Goedemorgen meiden, Ik heb ook naar barbie gekeken haha, wel een leuk kindje.. @ liga ja jij moet idd wel alles al klaar hebben staan hihi.. hoe voel je je nu? @ barb, we dachten allemaal dat het al begonnen was maar je weet dus nog niets? Hoe is het met de jeuk?
Sunshine: heb toch ook maar de aflevering van gisteren nog even gekeken Hahaha Vind t hondje wel heel zielig Hier is alles nog hetzelfde ben bang dat t na de bevalling pas beter wordt. Wat me ook erg tegenvalt is dat m'n Beste vriendin niks van zich laat horen. En als ik haar dan bel Of sms dan draait het hele gesprek om nieuwe liefdes en dat soort dingen. Natuurlijk heel leuk maar de moeite nemen om even op bezoek te komen of te vragen hoe t is doet ze niet echt jammer.. Daarentegen zijn er nu mensen heel erg betrokken waarvan ik het totaal niet had verwacht dus dat is ook wel bijzonder.
Hey Barb, Dat was een lange dag!! Neem aan dat alles goed was (echo en scan)? Nu dus afwachten tot vrijdag. Hoe is het met de jeuk? Is het dragelijk???
Ja gucci was zielig he hihi! Ik denk idd ook dat het pas ebter voor je word na je bevalling meis, jouw zwangerschap is niet zo best he , knuffel! raar is dat het in tijden dat het moeilijk is verawcht je dat de mensen waarmee je close bent ervoor je staan en de mensen die iets minder ver weg van je staan niet zo betrokken zijn! En dat is bij jou dus wel.. jammer dat je vriendin niet zoveel van der laat horen, misschien kan je het aangeven aan der? Ja heb nog steeds wat lichte steken af en toe, pukkels worden weer minder, eierstok voel ik niet meer en k heb wat rugpijn maar ik heb een gebroken rugwervel gehad bovenin maar rugpijn zit laag onderin maar weet niet of dat nou daarvan is. Twee rondes terug had ik ook zoveel buikpijn en rugpijn en misselijk en toen was het ook niets en van de aankomende menstruatie, ik ga maar nergens van uit dan kan het iig meevallen, NOD is 21 oktober dan heb ik een cyclys van 30 dagen als mijn lf 14 dagen is deze ronde , vorige rondes was die 12 dagen.. en als dat zo is dan zou ik de 19de mijn NOD hebben.. aaaaaahh wachten duurt lang zucht zucht, wanneer zou ik testen de 21ste maar?
@ Liga - dat is vervelend van je beste vriendin zeg! Maar inderdaad ook wel weer heel fijn dat er mensen heel erg betrokken zijn van wie je het niet verwacht had. Mijn vader is ook super betrokken, terwijl ik dat echt niet verwacht had. Mijn man heeft zich ook een klein beetje verdiept in zwangerschappen, dus nu vraagt ie elke dag: "komt je navel al naar buiten?" Ach, hij bedoelt het vast goed
@veetje, ik heb even naar jou FF kaartje gekeken maar jij hebt geen innestelingsdip he, dus dat hoeft dus ook niet altijd, meestal kan je dan zien dat je zwanger bent maar ook dat hoeft dus niet altijd.. ben ook weer aan de temp, en FF heeft me eisprong op dag 15 gezet, denk alleen zelf dat ik hem op dag 17 heb gehad..ook omdat de gyn op dag cd14 het eitje had gemeten toen was die 16 mm, en hij springt natuurlijk bij 20mm.. ik wil je mijn kaartje laten zien maar weet niet hoe ik een link erin krijg hihi
Lastig meid! Je weet t maar nooit met symptomen.. Ik denk dat t verstandig zou zijn om de 21e pas te testen maar zelf zou ik t geduld denk ik niet op kunnen brengen als ik eerlijk ben Hihi Misschien zeg ik t inderdaad wel tegen dr. Thnx !
@sunshine, inderdaad geen dip, dacht ook dat het daarom niet raak zou zijn. Maar aangezien mijn temp wel hoog bleef, toch maar testje gedaan . Maar volgens mij kan je temp. per vrouw zo verschillend zijn!!! Als ik jou was zou ik pas op de 21ste testen, heb je meer kans op positest, als je ongi er nog niet is.
Ctje wat is dat toch met mannen. De mijne is ook vanaf het begin geobsedeerd door m'n navel hij kijkt echt elke avond of hij al naar buiten 'plopt' en hij vind het hilarisch .
Hahaha leuk die mannen.. De mijne zei dat ie na deze week op zoek gaat naar namen.. Ben benieuwd Liga, vervelend zeg van je vriendin! Herken het wel een beetje.. Schijnt lastig voor sommigen te zijn als ze zelf daar ng niet mee bezig zijn.. Sunshine, hihi idd de 21e is het verstandigste
Hilse: dat is wel heel snoezig! De mijne moest ik zon beetje met her voornamen boek om z'n oren slaan Hahaha
Liga, hahaha Opzich heb ik al een leuke meisjes naam, Jongensnaam nog niet echt. Dus ben erg benieuwd
Hihi ben benieuwd Hilse - Ik kan 'm echt flink stressen als ik me bedenk dat we nog steeds niet uit de naam zijn.. Mijn man lijkt er totaal niet mee bezig te zijn (met de namen dan). Hihi grappig Liga.. snap niet wat er zo interessant is aan de navel
Oooh en Sunshine - spannendddd!! Ik zou zo lang mogelijk proberen te wachten, maar ik weet hoe moeilijk dat is
ctje wij zijn er nu ook pas sinds heeeeel kort uit hoor vind het nu wel heel spannend dat er al een naam klaarligt voor de kleine... Hilse je hebt al bijna de geslachtsbepaling he? Heb je een voorgevoel? Wij vonden meisjesnamen eerst ook makkelijker, maar vanaf het moment dat we wisten wat het zou worden vonden we het veel makkelijker om een jongensnaam te vinden. Ik heb net even gebeld met die vriendin waar ik het over had en ik geef het echt op hoor! Ze vroeg hoe het was dus ik mijn verhaal in t kort doen ( zoals jullie weten niet echt top). Haar reactie: wat leuk!! uhmmmm ik zei nog dat ik het niet zo leuk vond, maar ze vond het onderwerp niet zo interessant geloof ik, want ik heb vervolgens een half uur mogen luisteren naar haar verhalen over uitgaan, school en werk... Ik begrijp er niks van ze heeft heel wat moeilijke periodes gehad en ik heb altijd naar haar geluisterd en ben er altijd geweest zelfs als er snachts iets was of als ze 3x op een dag weken lang ruim een uur de behoefte had om te bellen. Ik begrijp echt wel dat ze in een andere fase zit van haar leven, maar als iemand een been breekt dan breng je toch ook een bezoekje? Ik heb wel besloten dat ik me er niet te druk om ga maken ik laat het gewoon zo en hoop dat ze straks de tijd wil nemen om de kleine te komen bekijken als ik bevallen ben. Ze is al ruim 10 jaar m'n beste vriendin en ik zou het zo erg vinden als het door zoiets afloopt zeg maar
Hey meiden ik was er niet vanuit gegaan dat ik zou gaan bevallen. Ik heb echt zo'n sterk gevoel dat de baby blijft waar die zit. Vrijdag dus weer terug om bloeduitslagen te bespreken en nogmaals half uur ctg scan. Dan moet ik me melden bij de verloskamers dus kan ik gelijk zien hoe het daar eruit ziet. Gister was ik namelijk op de poli GYN. @Liga: lijkt me idd moeilijk dat je vriendin niet echt naar je luistert, helemaal omdat het je beste vriendin is. Dat steekt toch. Ik merk ook welke vriendinnen veel van zich laten horen en welke niet, heel duidelijk allemaal. Ik krijg soms vanuit onverwachte hoek een lief whatsapp berichtje van mensen die vragen hoe het gaat en dat ze aan me denken. Ik waardeer dat enorm. Hartverwarmend. @navel: Ik zat echt te wachten tot mijn navel uit zo ploppen maar hij is gewoon plat aan mijn buik geworden, verder niet. @Veetje: Hoe voel je je? Pijnlijke borsten? @ Sunshine: Jouw NOD is 21 okt? We gaan met z'n allen heel hard duimen. Ik gun het je zo!
Yes er is dus hoop voor m'n navel! Haha Ik hoop echt voor je dat de kleine van gedachte verandert en z'n spulletjes aan het pakken is om bij jullie te komen
@ Liga - wat vervelend joh van je vriendin! Snap dat je wel wat meer van haar had verwacht! Kun je het er niet met haar over hebben en zeggen dat het je tegenvalt? @ Barb- ik hoop ook zo dat ie er gauw aankomt! Gek he.. dat je leven er over een week heeeeel anders uit kan zien!