Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veetje volgens mij heb ik je een leeg pbtje gestuurd Hahaha wilde bedankt sturen:p

2. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    #5022 Mammietammie, 11 okt 2012
    Laatst bewerkt: 11 okt 2012
    Sorry ik was even aan het koken en eten maar inmiddels weten jullie het dus al :) Mooie naam hè?! :)

Liga, keek net op je fb, wauw wat een mooie trouwjurk had jij zeg!

Trouwens, ik vind het wel weer tijd worden voor wat buikfotos van alle zwangeren hier ;) :D

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ik vind het ook een hele mooi en leuke naam, hoop dat alles goed gaat Barb is echt snel gegaan hihi! Geniet er lekker van!

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaaa ik ben de enige die de naam nog niet weet Hahaha goed voor m'n geduld :p

5. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Liga k pb je haha sorry

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Humor! Barb zal zich wel rot schrikken als ze ziet hoeveel blz er volgeschreven zijn over haar:)

7. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach gos wat een mooie naam!!

8. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hahaha liga k moet altijd zo lachen om jou!

9. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hihi iedereen op de hoogte nu? Ik zal weer eens een nieuwe buikfoto maken! :)

Hahaha barb zal inderdaad wel lachen als ze ziet hoeveel er over haar geschreven is! :) Super speciaal dat ze nu dr kleintje heeft!

10. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hey Dames,

Bedankt voor de PB's!
    Liga, inderdaad een lege, maar geen dank hoor ;).

En Sunshine, bedankt voor de naam doorsturen :).

Barb, een mooie orginele naam! Kort en bondig! Dat moet een mooi ventje zijn ;).

Hier net uit eten geweest.. pff.. dat voel je wel.. hahahaha.

Groetjes,
    Veetje

11. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Oh trouwens.. een buikfoto werkt bij mij voorlopig nog niet hahaha..

Ik ben nog "stevig" en heb al een behoorlijke buik van mezelf (maag eigenlijk, zit hoger dan mijn onderbuik).
    Maar ach.. dat maakt niet zoveel uit.. zo kan ik hem verlopig nog lekker verstoppen :p.. Elk nadeel heb z'n voordeel ;).

Maar ben natuurlijk wel erg benieuwd naar al jullie buikjes!! :D:D.

12. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal binnenkort ook een foto maken van m'n buik :) denk t weekend ofzo. Volgende week hebben we een groei echo ben echt benieuwd of de kleine man zo klein is als de vk denkt. Misschien is hij wel gewoon een klein propje Hihi vind ik altijd schattig.

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hahaha meiden, gelukkig heb ik de foto al gezien van Barb dr zoontje! Prachtig, echt ontroerend zo'n eerste foto!!!

Heb hier ook nog wel een buikfoto trouwens, alleen nog niet zo'n grote buik hè :p
    Morgen al 16 week!

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik ben trouwens totaal kwijt wie wie is op Facebook hahah spijt me zeer!! Weten jullie het nog?
    M'n geheugen is op vakantie, jaloers!

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

16. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie mooie buik Hilse ! Ik weet t ook niet altijd zeker wie wie is haha ik ben die ene in de witte trouwkurk :)

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hebben ze die kurk wit geverfd liga??

Hahahaha niet grappig :p

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Liga, ik weet het echt ff niet meer (a)

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hilse, mooie buik!! Je hebt dus gewoon de kleine van Barb al gezien? Jaloers!! Mis zoveel zonder fb! ;) mss dat ik alleen een fb aanmaak voor ons groepje hihi.

20. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hey meiden, goede morgen!!!

Bedankt voor de felicitaties, jullie zijn super lief betrokken. Zo fijn om te lezen. Ik zal even mijn verhaal doen want mijn mannen liggen nog op 1 oor.

Woensdag avond pittig indonesisch gegeten en trapgelopen. Donderdag ochtend om 7 uur naar wc en toen ik weer naar boven liep op de trap voelde ik een knap/schop onder in mijn buik. Toen liep het water langs mijn benen. Eerst dacht ik nog misschien is het het niet dus schone onderbroek aan en hup in bed.
    Maar kreeg vettt pijn in onderrug.

Ik weer naar de wc en zag toen een roze natte onderbroek. Toen belde ik de vk. Die zei dat ze wel rond 9en even kwam kijken. Maar toen ik haar ophing kreeg ik weeen van 1 minuut om de 2 minuten!! Gelijk bam achter elkaar. Mijn vriend heeft VK gebeld dat ze gelijk moest komen. Inmiddels flinke spits hier in de stad dus ze zat vast. Toen ze kwam had ik al 4 cm!

Zij bellen naar ziekenhuis. Aangekomen bij zh had ik 7 cm en persdrang. Maar mocht nog niet persen dat was echt HELLLL. De pijn en dan ook nog het persen tegenhouden. Onmogelijk.
    Toen mocht ik persen met 8 of 9 cm. Ik zag zijn haartjes al via de spiegel die even voor werd gehouden. Maar hij kwam er niet uit. Toen kwam de gyn voor een knip en pomp. Ik heb hem zien geboren omdat ik mijn knieholtes vast had tijdens het persen. Ik was zo blij dat ik zijn hoofd zag, het einde was inzicht!!!

Uiteindelijk bleek dat ik een wat korte navelstreng had en die zat ook nog om zijn nek dus hoe harder ik perste, hoe vaster en schever hij in de uitgang kwam met zijn hoofd. Hij kwam donder paars ter wereld vanwege de knelling en ook wat scheef hoofd EN een punthoofd van de pomp. Maar alles trekt al weg, zn huidskleur en vorm van hoofd.

We hebben heerlijk alle tijd gekregen in onze kamer. Toen we thuis kwamen rond 4en kwam de kraamverz nog langs tot 7uur. Zooo fijn! Fam is even langs geweest. En verder een prima nacht gehad!

Zo heerijk om aan dat ventje te ruiken. De borst pakt hij goed maar melkprod. moet nog op gang komen. Gelukkig hebben babies een reserve voor 2 dagen. Mijn vriend is van stoere man naar een schattige en zorgzame vader veranderd. Zo schattig hoe hij doet tegen de baby. Ik ben erg trots op hem. En op de baby want van al dat gedoe is hij ter wereld gekomen met een hersenschudding. Maar zijn eerste dag deed hij het echt super!!! Maar ik ben ook trots op mijzelf, damn wat een weeen. Sommige waren zo erg dat ze niet weg te puffen waren en dat ik overging tot hard kreunen. Gelukkig was dit een ochtend.

Deel Deze Pagina