Sunshine wat naar zeg en dat nog wel op je verjaardag! Ik hoop dat je toch een leuke dag hebt in ieder geval mag je veel eerder bij de gyn langs dat is dan weer mooi... Ctje: blijf wel genoeg drinken he op drukke werkdagen Iedereen fijn weekend!
Even kort: Sunshine, stuur me maar pb. Met foto het liefst Linkje naar je fb ofzo Ik ben zo moe! Maar lig niet lekker
hilse: wat mij heel goed hielp was een kussen tussen mn knieen leggen en een extra kussen onder m'n hoofd...nu ook een dun kussen onder m'n buik, maar dat duurt nog ff denk ik hihi over slapen gesproken! Ik heb al een tijd door dat ik eigelijk echt op tijd naar bed moet, omdat ik ook vroeg wakker ben en dan voel ik me toch een stuk beter en relaxter. Nu heb ik dat al vaak tegen mn mannetje gezegd en in de vakantie week ging het heel goed. Nu blijft hij alleen zo lang op dat ik me schuldig voel als ik vroeg naar bed ga en als ik dan toch ga wakker word, omdat hij nogal luidruchtig is zucht.. Wat me nu ook op begint te vallen is dat ik totaal niet tegen hem durf te klagen of iets aan hem wil vragen omdat hij een drukke baan heeft en hij sacho wordt of iets gewoon niet doet en het voor mn moeder laat liggen die elke dag iets in huis komt doen. Aan de andere kant zegt hij wel dagelijks dat ik me aan mn rust moet houden en niet zo eigewijs moet zijn. Het is zo tegenstrijdig dat ik het niet meer snap! Het lijkt wel of hij soms totaal niet beseft dat ik zwanger ben ... vannacht zei hij: ik hoop dat je morgen uitslaapt( dus ik dacht wat lief want ik had een hele nare nacht gehad met veel buikpijn) maar erachteraan zei hij: want ik heb echt een rotnacht gehad.... ! nou ik heb me maar omgedraaid en niks gezegd, want was zo boos ff! wat moet ik hier nou mee dames? Of zijn het m'n hormonen?(mogen jullie eerlijk zeggen hoor )
@Liga - denk dat t een beetje bij mannen hoort. De mijne beseft ook niet altijd dat ik zwanger ben.. als ik kapot thuis kom van mn werk en hij al een uur thuis is, sta ik toch weer even te stofzuigen, terwijl hij dat ook makkelijk had kunnen doen. En zo zijn er nog wel wat dingetjes op te noemen. Ik weet iig van mezelf dat ik er nu extra boos/verdrietig om kan worden, dus bij mij spelen de hormonen zeker mee. Mijn man was van de week een beetje geïrriteerd dat ie wakker werd doordat ik kuitkramp had. Ik vind dat gewoon vreselijk pijnlijk en ga als een gek om me heen liggen trappen om de pijn enigszins te verbijten. Van de week was dat midden in de nacht.. gaat ie zuchten en zegt ie dat t nog zo vroeg is.. alsof ik er wat aan kan doen hahaha. Daarna zegt ie: ik hoop niet dat je dit elke nacht hebt, want ik schrok me dood. Hahaha mannen.. op zulke momenten houd ik maar wijs mn mond. Verder is ie gelukkig super lief
Ctje: wat vervelend maar ik ben toch wel blij dat ik dit lees want dan is mn man gelukkig normaal hahahaha! Ben al helemaal gerustgesteld dank je! Je bent trouwens al over de helft wat snel gaat dat!
Ja dat gaat zeker snel!! Die kleine kan ik nu een stuk beter voelen en dat maakt het wel heel echt allemaal. Ik vond de eerste helft soms nog heel onwerkelijk: er groeit een kindje in je buik, maar je voelt er nog weinig tot niks van. Dat verandert nu allemaal. Heb zo'n zin om de box op te zetten hihi, maaar ik ga niet zo lang met een lege box zitten dus we gaan 'm opzetten als de kerstboom weg is. Heb zo'n zin in kerst! Jij hebt je mannetje dan al!! Gek idee he? Zijn jullie het al eens over het geboortekaartje en de naam?
Ja ik kijk ook zo uit naar kerst! Het wordt inderdaad erg echt nu! heb zelf al m'n kraampakket en alle andere spullen in huis ( zie overal stapels met dozen van webwinkels haha). We hebben nu een kleine selectie gemaakt eindelijk! En ook gelijk een bijpassend eerste pakje online gevonden Hihi. De namen ... Nul vooruitgang Ik heb nu ook de blije doos! Super leuk om uit te pakken. Heb jij ook steeds het idee dat je jarig bent door alle nieuwe spullen ?
Hoi meiden! Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie Ging zoals altijd weer veel te snel. Nu nog een weekje thuis lekker vrij. Hoe is het met jullie allemaal? Is er nog leuk nieuws? Ik had op dag 13 een posi ovutest en we hebben van dag 10 tm 16 minstens 1x pd geklust, zou genoeg moeten zijn toch? Hebben iig goed ons best gedaan
Op vakantie kwam ik een Disney winkel vol met babykleding tegen, zo schattig! Ik moest even een foto maken voor jullie
Welkom terug mammietammie zag op FB ook al dat je weer terug was. Wanneer is je NOD? Dan gaan we weer duimen draaien en hopenlijk kunnen we aan het eind jullie feliciteren! Ik ga morgen de dokter bellen. IK MOETTTTT EEN KLYSMA want heb al dagenlang drang maar het lijkt echt alsof de baby ervoor zit. Elke keer heb ik drang en word ik bijna paniekerig op de wc na 15 minuten proberen. Natuurlijk alles al geprobeerd om te laxeren maar niks helpt
Mammietammie dat moet goedkomen en wat een schattig winkeltje!! Barb: wat vreselijk meid zeker even de huisarts bellen en neem je temp even op, want als je te lang niet gaat kan de boel daar flink van irriteren en kun je koorts krijgen. Veel sterkte in ieder geval! Hier vandaag weer een nare dag met erg veel buikpijn...is de derde dag op rij al dus ik heb vanaf vanmiddag echt niks meer gedaan. normaal lukt me dat niet zo heel goed en doe ik toch kleine dingetjes, maar als ik nu naar de wc loop dan komt die harde buik en de pijn alweer op en t is zo naar dat ik af en toe gewoon sta te huilen omdat ik niet meer weet wat ik er nu aan moet doen...ik hoop echt dat het weggaat en blijft, want vind het nu wel beetje listig worden. Als t morgen nog steeds zo is ga ik maar de vk bellen denk ik. Ik had nooit verwacht dat het zo moeilijk zou zijn om echte rust te houden.
@Mammietammie - welkom terug Wat een schattig winkeltje!! Jullie hebben goed je best gedaan!! Hopelijk wordt dat beloond! @Barb - hmm dat is wel heel vervelend!! Inderdaad maar even de huisarts bellen. Houd je het verder nog een beetje vol? @Liga - wat rot dat je je zo voelt zeg! Lijkt me super lastig om helemaal niks te doen. Sterkte!! En inderdaad de vk bellen als je het niet volhoudt of als je advies nodig hebt.
@ mammietammie, welkom terug meis, goeie vakantie gehad? Ah wat leuk die disney winkel! Hihi zou idd genoeg moeten zijn jullie geklus, ik duim voor je! @ Barb, oh nee jeetje , heb je dat al eerder gehad wat vervelend, hoop dat het gauw over is!! @ Liga, wat rot meis, het ging even wat beter toch? Sterkte en idd wat ctje zegt de vk bellen als het niet gaat.. @ all, ongi bijna over.. wel een leuke verjaardag gehad maar toch het had het mooiste cadeau geweest maar helaas;.. 4 okt naar de gyn dus nog even geduld, heb me banner maar op 30 dagen gezet , bedenk me nu dat ik het beter op 35 dagen had kunnen doen naja, als ik 4 okt bij de gyn ben wil ik dat hij dan ff me eitje meet hoe groot die dan is en dan weet ik wel ong wat voor ronde dit weer gaat worden..
@Sunshine - gefeliciteerd meis!! Je bent vandaag jarig toch? Super jammer dat je niet je ideale verjaardagscadeau gekregen hebt, hopelijk vier je je verjaardag volgend jaar met je kleintje erbij!
@ Ctje, dank je wel meis, was gisteren idd echt jarig hihi.. helaas niet nee maar ja het is niet anders, gisteren weer gehoord dat weer iemand dicht in mijn omgeving zwanger is dus dat is wel getelde nummer vijf al... aaarhhggg, wanneer komt mijn tijd maarja het is niet anders hopelijk idd volgend jaar met mijn verjaardag met een kleintje erbij, heb er een hard hoofd in maar ik droom er van hihi..Hoe is het met alle zwangeren hier? @ veetje je ei nog gevonden? @ mammietammie, spannend jij nog 9 dagen voor je NOD
Hè sunshine ik vond die berichten ook zo confronterend iedere keer sterkte joh! Barb hoe gaat het nu al bij de huisarts geweest?
Nog gefeliciteerd sunshine! Snap dat je baalt van weer goed nieuws van een ander zeg! Maar jouw tijd komt ook! Droom maar lekker van je verjaardag met een baby'tje Hier alles wel rustig eigenlijk.. Ja gistermiddag rijst gegeten en had het nog niet op of het lag er al uit, oeps.. Maar voelde me niet ziek ofzo niks aan de hand. Savonds ook weer normaal gegeten, poffertjes
Sunshine, alsnog van harte meis! Ik zag op fb een foto van je werk, leuk! Gister heeft de klysma geholpen binnen 5 minuten. Vandaag weer klysma gedaan want weer aandrang geen ontlasting. En nu kwam er nog niks, dus het is nog niet wat het zijn moet maarja we gaan gewoon door. Vandaag moest ik even naar de dokter bellen om te vertellen hoe het gaat maar niet meer aan gedacht en 's middags doet hij altijd visites dus is hij ook niet bereikbaar. Morgen maar ff bellen dus.
@Sunshine - ja, dat lijkt me vreselijk confronterend elke keer. Maar jouw tijd komt ook! @Barb - gelukkig heeft je klysma geholpen. Jeetje, wat wordt het spannend nu he!! Ik had via een kennis een Quinny kinderwagen overgenomen (al een hele tijd terug) bij nader inzien ben ik er niet tevreden over: klapt moeizaam in en neemt veel ruimte in. Ik heb mijn zinnen gezet op de Joolz day. Dus mn Quinny op mp gezet en waarschijnlijk komt er deze week iemand kijken. Hij is nog prima, maar vind t zo'n gedoe met inklappen enzo. Die nieuwe gaan wat makkelijker..
Ik heb ook de joolz day Baby Shop | Joolz Day Silver Chassis White Fabrics | Joolz Day Silver Chassis | Joolz | Prams | Babylicious