Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Sunshine: Echt knap van je vriend zeg! Zal geen makkie zijn.

Update: JEUUUUUK!!!! Al paar dagen jeuk over mijn hele lichaam. Vannacht was toppunt, slecht geslapen en onbewust toch krabben als ik het juist probeer niet meer te krabben. Olie en mentholpoeder helpt niet. Mijn hele huid voel ik soort van gloeien. Op het internet gezocht of ik VK hiervoor moet inlichten en toen stuitte ik toch wel op info waar ik van schrok. Dus gelijk gebeld. Ik word zo terug gebeld en dan maken we een plan zei ze. Ik ben benieuwd...

2. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ Barb ahhhh spannend ben benieuwd meis! Ja hè hij is al eerder gestopt maar weer beginne haha .. Houd je ons op de hoogte! @@ liga ja k snap je meis en is idd zwaar dat je het met niemand erover kunt hebben ! Voor jou gaat het ook al opschieten! Hiuihi

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben expres gewacht met vertellen tot we een kloppend hartje gezien hadden. Ik wilde echt niet dat iedereen wist dat we bezig waren.. Als het dan mis zou gaan, lijkt er toch een soort druk van buitenaf bij te komen, omdat ze allemaal snel een volgende zwangerschap verwachten.
    Ik heb het daarom bewust alleen aan mijn beste vriendin en mijn zus verteld. Ik heb ze echt gevraagd verder hun mond te houden tot de eerste echo en dat hebben ze gelukkig gedaan!

@ Barb - he, wat vervelend zeg, die jeuk! Wat voor verontrustende info heb je daarover gevonden dan? Nog eventjes en je kleine ventje ligt in zn bedje te slapen! Onwerkelijk he.. Ik vind januari al zo dichtbij.. zeker nu het steeds kouder wordt en ik de kruidnootjes al in de winkel zie liggen.. hihi

@ Sunshine - vervelend he, dat wachten!! Je voelt je zo machteloos, want je kunt echt even helemaal niks doen, behalve hopen. Ik hoop met je mee hoor!!

Nog 1,5 week werken en dan heerlijk een weekje vakantie, maar als ik hoor wat mijn man allemaal gepland heeft, word ik al moe! Hij wil voordat de kleine er is de hele garage hebben opgeknapt en in die garage staan heeeeeeel veel spullen van mij die uitgezocht moeten worden, he bah!
    Gelukkig ook wel leuke dingen gepland.. we gaan een dagje naar Bataviastad met mijn vader en zijn vrouw, dat is altijd wel gezellig.

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Barb hè wat vervelend! Ben benieuwd wat het plan van je vk is .... Sterkte!

Ctje : Heeft je man soms nesteldrang? ;)

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha nou daar lijkt het echt op liga! Hij heeft de afgelopen weken zoveel klusjes die maar bleven liggen nog afgemaakt! Wel fijn natuurlijk, maar soms word ik er wel een beetje zenuwachtig van.

6. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Vk is langs geweest. Om kwart voor 2 melden bij ziekenhuis voor bloedtest en uur later afspraak bij de gyn. Geen idee wat ik moet verwachten want de testuitslagen zijn er niet direct. Ze zei wel in het uiterste geval ga je vandaag bevallen. Ik ga er maar niet van uit maar wie weet.

Ctje: klinkt als nesteldrang haha. Die van mij is soms ook flink aan het poetsen hier in huis maarja hij is werkloos dus hij moet IETS he, hahah.

@ Sunshine: oh hij is al eens gestopt, nou nu heeft hij een stok achter de deur dus zal het vast beter lukken!

Oh en de info over jeuk is hier. Maar er is verschil in welk trimester je zit natuurlijk. Want int begin had ik ook jeuk maar dat was omdat mn huid oprekte.
    Jeuk tijdens de zwangerschap

Mijn klachten komen overeen met die van galstuwing, verminderde functie van mijn lever.

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Barb, wow! Ben heel erg benieuwd wat ze gaan doen enz! Succes! Ondertussen nog steeds aan het krabben? Aii..

@Ctje, haha leuk mannen met nesteldrang:p
    De mijne heeft altijd last geloof ik, is vrij netjes :p haha!

@Sunshine, laat de tijd maar vliegen! Hihi, ik strooi nog ff door met m'n hcg hoor:D

8. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ barb oke spannend zeg.. maar wat kan het zijn dan? nou dan moet je voorbereid zijn als het misschien vandaag toch gaat gebeuren.. is de jeuk nu nog zo erg?

Ik denk dat het deze ronde niets gaat worden want we hebben gisteren niet meer geklust manlief had geen zin, zat net even alles te bedenken haha. zondag eisprong gehad waars en we hebben vanaf do geklust elke dag maar gisteren niet meer .. maarja als eitje maandagochtend vrij kwam zit er dus niets vers maar van de afgelopen dagen.. naja ik moet nog geduld hebben helaas..

9. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine al zitten er twee dagen tussen
    Dan kan t nog steeds makkelijk hoor niet wanhopen en gewoon vanavond aan de klus voor de zekerheid :).

Barb wow heftig! Hoop dat t allemaal niet te ernstig blijkt te zijn en dat spOntaan je weeën beginnen.

Moet vanavond weer naar de vk ben benieuwd. Ze gaat kijken of er ontsluiting ofzo is omdat ik zovaak van die hele pijnlijke buiken heb. Vanacht was t echt niet te houden schrok wakker van de kramp en wist gewoon niet hoe ik moest ademen uiteindelijk m'n ademhaling op orde gekregen en op t mond t dat ik dacht nu ga ik m'n man maar wakker maken kwam er geen nieuwe meer gelukkig. De gyn zei dat ik niet hoef te bellen als t na een aantal stopt dus nouja daar doe ik t maar mee...

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Liga, oh jee spannend.. Wat gaan ze doen als er wel ontsluiting is? Moet je dan volledige bedrust? Mag dat nog thuis?

11. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee maar ik hoop t niet heb rond 20 weken bedrust gehad en was dolblij toen ik gewoon rust moest houden zeg maar haha dan kun je tenminste nog een klein beetje wat doen.

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Liga, ja vervelend lijkt me dat hoor! Ik duim voor je!

13. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
  14. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Barb - Jeetje spannend meis! Hoe dan ook: lang zal het niet meer duren :)

@Liga - Dat zou wel erg vroeg zijn zeg, ontsluiting! Hopelijk valt het allemaal mee. Wel vervelend dat je van die heftige krampen hebt.

Vraagje: Ik heb een aerosleepmatrasje in het ledikantje liggen.. nu las ik een topic over deze matrasjes en de vraag of deze wel/niet direct na de geboorte gebruikt mogen worden. Weten jullie hier iets over? Wij waren eigenlijk niet van plan om een wiegje in onze slaapkamer te zetten, eigenlijk wilde ik het graag zonder proberen. Onze slaapkamer is direct naast de babykamer.. Mocht het niet lukken, kan ik altijd voor een wiegje kiezen voor de eerste periode.
    Maar dan zou de kleine meteen op het aerosleepmatrasje komen..

15. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liga ja ik weet het ga nu piekeren hihi ... Oh hoop idd dat je nog geen ontsluiting hebt meis! @ Barb en en en!? @ Hilse dank je meis voor je hcg hihi! Ik heb een half uur dubbel gezeten van buikpijn met vreemd..

16. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige week intake van kraam zorg gehad en door haar werd me verteld dat aerosleep niet gebruikt mag worden in het begin omdat het heter water uit de kruik niet weg kan lopen mocht deze gaan lekken... Meer info kreeg ik er ook niet uit en wij beginnen dan ook met een aerosleep rond 3/4 maanden als de kleine van de wieg naar t ledikantje gaat. Sorry meer info heb ik ook niet :(

17. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je al meer barb? Ik moet over driekwartier naar vk en ben voor t eerst echt nerveus :(

18. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Succes liga! Laat je het weten als je geweest bent?

Hmm.. balen van t matrasje.. dan voor de eerste maandjes maar een andere kopen..

19. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Jeetje dames, wat een spannende dingen allemaal!!
    @liga, toi toi toi, ik hoop dat alles goed is met je mannetje!!
    @barb, weet je al meer of ben je inmiddels al aan het bevallen?? ;).

Hier alles rustig, buiten gevoelige borsten geen kwaaltjes :).

Groetjes,
    Veetje

20. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jaaa Barb - hoe is het bij jou? Aan het bevallen? Of toch weer thuis aan het afwachten? Wat een spanning! :)

Deel Deze Pagina