Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Wauuuuw meid super zeg!!! Gefeliciteerd!!! :D:D

2. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Veeeeetje wauw wat gaaaaaaaaff
    gefeliciteerd meid, ben blij voor je , hoeveel zat je nou na je nod met testen?!!
    echt super! Lekker genieten meis!

3. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Haha, dankje meiden :D.
    Pendels kloppen hier dus aardig!!

@Hilse, weet niet meer zeker of je op bevruchting of positest had gependeld, maar in dat laatste geval klopt ie al een heel eind :D. Nu afwachten wat voor geslacht het wordt!! Haha

@rest, wanneer hebben jullie contact opgenomen met VK en MVM? Het is allemaal nog zo onwerkelijk dat ik eigenlijk nog niet durf te geloven dat ik zwanger ben.. en daarnaast nog zo bang dat het mis kan gaan :S...

Groetjes,
    Veetje

4. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    He meiden, ik denk gisteren met eisprong gehad, voelde tot vanmorgen me eitje nu niet meer dus, vanavond nog maar klussen en dan maar gaan wachten denk ik! hoop het zo! hihihi maarja we zien het wel weer..

@ veetje had je nou wat symptomen?

5. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oh en veetje jou pendels kloppen! bevruchting van lavina in sept en hilse positest in oktober????

hilse heb je je pendel al gevonden haha!???

6. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Wooooooow! GEFELICITEERD! En dan er snel meer roze volgt he. Ben heel erg blij voor je Veetje.

Sunshine: Mooie cyclus denk ik, eitje rond dag 16! Ik hoop heel erg op goed nieuws over twee weken!

7. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hoi Meiden,

Dankjewel.. zit nog steeds op een roze wolk..
    Net even mijn uitgerekende datum berekend: 16 juni.. de verjaardag van mijn neefje.. hij wordt dan 4!!

@Sunshine, fijn dat je je ei alweer zo snel hebt gevonden!! Klinkt goed :).
    Ik denk dat vandaag zo ongeveer mijn NOD was (volgens ovutesten.. ) Volgens FF was die afgelopen vrijdag al..

Ik heb eigenlijk niet echt duidelijke symptomen, maar wel een paar (denk ik):
    - Gisteren was ik een beetje duizelig en zag ik sterretjes
    - Gisteren was ik voor het boodschappen doen mijn tas en portemonnee vergeten!! Die moest manlief nabrengen *schaam*.. Stond namelijk al met een halfvolle kar in de supermarkt.. haha
    - 's Avonds warm hoofd, maar de rest koud.. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik moet wennen aan het kouder worden buiten.. haha..

Dat was het wel zo'n beetje..

Groetjes,
    Veetje

8. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veetje wat fijn!!!!!!!! Gefeliciteerd echt heerlijk!
    Ik heb de eerste werkdag na test vk gebeld voor een afspraak. Kraamzorg hoef je pas na je eerste echo te regelen geloof ik kun je bij je verzekeraar vragen :). Geniet van deze mooie tijd!

9. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zucht je vroeg mvm niet kraamzorg sorry :p ben zo verstrooid haha. Mvm kun je ook gelijk al doen hoor!:)

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jup, vk en mvm kunnen meteen gebeld worden!! Ik was ook zooo onzeker. Durfde tot de eerste echo niet echt te genieten :( Bedenk je gewoon dat de kans dat het goed gaat zoooooooooveel groter is!! :) Ga lekker genieten. Jeetje, 16 juni.. dan ben ik - als alles goed gaat - alweer aardig wat maandjes mama :)

@Sunshine - hopelijk kom jij over een week of 2 ook met zulk goed nieuws meis! Ik gun het je zo!!

11. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Veetje...gefeliciteerd meis! Super mooie test! Wat een heerlijk gevoel he die 2 strepen. Weet dat moment nog zo goed!
    Ik was ook erg onzeker in het begin, maar net als wat Ctje zegt de kans dat het goed gaat is veeeeel groter!
    Geniet er maar lekker van!! Het is en blijft een groot wonder!

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Veetje, hihi met jouw pendels moest het ook gewoon wel raak zijn!! Denk posi test :p hihi

Sunshine, ah meisie, heb m ng steeds niet!:(
    Zal eens dagje prikken om een nieuwe te halen.. :p

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ Hilse haha jammer hoor het wel meis dank je! @ Barb en Ctje dank jullie hoop het ook dat wij de volgende zijn en mammietammir ook! Voel me eierstok nu weer wel dus nog nog bezig met springen hihi verder ben k erg humeurig en prikkelbaar Pff hihi

14. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over onzekerheid gesproken ik heb tien echt al m'n tests opgemaakt in de eerste weken dat ik het wist Hahaha

15. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha ik ook liga!! Heb om de dag een test gedaan tot aan mn eerste echo! En dan heeeel panisch de streepjes vergelijken, hihi

16. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies!!! Hahaha wat zijn we toch gek eigelijk:p

17. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hey meiden, ik heb net een babyshower gehad. Zoooo leuk! Ik ben weer helemaal opgevrolijkt. Leuke maar gelukkig voor mij simpele en rustige spelletjes gedaan. Veel dingen raden enzo en veel cadeaus gehad. Jeemig ik ben er nog ondersteboven van, zooo lief! Ze hadden binnen 1 minuut de kamer versierd, heerlijke hapjes op tafel...
    De gene die mn fb hebben zien de foto daar wel.

@ testen na posi test: Ik durfde geen testen meer te doen maar had ook niks meer in huis dus ging er niet speciaal meer voor naar de winkel, had al genoeg euro's aan uitgegeven in de voorgaande maanden. Zelfs toen de vrouw van mvm langs kwam was ik zenuwachtig voor haar test.

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

@testen, haha ik heb een van kv gedaan en een cb met week indicatie! Daarna de mvm en toen was ik heel zenuwachtig hahaha :p

19. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk zeg barb! Je wist er niks vanaf van te voren?

20. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wauw Veetje wat gaaf! Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan :)

Deel Deze Pagina