Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Sunshine ik ben ook benieuwd, hoop voor je dat hij een heel mooi klaarliggend eitje ziet :) ;)

Ik heb vannacht gedroomd dat ik ongi werd :( Ben gelijk mijn hoop voor deze ronde kwijt. De puisten beginnen ook weer te komen dus ik vrees het ergste. Heb verder ook helemaal geen klachten, behalve vaak koud en soms ineens buikpijn. Maar dat zijn nou niet echt bijzondere dingen.

Barb ben je er al klaar voor? Het wordt dus toch een oktoberjongetje :)

2. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Bij je eerste kind is de indaling rond 36w. Die van mij was 2 weken eerser in mn bekken

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Liga - jaaaa ik was ook echt een beetje boos op mn man hahaha. Maar ik vind de Joolz zelf top, dus jammer dan ;)

@ Mammietammie - Ookal heb je de hoop al een beetje opgegeven, toch wordt het even spannend de komende dagen! Ik duim voor je en hoop echt op goed nieuws! Een nieuwe zwangere zou wel weer eens leuk zijn :)

Ik hoop zo dat die mini zo meewerkt, ben zo benieuwd naar zn koppie :) Jullie horen het vanaaf!

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    barb: ah handig om te weten thnx voor de info!

ctje: en hoe was de echo??

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @all - de kleine deed veeeel beter mee dan de vorige keer. Dus mama is trots ;)

6. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Jeetje wat duidelijk! Mooi hoor.

7. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    @Ctje, schitterend hoor!! Het is echt een schatje!!

@Barb, zou dat ook kunnen inhouden dat je 2 weken eerder gaat bevallen? Want dan zal het niet lang meer duren!! Spannend!!

@Mammietammie, wat een vervelende droom!! Ik heb echt geen idee wat ik er deze ronde van moet verwachten.. Voel niet echt symptomen ofzo.. maar moet ook zeggen dat ik er niet al te veel op probeer te letten...

@Sunshine.. hoop ook dat ze meteen naar je eitjes kijken!! Zou mooi zijn als er weer een paar in aantocht zijn!!

@Liga, wat vervelend zeg die relatie met de emmer! Buikgriepje te pakken? Hoor dat het erg heerst..

Groetjes,
    Veetje

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lief he! Vond t echt geweldig om te zien!! Mn vader was mee en die keek zijn ogen uit. Mijn man was er natuurlijk ook bij en die was blij dat de kleine meedeed, want vorige keer vond ie t maar niks ;)

Ik stuurde meteen enthousiast wat foto's naar mn zusje en die reageerde zo raar.. die zei: nou, vind het niet echt bijzonder. Daarna zei ze dat ie een lelijk neusje heeft. Jeetje, dan ben ik meteen zo boos!! Typisch mn zus, maar toch raakt het me weer. Daarom vind ik de reacties hier extra lief! :)

@Veetje - ook voor jou wordt het nu spannend he! Misschien helpt het wel dat je er niet zoveel mee bezig bent geweest. Ik zal voor je duimen!! :)

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ctje, wauw mooi zeg!!! En super bijzonder dat het kan zo'n echo! Echt mooi!
    En wat een rare reactie van je zus zeg! Zeker jaloers ;) hihi. Snap dat het je dan raakt hoor!

10. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje wat mooooi!:)
    Veertje nee helaas geen buikgriepje hoort helaas bij mijn zwangerschap.. Of zoals een vd verloskundigen zei ik heb gewoon pech zucht.. Misschien moet ik een andere kleur emmer kopen :p begint me een beetje te vervelen haha.
    Ben echt zo gebroken nu had gehoopt dat het een goede nacht zou worden :(
    Ik ben in ieder geval wel 20 levels opgeschoten met een doelloos spel op m'n mobiel :p

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ahhw liga, wat mega vervelend zeg!! Jij hebt echt geen prettige zwangerschap :( Nog een week of 10.. Een andere kleur emmer is misschien wel een idee ;)

12. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ctje wat gaaaaaf de echo en wat een mooie baby.. jammer de reactie van je zus ... waarom zou ze zo reageren denk je? hij heeft een mooie neusje hoor niet naar luisteren!

Hier geen ontwikkelingen ik reageer latere meer meiden erg druk op het werk. Wilde ctje even een berichtje sturen over de reactie van haar zus! Hoop dat alles goed gaat met jullie verder!

13. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje ik heb totaal over die reactie van je zus heengelezen vannacht. Niks van aantrekken. Hij heeft een super mooi neusje!!!! En het is zo bijzonder ! Ik begrijp niet dat iemand het niet mooi kan vinden dat is toch een super perfect symmetrisch beebje !

14. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @all - bedankt voor jullie reacties! Mijn zusje is al vanaf het begin van mijn zwangerschap heel jaloers en kan maar moeilijk blij voor ons zijn. Ik vind dat best wel lastig soms.. Ze maakt me ook heel onzeker met haar opmerkingen. Ze werkt 1 dag in de week in een babywinkel, maar denkt daardoor meteen meer verstand van baby's te hebben.
    Ze was ookal teleurgesteld dat ze niet bij de bevalling mag zijn. Ook wilde ze na de bevalling een week bij ons in huis komen om voor mij en de kleine te zorgen. Opzich lief, maar ik wil het niet. Ik weet dat mijn zus zelf heel graag een kindje wil, maar haar situatie is nu verre van ideaal (gelukkig ziet haar vriend dat prima in.) ik ben bang dat ze alle 'moedergevoelens' straks in ons kleintje kwijt wil.. We hebben haar al toegezegd dat ze 1x per week op mag passen, maar ik begin nu zo te twijfelen.
    Mensen moeten regelmatig tegen haar zeggen 'het is niet jouw kind'. Ook met de naam bemoeit ze zich. Ze heeft al heeeel duidelijk gemaakt dat de naam die ik het allerleukste vind, bij haar totaal niet in de smaak valt en dat ze hem dan anders gaat noemen... Euhm, denk het niet!! Ze weet niet dat dit - waarschijnlijk - ook echt zijn naam gaat worden. Ook de kleertjes die ik koop vindt ze niks.. terwijl ik echt geen rare smaak heb..
    Bah, ik zit er best wel mee eigenlijk! Het lucht wel op om het hier even neer te zetten. :)

15. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ ctje, jeetje meis.. wat lastig idd.. is ze jonger dan jou of ouder?ik kan me goed voorstellen dat je niet iemand bij je bevalling wil hebben.. het is wel iets wat je samen moet doen vind ik.. (op uitzonderingen na, bij mijn zus is mijn moeder er wel bij geweest omdat zij niet meer lang te leven had en mijn moeder wilde dit graag) Dat zou goed kunnen idd dat ze haar moedergevoelens in jou kindje kwijt wilt en het gaat wel ver dat ze zich met dde naam bemoeit en dat mensen moeten zeggen het is niet jou kind... :s wow shock! En dat ze het dan anders gaat noemen helemaal belachelijk sorry hoor.. en je hebt helemaal geen rare smaak van kleertjes.. apart wat zeggen je ouders er van en je man?

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sunshine - mn zusje is twee jaar jonger en zit al een hele tijd niet goed in haar vel. zit ook in therapie wegens depressieve gevoelens. Daarom ben ik extra voorzichtig, maar goed, mijn emmertje zit ook een keer vol.. Ze schopt altijd keihard tegen die mensen die dicht bij haar staan.. met mijn vader heeft ze inmiddels geen contact meer en met mijn moeder hebben we beiden al jaaaaren geen contact. Mijn zus vindt ook dat ik geen contact met mijn vader zou moeten hebben.. ze vindt dat ik achter haar moet staan. Terwijl er nooit echt iets gebeurd is tussen hen. Mijn vader praat alleen niet met haar mee en daar kan ze slecht tegen. Mijn man wordt er ondertussen ook wel gek van..

17. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje ctje wat heftig En goed dat je even je hart lucht. Je kunt je energie nu veel beter in jezelf steken dan in al die negatieve dingen. Gelukkig hoeft je zusje niet te weten wanneer je weeën beginnen en je ligt te bevallen dan is dat vast een zorg minder. Over de naam zou ik me ook niet te druk maken joh dat houdt ze nooit vol. Een klein baby'tje doet wonderen en ik denk dat ze war dat betreft nog wel eens om kan slaan:). Alleen zou ik wel goed nadenken over het oppassen. Bij twijfel niet doen zeker niet als ze niet stabiel is en andermans kinderen te eigen maakt. Voor de zekerheid kun hè haar straks laten proefdraaien met jullie erbij in t weekend dan kun je zien hoe ze zich gedraagt en bevalt het niet nou dan maar een oppas minder. Het is fijn dat hè man het ook begrijpt! je moet in ieder geval je gevoel volgen jij bent de moeder en je doet t hartstikke goed! En je smaak is ook niet raar!!!

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ctje, ben het eens met liga hoor meid!!:)

Ik heb net een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling! 15 oktober om 15:45 :)

19. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    @ctje,wauw wat een gave foto's meid! Heel mooi en daar mag je zeker een trotse mama op zijn!!
    Wat een rotsituatie met je zusje, ik snap dat je emmer vol begint te raken. Laat duidelijk zijn dat er helemaal niets mis is met zijn neusje of überhaupt met de foto's, jullie hebben een prachtige kleine man! Ze komt idd erg jaloers over, en eerlijk is eerlijk, als ik een zwangere zus zou hebben zou ik dat ook zijn. Maar om dat op deze manier te uiten? Dat is niet normaal! Je hoort blij te zijn voor je zus hoe erg je het ook zelf graag wil. Zou het helpen denk je om met haar te praten en voorbeelden te noemen van wat ze heeft gezegd en wat dat met jou doet? En dan ook benoemen op welke manier je wel (goed) contact met haar kunt blijven houden? Misschien dat ze dan eens nadenkt over haar gedrag. Sterkte ermee meis, x

20. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Hilse - spannend meis!! Daarna kun je lekker gericht shoppen!! :)

@Mammietammie - goede tip! Misschien moet ik wel een keer met haar praten.. Al zie ik daar wel tegen op. Mijn zus kan niet tegen kritiek en iedereen die zich voor haar gevoel tegen haar keert of commentaar op haar heeft, wil ze geen contact meer mee. Ze heeft me nu ook al sinds gister, toen ik zei dat mn vader meegeweest is naar de echo, niks meer laten weten. Normaal zit ze me om de zoveel minuten te appen.. Bah! Ik denk dat ik haar voorlopig maar even met rust laat. Ze zal vanzelf wel doorhebben dat ze gisteren niet zo leuk gereageerd heeft..

Deel Deze Pagina