Hahaha weer een!!! Wat leuk Hilse!! geniet er lekker van en vergeet de echo foto's niet in te scannen ze vervagen snel
Liga, heb een CDROM mee gekregen met foto's! En de afgedrukte plak ik in dan blijven ze best goed toch? Nu eindelijk in bed!
Goedemorgen meiden! @ hilse, gefeliciteerd, ik had het goeeeeedd hihihihi!! was zeker heel erg leuk en bijzonder, geniet er lekker van meis en nu gericht mooi BLAUW shoppen!! @ veetje, temp is weer met 1 graad gedaald, zucht dus zal wel de daling zijn, kreeg net ook onwijs ongi krampen nu weer weg en was gisteravond opeens misselijk en duizelig en nu ook weer weg.. borsten prikken soms en voelen wat beursig heel licht.. ongi zal zaterdag er wel zijn ben ik bang... Hoe voel jij je? @ barb hoe is het met je en je mannetje, zag nog een foto op fb wat een mooie bos haar heeft hij zeg jeetje! @liga hoe is het meis, weer wat beter? @ctje en met jou hihi! @britney jij bent lang niet online geweest he en liefde ook niet.. oooooh ik heb nog nieuws vriendlief is sinds gisteren gestopt met roken!!! ik zei dat ik vast wel ongi ging worden en hij zei nu ben ik het zat ik ga echt stoppen met roken en wie weet dan hahahahaha.. zoniet is het iig beter voor zijn gezondheid
@Hilse - wat een mooie foto's! Nu wordt t shoppen zoooo leuk! @Sunshine - wat goed van je vriend joh!! Hopelijk gaat t helpen! Ik voel me wel goed! Ben best toe aan vakantie, maar ik mag niet klagen. Ik heb een zwangerschapscursus gevonden waar ik me nog bij aan kan sluiten: samen bevallen. Super leuk! 27 nov start ik.. ik ben dan al 30 weken, maar ach.. weet ook niet of ik het tot het eind volhoud: de laatste cursus is 22 jan.. Ik zie wel hoe ver ik kom Ik weet niet of ik t al gevraagd had, sorry anders, maar gaan jullie een wiegje in jullie slaapkamer zetten? Ik heb nu een basic wiegje gevonden op Buggy's, kinderstoelen en andere baby- en kinderartikelen van topkwaliteit - Kadocus voor 59,99 en het matrasje voor 9,99.. Dus ik dacht: misschien voor de eerste periode toch wel makkelijk.. Nog een maandje, dan komt de kinderwagen!!!
Sunshine wat ontzettend lief zeg dat hij stopt! Geeft wel aan hoe hij er mee bezig is . Hilse top dat je ze ook op cd hebt de fotootjes blijven helaas echt niet heel lang goed wij hebben ze gelukkig ook op een cd Donderdag heb ik een groeiecho en ben zo zenuwachtig doordat de vk zei dat hij klein is. Echt stom natuurlijk want dat hoeft helemaal niet zo erg te zijn maar t blijft toch door m'n hoofd spoken haha stresskip. Verder voel ik me nog steeds piep maar das niks nieuws
Ctje wat leuk die cursus wel krap kwa tijd maar je weet toch nooit van te voren hoe t loopt . Wij hebben de familie wieg voor de eerste drie maanden en daarna een ledikant. Het plan is om die gewoon in de babykamer te laten staan want die is recht tegenover onze slaapkamer .
@ctje, als het bij mij zover is doe ik ook een wiegje in me slaapkamer, een wiegje wat van een tante is geweest met ijzer en grijze linten erdoor ja moeilijk uit te leggen als de tijd rijp is zal ik een foto plaatsen hahah! allemaal jongens hier he hihihih !! @ctje leuk hoor zwcursus zou ik ook zeker willen doen @ Hilse, mooie fotos meis, had je eigenlijk gependeld voor jezelf?
Hoi meiden, ik ben een midweekje op vakantie, daardoor zal ik niet zoveel reageren want ik moet alles op mijn telefoon typen... Ik lees wel gewoon mee! Hilse wat leuk! Nog een jongen! en nu: shoppennnn!!!
@sushine.. balen dat je temp weer gedaald is.. Bij mij daalde mijn temp pas op de dag dat ik ongesteld zou worden, en dan niet met 0,1 graad, maar meteen met 0,3 graden. Het is afwachten.. misschien is je temp morgen weer hoog.. zoniet.. dan zal hij denk ik door blijven dalen.. en dan kan het zijn dat je inderdaad zaterdag ongesteld wordt .. Ik blijf voor je duimen!!! @Mammietammie, heerlijk! Geniet ervan!! Ben je op pad binnen Nederland? @Ctje, ik denk dat wij ook een eerst een wiegje in de slaapkamer neerzetten, vooral omdat de toekomstige babykamer aan de andere kant van de gang is.. Dan zou ik bang zijn dat ik de baby niet zou horen oid. Spannend hoor zo'n zwangerschapscursus! Ook leuk om andere zwangeren te leren kennen! Ben benieuwd hoe het je bevalt!! @Liga, was jouw vriend nu mee geweest naar je zwangerschapsyoga? Hoe vond hij het?? @Hilse, hele mooi echo foto's! Je vriend had al een dochtertje toch? Dan is het voor hem helemaal leuk om er nu een zoontje bij te krijgen . @hier alles nog steeds rustig.. af en toe (in de verte) voel ik wat steekjes/krampjes.. maar absoluut niet pijnlijk ofzo.. Maar goed.. zolang we niet veel kwaaltjes hebben, zullen we er maar van genieten dat we ons zo goed voelen . Donderdag komt MvM langs, dus daar heb ik wel zin in!! Weer een testje, extra spannend . @zwangerschapsgym etc, bij hoeveel weken moet je je daar normaalgesproken voor aanmelden of start je daarmee?
@ veetje ja dat was bij mijn vorige rondes ook zo meteen met 0,3 graden dalen naja k wacht maar af en hopen?!
Veetje. Ja hij vond het heel erg leuk ik heb zelfs nog een heerlijke massage gehad Hihi . In de randstad zou ik echt vroeg bellen voor een cursus hier zit alles net zo snel vol als de scholen ik moest me nog net niet voor de bevruchting opgeven Hahaha. Maar volgens mij valt het verder in het land wel mee hoor.
@Liga & Veetje - Ik woon niet echt in de randstad, maar ook hier zitten de meeste cursussen redelijk snel vol. Ik heb geluk met een plekje. Maar daar moet ik nog wel een stukje voor rijden. Ik lees opbde meeste sites dat je je voor 17 weken in 'moet' schrijven en ergens tussen de 20 en 25 weken start.. Succes met het zoeken van een leuke cursus!
Ja hihi ben echt zo blij! Voor ons beide echt nieuw dat is wel heel leuk!! Heb het eerste pakje al gekocht! Van prenatal de organic serie met die vogeltjes.. En dan met blauw
Jaaa dat pakje vind ik ook zo leuk, maar hier hebben ze overal alleen nog piepkleinemaatjes, voor te vroeg geboren kindjes.. Dat is toch dat pakje met iets als 'a bird told me something nice about blabla'?
Ja klopt die! In groningen zijn ook alleen nog maar kleine maatjes.. Dit was in Zwolle en daar is nog heel veel!
Goedemorgen meiden, Ahh leuk Hilse hihi, je kunt nu echt lekker gaan shoppen! Ik heb wat ongikrampen maar andere krampen dan normaal.. verder is mijn temp vandaag weer gestegen naar 37.0 dus dat is wel goed, heb vergeleken met mij andere kaartjes, en mijn temp ging dus toen dalen op 9dpo en nu dus voor het eerst stijgen op 10 dpo was miss dan een late innesteling ofzo ik weet het niet, heb wel hoop wil ik eigenlijk niet want ik wil niet weer teleurgesteld worden... Ik hoop het zo dus ja mijn vriend en ik zitten duimen te draaien hihi.. was gisteravond met een vlaag weer misselijk maar dat had ik vorige ronde ook en toen ook gewoon ongi geworden, ik hoop dat mijn temp blijft stijgen en niet gaat dalen ... hij is in voorgaande rondes iig nog nooit gestegen op 10dpo!! Spannendddddd
@sunshine, klinkt hoopvol! Als je temp op je NOD nog steeds hoog is, kan je een testje wagen! Er is nu nog weinig over te zeggen, maar ik duim met je mee!!!