wat is het stil hier zeg...iedereen op stap..ik zit lekker ff op de bank..mn benen en voeten zijn echt heel moe en doen zeer..mn mannetje is ff bij de buurman ajax kijken..Live miss ga ik daar zo ook ff heen...ff spieken bij buurmeisje..ligt al in bed maar toch.. vandaag verder alleen wat bruin bloedverlies, maar duidelijk minder dan vorige dagen...Hier verder alles goed?
Hier goed hoor! Lekker gegeten bij me schoonmoeder en vanmiddag lekker gewinkeld! Wat een weer vanaaf he echt bizar gewoon! Nu lekker op de bank met een volle buik ffies tv kijken! Fijne avond!
Het was zeker vreselijk weer gister!! We zijn ook maar niet meer naar Rotterdam geweest. Had geen zin om daar zeiknat aan te komen, dus we zijn gezellig met wat vrienden bij elkaar gaan zitten en lekker gekletst en wat gedronken. Vandaag lekker een rustig dagje. Vanmorgen lekker een ontbijtje op bed en voor de rest lekker bankhangen en filmpjes kijken. Heerlijk zo een zondag!! Heb net de film bride maids gezien...heerlijke vrouwenfilm! En die arme schat van mij maar meekijken haha. Fijne zondag meiden!
Hier een druk weekend achter de boeg. Manlief komt morgen vroeg pas thuis of laat in de nacht. Geen idee. Ben nu ineens niet helemaal goed te pas denk dat mijn ongi eraan begint te komen. Nog 4 dagen wachten. Verder gaat het hier prima.
Hey Dames! Hopelijk heeft iedereen een fijn weekend gehad? @Brondy: ja dat niet lekker voelen voor je ongi is niet zo fijn e. Hopelijk wordt het snel beter!! Wij zijn gisteren ook naar vrienden geweest; Was super gezellig! Ongepland zaten we daar plots met 8e. haha, ja echte vrienden voelen aan waar het gezellig is zeker?
@Toekan, wat gezellig met al je vrienden..Leuk is dat zo'n avond lijkt me Ik heb een leuk weekend gehad hoor..Ben vrijdagavond met mn vader naar appelpop geweest...Heb zaterdag meegelopen met fruitcorso en savonds onverwachts met vrienden uiteten geweest...En gisteren heb ik een late dienst gewerkt...En nu weer 4 dagen werken en dan 1 vrij en het weekend werken...Komt allemaal goed haha... nog leuke dingen doen vandaag?
ik ben me vandaag een beetje aan het verdiepen in mogelijke cursussen die ik ga bij volgen. Aangezien ik hier nu toch gewoon thuis zit, zonder werk, kan ik evengoed iets doen van thuisstudie of een andere dag/weekendopleiding... Mar ik moet het er eerst eens met het ventje over hebben.. want het zijn natuurlijk wel weer grote bedragen..
chakratherapie, edelsteentherapie, energetisch consulent, hot-stone massage, aromatherapie en bachbloesemtherapie. één van deze maar ik kan nog niet echt kiezen
ja ik kan al reiki geven aan mensen. Dus het zou mooi zijn als ik dat kan combineren met iets anders goh het gewone zeker? het huis wat aan kant zetten... niet dat ik er veel zin in heb, maar ht moet gebeuren he. ga jij nog iets doen vandaag?
@ toekan zijn wel allemaal leuke dingen zeg.. Zit op mijn werk, beetje te vervelen. Heb nergens zin in. Ben beetje zenuwachtig lijkt wel. Of het nu voor het testen is of voor de komende reis, geen idee. Maar vind het beide erg spannend.
Ooh Brondy, er is niets zo vervelend als je vervelen op je werk. Het enige leuke daarin is dat je er toch nog voor betaald wordt. Ja voor jou is het niet lang meer he, nog 3 dagen! wat denk je zelf?
daarom ben ik blij dat er hier zo nu en dan nog gereageerd wordt. pfff, ik durf eigenlijk niet te hopen dat het raak is. Denk ook eigenlijk dat het niet raak is, maar dat het wel gaat gebeuren tijdens onze huwelijksreis manlief denkt dat ook. Toch heb ik nu wel wel testdrang. Heb soort van spierpijn in mijn linker lies en zo nu en dan steekjes. Ook heb ik soort spierpijn tussen oksel en borst (beide kanten). Maarja alles kan natuurlijk ook komen doordat ik ongesteld moet worden. We wachten 'rustig' af
haha ja dat rustig afwachten is niet veel vrouwen gegeven. Maar het zou inderdaad wel heel fijn zijn als het op jullie huwelijksreis gebeurd. Das een mooi verhaal om te kunnen vertellen dan aan je kindje.
@Toekan, ik moet vandaag weer werken..van 14.30-22.00u..heb echt geen zin....bahbah..net was er een collega aan de deur om dingen te vertellen....daarom kon ik niet meer reageren sorry... @Brondy, spannend spannend! gaat helemaal goedkomen..komt het dan komt het en komt het niet dan komt het niet is mijn motto altijd... verder alles goed?
@ spannend daar ben ik het ook mee eens. Als het bestemd is dan blijft er wel een bevrucht eitje plakken. Anders gaan we vrolijk verder naar de volgende ronde. De vorige x baalde ik even, maar niet dat ik er veel moiete mee had ofzo. Life goes on @ toekan Dat is ook zo, en dan is de kans ook veel kleiner dat ik misselijk ben tijdens onze reis tijdens de reis heb ik mijn vruchtbare periode en als we terug komen moet ik weer 1,5 week wachten tot testen, dus dan gaat de tijd ook wel sneller
Ha lady's! Het was hier gezellig vanmiddag. Ik zou willen dat ik mij eens verveelde op mijn werk, maar dat zit er met een klas vol kids helaas zelden in! Vanmiddag ook weer vergadering gehad, dus was een lange dag. Maar de kop van de week is er weer af, op naar het weekend Klinkt interessant Toekan die opleidingen. Lijkt me inderdaad wel heel leuk om te kunnen. Hopelijk vind je mannetje het ook een goed idee! Altijd maar thuis zitten zonder iets om handen is tenslotte ook niets. Maar het is inderdaad zo dat die opleidingen weer een hoop geld kosten. Vandaag gewoon van drie mensen gehoord dat ze zwanger zijn!!! Dat is toch ook niet normaal haha. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij de derde keer 'goed nieuws' toch even moest slikken. Ben super blij voor ze hoor, maar dan lijkt nog 4,5 maand wachten ineens nog heeeel lang. Maargoed ik heb mezelf weer even opgepept! Over 4 weken heb ik alweer een week herfstvakantie en de tijd tussen de herfstvakantie en de kerstvakantie gaat altijd heel snel door alle drukte op werk (rapporten, sinterklaas, kerst etc.). En na de kerstvakantie is het alweer januari en dan ben ik er bijna...poe haha, je moet wat om positief te blijven denken haha. @Brondy...spannend hoor nog 3 dagen! Snap best dat je daar een beetje zenuwachtig voor bent en bijna op huwelijksreis is natuurlijk ook super! Nou ik duim voor je! Wie weet.... En op huwelijksreis zwanger worden is natuurlijk ook super! Inderdaad een leuk verhaal voor je kind later. Maar het gaat zoals het gaat inderdaad....we zullen moeten afwachten helaas!
Hallo meiden, Wij zijn 11 mei 2011 trotse ouders geworden van onze dochter Luna. Nu willen we heel graag zo weinig mogelijk leeftijdsverschil tussen de 1ste en de 2de. Aan de ene kant willen we er nu al weer voor gaan. Maar we denken er ook over na om in januari te stoppen. Moet volgende week voor het eerst werken na 19 wkn thuis dus misschien eerst maar eens kijken hoe dat allemaal verloopt. Lastig hoor zulke beslissingen wat zouden jullie doen in mij geval? En als we er nu niet voor gaan blijf ik gezellig mee kletsen en aftellen tot jan 2012 ! x Gr enjoyllive