Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorge Dames,

Ohhhhh ctje hahaha, wat leuk hoor dus toch een nieuwe wagen hihi.. wanneer krijg je hem ? Ik hoop ook dat ik gauw mag gaan kijken voor een kamertje etc etc maarja we zullen het zien.. nog een weekje mag ik naar de gyn hoop dat die er wat mee gaat doen en niet weer zegt we wachten nog tot eind dec af.. maar goed miss was die wel weer een foute rond met slecht eitje weet het niet hihi..

@ hilse oh echt niet hihi, naja dalijk idd wel meer echo's wel leuk toch, vond jou ook slank op de fotos op fb.... ja 8 november gaat echt hard hoor tijd vliegt echt! Je bent alweer 13 weken hihi!!

@ liga, hoe gaat het meis.. ? Wat fijn dat manlief steeds meer dingen oppakt hihi.. dan heeft het toch door dat jij je niet zo goed meer voelt om alles te doen!

Hier niks aan de hand, gisteren wat steekjes in me baarmoeder vreemd, gezicht weer rustig ben er wel achter dat dat toch wel iets is waaraan ik kan meten of me ovulatie komt of me ongi.. krijg pukkels met ovulatie en met ongi.. hoop zo op deze ronde maarja , volgende week gaan we na het gyn bezoek een dagje naar brugge en overnachten we daar weer eventjes lekker eruit...

ik ga maar weer gauw aan het werk.

Veetje, stuur mij ook maar een pb bericht dan kan ik je aanmelden op fb!

Oh en liefde zit in dubai toch?

2. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shit... Had nu net bloedverlies weet niet zo Gied wat ik er mee moet want heb al een afspraak om 11 uur bij de gyn.. Moet ik nu bellen of gewoon naar die afspraak en daar melden?

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Bloed? Hoe kan dat Hilde oud bloed Miss? Ja dan bel je alvast toch dat je je zorgen maakt Miss zeggen ze wel dat je meteen moet komen! Doe maar meis beter tien x teveel bellen dan een x te weinig!

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb maar gebeld en zolang het niet zOveel als menstruatie is gewoon naar gyn gaan anders moet ik bellen en gelijk komen. Ze zei dat ik een echo moet krijgen nu dus ben benieuwd denk dat ik maar ondergoed extra meeneem want de laatste keer wilden ze me ook al een nachtje houden met bloedverlies en toen was ik pas 16 wkn..

5. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hè bah liga, is het veel bloed? Sterkte meid, hoop dat het niks is en je straks weer lekker thuis bent.

Sunshine dat is wel lekker na de gyn ff samen eruit. En idd, ik krijg ook altijd meer pukkels voor ovu en voor nod. Helaas :x Heb sowieso constant veel meer pukkels nu dan voor ik stopte met de anticonceptie.

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

@sunshine, ooh lekker zeg even eruit idd!:)

@liga, oh meid! Hoop dat het niks ergs is! Knuffel!

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Liga - oohh dat is even schrikken. Gelukkig had je al een afspraak staan. Niet te veel zorgen maken :)

@ Sunshine - Leuk, Brugge is mooi! Het is sowieso lekker om er even tussenuit te zijn. De kinderwagen krijg ik pas in november, dus nog even wachten!

@ Hilse - Extra echo's zijn altijd leuk en net een puntje te veel lijkt me niet echt kwaad kunnen.. dus gewoon lekker genieten van je kleintje op het scherm! :)

Ik ga zo naar Vught voor een dagje cursus voor mijn werk. Kon lekker uitslapen vanmorgen, alleen lukt me dat nooit zo goed als mn man er niet is.. Gelukkig komt hij vanavond weer thuis.

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik denk dat wij voor de maxi cosi mura 4 gaan. Eind van het jaar komt er een nieuwere versie die wat verbeterd is. Niet veel bijzonders, rugleuning is wat langer dan en iets met de kap, die is ook wat langer ofzo. Hoop dat ie vlug te bestellen is, wil m liever vandaag dan morgen hebben hahaha erg :p

9. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Liga hoe is het nu!???

@ Hilse die is ook leuk hoor! Welke kleur wil je!

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Liga ben ook benieuwd!

Sunshine, een zwarte! Lekker basic, past alles bij:)

11. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dat t zo lang duurde meiden moest erg lang wachten in het ziekenhuis en nam meer tijd in beslag dan gedacht. Ben daarna direct gaan slapen want was zo moe:(.
    Heb echo gehad baby ziet er goed uit groei wordt wel extra in de gaten gehouden ( vraag me niet waarom ) en de vk moet volgende keer Checken of er geen ontsluiting is. Gyn vond dat ik genoeg onderzoek had gehad en omdat de echo goed was en t bloed gestopt was vond hij het niet nodig om nu ook nog dat de bekijken. Was ik ook wel blij mee want het is best intensief zo n ziekenhuis dag.
    Komen de krampen regelmatig of krijg ik weer bloedverlies dan moet ik wel weer direct bellen.
    Ik vond t zo n opluchting om te zien dat de kleine t goed doet en hoop zo dat ik de laatste weken geen klachten meer krijg. Bah ben echt van slag :(

12. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hilse: zwart is zeker mooi en kun je heel erg opleuken met speeltjes en dekentjes gericht op jongen/meisje :)

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Liga, fijn dat alles goed is zeg! Zeker vermoeiend poeh voor jou helemaal nu!
    Hoop dat je je rust kunt houden en geen last krijgt verder!

Ja precies vind ik ook:)
    Vind het persoonlijk ook vaak niet mooi een bijv roze wagen. Ieders eigen natuurlijk!

14. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
  15. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Liga - gelukkig was er niks ergs.. gewoon even heel goed op jezelf en de kleine passen!

Ik ben vanavond met mn man naar de mammamazzeldagen van Prenatal geweest :) Nog 2 positievesten gekocht en nog wat voor mijn neefjes verjaardag.
    Nu lig ik op bed, heb t al de hele avond vreselijk zuur. Denk heel de tijd dat ik moet overgeven :( het brandt gigantisch in mn keel :( Rennies en pepermunt werken maar eventjes helaas!

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liga, gelukkig was het niets ernstigs meis, maar hadden ze geen enkel vermoeden dan hoe het kwam? Goed zo dat je meteen gebeld heb toch, rustig aan doen he!

@ hilse, ja vind ik ook hoor, ik zou wanneer het mijn tijd is hihi ook voor grijs of zwart gaan, past overal bij idd :p... èn dan kun je het idd opleuken met speeltjes roze of blauw hihi

hier verder niets, wachten wachten en wachten hihi!

veetje ik heb je aangemeld hoor ;) op fb

17. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje probeer echt een gaviscon vloeibaar voor je gaat slapen. Het is vies maar geloof me als je voelt hoe fijn het is en je de hele nacht nergens meer last van hebt neem je t graag in. Ik neem t overdag niet omdat t bij mij stopt met werken als ik wat gedronken heb en dat doe je overdag nogal veel :p. Maar snachts :) echt top ik zit al aan m'n 10 e fles ofzo:p

18. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Liga - ik scheur vanmiddag direct langs kruidvat!

Mijn man heeft gister voor t eerst de kleine voelen schoppen! Super bijzonder!! :)

19. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hello,

@mammietammie, wat een ontzettend leuk filmpje!! Ik hoop dat wij dat binnenkort ook mogen maken!
    Zijn de zwangere dames ook met zoiets bezig?

@ctje, leuk een wagen gehaald!! Zwart lijkt mij ook het leukst!! Maar dat komt misschien omdat ik nogal veel zwarte klesing draag :).

@liga, gelukkig is er niks ernstigs aan de hand! Zal wel even schrikken zijn geweest!! Wanneer mag je nu weer op controle?

@sunshine, ik zag het!! Herkende je aan de hond ;).

@wachtbank.. tot nu toe alles rustig, temp is nu even hoog als vorige maand. Tepels zijn wel iets gevoeliger, maar niet pijnlijk.. Voor de rest afwachten.
    Ik heb het gevoel er een stuk rustiger onder te zijn.. Soms ook omdat ik het gevowl heb dat het toch niet raak is...

Maar de tijd zal het leren ;).

Groetjes,
    Veetje

20. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Veetje - spannend zeg! Ik hoop voor je dat je positief test!!

Ik heb geen zwarte kinderwagen gekocht, al vind ik die ook wel erg mooi hoor.. Ik heb voor antraciet gekozen :)

Deze:

Deel Deze Pagina