Hè meiden, ook ik wil max 24 uur werken en dat werk ik nu ook, vriendlief werkt fulltime..ik heb weer een pendel erbij voor november trouwens... Duim duim duim.. Verder geen symptonen dus nog wachten fijn weekend meiden!
Hey Meiden, Ik heb me gisteren niet meer in kunnen houden.. haha.. Ben lekker naar de bruna geweest en heb wat boekjes bekeken en gekocht. Zo ook eentje waar je je zwangerschap in bij kan houden, zo leuk!! En natuurlijk heb ik er ook een gekocht voor de aanstaande papa.. Een grappig boekje met alles wat een papa moet kunnen.. haha, van luiers verschonen, tot goed zorgen voor zijn zwangere vrouw/vriending en hoe om te gaan met de bevalling etc. Maar manlief wilde het boek pas in ontvangst nemen als ik mijn tweede test had gedaan, die voor dit weekend in de planning staat.. Haha, maar ik heb geen geduld .. Dus gisterenavond nog even snel de test gedaan, en hij is gelukkig een stuk duidelijker dan die van afgelopen zondag . Ik zal er zo even een fotootje van maken en hierop zetten. @Sunshine, dat geeft goede moed je nieuwe pendel! Ik denk ook dat het niet lang meer gaat duren bij jullie! Alles werkt goed, dus dan is het nog maar een kwestie van hooguit 1 of 2 maanden (denk ik).. Voor je het weet, heb je een positieve zwangerschapstest in je handen!! @Mammietammie, hoe is het met jou? Hou je het nog vol op het wachtbankje?? Mijn duimen draaien voor je!! @Barb, hoop dat het borstvoeden gaan lukken! Goed dat je kleine man de tepel al kan vinden! Komt vast goed!! Geniet van de komende maanden, voor je het weet.. zijn ze voorbij! @Hilse, voor jou is het ook spannend!! Komende maandag geslachtsbepaling.. als we de pendels moeten geloven wordt het een meisje.. haha.. @Liga, hoe gaat het met jou?? Nog steeds last van harde buiken en bevriend met de emmer? Of gaat het alweer wat beter?? @Ctje, Geen facebook.. haha, en dat de denken dat ik je had gevonden op facebook.. hihihihi.. Nu ik een aantal van deze meiden op mijn facebook had staan, dacht ik wel uit te kunnen vogelen wie de rest was.. hihihi.. maar niet dus.. Ik denk dat ik niet jou maar Brittney had gevonden.. Maar als je zover bent met FB, dan moet je maar even een PBtje sturen, leuk!! @werk, ik heb nu een fulltime baan bij een werkgever die gelukkig vrij flexibel is . Ik heb een "kantoor" baan in de spoorbranche, ben techneut van huis uit.. Bij de zorg kan ik me voorstellen dat het lastig wordt thuis werken! Bij ons kan het maximaal 1 dag in de week, tenminste, als je projecten het toelaten natuurlijk! Groetjes, Veetje
En mijn eerste buikfoto: Let niet op mijn maag.. haha, die steekt altijd al naar voren . Nu mijn onderbuik nog .
Hey nog even een updateje: Ik voel me erg slap lichamelijk en schuifel af en toe door het huis maar een toilletbezoekje is al erg inspannend met dat water gieten tijdens plassen en dan weer gaan staan en kraamverband goed leggen, waterkannetje op de grond zetten dus moet je weer voorover bukken enz. De baby neemt een te kleine hap richting de tepel om goed de bv te stimuleren en goed te drinken dus af en toe even kolven helpt. Ik ga weer even bijkomen heb knallende koppijn na het uurtje slapen van net.
@Veetje - mooie test! Duidelijk een 2e streep die donkerder geworden is! Super he!! Leuk he.. shoppen voor de kleine? Boekjes zijn zoooo leuk Mooi buikje hoor @Sunshine - spannend meis, hopelijk klopt de pendel!! @Barb - jeetje, klinkt heftig hoor! Het lijkt me zo eng om naar de wc te gaan als je weet dat t pijn doet. Maar ik ben ook wel echt een muts hoor! Helemaal in love met je ventje? Ligt ie bij jou op de slaapkamer? Ik had gister een fb aangemaakt, maar met mn eigen hotmailadres, dat koppelt ie meteen, dus allemaal uitnodigingen, niet zo anoniem dus Heb m meteen verwijderd en ga vanavond een nieuwe maken Mijn beste vriendin komt zo gezellig langs met haar vriend en hun dochtertje. Heb heerlijk cake gemaakt, dus wij zitten gezellig binnen met dit herfstweer! Fijn weekend! X
Sunshine wat goed zeg duim duim! Veetje mooie test ! Wat een fijn gevoel he een duidelijk streepje. Barb wat Verbeke d dat je t zo zwaar hebt sterkte meid! Ctje dus nu moet je ook een nepmail maken jeetje wat een werk! Ben vandaag echt doodmoe, maar we zijn toch even langs een drukkerij geweest om onze favo kaartjes te bekijken. We denken er nu uit te zijn dus alleen de tekst nog.
@Liga - neee, doe mn werkmail wel Leuk he, geboortekaartjes uitzoeken!! Wij hebben via internet gekeken en het kaartje dat wij t leukst vonden besteld om te zien of ie in t echt ook zo mooi is.. dat vinden we gelukkig! Ik heb de tekst gemaakt en daar ben ik ook tevreden over. Dus ik ga maar eens even uitzoeken hoe dat via internet gaat..
Goedemorgen dames! Vanmorgen een kleine paniekaanval Ik bedacht me opeens dat ik me helemaal niet ingeschreven heb voor een bevallingscursus oid.. Ik dacht eerst dat t niks voor mij was en dacht: dat komt nog wel.. Nu ben ik dus lekker laat.. Gaan jullie allemaal zo'n cursus volgen? Heb je er echt iets aan?
Ctje: adem in adem uit geen paniek! om me heen hoor ik verschillende verhalen de een is zonder cursus goed bevallen en de andere met.. Ik volg zwangerschapsyoga en vind t erg fijn, omdat je vooral veel ontspanningsoefeningen krijgt die ik nu al heel handig gebruiken kan. Ik kreeg het adres van mn verloskundige dus misschien heeft zij info voor je? Wij komen er echt niet uit of we nu de kaartjes via de drukker doen of via internet. Ik wil echt het liefst bij de drukker bestellen, omdat we dan alleen maar hoeven te bellen. Maar manlief vind het verschil te groot en wil liever via internet ( scheelt 75 e ongeveer).
Ctje, ik wil ook een cursus doen maar nog geen idee welke... Liga, ik wil ook kaartjes uitzoeken hihi! Gister nieuw autostoeltje voor Nora gekocht en kinderwagens bekeken/uitgezocht Toch echt wel de Joolz day. Alleen lekker prijzig De earth editie stond alleen in de winkel en is wel echt super mooi, maar net zo duur als het kamertje! Is dat niet te gek? Pff vind het wel lastig! Maar wil ook geen wagen waar ik niet tevreden over ben!
Hilse ik denk dat een goede kinderwagen de investering echt waard is je zal er zoveel gebruik van maken. Wij vonden het ook erg duur ( bugaboo) maar hij is zo lekker makkelijk in en uit te klappen dat scheelt een hoop frustratie .
@Hilse - wij zijn voor de kinderwagen, met alle accessoires erbij, 1000 euro kwijt.. ook meer dan t kamertje dus. Ik zie t net als Liga: een goede wagen scheelt een hoop frustraties en is de investering echt waard! . @Liga - wij hebben het kaartje gevonden op www.geboortekaartjes.nl is van tzelfde als waar we onze trouwkaarten besteld hebben en daar was ik echt heel tevreden over. Ik ga begin december de kaarten definitief bestellen, denk ik. Waren jullie het snel eens over het kaartje?
Ik was weg van 1 kaartje en hij had nog niet veel bekeken dus dat scheelde. Ik zag het kaartje weer en vond t zo snoezig dus ik geloof dat hij t daardoor ook spontaan leuk vond Hahaha. Nu nog de tekst en dan een proefdruk aanvragen. Ik ga ook eens op die site van je kijken thnx!
Veetje zou jij naar mijn FF willen kijken? Temp daalt .. http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?interface=0 en wat een mooie test heb jij zeg hihi alles goed verder meiden, ik zit 8dpo en ik denk dat het niks gaat worden pukkels komen weer en voel mijn rechtereierstok nu net krampen geven, zucht me gevoel zegt dat het niets gaat worden..:x
@Sunshine - ben benieuwd wat Veetje zegt! Ik heb helemaal geen verstand van temperaturen.. Ik hoop dat je gevoel niet klopt en dat het toch raak is!! Volgende week testen?
Hoop het ook Ctje maar denk het echt niet!! K kan zondag een test wagen dus ga dat maar doen als k het nog niet ben! Hihi
Hoi Meiden, Ik heb net de VK gebeld en 2 afspraken gemaakt . 1 November: 1e echo 20 November: Eerste controlegesprek . Ik vind het allemaal wel erg spannend! Vooral omdat ik eigenlijk geen kwaaltjes heb.. behalve dan gevoelige borsten.. Vorige week voelde ik af en toe nog wel een steekje.. maar die heb ik de afgelopen dagen ook niet meer (bewust) gevoeld.. Nou ja we wachten af!! @Sunshine, ik heb je kaartje even bekeken, maar op dit moment is het helemaal nog niet erg dat je temp 0,1 graden daalt.. dat deed die van mij ook, zowel in de cyclussen dat ik niet zwanger was als dat ik het wel was.. Bij mijn huidige zwangere cyclus schommelde mijn temp tussen de 36,8 en 36,9. Dus gewoon hoop houden!! Ik voelde totaal niets anders deze ronde als de rondes daarvoor.. had ook niet verwacht zwanger te zijn.. maar toch raak! Dus helaas gewoon afwachten...