Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik wil ook een Joolz :D nu nog zwanger worden ;) een Joolz day Fab wil ik. En m'n mannetje vind hem ook leuk, alleen over de prijs moeten we tegen die tijd nog eens kletsen...
    Edit: deze dus Joolz Day by FAB Denim Compleet 2013 | Babyhuys

Sunshine, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag(en) gehad?

Ik zat vanmiddag ineens bij dokter :( Had ineens over mijn hele lijf rare grote jeukende bulten. Blijkt netelroos te zijn, een allergische reactie. Maar waarop? Geen idee. Nu dus lekker aan de antihistamine. (Vanochtend nog heel m'n huis staan schrobben omdat ik bang was dat t vlooien zouden zijn :) haha )

Ctje, het gaat zeker snel! Bij jullie allemaal! Nu ik en de rest nog snel zwanger raken ;)

2. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Netelroos? Jeuk is echt vervelend! Die nieuwe joolz kende ik nog niet, super mooie wagen!

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hihi de Joolz is dus populair. :) Die witte is erg mooi!! Ik denk dat ik voor een donkere kleur ga, ben bang dat ie zo gauw vies wordt..
    Mooie wagen maar inderdaad prijzig! Ik ga 'm morgen bekijken bij de babydump, maar ik mag 'm van mezelf nog niet bestellen! Hihi :)

Mijn man is drie dagen weg voor cursussen, dus ben alleen, bleh! Zojuist kwam onze fotograaf onze trouwfoto's brengen op dvd, ben zeeeeeeer benieuwd!! :) Ik ga ze zo even lekker bekijken!

4. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hey Dames!!

Hier is weer lekker gekletst :).

@Ctje, vind het ook nooit leuk om alleen te zijn.. pff.. hoop dat de dagen snel voorbij zijn en je hubbie weer snel thuis is!! Maar ondertussen lekker genieten van die trouwfoto's!

@Barb, fijn dat de klysma heeft gewerkt!! Hoop dat de volgende ook zijn werk gaat doen.. lijkt me zwaar die laatste loodjes!!

@Sunshine, nog gefeliciteerd!! Ei heb ik inmiddels gevonden.. alleen FF zegt iets anders dan mijn ovutesten.. en van mijn cervixslijm ben ik niets wijzer geworden.. elke ochtend gewoon creamy.. had alleen het idee dat het zaterdag na het hardlopen wat meer richting dat rauwe eiwit ging..
    Maar goed, volgens mijn ovutesten heb ik zaterdag of zondag mijn ei gehad.. FF zegt afgelopen donderdag al, maar dan wel met een stippellijn. Zelf vind ik dat mijn temperatuur zondag aangeeft.. dus daar ga ik maar vanuit :p.

@Mammietammie, he bah, jeuk kan zo vervelend zijn!! Hoop dat de antihistamine snel werkt!! En hoop dat je klusgedrag op vakantie heeft geholpen!! Je hoort het vaak dat vakantie wonderen kan brengen! haha

@Hilse.. vervelend dat die rijst er niet in wilde blijven zitten!! Gelukkig voel je je goed.. Geen zwangerschapskwaaltjes meer?

@liga, hoe gaat het met het rustig aan doen?! Ben je nog naar de vk geweest voor je harde buiken?!

Groetjes,
    Veetje

5. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hello girls,

@ mammietammie wowwww wat is die joolz leuk zeg hihi, ik heb nog geen idee wat voor kinderwagen ik zou willen als het zo ver is, zit soms wel stiekem te kijken naar babykamers hihi maarja nog geduld helaas.. oh nee netelroos jeetje dat is vervelend zeg hoop dat je medicijnen gauw helpen!

@ veetje, wat goed , nou ik hoop voor je dat het zo ver is en k duim voor je.. bij mij is dat ook steeds dat ff wat anders zegt maar die zit meestal toch wel goed, vorige ronde (5) haalde ik het zo uit mijn cervixslijm wann ik vruchtbaar was maar afgelopen ronde weer niet toen had ik ook elke dag afscheiding en idd creamy dus toen kon ik er oko geen wijs uit worden..

@ ctje ahh jij alleen.. hoe zijn de fotos geworden ??? hihihi..

@ hilse, vandaag de echo toch meis? Veel plezier, en ik had je een pb gestuurd, hoe voel je je verder?

@ liga hoe is het met je..

van mij mag het al 4 okt zijn dan kan ik naar de gyn en hoop ik weer wat verder te komen...

@barb fijn dat idd je klysma heeft geholpen zeg.. en dat het nu niet meer nodig is, succes met de laatste loodjes hihi!

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Barb: wat fijn dat t geholpen heeft!

Ctje: mooie wagen hoor de joolz!:)

Mammietammie: is je jeuk al wat minder? Gek dat je er ineens last van had is je weerstand een beetje slecht op t moment?

Veetje: gefeliciteerd met je ei!:)

Sunshine: nog een weekje en dan kun hè al terecht das wel super! Ik hoop dat alles goed gaat en jullie snel Gied nieuws krijgen:)!

Hier gaat t ietsje beter. Ik heb me ontzettend rustig gehouden en manlief pakt ineens heel veel uit zichzelf op in huis. Hij wil ook ineens zwangerschaps boeken lezen enzo echt schattig:). Het is wel heel fijn want ik merk dat ik ongemerkt toch veel bleef scharrelen in huis..
    Ik heb gisteren een stuk minder last van m'n buik gehad gelukkig:) als ik naar de wc ga of even douche en dat soort dingen is t wel weer raak maar in rust amper en dat is al heel prettig!
    Morgen kan ik naar de gyn dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen vind het toch steeds spannend.

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Mammietammie, wat vervelend zeg zo'n jeuk! Hoop dat het gauw minder wordt!

Veetje, nee verder eigenlijk niet zoveel last!

Sunshine, ja ik weet het meis, maar ben m'n pendel kwijt! :(
    Ja om 15:00 vanmiddag!:)

Liga, fijn dat de rust helpt!:)

8. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hilse: zie ik t goed? heb je vandaag weer een echo? Spannend joh! Laat je weten hoe het gegaan is?

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Liga, ja klopt! Doe ik!!

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Hilse - hoe was je echo?

@Mammietammie - balen meis, hopelijk is je jeuk gauw over!!

@Veetje - spannend! Hopelijk is het deze ronde raak!!

@Sunshine - babykamers kijken blijft hartstikke leuk. Beetje kijken en alvast wegdromen kan geen kwaad! :) Hoop dat je heel snel een kamertje nodig hebt! De. Trouwfoto's zijn mooi geworden. Super om het weer te zien.

@Liga - Gelukkig voel je je beter. Schattig dat je vriend boeken over zwangerschap leest. De mijne heeft nog geen boek aangeraakt. Hopelijk komt dat nog hihi.

Dames, ik heb mezelf duidelijk niet in de hand!! Ik ging de Joolz even in levende lijven bekijken maar ik wilde niks bestellen.. jullie raden het al: de Joolz is besteld! Wat wel opviel: de reiswieg lijkt zo laag te liggen.. Lager dan bij de Quinny. Maar die man van Babydump zei dat deze bak in vergelijking met de andere wagens best hoog ligt. Zal dus wel aan mij liggen.

Vandaag is mn neefje alweer 1 geworden! :) Heerlijk ventje is het! Ben zo benieuwd hoe mn eigen mannetje zal zijn!

11. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Liga, ja zou met weerstand te maken kunnen hebben. Heb af en toe ook ineens een volle neus... Maar het kan ook komen door de stress op mijn werk kort geleden, of door mijn nieuwe badschuim die ik op vakantie kocht. Don't know. Maar de jeuk en bulten zijn nu gelukkig al veeeeeel minder! Heb alleen gisteravond weer wat nieuws erbij gekregen, hopen vocht op mijn gewrichten in m'n handen en onder m'n voeten. Is ook een kenmerk vd allergische reactie. Vooral op m'n voeten heb ik er veel last van want kan bijna niet lopen. Leuk zo in mijn laatste week vrij :( Zouden morgen gaan winkelen maar weet niet of ik dat trek, even afwachten.
    Fijn dat je man nu wat meer doet :) Je hebt al een best zware zwangerschap dus alle steun is nodig!

Ctje, in de link die ik gisteren stuurde vd Joolz stond ook een plaatje met een vrouw erachter, daar vond ik hem er ook al zo laag uit zien. Heb je ermee rond gelopen in de winkel? Vind het zelf wel belangrijk dat een kindje hoog ligt, kun je het makkelijker zien en mijn vriend en ik zijn allebei best lang. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Hoe dan ook, het blijven mooie wagens :D
    Gefeliciteerd met je neefje!

Hilse, hoe is het gegaan? Heb jij nou zoveel echo's of lijkt dat maar zo?

Veetje, welkom naast mij op het wachtbankje ;)

Liefde hoe is het met jou? Bijna weer op vakantie zag ik op fb? Wanneer gaan jullie en waarheen? (ben ik vergeten)

12. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe was de echo Hilse ?

Mammietammie: wat een ellende zeg! Onder je voeten nog wel daar kun je moeilijk omheen :( sterkte!

Ctje : wat leuk! Dat impulsieve aankopen wordt alleen maar erger vrees ik:p

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Echo, ik denk dat ik het verkeerd heb begrepen van de vk. Heb namelijk geen echo gehad, wel hartje geluisterd en buik gevoeld. Alles was goed. Bloeddruk was wel wat gestegen maar dat was nu nog te doen.
    M'n BMI is iets te hoog en daardoor krijg ik vanaf 28wk extra groei echo's! Alleen maar leuk toch, zei ze. Dus daar ben ik wel blij om!

M'n volgende afspraak is 24 oktober en de 20weken echo heb ik op 8 november! Ik dacht wow, wat snel! Haha, duurt ng even maar aan de andere kant is het nu al bijna oktober...!

14. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hilse wat jammer maar wel leuk dat je meet echo's krijgt!:). De tijd vliegt he!:)

15. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Fijn dat alles goed was Hilse. Maar wat is jouw BMI dan? Want ik vind je op je fb foto's er best slank uitzien hoor :)

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha thanks Mammietammie!
    Ik weet het niet meer. Ze heeft het wel gezegd:p
    Het was net 1 punt te hoog ofzo had ze het over en dan doen ze extra echo's..

17. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hey Meiden :).

Ik lees dat jullie elkaars facebook hebben, nu ben ik natuurlijk wel erg nieuwsgierig naar jullie :).
    Dus kunnen we die delen?! Misschien via PB?
    Tenminste, als jullie het leuk vinden natuurlijk!

Groetjes,
    Veetje

18. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Je hebt pb Veetje :)
    Oja, niemand weet dat wij bezig zijn hoor dus graag niets hierover op fb ;)

Hilse heb jij eigenlijk al aan iedereen vertelt dat je zwanger bent? Want op je fb staat nog niks toch? Of heb ik dat gemist tijdens mijn vakantie?

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Mammietammie, nee heb niet iets openbaar op fb gezet! Mensen horen het vanzelf. Zet vaak nog wel een fotootje van een of ander erop maar niet meer alles..

Veetje, ja leuk joh! Stuur me maar pbtje met je link:):)

20. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ Hilse, oh echt geeft niet meis, hoor het wel wanneer je hem hebt gevonden hihi

Deel Deze Pagina