Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    voor mij is mn vakantie ook begonnen.heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! morgen tussen 8 en 9u vertrekken we naar frankrijk..heerlijk..heb er echt zin in..zit nu nog met kei hoofdpijn,m aar vanavond vroeg naar bed end an ertegenaan:D
    heb ons hondje al naar mn ouders gedaan..vanavond nog ff langs mn ouders en dan morgenochtend weer dus zien dr nog wel 2 x haha....

wat balen enjoyllive, is dus weer ff onzeker...op naar je volgende cyclus toch?

brittney, fijne vakantie!!!!

heeeel miss ben ikv anavond nog ff online hier..maar heb nog zat te doen...dus zeg alvast: tot volgende week..bne er een hele week niet..denk pas weer volgende week zondag of zaterdag...we zullen zien..

tot snel en hopelojk zijn er dan mensen zwanger als ik terugkom!!!!!:D

doei doei

2. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @spannend....Bedankt! En jij ook een hele fijne vakantie meid!! Ga er lekker van genieten! Hoop dat de hoofdpijn snel zakt!

@Toekan...zie nu pas dat jij pendelt (lekker snel, I know). Kwam het in een ander topic tegen (pendelen + kaarten) en dacht ineens 'hé die ken ik' haha. Zou je mij een keer willen pendelen?? Ik ben altijd te laat met die topics, dus ik dacht als ik het je hier misschien heel lief vraag :p wil je het misschien wel een keertje doen. Ik wacht je reactie af :)

3. Stitch86

Stitch86 Lid

14 aug 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Brittney en Spannend: Een hele fijne vakantie!!

Spannend: lekker genieten en veel plezier in disney!

Brittney: ga jij nog iets leuks doen in de vakantie of gewoon lekker rusten??

Nou mij weekend is lekker rustig voor een keer dat vind ik wel lekker vanaaf de voice kijken en zaterdag en zondag nog niks gepland dus we gaan het zien!

Fijn weekend allemaal!!!:D

4. Stitch86

Stitch86 Lid

14 aug 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Heb nog even het lijstje opgezocht stond er nog nie bij ;)

@Brondy: Hoe gaat het met jou?? volgens je lijstje sta je rond deze dagen... ben benieuwd!

Starten:

Nov 2011
    Toekan

Dec 2011
    Barb

Feb 2012
    Brittney

NOD:

14 okt - brondy - ronde 3 - 1e kindje
    20 okt - Enjoyllive - ronde 1 - 2e kindje
    22 okt - Yasmin84 - ronde 1 - 1e kindje
    23 okt - Toekan - 'niet echt een ronde':) - 1e kindje
    25 okt - Naatje - ronde 1 - 1e kindje
    10 november - spannend22 - ronde 3 - 1e kindje
    18/19 okt - Stitch86 - ronde 2 - 1e kindje

5. Stitch86

Stitch86 Lid

14 aug 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wat is het hier stil.....

6. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Nou inderdaad haha! Waar is iedereen?

Hier gister een gezellig avondje gehad! Zwangere schoonzus en zwagertje kwamen langs. Was erg gezellig. Nog 4 weken en ik krijg een nichtje :) Voor het eerst tante haha.

Vandaag even langs m'n ouders gegaan. Die zijn 26 jaar getrouwd.

Trouwens vandaag voor het eerst een pendel laten doen via mijn foto. Die gaf aan dat ik in totaal 2 kinderen zou krijgen, 2 meisjes en zwanger in maart 2012. Zou fantastisch zijn :) lijkt me heerlijk 2 meiden :D
    Maar eerst zien dan....

Heb trouwens een abbo genomen op dit topic. Heel handig! Als iemand nu wat schrijft krijg ik een email op m'n BB. Zo blijf je lekker op de hoogte :)

7. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Momenteel staat men hoofd er niet echt naar lieverd.. zal zeker nog een weekje duren vrees ik voor ik weer aan de 'slag' ga:)

8. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Toekan...Is goed hoor meid! Doe lekker rustig aan, je gaat zelf altijd voor!
    Hoe is het met je? Heb je het idee dat het raak zou kunnen zijn deze maand?
    En hoe is het met je studie en werk? Druk zeker! Heb jij nu ook herfstvakantie?
    Hoop vragen haha

Fijne avond nog!

9. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Geen idee dat het raak zou kunnen zijn! Over het algemeen voel ik me zoals anders, alleen had ik gisteren heel de dag zo wat ongikrampen, terwijl mijn nod nog een week af is. Mijn linkertepel (haha) doet ook al een paar dagen zeer, ... Maar voor de rest enkel wat kleine dingen, waarvan ik niet weet of het echt is, of dat ik het gewoon wil. Ik ga er nu gewoon vanuit dat het niet raak is, dat bespaart me een grote teleurstelling:)
    de studie ligt, net als het kaarten+pendelen even lam. geen zin in.
    Op het werk gaat het dan weer super! Ik vind het echt fijn! Is wel raar ergens hoor, als je weet dat ik er pas werk en al zo weer zou moeten thuisblijven als ik zwanger blijk te zijn... maar ach een kindje gaat voor:D
    En wat de herfstvakantie betreft, in België valt die later wij hebben nu ng twee weken school. de vakantie start past 29 okt en dan een weekje :)

goed werken allemaal hoor!

10. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik heb een heerlijk weekend gehad. Zaterdag lekker rustig aan gedaan en zondag bij mij schoonouders gaan eten. Mijn zwager en schoonzus waren er ook met de kids dus die heb ik weer lekker kunnen knuffelen.
    De jongste is nu ruim 2 maanden.. heerlijk zo'n kleintje.. haha

@brittney: Hoe heb jij dat dan gedaan met pendelen met een foto? Kun jij dat eens uitleggen.. dan kan ik dat misschien ook eens een keertje laten doen.. lijkt me wel leuk om te zien wat eruit komt..:)

@all: voor de mensen die vakantie hebben en heeeeele fijne week en voor de mensen die helaas moeten werken... sterkte! :D

11. Stitch86

Stitch86 Lid

14 aug 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Hoe gaat het?
    Weer een nieuwe werkweek het was weer lekker druk vandaag!
    Hoe was het bij jullie?

12. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Hier gaat het lekker! Afgelopen weekend genoten van het weer en veel in de keuken gestaan. Had zin om veel te experimenteren :D Vandaag ook weer mijn eerste werkdag en die is rustig voorbij gegaan. Deze heel week wordt denk ik vrij rustig als ik het vergelijk met voorgaande weken, gelukkig...

En mbt mijn cyclus; mijn ei vorige week gespot dus nu gewoon afwachten...

Mijn vriend is de hele avond niet thuis ivm werk dus dat wordt lekker bankhangen vanmavond. Nog tips voor leuke programma's?

13. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Hi girls,

Hier een heerlijk rustig dagje. M'n vriend was aan het werk en ik was natuurlijk vrij, dus lekker naar m'n moeder geweest. Even heerlijk meidenpraat haha. En natuurlijk kletsen over de bruiloft...nog 7 maandjes wachten! Zondag gaan we naar de Love en Marriage beurs in Ahoy! Helemaal zin in!

@Naatje...helaas geen tips voor de tv van vanavond. Ik vind dat er op maandag nooit wat leuks is :( Meestal kijken we een filmpje!

14. Stitch86

Stitch86 Lid

14 aug 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanuit deze kant ook hern tips! Haha wordt een filmpie denk ik!
    Oh die beurs on ahoy is leuk ben er ook geweest!

SORRY dat me berichtjes zo kort zijn maar moet ff wennen doe het VIA me tel

15. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Stitch ben je nog van plan om te testen???

16. Stitch86

Stitch86 Lid

14 aug 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa heb ik gedaan...

17. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Stitch...geen probleem hoor. Had ik in het begin ook. Nu reageer ik heel vaak met m'n BB. En je hebt getest zie ik? Negatief ben ik bang? Anders had je het hier vast uitgeschreeuwd! Misschien komt het nog en is het nog te vroeg of voel je de ongi al komen?

18. Stitch86

Stitch86 Lid

14 aug 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee positief!!!
    Maar durf het niet hardop te zeggen het is zo onwerkelijk!

19. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Whaaah meid wat fantastisch!!!!! GEFELICITEERD!!!!!
    Snap dat het onwerkelijk is, maar wat super zeg en snel!
    Heb je een foto? Kunnen wij je onzekerheid wel even weghalen!
    Wow meid, ben heel blij voor je! Geniet er toch maar van! De test liegt niet!

20. Stitch86

Stitch86 Lid

14 aug 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb gewoon 2 verschillende testen gedaan! Hahah
    Ga ff voor jullie een foto erop zetten...
    Hoop dat alles goed gaat! En dat het blijft Zitten!
    Verder houden we het nog lekker voor onszelf!

Deel Deze Pagina