@Ctje.. wat lastig zeg dat je zusje zich zo opstelt.. Kan me voorstellen dat het zwaar is voor je.. en dat je het niet zomaar langs je neer kan leggen.. pfff.. Maar volgens mij heb je een super schattig kereltje in je buik! @Hilse, oh wat spannend!! Heb je zelf een voorgevoel??!! @liga.. oh wat balen dat het bij je zwangerschap hoort... zo laat in je zwangerschap nog bevriend met de emmer... pff.. het zit jou niet mee zeg.. Kijk maar uit dat je genoeg drinkt!! @Mammietammie, hoe is het op het wachtbankje?? Ik heb er nog maar weinig vertrouwen in.. temp blijft redelijk stabiel rond de 36,8 graden.. lees vaak dat hij voor een zwangerschap behoorlijk moet stijgen.. maar dat gebeurd nog niet echt.. Maandag (8 okt) is pas mijn NOD.. de jouw was eerder toch?! Groetjes, Veetje
Hoi Dames, Ben ik weer een keertje. Sorry dat ik zo weinig laat horen. Merk echt dat ik minder energie heb. Na het fulltime werken, eten koken etc. lig ik gewoon het liefst lekker op de bank voor de tv. Ben dan echt moe na een dag werken. In de weekenden staat het meestal ook bol van de afspraken, dus vandaar dat ik hier niet zoveel meer te vinden ben. De 20 weken echo een paar weken geleden was hartstikke goed. Alles zag eruit zoals het hoort Ondertussen werken we ook al hard aan de babykamer. Het wordt echt een mooi kamertje voor ons prinsje! Verder gaat het goed, ben wel sneller emotioneel. Heb gister tranen met tuiten gehuild bij barbie's baby haha Ik geniet wel erg van het getrappel van ons kleintje! Wat een geluksmomentjes zijn dat! @Ctje...mooie foto! En leuk om te lezen dat het goed met je gaat. Trek je niets van je zus aan! Het is jullie wonder! @Hilse...tijd gaat snel he. OOk alweer meer dan 14 weken zwanger! En iedereen weet het nu las ik op fb! En binnenkort de geslachtsbepaling! Helemaal leuk @Liga...wat vervelend die klachtjes! Nog even volhouden Voor je het weet is jullie mannetje er @Veetje en mammietammie...hoop dat jullie wachten deze maand beloond zal worden! @Sunshine...hopelijk voor jou ook snel mooi nieuws nu je in de gaten gehouden wordt! Hier nog een foto van onze 20 weken echo:
@Brittney - fijn dat alles goed is met jullie mannetje!! Wat een mooie foto zeg!! Ja, leuk he.. dat getrappel in je buik? Gisterenavond legde mijn man zn hand op mijn buik en bijna meteen schopte de uk, super leuk! Ik ben ook echt heel snel moe.. vooral na een hele dag lesgeven!
@ Britney ah wat mooi meis en dank je wel! Hier alles goed, krijg wat pukkels en bruine afscheiding al heel de dag??? Eisprong? Heel vreemd die afscheiding niet eerder gehad ja een dag na ongi ofzo.. Morgen na gyn duimen jullie voor me liefs sunshine
@sunshine, veel succes bij de gyn!! Mijn duimen draaien!! @mammietammie, nog steeds geduldig op het wachtbankje?? @hier.. geduld begint op te raken.. Volgens FF heb ik morgen NOD, maar verwacht zelf dat het later is door ovutesten.. Groetjes, Veetje
meiden, ik ga net naar de wc en zie bloed in mijn inlegkruisje. Mijn hele zwangerschap geen bloedingen gehad. Ik heb de vk gebeld en over een uur moet ik langs komen en tot die tijd even checken of ik de baby voel bewegen. Mijn vriend is net naar een sollicitatie in Amsterdam. Ik ben echt zooo geschrokken :*( pffff, jullie horen nog (
Barb ik denk dat jij heel snel je kleintje vast gaat houden sterkte vandaag komt vast goed! Ik denk dat je bevalling eraan komt! Misschien was het een deel van je slijmprop dat is vaak met bloed
@Barb - jeeeetje meis wat spannend! Voel je je kleintje wel goed bewegen? Of ligt ie lekker te slapen overdag? Laat maar weten als je meer weet, we leven met je mee! @ Sunshine - hoe was het bij de gyn? Ben je wat wijzer geworden?
De vk maakt zich geen zorgen ze denkt dat het een bloedvaatje was. Het bloeden was gestopt maar als ik weer bloed dan mag ik weer bellen of als ik me zorgen maak. Hartje was gelukkig goed.
Gelukkig Barb dat was even schrikken! Ik zit nu te wachten in het ziekenhuis! Jullie horen later van mij! Liefs
@liga, ik ga pas na mijn NOD testen, dus dat wordt dinsdag. Heb de vorige maanden steeds 1 of 2 dagen voor NOD getes maar was elke keer zo'n teleurstelling.. Dus nu maar netjes na NOD.. Kv 2v5 testen liggen er al klaar voor . @sunshine, nog nieuws van de gyn?? Eitjes gezien?? @mammietammie, hoe is het bij jou??? Nog op het w8bankje??? Ik begin steeds meer onzeker te worden... Hoop zo erg dat ik zwanger ben, maar ben zo bang voor de teleurstelling... Niet echt andere of nieuwe symptonen als de vorige maand.. em temp is ook even hoog... Dus het zal wel weer niet... .
@Veetje - spannend!! Ik snap dat je bang bent voor de teleurstelling. Goed dat je wacht met testen tot na je nod! Ik hoop voor je dat je geduld beloond wordt.
He meiden sorry voor de late reactie is wat tusse gekomen. Ik hèb goed nieuws, ben er achter gekomen dat mijn moeder ook pcos had! Ik heb daar niks van. Alles is goed baamoederslijm vlies is mooi etc.. Eitje zat weer recht en si nu al 16 mm dus springt zat of zondag dat betekent dat ik weer een mooie cyclus krijg van max dertig dagen Yeah! De bruine afscheiding die ik nu dus heb is door de ovulatie! Door extra stuwing van binnenhofse kan dat wat oud bloed geven! Ik mag tot eind dec elke maand een eitje komen meten op cd 14 van de cyclus dat vind k echt fijn , minder onzekerheid.. Als het in Jan nog niet raak is gaan we een stappenplan maken en actie ondernemen zei die foto,eileider Miss clomid wat niet nodig is omdat me hormonen etc allemaal goed zijn dis heb het liever dan ook niet maar gyn denk dat K al meer dan jaar bezig ben maar is niet zo natuurlijk... Smoesje verzonnen toen maar per nog even afwachten en Vind het fijn dat hij nu elke ronde me eitje gaat meten dus wij gaan goed aan de klus dit weekend! @ Barb hoe gaat het nu? @ Veetje positief denken meis geen bloed geeft moed het kan nog steeds,maar begrijp je heel goed!
@Sunshine - wat fijn dat je weer gerustgesteld bent!! En dat je een mooie cyclus hebt is natuurlijk ook super. Nu nog zwanger worden goed klussen dus!!