Welkom Annie! Wij zitten ook in ronde 2. Tuurlijk gaan we in 2012 ook voor jou duimen Brittney! Naatje wat vervelend zeg. En je cyclus is al zo lang. Zo'n daling betekent bij mij ook altijd ongi de dag erna.. Hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt! Nog ff deze dag doorkomen en dan lekker van het weekend genieten Ik zal waarschijnlijk bij een collega en m'n moeder langs gaan van het weekend. Vriend is een weekendje weg dus ga lekker gezelschap opzoeken.
Starten: Dec 2011 Barb Feb 2012 Brittney Juli/Augustus 2012 Bloempje 19831 NOD: 26 okt - Naatje - 1e ronde - 1e kindje 10 nov - spannend22 - 3e ronde - 1e kindje 16 nov - Toekan - 1e ronde - 1e kindje 22 nov - Yasmin84 - 2e ronde - 1e kindje ZWANGER Stitch86 Ik heb me 1 dagje eerder gezet ( 16 ipv 17), volgens de calculator van zp zou dan mijn nod zijn
Hoi allemaal Ik ben al een tijd een meelezer, maar wil nu graag meekletsen . Mijn man en ik hadden besloten volgend jaar te beginnen, maar vanwege onzekerheid op t werk hadden we het in ons hoofd alweer verder uitgesteld. ( daarom durfde ik niet mee te schrijven) Gelukkig kregen we deze week super goed nieuws! Gisteren hebben we besloten er vanaf deze maand helemaal voor te gaan! Hup de anticonceptie de deur uit. Mijn geluk kan echt niet op!
Welkom Liga!!!! Als je even je NOD geeft, zet ik je bij in het lijstje. (is voor jou ook Annie, geef even je NOD, dan plak ik je er bij in!)
Starten: Feb 2012 Brittney Juli/Augustus 2012 Bloempje 19831 NOD: 26 okt - Naatje - 1e ronde - 1e kindje 10 nov - spannend22 - 3e ronde - 1e kindje 16 nov - Toekan - 1e ronde - 1e kindje 21 nov - Barb - 1e ronde - 1e kindje 22 nov - Yasmin84 - 2e ronde - 1e kindje ZWANGER Stitch86 Barb er met trots verplaatst naar de NOD-lijst!
En ik dacht elders te lezen dat Naatje toch ongi geworden was.. Maar ze zal het hier ook nog wel komen melden...
Hey meiden. Ik wilde het lijstje aanpassen maar toen las ik net dat Yasmin al zo oplettend was en Toekan zo vrij om het gelijk aan te passen... thx meiden!! Hier even een update: Deze maand geen condoomfase en niet 'voor het zingen de kerk uit' Met andere woorden... Dit is ronde 1 !!! Jippieee! Hij kwam er zelf mee.
Mijn NOD is 24 november Ik ben nu wel heel erg blij dat ik voor het geval dat al 3 maanden foliumzuur slik anders had ik dat nu allemaal uit moeten zoeken. Ik hoop echt dat iedereen snel zwanger wordt!
Starten: Feb 2012 Brittney Juli/Augustus 2012 Bloempje 19831 NOD: 26 okt - Naatje - 1e ronde - 1e kindje 10 nov - spannend22 - 3e ronde - 1e kindje 16 nov - Toekan - 1e ronde - 1e kindje 22 nov - Yasmin84 - 2e ronde - 1e kindje 24 nov - liga - 1e ronde? - 1e kindje? ZWANGER Stitch86 Heb je toegevoegd liga! Klopt het wel 1e ronde 1e kindje?
dames, ik heb een pendel.....ik weet het, moet me er niet aan vasthouden, maar het resultaat zegt: zwanger van een dochter mn vader heeft ooit gependeld dat ik eerst een dochter krijg....we hebben deze ronde goed geklust..mn mannetje zei gister nog: ja, het voelde gewoon ook echt goed deze ronde zeg maar... pff wat spannend....ga nergens vanuit, maar toch heb ik zo'n jubelstemming in me nu...en moet nog zolang wachten!!!!!! whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hihihi da's waar. 2 'weekjes' wachten zie ik net. Je hebt in ieder geval je best gedaan toch! Meer kan je dan niet doen
hihi dat klopt...maar die 2 weken duren zoooooo lang...gelukkig moet ik nu 6 dagen werken en volgende week wrs jong hondje, dus genoeg afleiding hoop ik hihi...
haha ja toekan, alleen nog 2 weken wachten..vind dat zoooo moeilijk...heb je mn berichtje nog gelezen wat ikd aarna heb gestuurd?