Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geprobeerd het subtiel duidelijk te maken, maar ik wil ook niet dat dit onze vriendschap stuk maakt... en het leek haar niet echt te boeien... je hoort het zo vaak dat mensen om zoiets kleins ruzie krijgen en ik zou dat echt zonde vinden ook al heb ik t nu even helemaal gehad met dr:p.

2. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Hier gaat het nog steeds rustig zijn gangetje.. nog eigenlijk weinig symptomen, behalve mijn borsten.. Maar zolang ik daar niet aankom.. heb ik er ook geen last van ;) haha.

Vandaag gebeld door MvM, en ik heb een afspraak op 18 oktober!!
    Spannend :p.

3. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend veetje wat wordt het echt he!

4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk Veetje! Ben benieuwd wanneer je voor de eerste echo mag. Dat is zooo bijzonder. Heb je het al aan mensen verteld?

@Barb - zit ie nog steeds veilig warm binnen? ;) Al ananas geprobeerd ;) Ze zeggen dat seks ook helpt.. maar geeeen idee of je daar nog aan denkt met 39 wkn :p

5. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    He meiden,

@ Liga wat balen meis dat je weer teleurgesteld word door je vriendin.. kan me voorstellen dat je niet wilt dat het jullie vriendschap stuk maakt, misschien na de bevalling het eens een x tegen der zeggen, voor nu dus dan maar op tanden bijten als ze niet naar je leven vraagt :(..

@ veetje spannend hoor meis.. word nu echt he hihi.. :p

@ barb hoe gaat het meis? morgen moet je weer naar het ziekenhuis toch, hahah ctje ja ananas moet helpen he deed barbie toch ook haha of hakken barb :p

hier niks te bekennen, voor me gevoel beetje beurse borsten maar niet heel erg of ik wil het graag voelen, gisteren ochtend ook nog wat erge buikpijn gehad nu niet meer.. kijken of ik wat uit mijn temp kan halen deze ronde..

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine het wordt voor jou wel heel erg spannend zeg! Ik hoop t zo voor je.

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Sunshine - Ik vind het ook zo spannend voor je! Hoop zo dat het raak is!! :) Nog 10 dagen zie ik in je banner! Ik ga 10 dagen lang voor je duimen!!

Vanmorgen reed ik met mijn man mee naar het werk.. rijdt mn man (per ongeluk natuurlijk) een konijn dood (remmen kon niet, dan hadden er een paar auto's bovenop ons geknald). Ik schrok zo dat die kleine ook meteen wakker schrok.. kreeg meteen een harde schop in mn buik. En daarna werd mn man getrakteerd op een flinke portie hormonen: ik ging zooo hard huilen om dat beestje.. Vond het zo vreselijk zielig.

8. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ja he liga word er ook alweer gek van en moet nog tien dagen, inmiddels weer twee meiden in mijn omgeving die zwanger zijn , geloof dat ik nu 8 mensen ken die zwanger zijn pffff wanneer word het mijn tijd.. (alhoewel nog niet zo lang bezig ben maar toch).. stomme is alles is goed he met onderzoeken enzo en waarom wil het dan niet lukken vraag ik me dan af... ben wel heel blij dat ik weet dat zowel bij mij alles goed is als bij mijn mannetje dat gaf mij echt onzekerheid...

@ctje aghhhhh konijntje. hahahaha ahh ctje al die hormonen he hihihi

9. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Trouwens, een van mijn vriendinnen heeft zich versproken.. dus nu weet ik dat er 9 december een babyborrel is voor mij! :) Vind het wel leuk dat ik het weet.. weer iets om naar uit te kijken.. Ik ben dan al 32 weken zwanger, jeeeetje!

Gister een cadeautje voor mijn kleine boefje gekocht voor onder de kerstboom. Ookal is hij er dit jaar nog niet bij, toch hoort ie er al helemaal bij!
    Heb de kerststal van Little People gekocht. Volgend jaar kerst is ie al bijna oud genoeg om ermee te spelen! :) Vind het speelgoed van Little People echt geweldig.. Als hij er niet mee speelt, doet mama het wel! ;)

10. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Arghhh maak er maar negen van , weer een die zwanger is pfff ... klaag klaag klaag moment!
    @ ctje oh echt haha wat leukkkkk babyshower:p idd iets om naar uit te kijken en dan ben je al weer zo ver, tijd vliegt eigenlijk wel he hihi.. haha leuk idee toch voor je mannetje, kan hij er idd volgend jaar mee spelen haha en nu jij al ;)

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ctje, Aah wat schattig dat de beeb met je mee schrok! En wat zielig voor dat konijntje! Ik had er gister bijna een egel onder:(

Weet heel even niet meer wie het zei, maar heb idd maandag de geslachtsbepaling! Spannend hoor!!
    Heb nu ineens het gevoel dat het een jongetje is! Maar dan terwijl ik dat denk denk ik weer een meisje.. Hahah!!

Sunshine, ik blijf voor je duimen meid!!

Ctje, leuk baby shower!! Ik wil ook hahaha:D

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend Hilse - als de kleine goed ligt, weet je maandag of je een zoontje of dochtertje verwacht! Echt een super leuk moment!!

Oooh Sunshine - ik snap dat je er moedeloos van wordt, elke keer weer een nieuwe zwangere in je omgeving! En nu ben jij aan de beurt!!!

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ Hilse spannend k denk dat jij een jongetje krijg hihi! @ Ctje ja word er verdrietig van dank je meis moedeloos is idd het goede woord maar k moet nou eenmaal accepterendat k vrij weinig eraan kan veranderen...!

14. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hey Meiden!!

Hier alles nog steeds rustig.. af en toe wat steekjes .. maar verder voel ik me eigenlijk helemaal niet zwanger .. haha..

@Ctje.. oh wat zielig voor dat konijntje! Ik zou er zelfs zonder hormonen nog om kunnen huilen!

@Hilse, spannend :D:D:D:D.. Ik ben echt heel erg benieuwd! Heb je voor jezelf niet gependeld? Of werkt dat niet?!
    Het zou leuk zijn als je een meisje krijgt, dat is dan het eerste meisje op dit forum toch?

@sunshine.. ik merk dat toen ik me er eenmaal een beetje bij had neergelegd.. dat ik er toch geen invloed op had of ik die maand wel of niet zwanger zou worden.. het toen juist bij ons raak was!! Ik weet dat je wordt doodgegooid met goedbedoelde adviezen.. maar ik merkte dat als ik er minder mee bezig was ik er meer rust bij had.. en tada: zwanger...
    Hoop dat het voor jou ook snel zo mag zijn!!

Ik ga na het weekend bellen voor een afspraak met de vk.. ik denk komend weekend voor de zekerheid nog even een testje doen.. haha (manlief vraagt elke keer: heb je nu al dat tweede testje gedaan??.. Ik: Nee schat.. daar zou ik toch mee wachten tot het weekend..)

15. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ja k probeer dat ook echt veetje maar het lukt me zoooo slecht baal ik van... Maar dank je wel hihihi

16. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje Ahhhh arm konijntje :( ik zou ook gaan huilen hoor. Ik huil bij alles .. Gelukkig zijn het geen minutenlange huilbuien Hahaha En war lief een babyfeest! Ik ben ook weg van little people echt snoezig !

Sunshine klaag maar hoor dat mag best! Het is gewoon *** maar ook jij krijgt straks een mooie test een een beeb! Daar ben ik van overtuigd. Kan me heel Gied voorstellen dat je gek wordt van alle baby's en zoveel ook je krijgt t wel voor je kiezen zeg:(.

Hilse ik denk dat je een meisje krijgt:) Hihi

Veetje geniet van de klachtenvrije weken ;) je gaat je vanzelf zwanger voelen na de echo :).
    Bij ons was het 2x achter elkaar raak toen we de hele maand door klusten. Leuk voor manlief en rustig voor mij want hoefde niet te tellen met dagen. Maarja je kunt op je kop gaan staan het lukt pas als t lukt helaas :(.

* strooit nog even een berg hcg rond *

17. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ahh dank je liga, lief van je die bergen HCG hihi, kan het gwoon niet uitzetten en ik gun het al die meiden die nu zwanger zijn heel erg hoor maar wil zelf ook zo graag maarja het is niet anders.. wij klussen ook de hele maand door en probeer niet de vruchtbare dagen meer te zeggen tegen vriendlief maar hoor alleen maar vaak ben moe ga slapen hoor geen zin pfff hallooo zo lukt het nooit kan het moeilijk alleen, dus ja dan moet ik hem maar wakker maken zoals van het weekend haha.. maar we doen het zo wie zo om de dag .. en het lukt idd pas als het lukt ja kan er gewoon geen invloed op uitoefenen en ik ben heeeeeeel slecht in dingen te leren accepteren pff maar goed geduld geduld geduld haha
    liga heb je ook een berg geduld? hihi vind het fijn jullie zijn allemaal zulke lieve meiden!

18. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat hij zo moe is :( dat maakt t voor jou ook stressvol maar joh zolang je om de dag klust is er altijd genoeg voorraad zei m'n huisarts en kun je t ook niet uitputten:).
    Ik heb niet veel geduld maar je mag t hebben hoor strooi strooi!

19. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    - dubbel -

20. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Barb! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man! (Zag het op fb). Dat is snel gegaan ineens, gisteren dacht je nog dat ie voorlopig zou blijven zitten :) Ben benieuwd naar je verhaal, hoop dat alles goed is verlopen. Maar nu eerst, lekker genieten met zijn drieën!

Deel Deze Pagina