@Ctje, ik vind hem mooi . En misschien is antraciet inderdaad nog wel mooier dan zwart!! Groetjes, Veetje
Ctje : wat bijzonder hè! zo heerlijk als je man ook contact kan maken ik lach me af en toe kapot om de dingen die manlief tegen beeb zegt. Mooie wagen hoor! Veetje wat knap dat je er nu zo rustig onder bent! Ik was altijd vrij hysterisch ik heb over anderhalve week weer controle.
Volgens mij heb ik gewoon een plaatje van de zwarte wagen geplaatst hihi hier nog een van de antraciete:
Mooie hoor Ctje! Is de 2e op mijn verlanglijstje, na de Fab Wat leuk dat je man de kleine eindelijk heeft gevoeld, lijkt me zo gaaf! Is je maagzuur al minder? Veetje, dat gevoel heb ik ook hoor... We zijn al zo'n tijd bezig dat ik vaak denk 'het zal wel wéér niet' Wij hebben trouwens ongeveer tegelijk nod en volgens mij ook evenveel rondes!
@Mammietammie - de Joolz fab is ook erg mooi!! Je nod duurt niet lang meer! Ik ga weer duimen Mijn maagzuur is vreselijk.. alles helpt ook maar eventjes. Vanavond Gaviscon proberen.. @Barb - zit de kleine nog veilig in je buik? voel je je nog goed?
Veetje&Mammietammie ik duim voor jullie!! Ctje, mooie wagen zeg! Mooie kleur ook! Vind die ook erg leuk, alleen zit ermee dat ie geen luchtbanden heeft voor En super zeg dat je man de kleine heeft gevoeld!!
Hilse: Is dat een groot nadeel dan dat 'ie geen luchtbanden voor heeft? Hij is super wendbaar de Joolz, heel licht. Echt opvallend in vergelijking bij andere wagens. Ctje: Hij zit nog prima geloof ik. Het wordt een oktoberkind gokte ik al. Ik voel hem nog goed. Mijn buik beweegt ontzettend mee nu hij zo groot is. De echoscopist gokte dat hij rond 3500 gram zou zijn met 40 weken. Ben benieuwd! Die zwarte en antraciete Joolz vind ik ook super mooi. Die Fab ook alleen wel heel erg duur zeg. Veetje en Mammietammie op wachtbank zie ik. We gaan weer aftellen en duimen draaien dat het dit keer raak is. Dan gaat het dak eraf denk ik.
@Hilse - net als wat Barb zei: dat ie voor geen luchtbanden heeft is geen nadeel toch? Ik vind t echt een topwagen!! @barb - ik vind de fab ook erg duur.. heb 'gewoon' de joolz day, die vond ik al prijzig genoeg! Geniet nog ff van het mannetje in je buik, voor je het weet ligt ie in zn Joolz! Ik heb gister het geboortekaartje gemaakt, met gedichtje en al. Heb twee verschillende, omdat we nog niet helemaal uit de naam zijn hihi. Straks het eerste verjaardagsfeestje van mn neefje, super leuk! Fijn weekend!!
Hoi Dames . @barb, wat fijn dat alles nog goed gaat!! Nog 2 weekjes en dan is het zover . Zou toch mooi zijn als we elkaar afwisselen: jij bevallen, wij zwanger . @Ctje, lijkt me zo leuk om al met de geboortekaartjes bezig te zijn . Krijg er zelf ook helemaal zin in . @Hilse, laat je nog een pretecho maken voor de geslachtsbepaling? Of blijf je in spanning tot de 20 weken echo?? @liga, alles nog rustig bij jou??? @mammietammie, valt me nu pas op dat we al even veel rondes bezig zijn!! Toch leuk on dan gezamelijk op te trekken. Wie weet ook wel tegelijk zwanger . @sunshine, nog even en dan weer naar de gyn. Ziet er naar uit dat ik deze maand ook een cyclus heb van 35 dagen.. Tenminste als mijn ei afgelopen zondag pas is gesprongen. Ik hou dat maar aan, want volgens FF was hij 3 dagen eerdee, maar is nu een stippellijn. Ovutesten geven wat anders aan. Hier nog steeds rustig op het wachtbankje... Nog niet echt overduidelijke symptonen.. duss we wachten nog maar even, nog 8 dagen geduld... Groetjes, Veetje
Barb het wordt echt spannend voor jou zeg! Veetje ik zou me niet druk maken om symptomen joh dat komt wel goed! Heb echt een nare nacht gehad ik heb de emmer weer mooi mogen bekijken m'n ontbijt zit er gelukkig nog wel in maar m'n maag is echt Van slag
Ctje, nee hoor vind ook een fijne en mooie wagen! Maar ivm de omgeving hier heb ik persoonlijk liever luchtbanden Veetje, hihi nou ik ga maandag bellen en als het goed is kan ik dan over 2 week terecht! Liga, oh bah wat vervelend voor je meid!
Goedemorgen meiden, @ liga hoe gaat het nu meis nog bloedingen gehad en de emmer gezien?? Hoop van niet!! @ ctje heel leuk die grijze kinderwagen meis! En leuk dat je al het geboortekaartje heb gemaakt hihi, wanneer het zover is willen wij hem natuurlijk wel zien hier he hihi!Oh en werkt gaviscon? @veetje ja heb jij ook een lange ronde deze x? naja echt lang is die niet meer toch hihih.. hebben jullie goed geklust? hihi spannend duim voor je! Ik idd donderdag naar de gyn ben benieuwd wat hij gaat zeggen , hoop zo dat hij inwendig even gaat kijken naar me eitje hihi.. ik verder ook nergens last van nog geen afscheiding niks dus zit denk ik nog geen eisprong aan te komen.. @ mammietammie hoe gaat het met jou? @ liefde hoe is het met jou meis, al terug uit dubai? Hier verder nergens last van, wachten wachten wachten maar ... hoop dat donderdag bij de gyn ik weer wat meer weet hoe en wat .. liefs sunshine
Sunshine: gelukkig geen bloedingen meer gehad m'n relatie met de emmer wordt wel steeds hechter t is elke nacht raak maarja ik slaap wel langer gek genoeg misschien vermoeit het me ofzo. Dus elk nadeel heeft z'n voordeel Hihi. Donderdag al naar de gyn fijn hoor ik hoop dat je eitjes goed aan het werk zijn! Er moet hier echt meer roze komen!
@ Sunshine - Tuurlijk krijgen jullie het geboortekaartje dan ook te zien! Gaviscon lijkt te helpen (even afkloppen) maar dan inderdaad alleen 's nachts.. Overdag probeer ik nog steeds alles, maar nog steeds heb ik het bijna de hele dag zuur! Gisteren de kinderwagen die ik al had verkocht, dus dat is lekker. Het is opeens wel mega leeg, maar goed, nog even wachten en dan staat de Joolz er Mijn man zei gisteren, nadat de Quinny was opgehaald, opeens dat hij de Quinny toch wel mooier vindt dan de Joolz... Blijkbaar heeft hij zich nog niet echt verdiept in wat hormonen met zwangere vrouwen doen.. *Grrr* Het weekend van mijn schoonzusje een hele tas met super mooie kleertjes gekregen. De meeste kleding heeft mijn neefje niet eens gedragen! Er zitten vesten bij met de prijskaartjes er nog aan. Zelfs vestjes van Mc Gregor, Riverwood en Armani hihi echt zonde, maar wie weet staan ze goed bij ons kleintje. Ook haar wipstoeltje hebben we gekregen (merk Nuna?? - had me er nog niet echt in verdiept..). Ben er wel blij mee in ieder geval Vanavond de 2e 3d-echo.. als ie nu niet meewerkt, weet ik het ook niet meer! Mochen we mooie foto's hebben, laat ik het jullie weten @ Barb - zit ie nog lekker warm binnen? Hoe voel je je?
Helleu, Hier alles nog wel kalm denk ik, alleen wat zeurende/gespannen buik. Vanmorgen bloed laten prikken in zhuis omdat ik bij VK aangaf dat ik zo dorstig ben. Joolz vind ik persoonlijk echt mooier dan Quinny. Hij is stijlvoller en hipper.
Ctje: Wat fijn dat de wagen zo snel verkocht is zeg! En ik vind de reactie van je man echt hilarisch! Moet wel eerlijk bekennen dat als het mij zou overkomen ik waarschijnlijk boos zou worden of zou gaan huilen Leuk weer een echo! Wij moeten nog anderhalve week wachten op de groeiecho en daarna doen we de laatste 3/4 d echo Barb: spannend hoor heb je eigelijk last van indalingsweeen?