Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ veetje, spannend meis hihi 1 nov is al gauwwwwwww!! idd afwachten maar alles is vast goed.. gewoon van uit gaan!!

dank je wel voor het kijken naar me kaartje meis.. en als me temp nou nog verder daalt deze week of alleen maar blijft dalen dan wel he, maar als die weer stijgt is het goed toch? ik houd dan idd maar hoop maar me gevoel zegt van niet maar idd jij had ook niets gemerkt of wat dan ook of dat er iets anders was dan andere rondes, alles kan zomaar eigenlijk, denk zaterdag een test of zondag haha, ik denk dat mijn LF 12 dagen is en dan word ik het vrijdag eigenlijk al.. duimen jullieeeeeeee

2. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hey Sunshine,

Ik hoop inderdaad wel dat je temp niet meer daalt of morgen weer stijgt.. anders kan het nog spannend worden.
    Wat ook kan als ie inderdaad verder daalt is dat je een innesteldip hebt, hebben ook sommige vrouwen die in die ronde zwanger raken... Heb ik niet gehad.. maar volgens mij heb ik ook niet echt een standaard "zwanger wordt" kaartje.

Ik duim voor je!! Vind het wel gezellig als iemand ongeveer gelijk met mijn loopt :D:D.

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Veetje - spannend, en inderdaad 1 november duurt niet lang meer :) Ik was net zo zenuwachtig als jij, aangezien ik helemaal nergens last van had.. Ik wilde me zo graag ellendig voelen, maar ik was gewoon vrolijk en engergiek en merkte niks.. ook niet misselijk, zelfs mn borsten deden geen moment zeer.. Ik ging er dus vanuit dat er niks te zien zou zijn op de echo, maaaaar op echo 1 een klein moppie met een kloppend hartje.. dat kleine moppie is nu zo'n cm of 32, dus maak je niet teveel zorgen! Geniet er maar van dat je je zo goed voelt!

4. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Dankje Ctje :).

Dat stelt me weer gerust :)

Mijn moeder had tijdens haar zwangerschap ook nergens last van.. dus eigenlijk hoop ik dat mijn zwangerschap hetzelfde mag verlopen!

Geen idee of een miskraam iets met erfelijkheid te maken heeft.. maar zowel mijn moeder als schoonmoeder hebben nooit een miskraam gehad.. met dat in mijn achterhoofd gaan we er maar vanuit dat het goed is, en ik op 1 november een kloppend hartje kan zien!! Ik ben dan 7 weken en 4 dagen ongeveer.. dus hoop dat er dan een kloppend hartje te zien is!!

Zaterdag 3 november vier ik mijn verjaardag voor mijn ouders en hoop ze dan het goede nieuws te kunnen vertellen :D.
    Mijn schoonouders komen 1 week eerder langs (28 oktober), maar dan willen we het nog niet vertellen, want dan hebben we de echo nog niet gehad.. Dus daar zullen we even mee moeten wachten.

Het leek ons een leuk idee om het mijn schoonouders te vertellen met sinterklaas, dan is ons neefje er namelijk ook bij. We willen ons neefje dan een T-shirtje kado doen met daar:
    Ik krijg een neefje of nichtje!!

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Veetje, leuk idee van dat tshirt!! Hihi :)

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Veetje - idd een leuk idee met het shirt! Wij hebben ook gewacht tot na de eerste echo. Ik was ook 7 weken zwanger en het hartje klopte al, dus als het goed is, zie je het vast kloppen. En dan valt er zooooooo'n last van je schouders.. Want ookal ben je nog geen 12 weken dan, als het hartje klopt, daalt je kans op een miskraam naar 2% vertelde de gyn mij. Zelfs daarna checkte ik nog 10x per dag of ik bloedde, maar ik werd al wat geruster.. en met 10 weken hebben we het iedereen verteld!

Weet je al of je een combinatietest wil laten doen? Ik moest toen op tijd een afspraak daarvoor maken.. Kan tussen de 12 en 14 weken, daarna niet meer.. Dus even goed in de gaten houden :)

7. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    @Ctje, combinatietest willen we wel laten doen. Lijkt me ontzettend spannend..
    Manlief wil dat we er alles aan doen om te voorkomen dat het kindje niet gezond is.. Maar eerst maar even de combinatietest afwachten, dan zien we wel weer verder.

@Hilse, jij hebt vandaag geslachtsbepaling!! Hoe laat mag je?! Spannend !! :D:D

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Veetje, ja zo spannend! Om kwart v 4!

Combinatietest heb ik ook gehad, wel een aanrader fijn gevoel :)

9. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine: we duimen allemaal mee hoor! Zou zo mooi zijn :)

veetje: wat fijn dat je al een afspraak hebt staan na de eerste echo voel je je inderdaad heel erg gerust:). En ook super leuk dat je dan een echo kunt laten zien met het vertellen.

Hilse: veel plezier!!! Het wordt vast een meisje hihi

Vanavond is het partner avond bij yoga ben benieuwd hoe manlief het vindt:p hahaha

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oooh wat spannend Hilse! Ik denk ook een meisje :) Eerste meisje van dit forum dan toch?

@ Veetje - Ik vind het ook fijn om van tevoren zoveel mogelijk onderzoeken te laten doen.. dus ik raad een combinatietest wel aan :)

@ Liga - ooohh haha zou echt iets voor mijn man zijn zeg :p Veel plezier alvast!

11. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    @hilse, spannend hoor, zal aan je denken om 15.45!!

@liga, veel plezier vanavond!! Ben benieuwd wat hij er van vindt :)

@zwangere dames, hoe is bij jullie de eerste echo uitgevoerd? Ik lees dat de eerste echo wel eens een inwendige echo is.. hebben jullie de eerste echo ook als inwendige echo gehad?
    En hoe was jullie ervaring daarmee?

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Veetje - De eerste is bijna altijd inwendig, dan zien ze meer.. Bij mij dus ook inwendig.. Ik had daarom ook een jurkje aan.. anders lig je daar zo in je blote kont ;) Het doet verder geen pijn hoor :)

13. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    @Ctje, dat is inderdaad wel slim ja :). Dan zal ik me daar ook maar op voorbereiden hahaha..
    Ik vind het ook niet erg, als ik maar een beetje een idee heb wat ik kan verwachten.. ;).. Anders is het ineens zo'n verrassing dat ze je vragen je broek uit te doen.. haha...

14. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha inderdaad!! Ik las hier toen de tip op zp om een jurkje te dragen.. Was blij dat ik dat gedaan heb :)

Ik heb een afspraak gemaakt voor een 'dikke buiken shoot' ik ga met 30 weken! Heb er nu al zin in.. nog 5,5 week!!
    Nog een weekje werken en dan genieten van de herfstvakantie. Hoef tot aan mn verlof nog 'maar' 9 weken te werken.

15. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eerste echo was uitwendig en heel duidelijk te zien met 6,5 geloof ik dus erg vroeg. Ik had wel een flink volle blaas schijnt ook te helpen:).

Ctje wat leuk zo n shoot!!

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liga dank je meis hoop dat het mag helpen! @ Hilse heeeel veel plezier, ik zeg een jongen hihi!!!

17. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    @Hilse, ik ben zo benieuwd!!
    Zou het het eerste meisje in dit forum zijn?
    Of sluit je je bij de rest aan en is het een jongen?!

Spannend !!

18. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben ook benieuwd!!! :) :) :)

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Het is een.... Jongetje!!!

Ze heeft trouwens het bovenbeentje gemeten en daarbij kwam ze uit op 16+6
    Met hoofdje 16+4 en buikje 16+5. Dus blijkbaar ben ik al wat verder haha! Ben benieuwd bij de 20weken echo hoe het er dan uitziet!

20. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Wat leuk, nog een kerel erbij!!!
    Geniet van het gericht shoppen en rondneuzen ;).

Deel Deze Pagina