Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    zijn jullie er nog dames?

2. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @spannend...dat vind ik ook fijn! Heerlijk zo een forum! Ik ben ook zo iemand die overal een reden voor verzint en twijfelt aan alles. Nu dat ik nog niet ongesteld denk ik al van zou ik dan zwanger zijn? Voel ik me nou misselijk? Pff vrouw zijn is vermoeiend haha!

@Toekan...wat leuk! Hou ons op de hoogte! En inderdaad goed dat je nog even nuchter blijft tot de beslissing echt is gevallen!

3. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    haha brittney, fijn dat vrouwelijke brein he..soms wil ik dat heeeeeeeeeeeel graag uitschakelen!!!! en dan ineens: zwanger zijn:p

4. Stitch86

Stitch86 Lid

14 aug 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook moelijk om alleen te gaan en op de woensdag gaat een vriendin mee dus dat is een stok achter de deur!
    Je kan toch een beetje uitrekenen wanneer je innesteling is?
    Weet nie of je in de buurt woont anders kan je mee Hahahda

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Dames

Ik heb heugelijk nieuws!!! Wij hebben besloten er dan toch voor te gaan!:D
    Mijn geluk kan niet op:):D... doordat we deze maand misschien wat te vroeg zonder condoom het deden, bestaat er al een kans dat het raak is. Al vermoeden we beide van niet, maar dat heeft ons wel wat aan het denken gezet.. Vandaar, vanaf volgende maand is het voor echt!;)

Nu hoop ik wel dat ik het wat van me kan afzetten en niet elke maand ga denken: ja dit is het!:p We zullen wel zien zeker!

Liefs

6. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

@ Toekan: gefeliciteerd! Wat leuk dat jullie er al voor gaan! Dat wordt vast een hele spannende tijd..

@Brittney: Ik snap heel goed dat je denkt dat je misschien zwanger bent.. Ik zou precies zo denken.. ik denk dat ik zelfs een zwangerschapstest zou hebben gedaan...;) Misschien heb je gewoon wel een wat langere cyclus door die morning after pil ofzo..

Wij zijn gisterenavond voor een nieuwe voordeur gaan kijken.. Jeetje wat zijn die duur zeg! :$ Nu gaan we er nog even samen over nadenken voordat we de aankoop doen.. haha

7. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames!

Vandaag eerste dag van de werkweek :D Was sinds vrijdag lekker vrij. Maandag naar de efteling geweest. Was echt lekker rustig!

Spannend: wat jammer van je test. Het is en blijft moeilijk om een negatieve test in handen te hebben. Gewoon weer met frisse moed er tegenaan hoor! Your day will come :) Mijn ongi is trouwens ook zo kort hoor.

Enjoy: ook wat langer in spanning dus. Onze nod zit dan bij elkaar ;) Gelukkig gaat het weer goed met je vriendin. Is echt schrikken als je ineens hoort dat je naar het ziekenhuis moet!

Toekan: Jullie toch eerder van start!!! Da's zeker leuk nieuws zeg :) Ga zo het lijstje eens opzoeken.

Stitch: welkom terug! Ik sport ook meestal met een collega. Gisteravond nog geweest en voel me daarna altijd lekker en ben dan ook trots dat ik geweest ben hahaha.

Brittney: pffff is nooit echt fijn als je cyclus ineens af gaat wijken. Hoop voor je dat je ongi dan maar snel door komt!

8. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Starten:

Nov 2011
    Toekan

Dec 2011
    Barb

Feb 2012
    Brittney

NOD:

14 okt - brondy - ronde 3 - 1e kindje
    20 okt - Enjoyllive - ronde 1 - 2e kindje
    22 okt - Yasmin84 - ronde 1 - 1e kindje
    25 okt - Naatje - ronde 1 - 1e kindje
    ?? - spannend22 - ronde 3 - 1e kindje

Heb de maanden sept en okt maar weggehaald aangezien nod bij de meesten al bekend is.
    Toekan heb je maar bij nov gezet, is dat goed?
    Stitch en spannend: zetten jullie je nod ook nog bij?

9. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Starten:

Nov 2011
    Toekan

Dec 2011
    Barb

Feb 2012
    Brittney

NOD:

23 okt - Toekan - 'niet echt een ronde':) - 1e kindje
    ?? - spannend22 - ronde 3 - 1e kindje

Ik sta daar prima Yasmin!! Ik heb me ook even bij de NOD lijst gezet. Het moest maar eens raak zijn met ons 'stuntje' van zondag:p

Liefs

10. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Wow Toekan, 'de kogel is dus door de kerk'. Nou dat scheelt wel weer iets van 12 maanden wachten he?! Want als ik het me goed herinner zou je volgend jaar herfst pas beginnen.

Ik zou officieel zondag mijn eisprong hebben en heb sinds gister rekbaar slijm. Daar kwam ik achter tijdens het afvegen op de wc. Dan is er de kans dat mijn ei nog moet komen toch? Of niet? Ik heb nog niks gevoeld trouwens.

Ik heb een site die alles berekent, dus ook wanneer de innesteling plaats vindt. Ff zoeken....

Biologische klok - Predictor

ff invullen wanneer de eerste dag van je laatste menstruatie is en tadaaaa, alle data krijg je.

@ Brittney: weer even spannend hoe jouw cyclus nu verder gaat. Zou idd heel goed kunnen dat die m.a.p. daar invloed op heeft gehad. Alles goed in je klas? Ik zit op dit moment prima op mijn plek met mijn peutertjes. We knutselen, zingen, gymmen, dansen dus dat vind ik erg leuk. En tussen de middag slapen ze ook nog dus hebben we om de beurt pauze en komen we ook nog aan andere taken toe.
    Geen idee wanneer ik de overstap wil maken naar het onderwijs. Het idee van bergen nakijkwerk staat me nu al niet aan. En nu is ook niet de tijd om die overstap te maken omdat we straks voor een kindje willen gaan. Dus ik vind het niet zo netjes om net een nieuwe werkgever te hebben en na een paar maanden te moeten zeggen dat ik zwanger ben. Dus first things first.

11. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hoi Toekan, ik zie nu pas dat wij gelijk lopen. Mijn NOD is ook 23 okt, al was dit niet onze echte ronde, maar wel geinig.

12. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Dit is ook nog niet onze echte ronde, het is een 'wat zal het worden' ronde;):D Pas vanaf volgende ronde gaan we er doelgericht voor! Maar wel fijn, dan kunnen we het wat met elkaar vergelijken!:)

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    @ barb: ja het is plots 10 maanden en 3 weken minder lang!:D Ik voel me echt GE-WeL-DIG!! Ik heb mijn man wat kunnen overhalen door te zeggen dat er altijd wel iets zal zijn om het voor uit te stellen. En dan ff alles aangehaald dat ons in het verleden heeft de datum doen verzetten. En dan had hij zo iets van: 'je hebt gelijk! we doen het gewoon en stoppen met het achteruit te schuiven!:p'

@ Brittney: héél begrijpelijk dat je denkt om misschien zwanger te zijn, maar normaal doen die MA-pillen wel goed hun ding hoor... Maar misschien gewoon nog even wachten. Je bent ook nog maar pas van de pil af he meis. Dus dat kan er ook wel wat mee te maken hebben.. als je echt heel ongeduldig bent, kan je natuurlijk een testje wagen, maar ik zou toch nog wachten tot vrijdag ofzo.. Dan ben je toch weer 3 dagen verder..

Liefs

14. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Toekan: oh meid wat super fijn dat jullie nu ook gaan beginnen. Hihi zet het op een klussen :) Wel spannend zeker nu het echt gaat gebeuren?!

@ All: Vanmorgen mijn laatste test gedaan nu ga ik wachten tot de 25ste okt ( nod 20 okt maar wil mezelf weer niet gek maken poging tot haha ) Maar de test was nega, heb nog altijd de klachten. Dus heb ff aan de vk op het forum gevraagd of het kan komen door de ontrekkings bloeding die ik heb gehad dat mijn lichaam dan nu van slag is. Maar nog geen antw, denk dat ik toch ook ff afspraak ga maken bij de dokter morgen, en dan voor een vrijdag. Want nu heb ik al zowat 3 weken een raar gevoel in mijn buik.

Weten jullie of je last kan hebben van de innesteling, want dat zou het natuurlijk ook kunnen zijn. Pffff lichamen zijn soms maar appart haha!

Vanmiddag om half 5 werken tot half 10 dus ik kan wtmz niet zien ! Maar ik ga het zeker terug kijken :)!

Fijne dag allemaal!

15. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    wat veel gekletst hier:) kan alleen niet alles onthouden:)

@Toekan, dat is zeker goed nieuws...leuk joh..gaat helemaal goedkomen!!!!!!

@Enjoyllive, dat zou ik niet weten hier kan ik je niet mee helpen sorry....

@Brittney, ben benieuwd..wanneer heb je je NOD ook alweer?

Starten:

Nov 2011

Toekan

Dec 2011
    Barb

Feb 2012
    Brittney

NOD:

23 okt - Toekan - 'niet echt een ronde':) - 1e kindje
    10 november - spannend22 - ronde 3 - 1e kindje

Zo, heb mezelf er ff bijgezet...wat duurt 10 november nog lang he!!!! net na mn schoonmoeders verjaardag..das dan wel weer jammer...haha....
    hier nog ziek thuis...morgen ook nog om goed uit te zieken voor mn vakantie..en vrijdag moet ik zoiezo werken want moet wat afmaken voor mijn vakantie hahaa..
    ga nu ff uitzending gemist van gisteravond kijken...

16. Stitch86

Stitch86 Lid

14 aug 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey toekan wat een leuk nieuws! Leuk hoor!

Ik heb een baaldag! Kreeg vandaag echt enorm buik kampen dus ben bang dat er een menstruatie aan komt!

Sorry ik moest het kwijt!

17. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    hi girls,

Jullie zijn lekker bezig geweest!! heb alles gelezen, maar niet alles onthouden ben ik bang.

Bedankt voor het meeleven meiden, jullie zijn schatten! Einde van de middag licht ongesteld geworden, dus de onzekerheid is voorbij haha. Cyclus van 26 dagen, dus valt nog mee. Zal inderdaad wel van de morning after pil komen. Ik houd nu maar een gemiddelde van 24/25 dagen aan.

@Toekan...wat een super nieuws!! Dat scheelt heel lang wachten! En je hebt gelijk..er is altijd wel een reden om het uit te stellen! Spannend hoor! Ook lekker van genieten!

Nu moet ik nog alleen wachten tot 2012 :( haha
    Ik houd het nog wel voor hoor, ik leef lekker met jullie mee en over 3,5 maand doe ik lekker mee :D

@spannend...beterschap!! Hoop dat je snel weer opgeknapt bent! En 10 nov. lijkt nog ver, maar voor je het weet ben je weer aan het testen :p

@Stitch...ik hoop natuurlijk van niet voor je! Maar mocht het zo zijn, probeer positief te blijven! Jullie dag dat het raak gaat zeker komen!

Vanavond weer WTMZ en 'moet je me niet wat vragen?' op de tv! NICE :D

18. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    hey allemaal,

jullie doen ook internetten via je mobiel he?! wat voor mobiel hebben jullie? ik wil graag vanavond voor 22.30u 1 bestellen..zit te denken aan blackberry ofzo..kan ik die mooi in de vakantie leren kennen:p

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België

Het scheelt inderdaad nog heel lang wachten! Mijn geluk kan niet op!:D En jij moet nog eventjes wachten, maar je hebt een ander mooi doel dat daar voor zorgt! Moest ik nog in mijn trouwjurk moeten passen,zou ik ook nog ietwat geduldig kunnen wachten voor een beebje.. Je hebt veel moois in het vooruitzicht!!;)

20. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ja, best wel spannend, het kriebelt echt in mijn buik! HAHA:p

Ik denk inderdaad dat jouw NOd wat later zal zijn met die ontrekkingsbloeding.. gewoon 'geduldig' afwachten tot 21 oktober en dan kan je jezelf zot beginnen maken ;)

Deel Deze Pagina