Oh sorry hihi, Ik had al snel een optelsom gemaakt. Een baaldag want je was ongesteld geworden. De lijst van wie wanneer gaat starten stond ook niet op deze pagina dus ging er maar vanuit dat jullie al zover waren.
@ All: Hallo meiden! Hier gaat alles goed morgen weer aan het werk SPANNEND heb er opzich wel zin in. Verder weinig bijzonders gedaan vandaag eerst uitgeslapen en s'middags kreeg ik visite Wel vreemd or die pendels, iedereen denkt iets anders. Dus ja dan is het wel te hopen dat er 1 uit komt haha. IK ben ook gependeld door iemand met een ketting boven met hand en diegene kon het ook. Het zou een jongen worden maar we kregen toch echt een meisje. Nu oh oh cherso kijken, echt een lekker programma om niet bij na te moeten denken haha. @ Toekan: Jammer meid, en ook super vervelend dat je jezelf zo voeld. Heb je nog beetje kunnen genieten van je pizza? Fijne avond meiden!
Even een kort berichtje van mij...ben gesloopt!! Ben net 10 minuten terug van m'n werk. We hadden een extra infoavond voor de ouders over lezen. En na de vergadering van gister hakt dat er wel even in. Ook morgen ben ik tot 4 uur bezig voor m'n werk. Dus een vrije woensdagmiddag zit er ook niet in. Kortom...DRUK! @spannend...ik zou een tweeling ook wel leuk vinden En dan het liefst 1 ei-ig, dat je ze het zelfde kan kleden zo schattig! Vanaf februari mag ik gelijk op roze, nu nog even niet. Dan barst ik uit m'n trouwjurk haha. Ik heb vandaag nog een morning-after pil moeten slikken Ging even wat mis gister Wel raar om dat te slikken als je grootste wens een kindje is. Maar het moet gewoon nog even wachten qua werk en trouwen. Hoop niet dat mijn cyclus ervan in de war raakt, ging net zo goed! @toekan...ik hoop dat je ongi-pijn snel over is! Vervelend is dat! Nou meiden..ik ga stoppen! Nog even proberen te ontspannen!
Goedemorgen meiden, Nou ik zit weer helemaal in het werk ritme.. gelukkig is mijn ongi weer voorbij.. het was echt enorm pijnlijk deze maand.. @Toekan: Ik weet denk ik wel een beetje wat je doormaakt.. soms heb je maanden erbij dat je je gewoon ziek voelt. Ik heb gelezen dat dit komt door een bepaald hormoon wat je dan afscheidt, waardoor je baarmoeder veel meer samentrekt en je je dan ook meer ziek voelt.. @brittney: Oeh.. wel jammer aan de ene kant dat je een morning after pil moest slikken... maar ik begrijp het ook wel hoor.. het is beter om het pas te laten komen als jullie er ook beide klaar voor zijn en de tijd er rijp voor is.. haha. Voelde je je alleen niet een beetje vreemd om die pil in te nemen? Wordt je dan eigenlijk direct ongi of gebeurt er verder niets na het slikken van die pil? Ik heb gisteren weer Oh Oh Cherso en De Villa gekeken.. Heerlijk! Zulke foute programma's maar o zo leuk.. In de Villa liepen deze week ook weer veel kansloze mensen rond.. ( als ik zo even mag zeggen) Werkse allemaal vandaag!
Ja hoor ongesteld. Mijn eerste ongi dag van de laatste ongi was 8 sep, toen de 14de en 15de de pil genomen en daarna kwam me vriend met het leuke nieuws hihi! Maar nu heb ik dus een bloeding hoop niet voor al te lang. Maar mijn klus dagen waren deze dagen hoe zit het dan nu met mijn cycles? Snap er niks meer van! xxx
@Enjoy: Je hebt de strip dus niet afgemaakt? Heeft dat niet een onregelmatige cyclus ten gevolge dan? Nou opnieuw spannend voor jullie zo na een eerste kindje. Erg leuk! Ik mag vanavond mijn laatste pil nemen, hahah ik vind dat moment echt legendarisch. Eigenlijk omdat ik er zoooo lang naar uitkeek.
Daar ben ik weer @bloempje...ja het is wel vreemd. Maarja het is nu beter zo...heb er maar niet zoveel over nagedacht. En nee je wordt nu niet meteen ongesteld. Je merkt er verder niets van. Kan alleen zijn dat je cyclus nu een paar dagen korter of langer is van de hormonen, maar ook dit hoeft niet. We wachten het maar af en we moeten de komende vier maanden gewoon extra voorzichtig doen @Enjoylive...de bloeding die je nu hebt is nog van de pil. Is geen echte ongesteldheid/natuurlijk cyclus. Pas vanaf deze bloeding kan je echt van je eigen cyclus spreken. Dus laat de bloeding maar snel voorbij gaan en dan op naar het klussen @Barb..geniet van je legendarische moment! Weg met die troep en op naar een wondertje over 3 maandjes
@ Brittney: Dus hoe moet ik nu rekenen dan als ik het wil berekenen? Gewoon eerste ongi dag vandaag en hoeveel dagen is mijn cycles dan? Dus wat jij eigenlijk zegt is dat de dagen hetzelfde blijven omdat dit geen ongi bloeding is. Dat betekent dat ik me gewoon moet houden aan de laatste ongi dag van 8 sep of niet? Pffff had me vriend het nou maar eerder besloten nu zit ik met die rot bloeding tussendoor.
@enjoylive...de eerste dag van deze bloeding is de eerste dag van je cyclus. Ik zie in je handtekening dat je altijd een cyclus had van 29 dagen, dus daar zou ik voor het gemak even van uitgaan, mits je cyclus meteen weer normaal is na de pil. Je gaat dus nu pas de 1e ronde in! Duimen maar dat het deze ronde raak is !
@enjoylive: De eerste bloeding die je nu krijgt is inderdaad en ontrekkingsbloeding. Je moet dus nu vanaf de eerste dag dat je ongi bent geworden 28 dagen verder tellen. Ergens in de periode kun je dus weer ongi worden. Het kan korter zijn maar ook langer.. het kan ook 28 dagen zijn. Na deze keer kun je pas bepalen wat je cyclus zou kunnen zijn. Maar goed.. door het ontpillen kan het natuurlijk wat uit evenwicht zijn. Bij was het zo dat ik de eerste ongi na de ontrekkingsbloeding na 21 dagen had. Hierna werd het gewoon 28 dagen. Mijn lichaam moest dus even wennen.. @iedereen: Iemand gisteren nog naar "wie trouwt mijn zoon gekeken"? Wat vonden jullie ervan...
Ik weet inmiddels niet meer hoe het was toen ik net van de pil af was Sinds 2007 van de pil en in 2009 nog 4 mnd genomen en daarna niet meer @bloempje weer trouw gekeken gisteren en vond het belachelijk dat de moeders rond mochten snuffelen! Maar ja was ook te verwachten met zo'n programma hè En Jeroen.. tja wat moet je er over zeggen.....
Goedemorgen dames, heb niet alles terug kunnen lezen en onthouden...ben beetje druk geweest... gister heb ik op mn werk ook stukje wie trouwt mijn zoon gezien, maar ga het na mn boodschappen ff op uitzending gemist kijken.. @Hier, Ik voel me erg ontspannen, ondanks de druk op mn werk...ik ga er niet vanuit dat ik zwanger wordt, want dan valt het tegen..ik heb het gevoel dat we deze ronde veel relaxer zijn...we doen het ook niet 1x 3 dagen achter elkaar rond mn eisprong..daar zijn we vorige cyclus de mist in gegaan...nu gewoon lekker om de dag...en dat houden we veel beter vol.....vanochtend weer wat van dat "draadtrekslijm"...Niet zoveel maar toch..... Zo ga ik ff boodschapjes halen...Dan hier thuis lunchen...dan hier in huis maar eens poetsen...(begin weer van die poetsdrang te krijgen)...En dan halverwege de middag ff naar de bibliotheek..Jullie nog tips voor mooie niet al te dikke boeken? Dan vanavond met mn collega naar mn andere collega die nog met verlof is...Op kraamvisite..Kheb dat kindje al wel gezien, maar blijft leuk..en leuk om te weten waar en hoe ze woont Tot strax...
Helleuuu meiden, Ik heb idd weer wtmz gekeken, ff afkorten hoor al die lange namen van de programma's tegenwoordig. Die balletjuf/moeder vind ik het ergste! Ze maakt wel televisie zeg.
Ha lady's, Ja ik heb ook weer wtmz gekeken. Wat een programma haha. En van die balletmoeder krijg ik echt agressieve neigingen Wat een mens ik dat zeg. En die Jeroen...ja inderdaad wat moet je er van zegggen. Wat een moederskindje! @spannend...fijn dat jullie deze ronde een stuk relaxter zijn. Dat kan alles alleen maar ten goede brengen.
Hihi hier vandaag wtmz terug gekeken. Nou dat ene kakmens echt verschrikkelijk en idd belachelijk dat ze in je spullen mochten kijken dan was je bij mij echt al klaar. En dan die Gerrit whaha wat een giller meer lullen dan kerken gezien of zoiets was het toch?! Verder ga ik er idd maar vanuit dat nu mijn cycles opnieuw begint dus pas weer vruchtbaar over 2 weken ongeveer. En wie weet kan je wel gewoon zwanger raken ik weet het ook niet precies. Morgen een ochtend dienst en moet ook het hele weekend werken. Het eerste weekend na 19 weken thuis. Mijn moeder komt oppassen op Luna want ze gaat pas per 1 okt naar het kdv. Fijne avond meiden ik ga mijn bedje opzoeken! Groetjes
Starten: Sept 2011 Spannend 22 Stitch86 Brondy Enjoyllive (wordt het 2de kindje) Naatje Okt 2011 Yasmin84 Dec 2011 Barb Feb 2012 Brittney Sept 2012 Toekan NOD: 7 okt - spannend22 - ronde 2 - 1e kindje 7 okt - Enjoyllive - ronde 1 - 2e kindje 14 okt - brondy - ronde 3 - 1e kindje 22 okt - Yasmin84 - ronde 1 - 1e kindje 25 okt - Naatje - ronde 1 - 1e kindje _______________________________________ Ronde 1 is nu van start!
Nou ik zie dat er toch wel een aantal mensen gaan proberen voor een kindje.. spannend hoor.. Wij zijn er nog steeds niet helemaal uit wanneer wij willen gaan beginnen. Mijn partner maakt het niet uit, maar ik ben er nog niet zeker van. Waarschijnlijk komt het gevoel vanzelf wel. Gelukkig is de werkweek weer bijna voorbij! Het ging eigenlijk best snel. Wat hebben we allemaal gepland voor dit weekend? Ik heb dit weekend een baby borrel en ik ga denk ik lekker met mijn moeder winkelen...
Hier zo even de stad in. Morgen met lief hapje eten en een filmpje pakken in de bios. Zondag lekker thuis waarschijnlijk
@ All: Vanmorgen gewerkt viel weer alles mee! Nu the voice kijken en daarna hotter than mij dother hihi! Morgen een avond dienst en zondag een middag dienst. Morgen middag me gemak houden want had vandaag migraine! xx Fijn weekend voor jullie!
Ha meiden! Allemaal lekker aan het genieten van het weekend? Wat een heerlijk weertje hé! Hier ben ik gister lekker naar zumba geweest, kwam mijn zusje op visite, hebben we foto's gemaakt voor de trouwkaart, op de voetbal gegeten en 's avonds nog met vrienden afgesproken....druk dagje dus! Maar super gezellig. Vandaag gaan we naar Rotterdam om trouwringen te kijken en misschien nog wel een terrasje pakken. We moeten maar even genieten van het mooie weer zolang het kan. Gister een vriendin gesproken die vertelde dat zij en haar vriend het nu gaan proberen voor een kindje. Dan prikkelt het wel weer even extra! Maar nog 4 maandjes geduld en dan zijn wij ook aan de beurt