt me vreselijk! *Knuffel*!

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ ctje, ahh wat een mooi rond bolletje meis, en wat een leuk jurkje staat je echt heel goed. *Knuffel

Ik hoop het idd ook want zo vind ik het echt niet meer leuk zucht.. :(

14. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanks Sunshine! Blegh, ja meis ik snap hoe je je moet voelen :( Echt super vervelend. Elke keer krijg je hoop doordat je vanalles voelt en dan word je toch weer teleurgesteld! Ik duim elke keer zooo hard voor je!! Hoop nog steeds dat Hilses pendel klopt! :)

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ctje, mooie buik!!! :)

Sunshine, ik blijf ook voor je duimen meid!!

16. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik ctje!

Dit was m'n buik anderhalve week geleden :) niet de meest charmante foto maar dit is de laatste die ik tot nu toe heb haha:)

Bijgevoegde bestanden:

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Liga, mooie buik hoor!! :):)

18. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liga ook jij hebt een mooi klein buikje hoor hihih!!

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Liga - thanks! Jij hebt ook een mooi buik zeg!!
    Die 3d echo waar jij een tijd geleden een foto van plaatste (die super schattige foto) met hoeveel weken was dat?

20. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx dames!

Ctje : volgens mij was dat met 22 of 23 weken : D
    Over drie weken hebben we al de groei echo gaat echt snel en dan doen we rond 34 wkn nog een 4d echo kan echt niet wachten tot ik die kleine weer mag zien :)

Deel Deze Pagina