@ All: NIET ZWANGER OOK NIET ONGESTELD ZUCHT ZUCHT ZUCHT! Vanavond op bruiloft van mijn nicht heb er totaal geen zin in en nu zeker niet mijn lichaam voeld nog altijd gek! Fijn weekend allemaal! xxx
Hier nog 1 enjoyllive, ik heb het ff moeilijk dames ben de hele dag al hyper, vrolijk, opgetogen noem het maar op in de positieve sfeer...zo bijzonder..voel ook nog helemaal niets wat een naderende ongi zou moeten zijn...nu hoorde ik net van een vaste inval collega dat zij 9 weken zwanger was..mijn reactie was lachen en zeggen: jeetje, stel dat ik dan ooi took nog zwanger wordt, gaan er weer 2 met verlof..haha...ikb en zo gelukkig op dit moment..echt heel apart...heb dan ook de neiging om echt te testen voordat we naar mn ouders gaan, zodat zij het ook kunnen weten als het raak zou zijn...aan de andere kant wil ik dat echt niet, want kunnen we op vakantie niets meer leuks doen....whaha mn gevoel en gedachten vechten nu een beetje haha... sorry moest ik ff kwijt...
Hoi allemaal! Ben sinds vandaag lekker vrij t/m dinsdag. Kom net terug van het centrum met vriend en schoonzusje. En het is heel de weg droog gebleven! Enjoy: dat is helemaal vervelend zeg! Negatief en niet ongesteld. Hoop dat er snel wat duidelijkheid komt. Op hoeveel dagen zit je nu eigenlijk? Spannend: voor jou morgen dus de grote dag! Tja lastig keuze hè wel of niet testen. Ik zou het denk ik niet doen. Stel dat je nu niet echt bezig geweest zou zijn dan zou je ook van alles doen wat je eigenlijk niet mag doen. Gewoon lekker gaan genieten! Hoe is het nu met je hond trouwens? Of moet ik verder teruglezen Bloempje: Fijn dat iedereen weer beter is! En alsvast een fijn weekend. Toekan: ik begrijp wel hoe je je voelt hoor. Ik wilde er sinds aug al mee beginnen. M'n vriend in eerste instantie pas in dec! Maar is nu toch okt geworden. Schrijf het gewoon lekker van je af als je het nodig vind. Is helemaal niet erg! Brittney: Ik had wel over het programma gehoord ja! Maar was die dag volgens mij vroeg naar bed gegaan. Begon om half 10 toch? Ik ga er weer vandoor. Fijn weekend allemaal!
@Yasmin, voel me zo goed..echt ongeloofelijk..heb echt zo'n kriebelend gevoel in mn keel zelfs..en vlinders in mn buik..miss dat ik toch strax test..maar dat laat ik nog weten uiteraard.. met ons hondje gaat het redelijk...slaapt veel..houdt niet van de medicatie (logisch!) en wil nog niet goed eten en drinken helaas..maar ze is al wel wat vrolijker, dus hopelijk is ze snel opgeknapt!
Hey Meiden, Zo veel te lezen zeg ff 3 weekjes met vakantie en behoorlijk veel pagina's om te lezen hahahah. Brittney: Leuk dat je geslaagd bent voor je ringen ben benieuwd hoe ze eruit zien we wachten geduldig af hahaha Toekan: Gefeliciteerd met je nieuwe Job! heb je het naar je zin??? Spannend: Hoe gaat het met je hondje?? alles nu weer een beetje goed en met de medicijnen slaan ze aan is altijd zo zielig als je niet goed weet wat ze hebben. Enjoylive & Spannend: Wat spannend voor jullie ben benieuwd hoor zal duimen voor jullie Nou misschien dat ik nog mensen vergeten bent sorry daarvoor Ga het vanaf vandaag weer bijhouden
nou dames, net getest maar zonder resultaat....ben er niet rouwig om...voel me nog steeds super...heb nog steeds vlinders in mn buik.... zal ik nu morgenochtend testen of zondagochtend pas als ik vanavond niet ongesteld wordt? mijn gevoel zegt morgenochtend, maar manlief vindt dit nutteloos...
Hi Girls, @toekan...ik begrijp je heel goed hoor! Ik heb die momenten ook gehad. Toen ik dit topic begon, moest ik nog meer dan 6 maanden wachten. Daar had ik het toen ook best moeilijk mee. Ik ben vanaf februari al voor mezelf aan het aftellen, dus heb bij elkaar straks ook een jaar moeten wachten. Wat mij helpt is om steeds naar iets toe te leven. Eerst was het koninginnedag, toen de zomervakantie, nu was het de herfstvakantie, straks naar de verjaardag van mijn vriend in november, dan kerst, en dan ben ik er bijna! Klinkt stom, maar helpt mij wel. En zo komt het steeds dichterbij. De tijd gaat eigenlijk nog best snel. En inderdaad lekker hier van je af kletsen! @Bloempje...was op sbs6. Je ziet het ook elke keer op de reclame met Tooske! Is wel leuk om te zien. Niet spectaculair, maar die reacties van die mannen vind ik wel leuk om te zien! @Enjoylive...wat balen! Hopen dat de ongi dan maar snel komt, zodat je aan de volgende ronde kan beginnen. Maar je weet het niet, je bent nog niet ongi dus alles kan nog. Sommige meiden testen gewoon wat later positief! @Yasmin...ja begon om half 10! @Stitch...Welcome back! Hoe was je vakantie?? @Spannend....balen van die test! Maar gelukkig voel je je nog goed. En alles kan nog! Net als wat ik net bij Enjoylive zei. Ik zou denk ik ook zondag pas weer testen. Ik heb gehoord dat het hormoon in 2 dagen verdubbeld als je zwanger bent, dus dan zou je zondag meer kans hebben! Ik heb weer een druk weekend voor de boeg. Vanavond stappen in Rotterdam voor de verjaardag van een vriendin. Morgen m'n nagels laten doen en een verjaardag en zondag weer een verjaardag. Fijn weekend meiden. Ik kom morgen weer even langs! Ben benieuwd hoe het gaat aflopen met de testen en alles!!
hopelijk kan ik het volhouden tot zondag...wel meeste kans he...gewoon beetje heeeeeeeel stom om nu al te testen..hoewel, het is wel mn NOD dus zou al kunnen toch... ik ga nu weer naar mn ouders, kwam ff wat woksausjes halen thuis haha....dus spreek jullie vanavond laat pas weer...tips zijn altijd welkom hoor!!!!
Hoi, Vakantie was heerlijk blij dat we nog een mooie week hebben gehad! Spannend: ik zou ook wachten tot zondag en dan testen... lijkt me moeilijk om te wachten! Nou meiden nog een fijn weekend! En misschien tot morgen!
dames, heb nog steeds niet getest hihi....morgenochtend ga ik weer testen...ben ook nog steeds niet ongesteld...wel sinds gisteren wat weeïg/misselijk en eten smaakt soms anders, snel opvliegerig, geluiden klinken harder, mn broek zit los het lekkerst...nja ik zie het wel...reken nergens meer op....kga gwn ongi worden zullen we maar zeggen he Enjoyllive, bij jou al iets bekend?? ben benieuwd....
@ spannend: we zitte in het zelfde schuitje ook nog niet ongi. Maandag weer teste heb ook nog steeds kwalen. Maar misschien is mijn cycles veranderd door die ontrekkingsbloeding en als ik daar na kijk dan kan ik pas de 20ste tstn snap! @ all: net klaar met werke nu filpmje kijke morge weer werke ma dan van 10 tot half 5! Jullie nog weekend planne? X gr
sorry enjoyllive, die snap ik even niet, maar kan aan mij liggen... ik ga morgen weer testen...wanneer heb jij voor het laatst getest dat jij maandag pas gaat testen?
@spannend.....SPANNEND!! Ben benieuwd morgen, hou ons op de hoogte. @Enjoylive...ook spannend bij jou!! Dat van je cyclus moet je misschien even nader uitleggen... @Stitch...wat fijn dat je zo een lekkere vakantie hebt gehad! Ik ben gister met de meiden uitgeweest. Eerst lekker cocktails gedronken in een cocktailbar en toen nog naar een kroeg geweest. Was erg gezellig! Vandaag naar een verjaardag geweest, was ook erg gezellig en morgen mijn nagels laten doen en dan weer een verjaardag. Zoals gewoonlijk weer een druk weekend! Nog 1 weekje werken en dan lekker een week herfstvakantie! Kan niet wachten! Ik ga vooral lekker veel slapen denk ik....heerlijk!!
Ik had de 21ste een ontrekkingsbloeding van de pil die ik nog 2 dage,had ingenome had ik tog verteld. En dat was 21 sep dus is me nod 20 okt. Maar dit hoeft niet persee zo te zijn snap! Anders leg ik et gewoon morge nog x uit Ik heb vrijdag voor et laatst getest! Truste xxxx
goeiemiddag dames, nog steeds geen ongi en NEGA test...gewoon helemaal wit...sinds vanochtend ben ik echt misselijk en heb een brok in mn keel..maar ga wel gewoon eten, want dat moet van mezelf...verder weet ik ff niet meer wanneer ik moet testen..zit bijna met tranen in mn ogen dit te typen....voel me echt ff k*t...vanacht had ik gedroomd dat ik een posi test in handen had..het moest allemaal stiekem stiekem omdat er mensen bij waren....en er stond bij: 7.2 daar kun je natuurlijk alles bij gaan denken..zo verwarrend dit...heb ook wat last van onder mn buik..net op mn schaambot in die streek zeg maar..dat had ik ook nooit...sorry ben vandaag niet zo vrolijk hopelijk hebben anderen meer geluk...
tussenstand: 1x helder rood bloed bij afvegen net....zal dus wel gewoon ognesteld worden..en dan staat mn teller op 32 dagen kutzooi..echt hier wordt ik zo schijtziek van...klotezooi...nog langer onzekerheid volgende cyclus....kan nu echt wel janken....
Hey meis, ben 2 dagen hier niet geweest en lees net je posts. Maar helaas ben je ongi geworden. Ik baal met je mee hoor. Ik snap heel goed dat de teleurstelling weer groot is. Hoe is je man eronder? Hopelijk vind je hier wat steun en steun bij je man/vriend. @ all: als het goed is moet vandaag of morgen ofzo mijn eisprong zijn (als 'ie komt) Ik ben benieuwd hoe dat voelt en óf ik hem wel voel. Mijn vriend heeft nog steeds geen condooms gekocht. Ik denk dat ze ook niet gaan komen, hij heeft daar geen zin in. Nou, prima toch
hey barb, de teleurstelling is al deels weg..vanochtend tot begin van de middag had ik er echt serieus de balen in...kon wel janken.....mja nu weer nieuwe ronde nieuwe kansen..en wordt des te leuker en spannender omdat we deels in mijn vruchtbare periode (als ik uitga van 32 dagen cyclus) met 7 personen naar frankrijk op vakantie gaan en in een huisje zitten met dus meerdere mensen haha... we gaan toch deze maand starten met ovutesten ipv januari pas..dat zou ik toch echt niet trekken... dus ik heb mn teleurstelling weer weggestopt en we gaan er gewoon voor..vanavond even ovutesten bestellen..dan komt het helemaal goed jullie tips voor ovutesten? en worden deze in blanco enveloppen bezorgd?
Hey spannend: wat goed dat je er meteen weer bovenop krabbelt! En zeker spannend dat het in een vakantie met een groep mensen valt haha.
@ spannend: jammer meid! Mar goed dat je het weer helemaal ziet zitten voor de volgende ronde..!! @All: wij hebben vandaag een dagje de condooms achterwege gelaten. Ik voelde donderdagochtend heel goed de steken in mijn buik. Dus ik vermoed dat mijn ei dan gesprongen is, maar nu begin ik te twijfelen. Haha. Ik las ergens dat de fase na het springen van je ei 11- 14 dagen is. Maar bij mij is het altijd 16 dagen als je vanaf de steken telt. nu vroeg ik me af of je de steken ook een paar dagen eerder kan voelen, dus voor je ei springt. Op elke pagina dat ik mijn gegevens invul geven ze dan vandaag mijn ovulatie aan... (los dus van de steken..) Dus hier is het even spannend wachten wat dat gaat geven binnen 2 weken..