Starten: Sept 2011 Spannend 22 Stitch86 Brondy Enjoyllive (wordt het 2de kindje) Naatje Okt 2011 Yasmin84 Dec 2011 Barb Feb 2012 Brittney Sept 2012 Toekan NOD: 7 okt - spannend22 - ronde 2 - 1e kindje 7 okt - Enjoyllive - ronde 1 - 2e kindje 14 okt - brondy - ronde 3 - 1e kindje 22 okt - Yasmin84 - ronde 1 - 1e kindje 25 okt - Naatje - ronde 1 - 1e kindje
goedemorgen dames, @Yasmin, ja idd, ben beetje druk en dan schieten sommige dingen erbij in...tijd vliegt, tis alweer oktober ik probeer het bij te houden goed? @Brittney, Beter dat je je ringen hebt gekocht..hoe zien ze eruit? ben benieuwd... @Toekan, fijn dat je weer aan de slag bent en dat het je bevalt! hopelijk blijft dit zo en kun je je draai snel vinden...Hoe is het met je thuisstudie? of schiet dit er nu bij in? hier vandaag vrij verder..zo ff stofzuigen, grasmaaien en om half2 lunchen met een vriendin... en ben wachtende op mn menstruatie...ik ben bang dat ik toch op rood ga deze maand..voelde vanochtend bij het opstaan beetje kramp..verder niet doorgekomen, maar heb wel lichte steekjes in mn linkerzij...ik weet het ff niet meer....
@ Spannend22: Wij hebben gewoon dezelfde nod datum Spannend he spannend hihi! Ik heb ook nog steeds die krampjes en vind het ook maar niks alles voeld en kan zo dubbel zijn. Kan altijd 2 dingen beteken ongi of zwanger ( zie hieronder ) @ All: Mijn alles beste vriendin is ZWANGER 3 tot 4 weken. 2 maanden geleden heeft ze een miskraam gehad en ze heeft vanmorge posi getest. Ben wel blij dat zij het zo ie zo eerder weet dan ik, want had een moeilijk iets geworden als ik wel zwanger zo blijken te zijn en zij niet. Dat heeft ze mij ook eerlijk verteld want ze weet dat wij bezig zijn voor een 2de. Ik zelf heb vanmorgen getest maar niks te zien. En oh mijn gevoel zegt echt dat het raak is. Heb nog steeds dezelfde klachten en mocht ik niet zwanger blijken te zijn dan ga ik zeker langs de HA want wat ik allemaal voel is dan echt niet normaal. Mijn vriendin had zaterdag getest en toen niks en nu 2 dagen later wel dus HCG verdubbeld zich echt snel. Ik kan pas vrijdag testen maar doe het woensdag want vandaag nega dus dan zitten er ook 2 dagen tussen. Het stomme is dat ik weet da je 6 dagen voor je nod niet posi kan testen maar toch had ik de drang te erg. Sorry voor mijn gemiep meiden maar wilde dit ff kwijt! Hoe is het met jullie verder? Luna is vandaag voor het eerst naar het kdv geweest. Teminste nu was het voor het eggie ! Ik heb weer een gebroken dienst dus mijn moeder past van 16:00 tot 17:00 op! Ik heb net ff me huisje gepoetst pffff altijd zo een rot klus haha! Fijne dag meiden! Liefs xxx
Hi girls, Eerste werkdag zit er weer op. Was meteen weer een lange. Vergadering tot kwart over 6, daarna nog even boodschappen gedaan dus was pas 7 uur thuis. Morgen is het dierendag, dus dat brengt ook weer de nodige verplichtingen met zich mee op werk en dan begint woensdag de kinderboekenweek. Pff nog even doorzetten...over 2 weken is het herfstvakantie gelukkig! @bloempje...balen dat je ziek was met dat mooie weer! Hopelijk gaat het nu weer goed? @spannend...de tijd gaat zeker snel, maar dat moet ook! Des te eerder is het februari voor mij Even afwachten nog of je ongi gaat komen deze maand. Natuurlijk hoop je van niet, maar je kan er maar beter op voorbereid zijn...kan het alleen maar meevalllen! Hou ons op de hoogte! @Enjoylive...spannend al die kwaaltjes! En wat leuk voor je vriendin! Ik ben heel benieuwd hoe de test over 2 dagen is! Ik zal voor je duimen! @All....ik heb gezocht naar een foto op internet van onze ringen maar die kan ik niet vinden. Het zijn geelgouden ringen, mooi breed en dan zitten er bewerkinkjes in (soort sliertjes) die dieptewerking geven. Klinkt vaag, maar weet even niet hoe ik het moet beschrijven haha. Ze zijn mooi in ieder geval! Ze komen 20 november als het goed is binnen, dus dan zal ik even een foto voor jullie maken! Nog 3 maanden, 4 weken en 1 dag...pfff...haha! AFTELLEN!!
Hoi allemaal!! @brittney: wat fijn van je ringen.. Het klinkt inderdaad wat ingewikkeld en ik ben er zeker van dat het beeld in mijn hoofd helemaal niet gelijkt op hoe ze in het echt zijn... Kan ook moeilijk anders, tenzij je een klassieke ring neemt, maar zo klinkt hij niet! Ik werk inderdaad niet voltijds. Momenteel halftijds, maar mijn uren gaan zich doorheen het jaar opbouwen tot een voltijdse. Ik kan er dus lekker inkomen En op deze manier heb ik nog tijd voor mijn thuisstudie! HOERA! Anders zou ik het echt zonde vinden! Ik kan dus van beide walletjes snoepen en ooh wat is dat genieten
Hallo meiden, Ik voel me al weer een stuk beter vandaag.. alleen nu is mijn mannetje ziek! Ik had vannacht zo'n vreemde droom... ik had net getest en ik was zwanger.. nou ik was echt helemaal gelukkig.. ik gelijk met mijn moeder naar de stad om kleertjes te kopen.. en ik had bedacht om dan ook maar even een afspraak bij de dokter te maken om het daar te vertellen... Ik wist ook echt zeker dat ik een meisje zou krijgen.. Toen, opeens kreeg ik erge buikpijn linksonderin en verloor ik bloed.. toen kreeg ik dus een miskraam.. tenminste dat dacht ik.. en ik weet nog dat ik zo aan het twijfelen was of het er nog zat.. haha Ow echt zo'n gekke droom.. het was ook zo echt.. Maar goed.. ik denk niet dat het iets betekend. Weet iemand eigenlijk wat het betekent als je over zwangerschap droomt.. volgens mij had iemand dit toch opgezocht laatst? Werkse allemaal!
Hey meiden, Ik lees allemaal spannende dingen hier. Veel zwangerschapskwaaltjes? Hmz, ik ga het in de gaten houden hier, spannend en leuk dat we dat zo met elkaar kunnen delen. Nou onze condoomfase (en mijn ontpillen) is vorige week woensdag begonnen. Ik heb bijna de hele tijd mega hoofdpijn gehad. Geen idee of het daar mee te maken heeft? Nu is gister gebeurd wat ik al voorspelde. Mijn vriend had geen condooms geregeld maar wilde wel klussen, dus ondanks dat ik zei dat "voor het zingen de kerk uit" niet altijd werkt waagde hij toch de gok. Maarja ik heb ws. nog te veel hormonen in me van 12 jaar pil slikken. En ws. heb ik ook nog geen ei deze maand (als ik me goed heb laten informeren door div. sites). ALS ik een ei zou krijgen deze maand is dat zondag pas. Dus minimale kans volgens de theorieen. Morgen ben ik vrij dus kan ik me ff goed inlezen hier. Fijne avond!
Er is hier nog helemaal geen bericht geplaatst vandaag. Dus bij deze! Hoe gaat het allemaal hier? Ik verwacht m'n eisprong 1 deze dagen en dan ga ik op het wachtbankje! Vanavond weer wtmz. (dacht ook de laatste) En dan moet ik maar eens op zoek naar wat anders om te kijken op de woe avond hahaha. Ik moet nog een uurtje werken en dan lekker meteen naar huis voor de verandering. Fijne middag/avond nog!
Hi meiden, @toekan...het zijn opzich best wel klassieke ringen, maar met wat dieptewerking. Je zal even moeten wachten op de foto, dan snap je wat ik bedoel haha. @Barb...Je kan WEL een ei hebben hoor de eerste ronde na het stoppen met de pil. Je hoort ook zat meiden die de eerste ronde na het stoppen meteen zwanger zijn. Dus als je nu echt nog niet zwanger wil raken, zou ik toch maar een condoom gebruiken. Je weet de 1e ronde namelijk niet wanneer je ei is, omdat je ook niet weet hoe lang je cyclus gaat duren. Maar dat je geen ei zou hebben, is een fabel. Het kan, maar hoeft zeker niet! @Bloempje..balen dat je mannetje nu ziek is!! Maar een beetje extra lief voor hem zijn Bizar hé zo'n droom! Had het 2 weken geleden ook. Ik was zwanger zonder dat ik het wist, kwam er bij toeval achter door een bloedonderzoek bij de dokter. Kreeg toen gelijk een echo en zag op dat scherm al 2 behoorlijk grote baby's. Een tweeling; een jongen en een meisje. Het leek zo echt! Kan die beelden en het gevoel van die prik nog helemaal voor mij halen. Ik heb de betekenis niet opgezocht. Ik denk dat die dromen gewoon komen omdat je er mee bezig bent. Vandaag is de dag van de leraar Van mijn kids een grote bos rozen gehad en we kregen lekker taart op het werk! Heerlijk!
Ik droom af en toe dat ik zwanger ben maar dat komt gewoon omdat ik er mee bezig ben. Ik weet niet wat jouw droom betekent. Dromen hoeven niet altijd iets te betekenen he.
@ Brittney: hoi, thx voor je uitleg. Het is ook idd zo dat sommigen gelijk 1e ronde zwanger zijn. Het kindje is bij mij al 2 jaar welkom alleen mijn vriend had nog wat tijd nodig. Als het echt nu zo zou zijn, heeft het wel gevolgen voor mijn wedstrijd seizoen, die kan ik dan niet afmaken denk ik. Maareh, volgens mijn pendels moet ik nog even geduld hebben
@ All: Nou helemaal niks or meiden word er zo gek van gezien de kwalen. Nu wacht ik maar tot vrijdag of zaterdag. Virjdag is mijn nod dus we gaan het zien. Maar krijg er steeds minder goede moed op hoor. Ik voel me ook echt zo beroerd bah. Ohhhh nice vanavond weer tv avondje heerlijk daar knap ik vast en zeker van op! Vind het echt zo fijn dat ik met jullie over alles kan praten. Mijn vriend is zo nuchter hij zegt steeds " je moet er niet zoveel over nadenken en het op je af laten komen " maar ja makkelijk gezegd dan gedaan. En dan word ik zo kwaad van binnen want hij voeld niet wat ik allemaal lichamelijk voel. En vaak is dromen over je zwangerschap idd omdat je het heel graag wilt. En je er stiekem toch wat denk tijd in steekt. Meiden fijne avond, liefs
@Yasmin, er zal vast wel iets voor in de plaats komen volgende week woensdagavond..hahahaha..ik ga het zo ook kijken..eerst gtst en daarna wtmz hier zn gangetje..zit mn ongi af te wachten, maar merk nog weinig.. @Brittney, leuk zo'n dag van de leraar..hebben wij ook met de dag van de zorg...krijgen dan een leuke attentie van mn leidinggevende en een gebakje.... @Enjoyllive, balen als je kwaaltjes hebt en nog niets van ongi oid te bekennen he..wij hebben dezelfde nod heb nu zoveel minder klachten dan vorige cyclus...lijkt gewoon alsof er niets aan de hand is..heb alleen wat steekjes...meer niet..dus verwacht dat mn ongi er gewoon aan komt deze ronde..we zullen zien..wanneer ga je testen als je nie ongi wordt vrijdag? ik zit nog te twijfelen vrijdagavond of zaterdagochtend... hier ook een nuchtere man, maar dat neemt nu toch wel af nu het zo dichtbij komt en ik geen tot weinig kwaaltjes heb..dan gaattie toch ook wel denken, maar hij kan het denk ik makkelijker voor zich houden.. Hier heb ik het vandaag helemaal gehad met alles..heb echt zo'n brakke dadg..kwam al lastig uit mn bed...kwam brak aan op mn werk...ben nog steeds niet ongesteld en voel verder niets..alleen dat ik moe ben en zo kan slapen..maar dat doe ik niet, anders slaap ik vanacht niet..of slecht... morgen heerlijk na 7 dagen werken 1 dagje vrij..ben er echt heeeel erg aan toe kan ik jullie vertellen vanavond lekker niets doen...morgen dagje vrij.... Sorry voor mijn geklaag
@ Spannend: Ik wil je geen goede hoop geven, maar al meiden in mijn omgeving die zwanger zijn of zijn geweest hadden altijd veel kwalen behalve als ze zwanger waren. Dat was bij mij ook toen ik zwanger was van Luna. De eerste 2 maanden dacht ik, ik ben echt zwanger. En de 3de maand voelde ik niks en jawel raak. En jou tekenen zijn wel zwangerschapskenmerken. Vooral de steekjes en dat je zo moe bent. Zullen we samen morgen ochtend testen????? Ik test rond 6.45 als maikel nog thuis is ! @ All: Gisteren geklust dat wekt bij mij altijd ongi op omdat je baarmoeder dan word gestimuleerd. Maar nee hoor vanmorgen niks geen bloed. Zo net voordat ik ging eten moest ik bijna over mijn nek werd ineens zooooo misselijk. Je lichaam kan echt zo met je aan de haal gaan, morgen nog een testje en dan pas weer na het weekend als ik dan nog niet ongi ben. Oh wat was het weer leuk he wtmz. Ben wel benieuwd or ik kan echt bij niemand peilen wie ze gaan kiezen jullie? Straks moet ik gaan werken, mijn stiefmoeder komt dan ff uurtje op Luna passen totdat papa thuis is. Ik denk maar zo als ik klaar ben met werken ga ik snel slapen des te eerder is het morgen ! xxx
@Enjoyllive, praat me nou geen moed in hihi...kweet het niet....ik ben benieuwd..we zullen zien..nu nog geen menstruatie te bekennen, maar kan latijd komen he... ik wil echt pas zaterdagochtend testen..dit om mezelf geen teleurstelling te geven net als de vorige x dat ik te vroeg testte...dus als ik zaterdagochtend wakker wordt, gaat de test in als mn menstruatie niet komt tenminste..heb nl het gevoel dat het wel komt..mja...ook vreemd dat ik dan geen klachten heb nu ben ik neit meer zo moe...heb wel energie, maar ben vooral lui zeg maar... mn hondje is vandaag best ziek echt zielig...heeft van de week al een x overgegeven...toen een dag niet...nou vandaag echt al 10x geel gal en sluim overgegeven....ze ligt nu heel zielig te trillen op haar bankje..het is een kruising tussen chihuahua en jack russel...heeft een eigen minibankje (moesten vrienden van mn ouders kwijt en zij ging er meteen op liggen) en daar ligt ze nu op op een handdoek..echt zielig... moet om 14.20u bij de dierenarts zijn....pff ik ben me ineens misselijk toen ik haar gal zeg maar op moest ruimen...pfff...heb wel ff 3 lichte sneetjes brood op met ham/kaas en tomaat..en 1 met suiker...leek me wel lekker...wel hartig en veel, maar dan heb ik in ieder geval iets binnen en hoef ik niets meer te eten vanmiddag..pfff
arm beessie in huis...net terug van de dierenarts..ze vindt wat geirriteerde darmpjes en kan evt door verkeerd voedsel (hebben een x ander voedsel geprobeerd bij dr van de week) komen of door speeltjes die ze kapot bijt en op eet zeg maar...hebben nu een drankje voor dr meegekregen die we vandaag 2x moeten geven en dan nog 2 dagen 3x per dag....en ze heeft een injectie gekregen dat ze 24u niet braakt...pfff..echt zielig beessie nu....mja... hebben de afspraak van vanavond gevraagd hierheen te komen, we vinden het nu echt niet fijn om van huis te gaan...hopelijk vinden ze dat niet erg... hier nog steeds een brok in mn keel en beetje misselijk..kan goed door de spanning komen van ons hondje..mja kweett niet..nog steeds geen ongi te bekennen iig..heb wel weer gevoel niets te willen eten...pfff...
WTMZ was weer leuk!! Ik heb ook geen idee wie de mannen gaan kiezen. Gelukkig kunnen we nog 2 afleveringen kijken Ben benieuwd. Daarna heb ik 'moet je me niet wat vragen?' gekeken. Lijkt me wel heftig hoor als je als man zo voor het blok gezet wordt. Persoonlijk zou ik het als vrouw ook niet meer leuk vinden als het zo moet en niet spontaan gaat...maargoed die vrouwen leken erg happy! @Enjoylive...spannend morgen testen!! Ben heeeel benieuwd! Morgenochtend wel even laten weten hier hé! Ik hoop het voor jullie! @spannend...ik snap wel dat je tot zaterdag wacht! Ben toch ook heel benieuwd naar jouw test!! Ook al heb je het gevoel dat het niet raak is, je weet het nooit!!! Zou een leuke verrassing zijn!!
zou zeker leuke verassing zijn brittney, heb nu de neiging om te testen...maar lijkt me niet slim.. voel me zo opgetogen en vrolijk..gewoon beejte vlindertjes in mn buik
@spannend: wat jammer van je hondje! Hopelijk gaat het vanaf nu weer wat beter!!! @spannend en Enjoyllife: kriebelende tijden voor jullie!! Ik ben benieuwd wat het gaat worden! Mijn duimen draaien alleszins! Ik heb vandaag een dipdagje.. eigenlijk gisteren ook al een beetje.. Het wachten naar een beebje duurt nu al zo lang, dat ik er af en toe echt moedeloos van ben! Dan probeer ik mijn man toch wat te 'verleiden' om er nu aan te beginnen, maar hij is dan de nuchtere die voet bij stuk houdt... en ik weet wel dat hij gelijk heeft, maar soms is het wel zwaar. Ik wacht nu al zo lang en het einde is wel in zicht, maar is nog zo ver weg! ik moet nog bijna een heel jaar wachten om er nog maar aan te kunnen beginnen, dat ik soms echt triest word.. Sorry voor mijn geklaag dametjes, het moest even van me af!
Goedemorgen meiden, Hier in huis is iedereen weer beter! Gelukkig maar, want een zieke man in huis is geen pretje.. Ik vond WTMZ een beetje saai. Ik heb echt niet het idee dat er iemand een relatie gaat krijgen uit dit programma.. ik vind het ook een beetje doorgestoken kaart eigenlijk.. maar goed.. het is leuke entertainment.. @brittney: Op welke zender was dat programma waar jij naar hebt gekeken? Lijkt me ook wel een leuk programma maar ik heb er nog nooit van gehoord.. Gaat dan over ten huwelijk vragen? @Spannend22 en Enjoylive: Echt zo spannend voor julie! Ik ben zeer benieuwd naar de uitslag.. Jullie moeten het ons inderdaad laten weten wat de uitslag is.. en natuurlijk kunnen we meekijken met tuurtesten.. haha Vandaag is het al weer de laatste dag van de week. Het weer is alleen maar slechter geworden. Dat wordt dus lekker op de bank van het weekend met een leuke film en een glaasje wijn.. hmm.. Fijne werkdag allemaal!