Veetje wat goed dat je tot na je nod wacht! Ik ga heel hard duimen ! Sunshine gefeliciteerd met je mooie ei!!! Echt super goed nieuws succes met klussen haha!
Oké ik keek net naar m'n banner... Nog 68 dagen dat klinkt toch wel Veeeeeeel korter dan 10 weken Hahaha stom hè
Sunshine, fijn dat ze het in de gaten gaan houden. Weet je iig hoe het ervoor staat met je eitjes en wanneer jullie moeten klussen. Hier weer een nieuwe ronde in gegaan, ben ongesteld :x Meeste van mijn pendels zijn dus ook niet uit gekomen helaas. Moet eerlijk bekennen dat ik me wel een beetje zorgen begin te maken, ronde 10 alweer!.... Ik wil niet naar een dokter of gyn hoeven te gaan Ik weet ook wel dat een jaar heel gemiddeld en normaal is, maar het lijkt wel alsof iedereen maar zwanger wordt behalve ik Op m'n eerste werkdag in mijn nieuwe functie vertelde mijn leidinggevende dat ze zwanger is. Heel leuk voor haar, maar ik wil ook zo graag Pff ik zie het echt even niet meer zitten. Komende ovulatie zijn we ook nog eens met op vakantie met de hele familie, dan kan ik dus ook geen ovutesten doen en misschien kunnen we wel niet eens klussen (sowieso niet op andere tijden dan bedtijden ). Ben zo bang dat er iets mis is met ons of dat het gewoon niet gaat lukken...
@Sunshine.. fijn dat je eitje aan het groeien is .. Een hele geruststelling lijkt me dat! Nu aan de klus dus . @Mammietammie, ik voel met je mee!! Ik ben bang dat ik me komende zondag of maandag bij je aan mag sluiten .. Je wordt er zo ontzettend onzeker van!! Maar ik hou altijd in mijn achterhoofd als ik hoor dat iemand zwanger is: Geen idee hoe lang dat die er mee bezig is geweest.. Al ideeën om naar de huisarts te gaan, of eerst het jaar maar volmaken? Hier nog steeds temp op 36.9.. dus vandaag geen ongi, zoals FF wel aangaf.. Ei is dus inderdaad later gekomen (zoals ik al vermoedde).. Dus nog even geduld tot zondag/maandag.. En als er dan nog niets is.. ga ik dinsdag testen.. Ik hoooop dat het al zover mag komen . Laatste 2 dagen wel veel naar wc om te plassen.. heb ik vaak voordat ik ongi wordt (vochtverlies)... Dus we wachten af.. Groetjes, Veetje
Knuffel voor jou, mammietammie, heh wat klote voor jullie weer. Heb je niet zoiets van ik wil juist hulp van dokter of gyn omdat het je misschien sneller dicht bij je wens brengt? Jullie geduld wordt erg op de proef gesteld. Nogmaals een hele dikke knuffel!
Mammietammie wat rot zeg!! je zou ook eerst alleen even naar de huisarts kunnen gaan om erover te praten. Je bent nooit verplicht om allerlei trajecten in te gaan, maar misschien kan hij je wel een stapje op weg helpen? Vind het echt heel erg voor je meid maar laat de hoop niet varen hè!
@ mammietammie ik snap je volkomen meis wat balen maar daarom ben ik dus wel naar de gyn gegaan en ook met de achtergrond van mijn moeder. Net wat liga zegt je bent niet verplicht om een traject of iets in te gaan, je kunt toch gewoon laten onderzoeken of alles op het eerste gezicht wel goed is, dus inwendige echo bij jou en het zaad van je mannetje dat is bij ons ook zo gegaan en alles is goed en ik heb gewoon nu wat meer rust .. misschien krijg jij dat dan ook wel als je dat laat doen..? niet opgeven het komt echt, bij mij is ook iedereen om me heen zwanger en ik ben over drie maanden ook al een jaar bezig bijna .. ik steek je even een riem onder het hart! denk er over na of je idd naar je huisarts gaat? je hebt wel hele mooie cyclussen dus daar kan het niet aan liggen lijkt me. eerg he dat ons geduld zo op de proef word gesteld.. @ veetje ik duim nog voor je hoop dat het raak is meis.. wij gaan idd aan de klus, ik voel me eierstok ook heel goed rechts weer en heb echt rauweiwit afscheiding sorry voor het detail plus de pukkels komen weer opzetten .. @ liga ik zag het gisteren 30 weken ben je alweer gaat opschieten hihihihihi spannend! @ barb hoe gaat het nu meis.. is alles weer rustig?
De vk is even langs geweest om te beoordelen of vliezen gebroken waren, scheurtje of afscheiding. Dit omdat ik had aangegeven waterige afscheiding te verliezen. Dan willen ze wel uitsluiten dat het geen vruchtwater is. Dit schijnt erbij te horen, het is echt super waterig echt vaag. Voor de zekerheid mag ik niet in bad (heb ik toch niet) en niet vrijen.
@barb, het wordt wel steeds spannender!! Die jongeman laat volgens mij niet lang meer op zich wachten! Fijn dat ze je goed onder controle houden!! Hoe is het voor de rest, nog goed vol te houden, of kan je niet wachten totdat de baby eruit is? Groetjes, Veetje
Knuffel voor mammietammie!! Snap dat je de moed even verliest. Misschien wel fijn om eens naar de ha/gyn te gaan. Al is t maar om uit te sluiten dat er iets mis is, dan ben je weer wat geruster. @Veetje - spannend!!! Bijna je nod!! Ik duim!! @Barb - bij jou is het helemaal spannend zeg! Ben je helemaal klaar voor je ventje? Hoe gaat dat met het geboortekaartje? Is dat al besteld en moet je dan even bellen als ie geboren is voor de exacte datum en andere gegevens? Spannend meis, denk aan je!!
Hai meiden, Het geboortekaartje heb ik via een site gedaan. Daar heb ik dat kaartje opgeslagen en hoef alleen nog gegevens aan te passen en dan te bestellen. Proefdruk heb ik al thuis en daar waren we erg tevreden over. Verder ben ik ontzettend moe en weet niet meer hoe ik moet staan, zitten of liggen. Last van bekken en onderrug maakt het allemaal stukken minder rooskleurig. Dagen gaan zo langzaam voorbij als je ergens naar uitkijkt.
Spannend Barb! Bedankt voor de lieve reacties meiden. Ik wil liever niet naar de huisarts voordat we een jaar bezig zijn. Ik heb een jaar of 2 geleden een inwendige echo gehad vanwege buikklachten, toen is alles bekeken en was alles goed. Aangezien mijn cyclussen ook goed verlopen ga ik er maar van uit dat het allemaal wel goed zit. We moeten maar gewoon Doorklussen en geduld hebben... Wat wel raar is, is dat ik gisteren een test heb gedaan en een heeeeeel licht streepje zag! Het was zo licht dat ik het niet op de foto kreeg maar het was er wel. Omdat het zo licht is denk ik dat het een indrooglijntje of zoiets is, maar ik vind het wel vreemd omdat ik dat echt nog nooit eerder heb gehad. En heb toch al wat testen erdoorheen gejaagd
Hoeveelste cd zit je nu mammietammie? En was t grijs of in de kleur die t moet zijn? En binnen afleestijd?
Het was zo licht dat t niet echt een kleur had. Wel binnen de afleestijd geloof ik, sowieso binnen een half uur. Zit nu op cd 1 of anders 29... Maar ben echt flink ongi dus gewoon begonnen aan een nieuwe ronde. Helaas.
Blijft lastig met onduidelijke lijntjes het is al heftig genoeg waarom verzinnen ze nou niet iets waar je niet zo onzeker van wordt als vrouw zijnde sterkte meis!
Ik had ook zo'n licht streepje!! Amper te zien en mn vriend zei dat ik gek was hihi.. hij is donkerder geworden! Maar jij bent ongi nu he? Hmm.. das wel vreemd!!
Hoi Dames, Even snel vanaf mij telefoon. Vanmorgen een test gedaan, kon het niet meer houden: En wat denk je: ZWANGER !!!! Zo happy!! Hier de foto: Veetje