Starten: Sept 2011 Spannend 22 Stitch86 Brondy Okt 2011 Yasmin84 Dec 2011 Barb Feb 2012 Brittney Sept 2012 Toekan NOD: 15 sept - brondy - ronde 2 - 1e kindje 6 okt - spannend22 - ronde 2 - 1e kindje Weer ff naar voren gehaald! Zijn weer nieuwe dames bij
Zo dus we hebben hier dames in het onderwijs en dames die in de gehandicaptenzorg zitten als ik het goed onthouden hebt. Ik zit dus de hele week op kantoor, werken met cijfertjes Wij doen het ook al een tijdje met condoom. Alleen zo nu en dan een maandje geweest dat we zonder (onbewust) deden ipv met rond de eisprong. Maar over 3 weekjes hoeven ze niet meer tevoorschijn te komen! Zijn ook van plan om zeker vanaf dag 11 t/m 20 om de dag te klussen en verder idd wanneer we er zin in hebben.
Hoi meiden, Een week ofzo niet van me laten horen maar wel elke dag braaf meegelezen hier hoor. Ook een paar keer een post geschreven maar uiteindelijk niet gepost, geen idee waarom. Even update van mij: Wij gaan ook bijna beginnen met de "condoom-fase"Eind deze maand ben ik klaar met de pil. Ik heb mn vriend gezegd dat hìj ze moet halen. Ik heb altijd voor de pil gezorgd, hij mag nu voor condooms zorgen. Hij heeft niet echt zin in die condooms. Even zien hoe die condoom-fase verloopt. Mijn vestigings manager is nooit blij met melding van zwangere collega's. Ze heeft weinig goede ervaringen mee mbt ziekmeldingen en vervroegd ingaan van verlof enzo. Maarja op KDV is het lichamelijk zwaar dus is het ook niet zo gek. Maar ik ben niet eens zwanger en zie nu al op tegen het moment dat ik het zou moeten gaan melden bij haar. Hebben jullie ook managers die negatief zijn over zwangeren?
Starten: Sept 2011 Spannend 22 Stitch86 Brondy Okt 2011 Yasmin84 Dec 2011 Barb Jan 2012 Enjoyllive ( word het 2de kindje ) Feb 2012 Brittney Sept 2012 Toekan NOD: 15 sept - brondy - ronde 2 - 1e kindje 6 okt - spannend22 - ronde 2 - 1e kindje
@ All: Idd meiden voor ik het weet is het Januari. Eerst maar eens volop van Luna genieten en weer aan het werk zijn. En natuurlijk ook weer in het winter ritme komen pffff zie ik altijd zo tegenop die donkere koude dagen ( jullie ook ) Ik ga wel gewoon vandaag weer beginnen met de pil heb een nieuw doosje moeten halen. Na de 3 strips stop ik en doen we het tot januari met condoom ( denk ik ) Vandaag zijn Luna en ik dagje bij mijn moeder. En vanavond eten we daar ook gezellig want papa moet overwerken. Jullie nog plannen vandaag?! Waar komen jullie vandaan meiden? Of houden jullie dit liever geheim? Ik zelf kom uit Zeeland! @ Spannend22: Ik snap je heel goed meis, had ik ook voordat ik zwanger was van Luna. Maar vond het ook heerlijk om erover te fantaseren en alvast beetje te snuffelen om internet wat ik zou willen aanschaffen enz ..... Dat versnelde de tijd ietsjes maar natuurlijk is het helemaal geweldig als de kleine er is. @ Britney: Wel fijn dat jullie er ook pas in volgend jaar voor gaan. Dan hebben we lekker veel steun aan elkaar!
Hoi Enjoylive, Ik woon in de hoofdstad van Noord-Holland Erg mooie stad. Woon er nu 3 jaar. Ik zie dat wij vanaf hetzelfde moment van start gaan, leuk!
@ Brondy, bij jou nog niets te merken voor je menstruatie? ik ga er niet vanuit dat het zo gemakkelijk gaat..ik vind het een wonder als iemand zwanger is, dus dat vind ik bij mezelf ook...ga er echt niet vanuit als dit zo overkwam de hoop is groot, maar wil me er niet net als afgelopen cyclus teveel op richten... @Barb, hier geen ervaring met negatief commentaar van managers/leidinggevenden wanneer je zwanger bent...ik vind het ook wel spannend...we hebben het ook uitgesteld ivm mijn contract...had een 1 jaar contract, nu wordt hij zeer waarschijnlijk (mutatie naar personeelszaken van mn leidinggevende is al weg) verlengd naar onbepaalde tijd, maar wil het nog op papier zien...dan kunnen alle remmen los bij ons vinden ze het alleen maar heel leuk volgens mij..de gevolgen zijn minder (verlof en evt ziekte of eerdere uitval) maar sinds ikg etrouwd ben heb ik die vraag al zovaak gehad...we hebben een erg jong team (ik 23, collega 25 en 29) dus ze verwachten bij mij wel wat..dat scheelt misschien???? @Enjoylive, fantaseren is leuk hihi... soms vind ik het ook wel erg spannend stel dat het wel zo is...dan ga je meteen weer doemdenken he...ik werk in de gehandicaptenzorg over het algemeen bij hele jonge kinderen en mijn eigen vaste woning t/m 21 jaar..en je ziet zoveel voorbij komen...dat zet je soms wel aan het denken... Ik woon in regio rivierenland (betuwe)... Lijstje hieronder aangepast met mijn NOD..Helaas dagje later..7 oktober dus... Starten: Sept 2011 Spannend 22 Stitch86 Brondy Okt 2011 Yasmin84 Dec 2011 Barb Jan 2012 Enjoyllive ( word het 2de kindje ) Feb 2012 Brittney Sept 2012 Toekan NOD: 15 sept - brondy - ronde 2 - 1e kindje 7 okt - spannend22 - ronde 2 - 1e kindje
Zo weer even bijgelezen! @Enjoylive...ja we kunnen elkaar zeker steunen en weer even oppeppen als het wachten weer zo lang duurt! Ik woon ook vlakbij Rotterdam. @spannend...om de dag van dag 10 t/m dag 20 lijkt mij goed! Je mist je ei in elk geval niet dan lijkt me! En dan maar hopen dat het raak is En super dat je vaste contract eraan zit te komen @Barb...bij ons tot nu toe ook niet echt negatieve reacties op een zwangerschap. Je werkt met kinderen, dus is het vaak ook logisch dat je gek op kinderen bent en een kinderwens hebt! Bij ons worden zelfs jaarcontracten gewoon verlengd naar onbepaalde tijd als je zwanger bent en je doet je werk gewoon goed. Ja, de directeur baalt er wel van dat ie de formatie weer om moet gooien of weer iemand moet aannemen omdat je part-time gaat werken, maarja hoort erbij hoor! Hij doet het er maar mee En de 'condoomfase' is niet fantastisch nee, maar m'n vriend vindt het niet heel erg. Het is voor het goede doel zegt ie zelf ook haha. Maar ben wel blij als ze weer de deur uit kunnen!! En met al die ontpillingsverschijnselen (puistjes, opgezette buik, gevoelige tepels etc.), ben ik blij dat ik dat nu alvast maar heb en dat ik volgend jaar niet nog eens helemaal hoef te ontpillen.
owja, wat betreft die 'condoomfase'...wij hebben dat 4 weken gedaan..zijn 1 maand eerder begonnen met het echie dan gepland...dus hebben dat niet lang hoeven te gebruiken..ik heb gelukkig (nog) geen last van puistjes..alleen de andere verschijnselen van afgelopen cyclus..hopelijk heb ik het deze cyclus beter...vond het wel spannend de 1e keer zonder condoom..je gaat dan toch ergens voor he en nu is het weer 'normaal' zonder condoom..en de pil mis ik niet, ik slikte hem voor het slapen gaan altijd..nu slik ik foliumzuur in de plaats..dus het pil slikken hoef ik niet te missen haha...
Hoi meiden! Weer even wat lezen Hahah hoe gaat het hier? Welkom enjoylife gezellie dat je mee komt kletsen! Ik woon ook vlakbij rotterdam! Brondy nog niks.... spannend hoor! Heb dingen die anders zijn? Wat je opmerkt of nie? Toekan wat leuk dat je je ingeschreven hebt voor een thuisstudie! Yasmin ik werk trouwens ook op kantoor!
hé stitch, niets te doen vanavond? mn mannetje zit voetbal te kijken..zin om te kletsen over alles en nog wat?
gezellig mijn dag was vermoeiend..nou dat viel opzich wel mee, maar was eind van de middag echt op...ben toen maar huishouden gaan doen....pff..vervelend maja.. op mn werk vandaag dingen over mn woning vertelt aan mensen van de arbodienst....hebben een lekkere lunch gehad...en ging om half2 weer naar huis.... dus lekkere halve dag..morgen eigenlijk van 7-10u maar omdat er een jongere om 13u uit is, moet ik van 7-14.45u....en dan 1 dagje vrij om vervolgens 6 te werken.... hoe was jou dag?
Ik moet toch zo lachen om die jeroen. Zo onzeker en onhandig en bij alles heeft ie zijn mammie nodig. Ik moet gewoon al lachen als ik alleen al naar hem kijk haha. Het zou voor mij niets zijn. Geen echte vent En die kakker van een moeder ( ben ff der naam kwijt) die op zoek is naar een 'vruchtbare' schoondochter... Ook echt een giller!
haha idd brittney....zeeeeeeeeeeeeeer bijzonder..ik zou het niet kunnen hoor..heb nu een echte vent lach me dubbel met dit programma..ergens ook beetje triest
Hey! Vermoeiend hahah hier ook... en ja het huishouden komt er ook bij kijken he maar ja als je eenmaal bezig bent gaat het meestal wel toch ahaha Mijn dag ging snel voorbij was lekker druk zullen we maar zeggen! nog 2 daagies en dan lekker ff vrij! Welk programma kijken jullie ik net op sbs hart in aktie gekeken vond ik wel leuk nu een beetje aan het zoeken wat er op tv is.
Anders ik wel! Het is net een comedy-show! Nu even kijken naar de methamorfoses van Trinny en Susanna. Vind het geen fantastisch programma, maar je moet wat op je woensdagavond toch? Heb gister trouwens met m'n vriendin afgesproken om in februari met haar naar de huishoud/babybeurs te gaan. Nu al zin in! Zij gaan vanaf volgende maand voor een 1e kindje dus dat word flink neuzen en kwijlen op de babybeurs denk ik haha