Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Nou kzou maar geen BB nemen want op mijn FB lees ik alleen maar mensen die klagen over hun BB. Ik heb de iPhone4 en hij is echt super gebruiksvriendelijk, zelfs mijn moeder kan ermee overweg. En ondanks dat kan je er nog veel meer mee dan een BB.
    De BB's lopen vast, hebben storing (nu al 2 dagen, lees ik op FB) of zijn echt letterlijk dood/kapot, ineens!

2. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Ondanks storing etc. zweer ik toch bij de BB. Heerlijk toetsenbord! Ik wordt gek van die iphone met touchscreen!
    En ik vind de BB fijn in gebruik! Maargoed zo heeft iedereen zijn voorkeur :)

3. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    welke heb je brittney?

4. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    BB bold, witte versie!
    Ik neem de volgende keer (heb deze nu 1 jaar en heb nu nog 1 jaar sim-only genomen) gewoon weer een BB!

5. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    welke bold?
    en waarom geen curve?;)
    wat is er zo fijn aan?
    en waar heb je je abbonement?
    ik wil met onbeperkt internet, maar weet nog niet waar....

sorryh voor de vragen, ben me ff aan het orienteren

6. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ik heb de bb 9300 curve 3g op het oog..wat zeg je ervan?

7. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    BB Bold 9700. Ik had mijn abbonement afgesloten bij studentmobiel.nl en dan van T-Mobile. Ik heb 150 minuten per maand, 100 sms en onbeperkt internet. BB internet is trouwens altijd onbeperkt als enige. Ik had eerst 300 belminuten maar gebruikte en haast maar 100, want doe bijna alles via de ping en whatsapp!

8. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ik ben echt belachelijk haha....zit nu te bedenken toch op touchscreen te blijven...kan niet zo makkelijk veranderen....

samsung galaxy gio...mooie en wat goedkoper...is android, dus kun je ook mee whatsappen toch?

9. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Mijn vriend heeft de samsung galaxy 2. Die is daar helemaal weg van. Het is ook wel een heel mooi toestel moet ik zeggen. Super scherp beeld en heel veel mogelijkheden, maar ik kan niet wennen aan dat touchscreen. Ik heb acrylnagels en vind het zo lastig met typen. Maar als je dan toch voor een toestel met touchscreen wil gaan is dat zeker een aanrader!

10. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    heb de samsung galaxy gio besteld..net..dus hopelijk voor 22.30u gelukt..ff afwachten dus...

11. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nieuw speeltje besteld spannend :D

Nu wel aan de late kant maar wilde dit ook nog ff kwijt:

Ik heb zelf een BB (9780) en een HTC en moet zeggen dat ik het internetten op de HTC fijn vind maar het typen op de BB is weer lekkerder hahaha. Heb al 3 jaar een toestel met touchscreen en vind dat toch prettiger.
    Samsung Galaxy had m'n vriend gewonnen en is echt een leuk ding! Maar hij gaat binnenkort de Iphone4s halen (heeft bijna alles van apple thuis). Zit ook te denken om volgend jaar een iPhone te halen

Wel geinig aantal jaren terug wilde je juist een zo klein mogelijk toestel en nu wordt alles maar groter hahaha

12. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @yasmin...eerst was het inderdaad hoe kleiner hoe beter. Nu gaat het niet meer om hoe groot ie is, maar wat ie allemaal kan. Ach ze houden je wel bezig!
    Gelukkig is de storing van BB weer voorbij. Kan toch eigenlijk niet meer zonder internet op m'n telefoon.

Ik bedacht mij net dat ik toch niet de enige ben die tot 2012 moet wachten. Bloempje ook toch? Hebben jullie trouwens al een maand bepaald?

Fijne dag dames! Voor mij nog 2 dagen werken tot de herfstvakantie :D

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hihi vind het ook maar niks om zonder internet te zitten hoor. Zit elke ochtend onderweg naar werk wel ff op zp te spieken

Uhmm ja bloempje stond er ook nog niet bij op de lijst dacht ik. Nog geen maand bekend

Mis het soms wel hoor die schoolvakanties ;) *zucht*

14. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    @brittney: Klopt inderdaad.. wij wachten ook tot 2012. We hebben nog niet echt een maand voor ogen, maar in principe zou het tegen juli/ augustus zijn. Dus misschien moeten we die datum aanhouden en alles wat eerder is, is natuurlijk prima..:D

15. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd trouwens vandaag overvallen op mijn werk met mijn ongi...:( Best vervelend en helemaal omdat ik er eigenlijk deze maand niet zo mee bezig was.. ik was het zelfs een beetje vergeten.
    Nadat ik ben gestopt met de pil heb ik best wel erge buikpijn gekregen.. en ik heb daar pilletjes voor die ik dus niet bij me had vandaag. Ik vond het ook een beetje stom om het op mijn werk te vragen of ik mijn pillen mocht gaan halen thuis.. haha.. dus ik heb maar asprines ingenomen...
    Ik zit hier dus met erge buikpijn te werken...;) Heel slim van mij!:)

16. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Ik zelf heb de samsung galaxy S en ben daar zeer tevreden over. Heb er ook internet op! Btw zouden jullie het leuk vinden om elkaar op hyves of fb te hebben dan kunnen is foto's van elkaar zien dan weet je teminste beetje met wie je alles deeld haha of vinden jullie dat te persoonlijk?

Vanmorgen uitgeslapen en wakker geworden met migraine :S!
    Vanmiddag kwam er een vriendin thee'tje doen en zijn ff naar de action geweest, ik kom daar altijd met meer terug dan ik nodig heb! Nu ff wasje ophangen en opvouwen.

Vanavond lekker tv kijken en morgen heerlijk dagje samen met mijn meisie!

x

17. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Enjoylive...heerlijk he die action! Ik kan dan ook altijd heerlijk winkelen! Vooral omdat de meeste dingen zo goedkoop zijn, neem je het makkelijk mee :D

Misschien is een foto in een privebericht sturen voor de meeste wat makkelijker dan bijvoorbeeld fb, omdat daar zoveel informatie op staat.
    Van mij mogen jullie best een foto zien, maar dan stuur ik die wel in een privebericht. Mijn omgeving (familie, werk etc.) weet niet dat wij in februari gaan beginnen en dit wil ik graag zo houden haha.
    Voor meiden die geen foto willen delen heb ik ook alle begrip. Zo een forum is lekker anoniem en no hard feelings voor wie lekker anoniem wil blijven. Maar vind het best leuk om een gezicht te zien bij de gene met wie ik praat. Ik heb vast een heel ander beeld in mijn hoofd bij jullie, dat zal je altijd zien haha.

Nog 1 dagje werken en dan lekker herfstvakantie!! Ik kijk zo uit naat het uitslapen. Was net om 7 uur gewoon in slaap gevallen. Kon niet meer!

@Bloempje...wat balen dat je zo'n last hebt van je ongi! Je zou die pillen eigenlijk standaard in je tas moeten hebben omdat je zonder pil inderdaad nooit zeker weet wanneer het gaat komen.
    Oke ongeveer juli/augustus...weten we toch ongeveer wanneer jullie gaan beginnen :)

18. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All: Vanmorgen ongesteld geworden :( snap er nu niks meer van ben er ook echt verdrietig onder.
    Maar nu is mijn vraag hoe moet ik rekenen. Is mijn eerste dag van mijn laatste ongi 8 sep en heb ik dus nu lange cycles.

Of is de eerste dag 21 sep ( de ontrekkingsbloeding van 2 dagen ) en heb ik dan nu een korte cycles?
    Dit wil ik graag weten zodat ik kan uitreken wanneer ik dan mijn ei heb.

Pffff lichamen doen maar gekke dingen!
    Kun je btw helder rood bloed hebben van innesteling? En hoelang duurd dat ongeveer?

Liefs een onzekere enjoyllive

19. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All: Jeetje wat een buikpijn echt buitengewoon. Volgens de vk op het forum is een ontrekkingsbloeding geen ongi. Dus dan had ik nu een cycles van 35 dagen....! Ze zegt dat ik gewoon 29 dagen aan moet houden want dit is natuurlijk allemaal beetje anders gegaan door de pil. Dus of dit nou ronde 1 of 2 is weet ik eigenlijk niet.

Jullie plannen dit weekend? Ik ga vanavond ff op visite. Morgen overdag werken, daarna naar mijn moeder en daar lekker zelf gemaakte frietjes eten met snitzel mmmmmz altijd goed voor vrouwen die ongi zijn :p. Zondag relaxen en me vader komt nog ff buurten en s'avonds weer werken!

Fijn weekend meiden! x

20. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Enjoylive...kan me voorstellen dat je van je ongi bent geschrokken. Door die paar dagen de pil nog geslikt te hebben is je hele cyclus even in de war deze maand. Ik denk dat je inderdaad maar moet aanhouden wat de vk op deze pagina zegt. En eigenlijk ga je dan nu pas je eerste ronde in, want deze ronde kon je niet echt gericht klussen zeg maar.

Ik heb dan nu eindelijk vakantie! Was een lange dag vandaag en ben helemaal kapot. Drukke week ook met kinderboekenweek etc. Deze week even heerlijk uitrusten! De 8 weken na de herfstvakantie tot de kerstvakantie worden ook weer mega druk! Rapporten schrijven, rapportgesprekken, sinterklaar, kerst pff...nog even niet aan denken nu haha.

Vanavond ga ik lekker rustig aan doen. Ik denk op tijd slapen. Morgenochtend sporten, boodschappen doen, huishouden en morgenavond komen m'n schoonzusje en zwager eten en zondag is de trouwdag van m'n ouders dus dan gaan we daar denk ik even langs.

Deel Deze Pagina