Hoi meiden, @ toekan wow meid wat goed, gefeleiciteerd. @ all, hier weer een negatieve test de derde op een rij en geen ongi, alleen veel witte afscheiding.. ik ga vandaag de gyn maar bellen.. weet het ook niet meer, dan maar aan een pilletje (iemand een idee wat dat gaat worden en hoe het heet) zodat mijn eitje sneller rijpt.. hij zei ook dat met cyclussen langer dan 35 meer kan is op een mk en daar zit ik echt niet op te wachten dus dan maar een pilletje slikken, ik hoop dat er voor aankomende week nog plek is maar dat zal wel niet, de afspraak staat nu op 30 oktober pas.. Wat zou het nou kunnen zijn he toch nog ontpillen? naja zwanger ben ik iig niet dus helaas kloppen denk ik de pendels ook niet ben ik bang.. ik laat jullie het weten als ik het ziekenhuis heb gebeld.. mannetje was verdrietig hihi aghhh
@Sunshine - ach wat balen meis!! Wat vervelend dat je cyclus zo schommelt, zo weet je helemaal niet waar je aan toe bent. De gyn bellen is idd wel een goed idee. Hopelijk kunnen ze helpen om jou een regelmatige cyclus te krijgen. Vandaag moet ik eigenlijk naar de vk.. heb om kwart v 3 een afspraak. Belden ze gisterenmiddag of ik misschien niet toch wat eerder kan. Pff ik heb op mn werk vrij geregeld vanaf 2u, dat kan ik niet opeens omgooien.. ga zo maar eens bellen wat nu de bedoeling is.. zou al de 2e keer zijn dat mn afspraak niet doorgaat..
@sunshine, pff balen zeg.. Dan nu maar de gyn bellen meid.. Hoop dat ie eerder een plekje voor je heeft en dat ie je goed mag helpen! Als je zeker weet dat m'n pendel niet uitkomt mag je me wel opnieuw een pbtje sturen hoor! @ctje, och jeetje wat vervelend! Waarom moest je eerder komen van dr? Beetje vreemd.. @hier, voel me best goed eigenlijk!!
@Hilse - omdat er allemaal afspraken tussenuit gevallen zijn en ze dus vrij lang op mij moeten wachten.. tjaa daar kan ik zo op het laatste moment ook vrij weinig aan doen. Heb gezegd dat ik gewoon moet werken en ik een tijd geleden al vanaf 2 uur vrij gevraagd heb. Na een beetje gezeur van mijn kant, mocht ik toch komen hihi Vandaag de schoolfotograaf, dus heb allemaal hyper leerlingen die met hun stijltang en al naar school gekomen zijn, te grappig om te zien. Ook het verschil tussen de meiden en de jongens.. die jongens interesseert het niks en die meiden hebben een mooi truitje aangetrokken enzo.. Ik heb alvast een fotostudio gemaild om een afspraak te maken voor een buikenshoot.. ik las ergens dat tussen de 32 en de 37 weken het mooist is en dat is zo rond de kerst.. waarschijnlijk heeft een fotostudio het dan wat drukker, dus vandaar.. hihi ben benieuwd. Lijkt me echt super leuk.
Sunshine: heel veel sterkte en ik hoop dat de gyn je goed kan helpen. ctje: wat raar zeg dat heb ik nog nooit gehoord, maar goed dat je voet bij stuk hebt gehouden en toch mag komen. Wat leuk dat je een buikshoot gaat doen! Hilse: fijn dat het wat beter met je gaat Ik hoop dat je nu je de 12 weken voorbij bent geen misselijkheid meer hebt. Hier echt snipverkouden, en door al het genies en gesnotter erg veel last van m'n buik. Vind het zo naar dat ik vaak die harde buiken heb, maar ben wel blij dat de verloskundige alles serieus neemt en de gyn ook..ik hoop alleen wel dat ik bij de vk kan blijven en niet over hoef naar de gyn hoe aardig hij ook is hoor .
Ctje, hahaha grappig zeg. Staan ze allemaal in de wc's straks veel plezier hihi En leuk een buikshoot!! Dat is ook iets wat ik ook wil gaan doen Liga, Aah jij ook al zo verkouden.. Me2, echt vervelend. Voor jou helemaal als je er harde buiken van krijgt! Gelukkig nemen ze je serieus idd! Fijn gevoel In hardenberg is een zwanger en dreumes beurs eind deze maand, geloof 28,29,30. Ga ik heen met een vriendin, zin in! Helemaal omdat de 9maandenbeurs verplaatst is naar februari en ik dan nog een maand moet.
Hey meiden! Weet niet meer of ik het al gezegd had maar Toekan zet 'em op meis, spannende tijd voor jullie! Fijn idee dat het dan echt kan gaan beginnen. Hilse: Ik had ook wel naar de beurs gewild maar was nog maar net zwanger en niemand wist het dus ben niet geweest, vond ik wel jammer. Eigenlijk zouden ze er twee moeten doen, 1 in winter 1 in zomer. Ctje: Kuitkramp ken ik maar al te goed. Buikfoto ga ik 30 sept laten doen via de vriend van mijn collega. Ik hoop dat de baby dan nog in mijn buik zit en dat ik geen straie ineens heb. Sunshine: Ahhh je mannetje ook nog eens verdrietig, bah. Ik weet niets over die pilletjes. Maar snel gyn bellen zodat je snel weer geholpen bent. Zo door "sudderen" is zonde van de tijd toch? Dan blijft de volgende NOD zo ver weg lijkt me. Succes bij de Gyn!
@barb, ja normaal zou die in oktober zijn maar vanwege bezuinigingen is het verplaatst naar februari 2013.. Gelukkig is er straks in hardenberg ook nog een, zal wel wat kleiner zijn denk ik. Heb gister m'n Isis map binnen gekregen vd kraamzorg. Zit ook nog foldertje in over een beurs 3 nov in Drachten. Geen idee hoe groot dat is maar denk niet al te groot en heel anders dan de echte 9maandenbeurs.. Jonge gezinnen beurs was ook vorig jaar, zo jammer dat het niet meer is!
Ben net terug van de liggingsecho. De baby ligt al helemaal ingedaald, dat wist ik al wel want ik moet steeds super nodig naar de wc maar dan komt er een teleurstellend klein plasje. Zijn benen zijn gemeten en komen uit op 36w+6. Ohja en hij heeft al haar op zijn hoofd!
@Toekan,wat fijn, goed nieuws!! Ik duim voor jullie. @Sunshine, nog de gyn gebeld meis? Volgens mij krijg je als je eitje niet snel genoeg rijpt ook Clomid, maar dan in een lage dosering. Maar dat weet ik niet precies hoor..... hoop dat je snel duidelijkheid hebt. @Barb, fijn dat jullie mannetje goed ligt! Oh en geweldig, haartjes op z'n hoofdje Hier nog geen positieve ovu test. Ik ben er eigenlijk zeer rustig onder en ben gewoon aant aftellen na 19 okt Kan me niet snel genoeg gaan!
Hallo Dames!! @Barb, fijn dat het kleine mannetje er al helemaal goed voor ligt! En lees ik het nu goed, ben je volgens de groei statistieken 6 dagen verder dan wat je eerder dacht? Tenminste, je banner staat toch pas op 36 weken!? @Liefde, geduld wordt beloond! Ik had vandaag eindelijk een positieve ovutest in handen.. morgen nog even checken of ie nog donkerder wordt . @Hilse, lijkt me leuk zo'n beurs! Hopelijk kan ik er komende februari van genieten, tenminste als ik zwanger ben.. Misschien dat ik er ook al ga kijken als ik nog niet zwanger ben.. want anders ben ik bang dat ik al die fun moet missen hahaha @Toekan, wat een goed nieuws!! Heel veel succes met jullie eerste IUI! Hopelijk is het een geslaagde ronde!! @Liga, wat vervelend van die harde buiken! Doe maar rustig aan! Kan me voorstellen dat het dan helemaal vervelend is dat het rommelig is en dat je wil opruimen.. hahaha.. maar goed.. misschien kan het mannetje helpen?? Of is hij al druk genoeg?? @Ctje, Hoe was het bij de vk?! We zijn benieuwd . @Sunshine.. balen dat je ongi niet wil doorzetten!! Heb je de gyn al gebeld?? @hier, inmiddels mijn ei gevonden (denk ik), want had rond 7 uur een positieve ovutest.. Misschien morgen nog eentje om te proberen, om te zien of hij nog donkerder wordt, of toch lichter.. Daarnaast hou ik deze cyclus voor het eerst mijn cervix slijm bij.. maar die is tot op de dag van vandaag creamy.. Ben benieuwd wanneer ik mijn vruchtbaarslijm mag signaleren.. Iemand daar ervaring mee?! Maar goed, dus tussen vanavond en zaterdag moet ik ergens mijn ei krijgen.. eens kijken of mijn temp dat ook aangeeft . Groetjes, Veetje
@Veetje vruchtbaarslijm is vaak wel goed te onderscheiden hoor! Het is heeeeel rekbaar, je kan er slierten mee maken. Bij het afvegen is het vaak een 'klodder' ....gewoon kijken of je er een sliert van kan maken tussen duim en wijsvinger.... Haha lekker verhaal he Als ik op m'n werk naar de toilet ga denk ik wel eens : m'n collega's moesten eens weten dat ik dan op de toilet hele slijm theorieën in de praktijk zit uit te proberen whahaa Fijn dat jij je ei hebt Ik denk dat mijn wachten deze ronde niet beloond wordt ivm PCOs en de kans op een spontaan ei heel klein is 19 oktober heb ik een behandelplan en hopelijk starten met Clomid en dan weer een ei en positieve ovu test
Veetje: Ik ben niet verder gezet maar de benen van mijn kindje zijn wat langer dan gemiddeld met 36 weken. Vandaar die 36+6. Het blijft gewoon 18 oktober hoor.
@Veetje - jeej je hebt je ei gevonden! Nu ff flink klussen!! @Barb - wat goed dat hij er qua ligging al klaar voor is!! En wat grappig dat ie haar heeft! Het gaat opschieten he.. spannend hoor! Ben je er al klaar voor? Bij de vk was alles goed. Hartje van de kleine weer gehoord, blijft leuk ookal kun je het thuis ook Bloeddruk was goed en de groei van de kleine verder ook. Ik had vandaag mijn buurmeisje als vk.. dat vond ik best wel raar hihi. Aan de andere kant wel fijn dat ik tegenover me een vk heb wonen. Mn rug doet nog steeds ontzettend pijn, weet soms gewoon niet hoe ik moet liggen of staan ook mn kuit blijft erg gevoelig. Maar goed, al met al valt het nog mee De kleine wordt nu wakker terwijl ik lekker ga slapen. Truste!
@Brittney - ik zie in je handtekening dat je gisteren de 20 wekenecho gehad hebt. Was alles goed met jullie mannetje?
barb: wat fijn dat de kleine goed ligt! En haartjes wow! nog heel eventjes en dan hebben jullie je kindje al in je armen ctje: Op yoga hoorde ik de tip van magnesium tabletten tegen kramp in kuiten en voeten moet je even aan je vk vragen. Ik heb er zelf gelukkig geen last van, maar een hoop meiden van yoga wel en 1 had er echt baat bij. We hebben gisteren een poging tot shoppen in een winkel voor t eerste pakje gedaan... haha nouja niet geslaagd gaan verder online kijken en heb echt een piepppp nacht gehad! Maar stom genoeg vond ik het wel leuk om een soort van geshopt te hebben
Hallo meiden, veel gekletst, hier ongi geworden gister avond dus balen heeeel veel buikpijn en hoofdpijn nu minder maar me bui was echt erg... Dus ja we gaan weer verder helaas geen mooie verjaardagscado, heb gyn gebeld en ik mag 4 okt komen ipv 30 okt dus dat is fijn of twee weken kan hij meteen me nieuwe eitje meten dacht ik zo! @ liefde ja ik dacht ook clomid iid ervoor, kan me goed voorstellen dat je hoop fat het al de 19 e is van okt ik heb dat ook.. Komt goed met ons,we worden geholpen iig... @ Veetje wat fijn ban je ei goed klussen hihi, slijm is idd een dikke klodder bij mij, vorige rondes haalde ik het er wel uit nu niet omdat ik heel de maand veel slijm had...ze zegge ook dat je meer zin heb hihi in die periode @Ctje fijn dat alles goed was meis! En grappig van je buurmeisje wel raar idd maar wel makkelijk! @ Hilse zou je nog een keer willen pendelen voor mij dat bedoelde je toch hihi? @ liga rustig aan hè met die harde buiken! Hoop dat k niemand vergeten ben, ben heel druk vier vanavond me verjaardag! Liefs sunshine
@ Ahh sunshine wat balen zeg!! Als Hilse opnieuw voor je gependeld heeft, ben ik wel erg benieuwd wat er uit gekomen is Ik ben nu nog een uurtje aan het werk en dan heb ik gelukkig weekend! Had vandaag 7 lessen achter elkaar en dat vind ik toch wel erg zwaar worden.. Heb nu behoorlijke hoofdpijn!