ja ik vind dat ook zo'n rare rol..en het duurt een beetje lang vind ik zelf..maja wel spannend zo..ze had een mooie jurk aan toevallig heb ik zondag mn jurk op zolder gehangen..hij blijft mooi ben er nog steeds verliefd op... dat is ook lekker nasi met satézelfgemaakte saté? ik ga nu uitzending gemist masterchef australia kijken
Wat heerlijk die trouwromantiek .. Ik zou willen dat ik al bijna ging trouwen.. maar helaas helaas.. voorlopig niet.. Eerst kindjes..
hihi ja ja wij hebben een trouwdvd en die is echt geweldig om terug te kijken.....zou ik iedereen willen aanraden hoor...je kunt op die manier altijd nog nagenieten van je bruiloft en je hele trouwdag, geweldig ik ben 1 augustus alweer 4 maanden getrouwd! waar blijft de tijd zeg....
Jep, zelfgemaakte saté Wij hebben ook een videograaf voor onze trouwdag. Bewegende beelden zijn toch heel anders dan foto's. Het kost wat, maar ach, je doet het maar 1x (hoop ik ) @BB...Dat trouwen komt voor jou ook heus wel een keer, je moet een keuze maken! eerst maar eens een mooi wondertje op de wereld zetten
JA! Ik volg ook al heeel lang ATWT. Ik vind het echt een fantastische serie.. Ik vind het wel jammer dat hij bijna is afgelopen.. Ik vind inderdaad die rol van Mick ook heel erg raar.. en ik baal ervan dat Carly en Jack nu nog altijd niet bij elkaar zijn... Dat kan gewoon niet lang meer duren. @ Brittney: Ik maak ook altijd nasi of macaroni ofzo.. dan weet je zeker dat alles goed gaat en dat bijna iedereen het lekker vindt.
haha ja dat klopt van ATWT, de verhaallijnen duren soms zo lang nou, ik ga weer aan het werk (ben al bijna te laat)...spreek jullie snel weer kookse vanavond fijne dag nog doei doei
@bloempje....ja makkelijk ook om voor meerdere mensen te maken. Anders heb je aLtijd zo veel pannen op het vuur. Macaroni is inderdaad hier ook een favoriet voor als er mensen komen haha. Jaa ik wil ook Carly en Jack weer bij elkaar! En de verhaallijnen duren inderdaad soms wel erg lang :S @Spannend22...werkse!!
Ik probeer ATWT altijd dapper te volgen.. maar ik ben meestal of te laat uit mijn werk om nog te kunnen kijken, of ik moet alweer eten en trainen.. dus haha.. Voordeel is wel dat ik in de vakanties vrij gemakkelijk kan inhaken..
Hallo allemaal, Ik ben begin juni gestopt met de pil. We zijn 20 mei getrouwd en zijn nu echt klaar voor een kindje, we hopen deze dan te verwelkomen in 2012... Mijn man is 25 en ik wordt midden augustus 26. Mijn cyclus is heel normaal, precies 28 dagen... Groetjes Cindy
Hallo allemaal! Dit topic lijkt me op het lijf geschreven, want ook ik wil in 2012 voor mn eerste kindje gaan! En ik kan niet wachten De reden waarom ik toch wel wacht tot 2012 is omdat ik mijn laatste jaar van mijn hbo opleiding wil afmaken en graag mijn diploma op zak wil voordat ik zwanger word. Maar jeetje wat vind ik het moeilijk om te wachten Valt me trouwens op dat jullie al zo vroeg stoppen met de pil! Ik dacht zelf pas rond januari te stoppen ofzo.. Ik ben 20 jaar en ik wil dus tijdens mijn zwangerschap beginnen met een BBL studie (spw) waarbij ik ga werken en leren. Ik ben benieuwd of jullie mannen soms ook 'gek' worden van jullie? Ik wil nog wel is op hol slaan met al mijn wensen en ideeen etc ik wil het zooo graaaaag
Hey ladies Gister ben ik bij een goede vriendin geweest, zij heeft een kleintje van 5 maand, wat een schatje.. Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die ATWT niet kijkt Oja iemand vroeg naar mijn huwelijksreis enzo. Wij gaan in midden september weg, naar Indonesie, daar komt mijn moeder oorspronkelijk vandaan De bedoeling is dat wij dan al beginnen met het echte klussen, volgens mij heb ik in die periode ook mijn ei, dus dat is wel mooi. @ Brittney En.. is het eten goed gelukt?? @ BB Mijn man wilde persee eerst trouwen voordat we aan een kindje zouden beginnen, dus daarom die volgorde Wij zijn ook binnen een half jaar getrouwd, hihi @ iedereen Gaan jullie nog op vakantie? of zijn jullie al geweest?
Zo gister mijn laatste pil genomen.....nu maar afwachten hoe mijn cyclus gaat lopen, maar eerst nog even ongesteld worden van de pil zondag @cinnepinnetje en Gin: Welkom!! Leuk dat jullie ook mee komen kletsen @Cinnepinnetje: Super dat jullie net getrouwd zijn! Hadden jullie mooi weer? WIj trouwen volgend jaar ook om die tijd Spannende tijd! Hoop dat het snel raak zal zijn! @Gin...Wat voor een HBO opleiding doe je? Het is inderdaad verstandig om eerst een diploma op zak te hebben voordat je zwanger wordt. Maar snap dat het lastig is....het hoofd en het hart willen vaak niet het zelfde. Maar ik tel samen met je af tot 2012. Ik moet het ook nog even volhouden! Waarom ga je na je HBO nog MBO SPW doen? Heb je een verkeerde keuze gemaakt van opleiding? Ik heb ook SPW gedaan en heb daarna de PABO gedaan. Wil jij graag in het kinderdagverblijf gaan werken? Gelukkig wordt mijn ventje nog niet gek van mij, hij wil het ook heel graag maar heeft het er niet zo vaak over als ik. Hij laat mij maar ratelen haha. En waarom ik zo snel met de pil al stop? Ik wil even kijken hoe mijn cyclus gaat verlopen en mijn cyclus alvast weer goed leren kennen (qua eisprong enz.). Dan hoef ik daar volgend jaar niet meer op te wachten en kunnen we er meteen vol voor gaan @Brondy...JA de nasi was goed gelukt!! Kreeg allemaal complimenten, dus dat zat wel goed Had zelfs veel te veel gemaakt, dus vanavond hoef ik niet te koken Wij zijn al op vakantie geweest. Ik ben nu 2 weken terug. We zijn 2 weken naar Kroatië geweest. Was heerlijk! Super mooi land, heerlijk weer, heerlijk eten....pfff....ik wil terug!! Sinds ik terug ben, heb ik hier geen zon gezien. Ben jij al op vakantie geweest of ga je nog? Zo nou dat was een heel verhaal haha
@ Brittney Wij gaan over een week lekker een weekje naar Italie Daarna 5 weken werken en dan heerlijk 3 weken vertoeven in Indonesie
@Brondy...zo dat heb je goed voor elkaar!! Italië is prachtig, maar Indonesië lijkt mij ook zo een fantastisch mooi land!!! Mooie vooruitzichten En spannend dat jullie op de huwelijksreis echt gaan beginnen !
Goedemorgen Dames, Wij gaan dit jaar niet op vakantie, druk met ons huisje, tuin en natuurlijk ook sparen.. ik dacht eigenlijk dat het in Nederland ook prima zou zijn maar als ik naar buiten kijken dan valt dat dus super tegen... Ik vroeg met trouwens af.. moeten we misschien van dit topic geen club maken? Ik las ergens op het forum dat je dit gedeelte van het forum enkel voor vragen mocht gebruiken.. Fijne dag allemaal!
@bloempje...Het weer hier in Nederland stelt inderdaad weinig voor. Ik baal er ook wel van, had graag wat meer zon gezien deze vakantie! Volgens mij mag dit wel zo in het forum. Ik zie ook andere topics die al 3x vol zijn met 5000 berichten en die gaan echt niet allemaal over de zelfde vraag haha Maar als jullie willen wil ik best een club voor ons aanmaken, maar op deze manier kunnen nieuwe mensen ons makkelijker vinden denk ik. Zeg het maar dames.....een club maken of in dit forum blijven??
wij hebben onze vakantie er al opzitten.. en omdat we nog niet zo lang geleden ons huis hebben gekocht wilde we even een goedkope vakantie, dus wij hebben paar daagjes zeeland gedaan!'was heerlijk want het was erg mooi weer toen! en op vakantie de knoop doorghakt over onze kinderwens, dus ook wel weer speciaal! zou alleen zo graag willen dat het nu nog even zomer wordt en lekker op het terras kan zitten na mijn werk! en ik bn geloof ik ook een van de weinigen die geen ATWT kijkt.. dus daar kan ik dan helaas niet over meepraten! haha! ik heb soms sowieso weinig tijd aangezien kapsters sávonds de familei en vrienden af moeten om te knippen! haha! dus ik ben ook niet zo heel actief met schrijven hier.. maar vindt het wel leuk om af en toe even te berichten en even mee te kletsen! idd ook over andere dingen als kinderen krijgen enzo.. maar aangezien ik het er verder met niemand over heb (buiten mijn vriend naturlijk) vindt ik het wel fijn soms even advies te vragen aan jullie! tot snel!
Hallo allemaal, Ik heb zitten lezen in dit onderwerp en zou heel graag met jullie mee willen kletsen Kort over mezelf; Mijn naam is Catharina en ik ben 26 jaar. Mijn vriend en ik wonen samen en we zijn beiden enorm toe aan een eerste kindje. We willen pas in december beginnen want zowel mijn vriend als ik verwachten dan een vast contract voor onbepaalde tijd te krijgen. Daarnaast hebben wij een lange vakantie gepland staan naar Azie in november/ december. Ik wil zo graag een kindje, maar moet eerlijk zeggen dat het me heel moeilijk lijkt om op mijn werk te moeten vertellen dat ik zwanger ben (daar kan ik me nu al druk om maken). Ik ben accountmanager en ik heb nog nooit meegemaakt dat er iemand zwanger was op mijn werk. Daarnaast heeft mijn manager eens gezegd " je bent toch niet zwanger he". Het was als grapje bedoeld toen ik zei dat ik hem iets moest vertellen, maar het zorgt er wel voor dat ik, mocht het zover zijn, geen idee heb hoe ik het moet vertellen. Herkennen jullie dit..? Ik hou al een paar maanden mijn temperatuur bij om mijn eisprong te detecteren. Vandaag is mijn temperatuur gestegen, omdat ik al ver ben in de cyclus, verwacht ik dat het een lange cyclus gaat worden. Als ik heel eerlijk ben denk ik dat ik stiekem al in november voor het eerst wil gaan proberen kan bijna niet wachten