maar jullie gaan wel rondtrekken, super!! Ik zou zo mee willen! Achteraf moet je zeker een uitgebreid verslagje komen voeren van je reis hoor!
Hahaha, dat komt goed Maar moet nog 1,5 week werken, is wel aftellen nu hoor. Ben daar denk ik wel meer mee bezig dan met zwanger worden. Het is zo spannend allemaal. Wordt mijn eerste lange vlucht naar een niet europees land
Hey meiden! Hoe gaat het hier? @brondy wow naar indonesië dat is echt waanzinnig wij zijn er vorig jaar geweest! Op Bali echt super en ook gedoken daar! Ja momenteel duik ik niet meer ff afwachten nog! Weten jullie wanneer de innesteling plaatsvindt? Of is dit weer een domme vraag
@ stitch Nee hoor. Maar geen idee, volgens mij is dat bij elke vrouw verschillend. Je kunt het laten berekenen met de calculator van deze site, dan weet je het ongeveer Heb je hem gevoeld??
Hoi brondy, Nee voel het nie... jij wel? Begin deze week was ik vruchtbaar volgens de calculator maar vanmorgen verloor ik bloed licht en is nu weer weg... sorry voor deze uitleg... dus snapte het niet echt!
ik heb eens gehoord dat de innesteling 5 tot 12 dagen na de eisprong zou zijn.. Dus bij iedereen zal het daar wel ergens tussen zitten..
Ja toekan denk je dat zal dan wel heel snel zijn... dan zou het in de eerste ronde raak zijn! vraag me af of dat kan! Ik weet het niet hoor hoop het maar ga er nie van uit Hoe heb je dat bij je handtekening gedaan zou dus zijn 2012 zwanger van een jongen?
Zou inderdaad innetselingsbloeding kunnen zijn.. Ik voel mijn ei wel aankomen. Vanaf zo'n 3 dagen ervoor heb ik ontzettende steken in mijn linker zij, beetje onderin. Dit houdt aan tot na mijn ovulatie dan is het ook meteen weg. Maar nu heb ik dat weer een beetje terug, voel me niet zo lekker, overal pijntjes
mijn handtekening is een pendel. Volgens Angel zou ik in januari al in verwachting geraken. We zullen zien Ik voel mijn ei ook altijd heel goed. Dan heb ik echt de hele dag (soms tot 3 dagen) steken langs één zij en staat mijn buik echt hard. Deze maand had ik het eerst links en dan een dag later rechts.. Dus ik denk dat ik soms twee eitjes heb...
@brondy oh ik heb dat echt niet gevoeld ook niet op gelet eigenlijk vervelend dat je je zo rot voelt! @toekan heb me niet echt in verdiept maar klopt het een beetje? Waar kan je dat laten uitrekenen ben wel benieuwd Hihi
hier op het fotum kan je dat. Er bestaat een onderdeel 'pendelen'. Daar geven de dames dan aan wanneer je verzoekjes mag sturen om gependeld te worden. Je moest dus wel ff wachten tot zij zeggen dat het kan. Het kan altijd kloppen natuurlijk, maar wij zijn pas van plan om effectief te starten in september 2012. Als het januari zou worden, zou het dus niet echt 'gepland' zijn. Maar ik heb nogal vernomen dat ik heel vruchtbaar ben en dat er bij ons dus wel eens een 'accidentje' kan gebeuren. Niet dat ik dat erg zou vinden
Goedemiddag Dames, ik ben er weer @Brondy, ik wil het aan mijn fam iig wel vertellen en aan moeder/broertje van mn man denk ik ook..maar wel op voorwaarde dat ze het nog voor hun houden voor paar weken..Dit omdat als het mis zou gaan kun je het nog met iemand delen..dan wil je het toch ook vertellen...dus denk dat mijn ouders etc het zoiezo te weten komen..moet het ook aan iemand kwijt natuurlijk... zo, heb vanaf gister dat mn ongesteldheid is begonnen toch zin in vette hap..gister pizza laten bezorgen..nu mc donalds eten vanavond..echt niet normaal..mn snoeppartijen zijn er weer..hou ik wel in de hand, want wil niet ineens weer 4kg zwaarder zijn nadat ik lekker ben afgevallen....
Haha lekker gegeten dus spannend! Ik ben ook afgevallen maar heb ook lekkere trek Haha geeft niks gewoon beetje je gewicht in de gaten houden... Ga ff eten maken
haha zeker lekker gegeten stitch..maar ben bang voor de weegschaal vanavond morgen wat fruit kopen om zo'n fruitsalade bakje te maken..jammie jammie.... ik zou zo graag zwanger worden deze ronde!!!! *Sorry moest ik ff kwijt* Nu ff gtst kijken en daarna douchen...
haha lekker spannend al dat lekkere vette eten. Ben er ook gek op wie niet ! Je eetlust is in elk geval weer terug. En je mag hier alles kwijt hoor! Daar is het forum voor! Ik hoop het ook dat je deze ronde zwanger wordt Ik heb weer een raar ontpillingsverschijnsel Ik heb de laatste dagen heel erg last van een opgezette buik, vooral in de avond! Ik lijk in de avond serieus wel 5 maanden zwanger Niet normaal, het staat helemaal bol en ook echt in zo een zwangerschapsvorm, kan het ook gewoon niet inhouden. Heb gezocht op internet en het schijnt wel vaker na het stoppen met de pil voor te komen. Hoop dat het snel weer over gaat. Ben zelf eigenlijk heel slank waardoor het best opvalt...pff wat een troep is die pil toch! @Toekan..ik voel bij mijn eisprong ook wel eens steken aan 2 kanten, maar 2 eitjes heeft niemand tijdens een eisprong Was dat maar zo dan hadden we dubbel kans! Ik heb ook last van steken, ongie gevoel en het trekt ook door naar me rug. Heb dit nu 2x gevoeld rond m'n eisprong. @Brondy...wat zal jij zin hebben in die reis. Lijkt me fantastisch!! En 1,5 week werken is zo voorbij
hihi fijn te horen dat ik kan spuien hier.....thnx dat ontpillingsgeval ken ik wel...heb ik ook last van gehad...zo had gister kramp joh...heb gisteravond laat nog 2 paracetamol geslikt..kon het echt niet meer houden.hopelijk vanavond niet meer.. idd troep die pil...wel grappig, mn moeder heeft ook trek in vette hap als ze ongesteld is..en ik nu deze ronde ook haha...
Ik heb ook altijd meer trek in vet als ik ongesteld ben en ik gun het mezelf dan ook. Denk dan ach als je ongesteld bent, mag het haha. Die krampen heb ik ook als ik ongesteld ben, maar gelukkig meestal alleen op de eerste dag.
@Brittney, haha grappig....ja idd dat gevoel dat ik het mezelf dan wel gun ken ik...dat heb ik ook haha.... ik heb ook alleen gister nog gehad..dus hopelijk vanavond niet meer en ook alleen 1e dag....
geen twee eitjes? Hoe kan er dan een tweeling onstaan? En dan bedoel ik niet een eeneigen tweeling, want das een deling van hetzelfde eitje, maar een twee-eigen tweeling?