Jullie hebben groot gelijk! Nog even samen van genieten! Gek hé dat ik je persoonlijk niet ken, maar heb echt zo een blij gevoel voor je! Je leeft toch helemaal mee op zo'n forum! En je bent de eerste van ons Wel bij ons blijven hé! Kunnen we meeleven met jouw kwaaltjes, geluk en echo's. Hopen dat er snel meer volgen! Kom maar op met die foto
Hier de foto laat maar horen.... kruidvt was in de ochtend en clear blue in de namiddag tegn 5 uur half 6! Tuurlijk bkijf ik bij jullie!
NOu meid geen twijfel mogelijk! Vooral die van het kruitvat is mooi zeg!! Dus nog een keer GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahahah thanks britnney!! Nou hopen dat we meer positieve testen krijgen. Ja die van de kruitvat was in de ochtend vroeg! Het is zo raar ben super blij maar ook zo onwerkelijk volgens mij is het nog niet echt doorgedrongen kan wel 10x naar die tests kijken en dan denken van hmmm klopt het raar he eigelijk terwijl je het wel weet zeker die van de kruitvat!
Ik snap het best hoor. Je wil iets zo graag en als het dan zover is kan je het niet geloven. Maar wacht maar meid tot de eerste kwaaltjes komen en je buik gaat groeien. Super hoor! Er ligt een mooie tijd voor je. En vooral lekker veel samen van genieten! Het is en blijft een groot wonder!
Oh Stitch86; gefeliciteerd! Duidelijk zwanger Ik zit nu op de bank, tv aan maar zit meer hier te neuzen haha! Ga denk ik zo m'n bedje opzoeken want moet morgen vroeg op
Yeahhh!! Gefeliciteerd Stitch!! Snap je helemaal hoor. Ik kon het toen ook niet geloven. Die testen zijn echt positief hoor! Wie volgt??
JOEPIE!!! stitch! wat super voor je ! Nou geniet er maar lekker hard van! want het is voor nog een dikke 8 maand
Dank je wel meiden! Ik hoop jullie allemaal! Yasmin jij deze week toch? En naatje voor jou duurt het ook nie lang meer! Ik hoop het voor iedereen!
Wouwwww stitch dit is duidelijk zwanger, van harte meis. En ook al een dikke streep zeg denk dat het zeker wel 4 tot 5 weken is. Ga je nog een digitale test doen van cb? Hoeveelste ronde was dit? @ All: Hier weinig nieuws, vandaag gewertk. Veel last van mijn ongi, hoofpijn en buikpijn. 11-11-2011 mag ik testen pffff lijkt nog zooooo ver weg. Nog iemand die mag testen op deze mooie datum? Fijne avond
Ik ga niet eens hoeven testen deze week. Heb last van ongikrampen en verder helemaal niks. Toekan be my guest! Jij bent de volgende zwangere
Ik vrees er een beetje voor: mijn temp is gezakt vanmrgen op 9dpo... zondag nod, weet niet of het dus wel nog kan..
Goedemorgen meiden! Wat een weer zeg! @ enjoylife denk het wel en nee ga geen test meer doen ff de dokter bellen! @yasmin die ongi krampen hoeft niks te zeggen ik had woensdag enorme kampen en dacht ook dat ik ongi werd totdat het uit bleef!
Ja ik weet het Had dat ook toen ik zwanger was alleen had ik ook nog last van vermoeidheid, zere borsten en constant plassen. Dat heb ik nu dus niet
Ja zere borsten heb ik ook! En veel geeuwen Haha dus vermoeidheid. Heb morgen een afspraak met de dokter dus ben benieuwd! Dat veel plassen is al wat minder geworden na mij idee en die zere borsten is nie continu. Yasmin hoe ver was je toen je er achter kwam als je het niet wil zeggen begrijp ik het hoor.
Uitgaande van m'n laatste menstruatie van toen was ik precies 4 weken. Ik testte eigenlijk omdat ik me echt beroerd voelde en zelfs een collega vroeg me of ik niet ziek was of zo. Dus in de avond maar een test gedaan.
@ Stitch: Dan doe je die test bij de dokter of? En hoeveelste ronde was dit voor jou? @ All: Migraine Migraine Migraine, en ik zou bijna denken dat Luna het doorheeft want ze is al tijdje aan het huilen. Heb haar ff op bed gelegd kan ze misschien wat tot rust komen. Man lief moet tot 19.30 werken dus heb tot die tijd heerlijk het rijk voor mezelf alleen kan ik soms echt van genieten! Ongi nog steeds hevig ben het nu wel beu or loop gewoon leeg ( sorry voor de details )! Have a nice day!