@Brittney, heerlijk dat weertje he wat leuk dat je voor je trouwringen op pad gaat...dat deed ik een jaar geleden ook hihi...grappig... hier hadden we al een tijdje plannen om kasten te verhuizen naar zolder zodat het daar netter zou worden..nu zijn we dan eindelijk begonnen...op onze toekomstige kinderkamer halen we de kast weg die gaat naar zolder...op het andere kamertje waar het "kantoortje" (bureau) van mn mannetje staat, hebben we opgeruimd en gaan we in de nis een soort inloopkast maken met schuifdeur zodat daar ook de kast weg kan en naar zolder kan...allemaal leuk leuk..en we zijn ook bezig met het kinderkamertje in spé ook willen we de muren van zolder wit gaan schilderen en heel goedkoop laminaat gaan leggen zodat het net weer anders toont.. vandaag voel ik me heel bijzonder..ik merk dat ik zo snel geprikkeld ben en niet helemaal aardig ben tegen mn mannetje..als ik dan terecht en logischerwijs weerwoord krijg van hem, moet ik met moeite mn tranen in bedwang houden..zo raar...mja zal er allemaal wel bijhoren he...mn hoofd is ook niet helemaal lekker, heb van die zeurende hoofdpijn die nog wel te doen is, maar toch vervelend...verder is mn rugpijn nog niet over..zeker nu met dingen verplaatsen merk ik het heel goed..niet door heel mn rug, maar alleen onderin mn rug...mn bh zit vandaag strakker dan normaal zeg...geeft zo'n beklemmend en drukkend gevoel... mn mannetje is even naar mn ouders de bouwlamp halen voor op zolder...zien we wat meer.... ik ga maar eens kijken wat ik nog kan op zolder... sorry voor mn geklaag..is er iemand die dit herkent?
Hoiii, Weekend alweer bijna voorbij helaas. Hebben jullie genoten van het mooie weer? Ik niet echt, we zijn bezig met schuren, gronden en lakken (al een paar weekenden) van al het houtwerk in de keuken. We willen ook graag een nieuwe keuken dus gaan maar eens rond kijken hier en daar. @ Brittney: zijn jullie geslaagd voor ringen? nog stiekem andere dingen geshopt? @ Spannend: leuk dat jullie ook lekker in het huis bezig geweest zijn. Het kost wat energie maar als het klaar is ben je toch wel extra blij met je huis. Wel rustig aan he met je rug. @ Spannend en anderen (alleen lezen als je zin hebt Ik ben de afgelopen tijd ook heeel prikkelbaar naar mijn vriend toe maar dat komt omdat ik de hele zomer op mijn werk al stress en frustratie opbouw. Er komt veel op mijn schouders en ik ben aangewezen als kartrekker omdat al mijn andere collega's op vak waren of ziek. Ik heb veel met invallers gewerkt en die ik ook nog 'es moet aansturen. Mijn energie is echt op. Er zijn zelfs al collega's naar me toe gekomen omdat ze zich zorgen om me maken. Hebben ze iig goed gezien. Want thuis maak ik nu al een paar weken ruzie met mijn vriend omdat ik frustratie van mijn werk nu zelfs mee naar huis neem. Da's nie best dus. Maarja dat was ff een update van mij. Het zal vast snel weer beter gaan. Ik heb iig aangegeven dat ik wat stapjes terug doe om anderen wat meer ruimte te geven voor initiatief. Want daar schort het aan en moet niet ten koste van mij gaan. Woensdag laatste pil genomen maar zou dan vandaag ongesteld moeten worden. Ik denk dat het gewoon maandag komt want ik ben het altijd op maandag pas. Normaal slikte ik ook mijn laatste pil altijd op donderdag, dus vandaar. Maarja gewoon cyclus van 28 ondanks dat ik 1 dag eerder met de pil was begonnen. Nou hele fijne zondag aaf! Succes voor de gene die morgen weer aan de bak moeten.
Jullie zijn goed bezig met dat klussen dames!! Het is even doorzetten maar heerlijk als het gedaan is! @spannend...daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor Op een forum mag je best even lekker klagen. Is toch lekker als je het weer van je afgeschreven hebt! Ik was gisteravond ook niet de gezelligste tegen m'n mannetje. Al die zwangere meiden om me heen of meiden die vertellen dat ze gaan beginnen van mijn vriendinnen...heel leuk allemaal en ik gun het iedereen...maar soms is het heel even frustrerend en dat reageer ik dan om een klein dingetje op mijn vriend af. Ook al weet ik dat het nergens op slaat, aangezien ik zelf nog 4 maanden wacht voor mijn bruiloft, maar toch... Zo zie je maar weer...alle vrouwen zijn rare wezens @Barb...die laatste pil is in ieder geval geweest Nu hopen dat je eigen cyclus zich weer snel hersteld! Die troep gaat er in ieder geval uit! En goed dat je het op je werk hebt aangegeven dat het je teveel wordt. Dat is het beste! Je moet inderdaad ook aan jezelf denken!! Je hebt ook nog een privéleven waarvan je moet genieten! Fijna avond nog lady's! Tot morgen weer!
Hallo dames, Het weekend is weer voorbij. Ik heb ook een druk weekend gehad.. lekker gaan winkelen op zaterdag en zondag hadden we een baby borrel. Het was lekker weer dus iedereen kon buiten staan. Wel gezellig met al die kleintjes zo om je heen.. haha.. Ik heb echt geen zin om te gaan werken deze week.. phoe.. ik had nog wel lekker thuis willen zitten. Mijn vriend heeft ook helemaal geen zin.. maar ja.. we moeten toch hè.. @spannend en Barb: Het is eigenlijk heel logisch dat je je frustraties naar je partner uit. Hij is degene waar je helemaal jezelf kunt zijn en dan is het natuurlijk logisch dat hij alles over zich heen krijgt.. Ik doe dit ook regelmatig aangezien mijn baan ook best stressvol is. Mijn vriend vindt dat niet zo erg en hij luistert er dan trouw naar. Vervolgens vraagt hij of ik het nu kwijt ben en dan krijg ik een dikke knuffel..haha.. het lucht dan wel lekker op hoor.. Vandaag weer een drukke dag op het werk en aansluitend een bedrijfs etentje. Dat is dan weer wel gezellig! Werkse allemaal vandaag!
Heeey meiden! De werkdag zit er weer op! De maandag is alweer bijna voorbij, altijd fijn idee. Bloempje: Je hebt helemaal gelijk met je verhaal over dat je bij je vriend jezelf kan zijn en dat je daar dan je opgekropte frustratie uit. De ochtend had ik echt nog last van een beetje een depressief gevoel op mijn werk en frustratie maar na mijn pauze heb ik het om gezet (ik weet niet hoe) en ik kon veel meer genieten van de kindjes op mijn werk, dat was een fijne ervaring dus daar ga ik morgen mee doorzetten. Alleen werk ik ik morgen met een collega die erg passief is dus als ik me irriteer zeg ik het gelijk op een vriendelijke manier anders kost het me te veel negatieve energie. Nou ik brei er maar weer een eind aan dit verhaal. Fijne aaf!
@ All: Nou meiden ook ik herken dit gevoel. 2 dagen geleden ineens beetje gek bloed zomaar paar keer na het plassen ( innesteling?? )! Ik voel me ook zwaar belabberd, weet absoluut niet wat ik wil eten, hoofdpijn en erggggg prikkelbaar niet zo leuk voor man lief! Dus ik hoop maar dat het iets betekent hihi! Vanmiddag is er gezellig een vriendin op visite geweest. Vanavond lekker relaxen met me liefie. Morge gebrokendienst. Fijne avond meiden!
dag dames! Het is even geleden dat ik ng ben komen piepen, wat hebben jullie weer veel getetterd! Ik heb het allemaal gelezen, maar bijna niets onthouden. Ik ben vandaag weer gestart met werken en ik merk het wel, haha, ik moet er precies efkes inkomen! De komende week zal het al weer wat beter gaan denk ik! Hier nog veel nieuwtjes?
dag dames, Hier gister erg druk geweest...heb een late dienst gewerkt en moest daarvoor nog aantal dingen regelen... gisteren in de ochtend 2 x een heftige droom gehad over een schietpartij..ik was daarbij betrokken..ze moesten mij hebben, maar schoten niet op mij..zo bizar..en dan kijk ik op internet naar betekenissen van dromen en dan staat er bij een schietpartij: je bent doelgericht bezig...nou, we zijn dat idd, maar ben benieuwd wat het oplevert.. onze klusperiode is weer voorbij...gister onze laatste gehad zeg maar...nu maar wachten.. vanaf gisteren heb ik weinig tot geen klachten meer...alleen mn onderrug blijft met tijden een beetje zeuren...vandaag boodschappen gedaan en merkte ik het weer... sinds vandaag heb ik trek in zoet...heb een kinderbueno gekocht en chocoladekoekjes... Verder heb ik net gelunched, maar zat al snel vol... nja, ik weet het niet, we gaan ervanuit dat het erbij hoort..dus dat doen we dan maar....we gaan er vanuit dat ik niet zwanger ben...volgende week mag ik al testen, dus schiet op
@ Spannend22: Vraagje, je klus periode is pas over en je mag volgende week al testen dat is toch wel snel? @ All: Vanmorgen gewerkt, en straks om 16:30 weer. Pfff en ben super moe en nog steeds niet helemaal top in me vel! Heb verder ook weinig nieuws nou en wel ik dronk vanmorgen thee op het werk en kreeg het gevoel of ik moest spugen. En in de zwangerschap van Luna dronk ik geen thee meer want daar moest ik van spugen bedacht ik me later. Dus ik weet het ook niet hoor, als ik niet oppas maak ik mezelf nu al helemaal gek terwijl we totaal geen haast hebben. Fijne avond meiden! xxx
@Enjoyllive, spannend zeg dat thee verhaal wie weet wbt onze klusperiode..we hebben om de dag geklust van dag 10 t/m gister dag 20...dus vandaar dat ik volgende week vrijdag mijn NOD heb...Snapje?
Hier bijna klaar met werken!! Dan meteen de sportschool in Spannend jouw klusperiode is voorbij die van mij gaat aankomend weekend beginnen Dus volgende week als het goed is m'n ei en heb ook nog eens een lang weekend!!
@ All: Hoi meiden, hier niet zoveel nieuws. Ik voel me met de dag gekker heel appart maar goed we gaan het zien. Ik heb me vandaag aangemeld bij aantal meiden die pendelen dus ben benieuwd. Dit heb ik voordat ik zwanger werd van Luna niet laten doen. Lekker tv avondje weer eerst gtst en daarna wtmz ! xx
Goedemorge meiden, De week is bijna ten einde! Joepie! Lekker weekend houden en zeker nu met dit lekkere weer.. Hebben jullie gisteren weer allemaal wie trouwt mijn zoon gezien? Ik wel en ik vond het weer lachen hoor.. Ik had eigenlijk niet verwacht dat Ilona naar huis zou gaan.. ik dacht dat zij er helemaal voor ging. Wat ik trouwens wel een beetje vreemd vond was die nieuwe jongen die erin kwam. Deze jongen heb ik namelijk ook gezien bij Hotter then my daughter afgelopen vrijdag... hmmm vreemd.. Zijn er nog leuke plannen voor het weekend? Wij hebben lekker een rustig weekend gepland.. Werkse vandaag!
@ All: Oh know, iemand pendelde mij en er kwam uit " ik zie een knipperlichte " wat betekent dat ze een echo ziet met een kloppend hartje ! Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken want iemand anders pendelen jongen in 3de kwartaal zwanger van 2012 :O Pfff hele dag al hoofdpijn word er niet goed van. Denk dat het door de warmte komt en mijn nek zit ook weer aardig vast dus binnenkort de kraker weer eens een bezoekje brengen. Ik heb gisteren ook zeker gekeken naar wtmz, echt he die ene vrouw met dat blonde lange sluik haar haha. Prachtig programma!!! Ons weekend ziet er leuk uit. Morgen gaan we voor het eerst zwemmen met de kleine meid. Zaterdag naar snuffelmarkt dan lekker naar het strand en s'avond bbqen met vrienden. Zondag gaan we naar een outlet in Roosendaal ! Fijne avond allemaal! xx
Joehoe waar is iedereen?? Haha vast allemaal van het lekkere weer aan het genieten! Heerlijk toch...gewoon op 2 oktober buiten in de tuin ontbijten! Ik ben er ook een paar dagen niet geweest. Donderdag en vrijdag ben ik 2 dagen weggeweest met m'n werk. Studiedagen in een hotelletje. Was super, naast het serieuze gedeelte ook lekker lunchen, diner, terrasje met een wijntje. Kwam ook helemaal tot rust. Gister ook een drukke dag gehad. Sporten, met een vriendin weggeweest en 's avonds met vrienden aan de BBQ. Vandaag gaan we weer voor ringen kijken en langs m'n schoonouders, maar eerst even lekker ontbijten in het zonnetje En verlopen de klusdagen naar wens Yasmin? haha spannend hoor! @Enjoylive: spannend!! Ben heel benieuwd of het deze ronde al raak is! Zou super zijn! En WTMZ was weer geniaal! Wat een programma!
Ja het is zeker rustig! Lekker druk gehad de laatste dagen dan Brittney. Ondertussen geslaagd met de ringen? @enjoyllive: wat spannend zeg. Je nod komt steeds dichterbij! @all: had vrijdag een uitje! Off-road rijden, segwey rijden en een anti-slipcursus. Moest wel ff gepushed worden om het te doen maar heb ze allemaal gedaan! Hahaha was echt lachen. Daarna nog dineren op een andere locatie waar een groep gingen golfen. Stonden gewoon in de file!!! Maar het was over het algemeen wel een geslaagd uitje. Gisteren bij schoonmoeder op visite geweest (ouders zijn gescheiden) en in de avond lekker met een vriendin een terrasje gepakt bij het water. Zaten er zeker tot een uur of 2 uur. De klusdagen zijn inmiddels ook echt begonnen. M'n vriend noemt het nu sporten hahaha. Sport zelf 2/3 keer in de week en dan zegt ie soms: kom je nu ook met mij sporten? Ga nog ff van het weer genieten. Morgen gewoon weer werken.
@Yasmin: klinkt wel als een stoer uitje!! Heerlijk dat genieten van het mooie weer. Mijn dagen waren zeker druk! Vandaag hebben we onze trouwringen gekocht! Helemaal blij mee! Geniet lekker van het weer en veel plezier met sporten
hallo allemaal! Ik lees dat er een paar in hun 'sport'periode komen Geniet er van dames! Hier niet zo veel nieuwtjes te vertellen. Mijn eerste werkweek zit er op en ooh wat heb ik genoten! Na zo lang thuis te zitten, was het erg fijn om nu te doen wat ik graag doe!
Hallo meiden, Zo te horen heeft iedereen een lekker druk weekend gehad. Ik helaas niet.. ik zat ziek op de bak.. Verkouden en hoesten.. bah.. ik was best zielig eigenlijk.. haha @alle klussers: Ik benieuwd of het voor iemand deze ronde raak gaat zijn... zou natuurlijk wel leuk zijn.. kunnen jullie ons alle kwaaltjes en inside information geven.. haha @brittney: Wat gaaf dat je je ringen hebt gevonden! Kun je een beetje uitleggen hoe ze er ongeveerd uitzien? Nou, de werkweek is weer begonnen.. nog een dag of twee en dan denk ik dat de herst ook echt in gaat zetten.. brr.. al die kou weer! Werkse vandaag!
Da's minder bloempje!! Is het eindelijk wat mooi weer, wordt je gewoon ziek Maar je het gaat al weer beter toch? Brittney: gewoon een foto neerzetten! (als je dat niet erg vind natuurlijk) En anders idd maar eens ff omschrijven hoe het eruit ziet Toekan: fijn dat je het naar je zin hebt toekan! Werk je de hele week gewoon of een aantal dagen? Spannend: tijdje niet gezien hier geloof ik?? Vandaag na het werk weer lekker sporten (sportschool hoor ) en heb er best wel zin in.