Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hilse: ja mooi heus de nieuwste trend kurks erbij lopen:p

2. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Barb wow! Wat een stortbevslling en wat mooi om te lezen! Gelukkig doet de kleine het goed Ben super trots op je! Geniet van deze mooie tijd !:)

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ ctje jaaaa jij moet ook fb aan maken!
    ik weet wel nog wie wie is op fb hahahaha :p

@barb ahhh meis wat is dat gauw gegaan haha en dat komt vast door dat pittige eten toch haha.. iedereen hier was zo benieuwd maar sommige meiden hadden geen fb dus had ik de naam met mammietammie naar de meiden doorgestuurd zodat ze ook wisten hoe je mannetje heet, maar wat een erg moooie en stoere naam zeg!! Wat fijn dat je de nacht ben doorgekomen en nu al lekker thuis bent zeg.. al met al is het dus wel goed gegaan op het deel van de navelstreng na .. heeft je mannetje goed geslapen ook hihi.. nu lekker genieten he! En hersenschudding moet gewoon over gaan toch bij de kleine?

4. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Barb van harte met de geboorte van jullie zoontje!! Zo te lezen os de bevalling op zich best vlot gegaan. En niet mogen persen terwijl je drang hebt is idd een hel!! Nu lekker genieten :)

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Barb, als eerst gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje!!
    Wat een bevalling zeg! Is snel gegaan!

Ben benieuwd naar de volgende;) hihi

Hier staat pippi langkous al een tijdje aan, Nora duimpje in de mond haha:)

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Gaaf! Moet ik ook proberen :p

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wooow Barb wat een verhaal! Natuurlijk ben je trots op je gezinnetje! Hartstikke logisch! Van harte gefeliciteerd met je kleine ventje en geniet lekker van elkaar.
    Hoe voel jij je nu? Kun je een beetje je bed uit?

@ Sunshine - Ik ga wel een fb aanmaken alleen voor jullie dames, hihi. Ik heb namelijk een zeeeeeer aparte familie en een broertje dat daar tussenin zit.. Hij woont nog bij mijn moeder met wie ik absoluut niks meer te maken wil hebben.. vandaar dat ik heb echt niet op mn fb wil, maar als ik er 1 aanmaak, kan ik `m eigenlijk ook niet weigeren. Maar voor jullie aanmaken vind ik wel leuk! Ik kijk ff hoe ik het doe, want ik wil niet te vinden zijn voor hem, hihi. Mss gewoon op mn voornaam ofzo..

8. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje waarom niet op je zp naam? Gewoon ctje achternaam zwanger ofzo dan ben je onvindbaar Hihi.

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ctje, dat idee van liga is wel goed! Hihi

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jup, dat idee van Liga wordt ´m!:D

Straks even kijken!

11. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hey Dames!!

Ik weet niet of ik het hier al had gezegd.. maar donderdag 18 oktober heb ik mijn afspraak met MvM.. Spannend :D:D.

@Barb, zo te lezen een snelle bevalling, maar wel met spannende momentjes!! Lijkt me zo eng als je je kindje dan helemaal paars eruit ziet komen.. Maar gelukkig is alles goed met hem en hij zal zich vast snel thuisvoelen in zijn nieuwe thuis :).

Groetjes,
    Veetje

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk he, MvM, dan wordt het toch wat echter allemaal.. Ga je het weekend nog een tweede testje doen? Of wacht je op MvM? In ieder geval super leuk!
    De vk zou je pas met 7 weken bellen, toch?

Ik geef nu mn laatste lesje (de kids zijn aan het werk:)) en dan heerlijk weekend. Moet zeggen dat ik er ook echt wel aan toe ben.

Ik ben aan het nadenken over hoeveel dagen ik wil werken als de kleine er straks is.. Hoeveel dagen willen jullie allemaal gaan werken als je een ukkie hebt?

13. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    @Ctje, lekker nog een paar lessen en dan een heerlijk weekend :D.
    Ik ben nu al thuis aan het werk.. maar kan me moeilijk concentreren op mijn werk met de gedachte dat ik zwanger ben :D.

Na mijn zwangerschap ga ik denk ik 4 dagen werken, ipv de 36 uur die ik nu werk. En daarbij hoop ik ook 1 van die 4 dagen thuis te kunnen werken.
    Daarnaast gaat mijn mannetje waarschijnlijk ook 4 dagen werken ipv 5.. en als hij er dan ook nog een kan thuiswerken, dan is het helemaal ideaal :D.

Ik ga komend weekend mijn tweede testje doen.. ik heb er nog eentje van het KV liggen.. dus ben benieuwd!

Na het weekend ga ik de VK belllen, dan ben ik 5 weken.. en dat staat ook op hun website, dat je vanaf dan kan bellen.. dus dan doe ik het dan maar ;).

Nog een vraagje.. hoe hebben jullie het je ouders/schoonouders verteld dat je zwanger bent?

14. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje lekker bijna weekend joh! Nog op babyspullen jacht?

Ik weet nog niet hoeveel ik wil gaan werken straks. Ik denk 4 halve dagen zodat we geen opvang nodig hebben( werk nu ook in de avonduren). Maar ik twijfel ook erg of ik wel bij deze werkgever blijf. Ik heb nu anderhalf uur reistijd per dag en dat is straks gewoon zonde van de tijd met de kleine.. Maar ik kijk het eerst aan als ik terug ben :).
    Manlief werkt fulltime en heeft geen mogelijkheid om mi der te werken( wil hij ook niet) dus het wordt hoe dan ook part time.

15. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thuiswerken wat ideaal zeg! Is in de zorg helaas nogal lastig Hahaha

Wij hadden voor alle opa's en oma's het boek opa vertel eens en oma vertel eens gekocht. Dus zodra we het wisten zijn we s avonds naar ze toegegaan met de kadootjes en ze hadden allemaal niks door!:) het leukste vond ik dat m'n sm het uitpakte en eerst bedankte en m'n schoonvader de titel wel al doorhad dat gezicht vergeet ik nooit meer!
    M'n moeder had het heel snel door met uitpakken en m'n vader werd super emo:)

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Veetje - heerlijk, thuis werken! Niks voor mij vrees ik.. heb daar niet genoeg zelfdiscipline voor: thuis zijn er nog zoveel andere dingen die gedaan moeten worden.

@Liga - dit weekend niet op babyspullenjacht! We hebben al zo veel, dat ik t even rustig aan doe hihi.

Wij hebben het mijn vader en mijn schoonouders verteld met een rompertje / speentje met: I love opa/oma. Vonden ze erg leuk. Mn vader moest gelijk huilen, dus die snapte 'm wel :)
    Inmiddels zit ik lekker thuis op de bank voor de open haard, brr vind t zo koud!!

17. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje relaxen is ook fijn :)

Barb: hoe doet de kleine t ? Komt de bv al een beetje op gang?

18. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hey meiden ik kom heel af en toe nog even kijken hier en lees even vlug mee om beetje op de hoogte te blijven.
    Over bv: Vandaag een kolf in huis om productie op gang te brengen want de baby alleen lukt het niet voldoende. Maar hij hapt al steeds beter naar de tepel dus gaat vast goed komen. Gelukkig hebben pasgeborene reserves voor 2 dagen en vallen ze allemaal een beetje af in het begin, dus dat mag. Nog geen stress hier.

Af en toe een zetpil voor de lichte hersenschudding van de knelling en pomp. Hij is erg zoet!

19. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Barb wat een sneltrein bevalling zeg! Ook wel een heftige... Gelukkig is alles nu goed met jullie. Gaat t met jou lichamelijk ook goed? Neem aan dat je hechtingen hebt enzo door die knip?

Ctje, en? Al fb? :D over werk, ik werk nu 24 uur en als ik een kleintje heb is dat het maximale wat ik wil werken. Op dit moment is het financieel ook het minimale,maar het meest ideale zou zijn als mijn lief flink promotie maakt en ik dan, als er een uk is, eventueel minder kan gaan werken, max 2 of 3 dagen.

20. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben ook heel benieuwd hoe het lichamelijk met je gaat, Barb. En ben je helemaal verliefd op je kleintje? Kijk je de hele dag hoe ie ligt te slapen? hihi

@mammietammie - neee nog geen fb, mss straks en anders later t weekend :)

Deel Deze Pagina