Hey We missen hier vanalles!!! Barb bevallen!?!?!? Dat is dan toch nog snel gegaan!! Hahaha, heeft de ananas geholpen??!!! Wij willen daar natuurlijk alles over horen !!!! Maar natuurlijk allereerst: gefeliciteerd en hoop dat de bevalling goed is verlopen en je kindje gezond ter wereld is gekomen!! Groetjes, Veetje
Wowwww wat een nieuws ineens!!! Gefeliciteerd barb en ben ook heel nieuwsgierig naar je verhaal! geniet van jullie zoon!
Dit zet me wel aan t denken zijn er nog mensen die ik niet op Facebook heb en dat wel willen want ik weet niet zeker of ik de naam van onze kleine op t forum wil zetten Als ik bevallen ben Hihi dan kunnen jullie gewoon een fotootje zien en de naam enzo
Ik heb zelf helaas geen fb.. ivm zeeer vervelende situaties in mn familie. Ik wil niet dat zij via via aan foto's oid komen. Daarom heb ik foto's van mezelf hier in een album gezet, kun je zien als je in mn vriendenlijstje staat Als t zover is, willen de andere meiden me vast wel via een pb op de hoogte brengen Hoop dat t goed gaat met Barb
Shit ( sorry) je hebt gelijk !!! Waarom begin ik m ineens te knijpen Ik hoop dat dr bevalling mee is gevallen. Het is moet wel ineens heel snel zijn gegaan want gisteren had ze nog nergens last van.
Jaa Barb is bevallen zag het ook op fb hihi! Gefeliciteerd meis met jullie zoon , hoop dat alles goed is gegaan! Volgende is liga en Ctje jij pb ons dan toch met de naam en zo hihi spannend allemaaaaal!
@Sunshine - tuuuurlijk pb ik jullie maar eerst Liga en Brittney.. al lopen Brittney en ik redelijk gelijk, dus dat wordt spannend. Weet jij ook niet hoe Barb dr kleine heet? Je mag t ook pb'en hoor
Ik weet wel hoe hij heet maar ik weet niet of ze dat hier op zp wil zetten... Ik kan het je wel pb en Ctje of weet je het inmiddels al? Liga heb jij nou ook fb?