Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    @barb: het is inderdaad heel snel donker! Ik vind dat ook wel weer gezellig hoor.. Lekker kaarsjes aan en samen op de bank. haha.

@Liga: Ik heb eigenlijk geen idee of het nut heeft om langer te blijven liggen.. ze zeggen wel dat het nut heeft om ongeveer 10 min even met je benen omhoog te gaan liggen. haha.. maar of dat helpt..

@all: vanavond gaan we bij onze schoonouders eten en lootjes trekken voor kerstmis. De feestdagen komen nu toch wel snel dichtbij hoor.. Voor je het weet is het al Sinterklaas en dan zitten we al weer in het nieuwe jaar.. Een heel goed jaar! Joepie! :D

2. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Bloempje, ze zijn al aardig aan elkaar gewend..heerlijk is dat..en de nieuwste begint ook steeds meer te luisteren/begrijpen..best slim beessie:)ligt nu heerlijk tegen me aan...lkkr joh hihi....soms nog wel beetje dat de oudste jaloers is, mja die moet natuurlijk alles delen..maar dat komt helemaal goed:)
    leuk lootjes:) wij hebben ze voor sinterklaas al getrokken..komt goed, want we hebben gericht geklust deze ronde op vakantie en we hebben beide 1 van mn ouders als lootje, dus kunnen we iets geweldigs van maken mocht ik zwanger zijn..lijkt me zoooo leuk...dus het moest haast wel goedkomen dit jaar hihi..

@Barb, haha ja kerst is zo, maar je NOD duurt zo lang hahahahah..dat gevoel ken ik wel.....

@Liga, ik doe de afgelopen keren ongeveer 10-15minuten met een kussen (iets verhoging) onder mn billen....heb dat ergens gelezen dat dat beter is ofzo....haha....

idd snel donker, maar vind ik ook wel wat hebben..en vind het zo lekker dat het sochtends weer vroeger licht is....hmmm kan ik zo vrolijk van worden:)

hier heb ik nu weekend...heeeeeeeeeeeerlijk 4 daagjes vrij..do en vr volledig voor mn hondjes:) hihihi klinkt stom haha..
    za open dag bij de PI in Nieuwegein en savonds bruiloft..en zondag niets alleen eind van de middag/ begin van de avond verjaardag van mn schoonmamma....
    heeeeeeeeeerlijk...alleen zit me nu te bedenken dat ik mn eigen privemail niet heb afgesloten op mn werk..althans niet heb afgemeld maar wel het venster gesloten..hopelijk ziet niemand mn postvak in want staan ook jullie attenties in dat jullie berichtje hebben achtergelaten.......op hoop van zegen....
    nu komt mn mannetje zo thuis...hij zei: we gaan wel wat eten laten bezorgen of halen..dus ben benieuwd..wrs chinees of pizza ofzo....

merk dat ik de laatste tijd weer van die eetbuien heb joh..maar kom niets aan...was zelfs in 1 dag 600gram afgevallen..dus gaat lekker:)
    sinds gister last van beetje gevoelige tepels..maja heb ik geloof ik elke cyclus tot nu toe na het stoppen van de pil....

3. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Spannend....wat een schatjes die hondjes van jou!! Echt leuk!! En ook echt een leuke naam snoopy!!
    En wat heerlijk 4 dagen vrij!! Lekker van genieten!
    Het zou wel heel leuk zijn als je het goede nieuws in een gedicht ofzo naar je ouders kan zetten!
    En mocht het niet zo zijn, dan is rond de kerst/oud en nieuw ook een heel mooi moment!

@Barb...dat het snel donker is vind ik ook wel iets gezelligs hebben. Ben ook blij dat het nu in de ochtend weer wat sneller licht is. Dan start je toch wat makkelijker op!

@Liga...ja ongeduldig zijn alle vrouwen denk ik! En het is een leuk tijdverdrijf klussen ;)

@Bloempje...doen jullie altijd lootjes met de kerst? En dan ook met gedicht ofzo? Heb dat eigenlijk nog nooit gehoord met kerst. Ook leuk!

4. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Brittney, thnx....het zijn echt schatjes:)ben er zoooo blij mee, echt genieten als ik zie dat ze met zn 2e lkkr aant spelen ben:):):)
    ja lijjkt me ook super leuk....en als het zo mag zijn, ze willen allebei een leesboek, dus is een handleiding voor opa en oma helemaal op zn plek...hihi....mn vader vroeg of ik al was begonnen met de surprises...whahahahaha ik zo van: nee joh, zal wel laatste 2 weken worden ofzo hahahahaha....

nou, merk dat de laatste dagen ik last van vreetbuien heb (vooral zoet etc) en vanavond moest ik echt mn riem losser doen na het eten...zat echt te strak..mn mannetje zag dat en vond dat heeel bijzonder hihi....

zo gtst kijken:)

5. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    @brittney: Wij doen inderdaad lootjes met Kerst. Je koopt dan voor een bepaald bedrag cadeautjes die iemand op zijn lootje heeft geschreven. Deze cadeautjes moet je dan mooi inpakken en onder de kerstboom leggen. Op Kerstavond of eerste kerstdag pakken we ze dan uit.. haha.. Heel gezellig eigenlijk.

Met Sinterklaas doen wij altijd het Sinterklaas spel.. kennen jullie dat?
    Dat is echt enorm lachen. Iedereen die mee doet koopt voor 15 euro aan kleine, gekke en leuke cadeautjes. Deze moeten allemaal ingepakt zijn. Vervolgens wordt er dan met Sinterklaas met een dobbelsteen gegooid.. 1 en 6 is een cadeautje uitpakken, 3 en 4 een cadeautje ruilen met de buurman/vrouw enz. Er zijn ook kaartjes waar je dan opdrachten op moet uitvoeren.

Ik heb er nu al zin in dus laat december maar komen!:)

6. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hey meiden hier wil ik even een raadsel met jullie delen!!!

Gister avond geklust, daarna heb ik even mijn benen in de lucht gedaan en ben ik gaan slapen en heb op mijn rug gelegen. Vanmorgen ging ik naar de wc maar tot op heden is er niks meer uitgekomen. Ik ben nog met een dun inlegkruisje naar mijn werk gegaan maar ook die is nog helemaal schoon en droog.
    Heeft mijn lichaam nou al het sperma tot zich genomen????

7. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Barb...dat lijkt mij sterk hoor. Ik denk dat er met plassen ook wel wat meegekomen is. Misschien heb je dat niet gezien?

BIJNA WEEKEND!!! Nog 1 dag werken!!

Jullie nog plannen?

Ik ga morgen na het werk gezellig met collega's wat eten en verder staan er 3 verjaardagen op de planning.
    2 verjaardagen van kinderen die 2 worden en een verjaardag van mijn neef die 20 wordt. Weer lekker druk dus, maar wel gezellig :)

8. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Barb, ik.sluit me bij brittney aan....

Ik ga morgen niets.doen, alleen boodschappen, zaterdag overdag open dag bij pi in nieuwegein en savonds bruiloft...zondag savonds verjaardag van mn schoonmamma...en wrs zondag testen...4 dagen voor mn nod met cyclus van32dagen....MITS ik NIET ongi wordt....

9. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Spannend.....SPANNEND DIT WEEKEND TESTEN :D
    Ik duim voor je meid!!
    Hopelijk kunnen we je na het weekend bijschrijven op het zwanger-lijstje :)

10. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Idd spannend,maar ben er eigenlijk niet zo mee bezig.voel niks aan mn buik nl...alleen mn huid is gevoeliger...meer niet...dus ga dr vanuit dak ongi wordt....

11. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Heb nu wel dan 2 pendels dak nu zwanger ben,1 dak in januari zwanger ben en alle3 van een meisje....

12. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Ben benieuwd welke pendel er gelijk gaat krijgen dan!
    Ik heb ook al meerdere pendels...3 voor het eerste kwartaal van 2012 en 1 voor april en 1 voor mei.
    We wachten het maar af. Hoop zelf dat bij mij de goede er tussen zit, want dan zou het snel raak zijn :)

13. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Idd bij mijn opzich ook .... Ben benieuwd...
    soms zit ik te bedenken dat ik me helemaal niet voor kan stellen.zwanger te zijn....lijkt me zo gek maar vreselijk leuk:)

14. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Heee meiden!

Hoe gaat het hier?! Met mij alles goed zit nu op het wachtbankje tot 11-11-11 zou mooie posi test datum zijn ons dochtertje is dan exact een half jaartje jong :)!

Verder weinig nieuws....jullie nog bijzonderheden?

Greetz

15. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    hihi leuke dag idd enjoy, maar hopen dat het waar is...ik zit te wachten tot 10/11...maar denk dat ikz ondag ga testen..aangezien ik dan mn cyclus van 28dagen heb gehad en het 4 dagen voor mn cyclus van 32 dagen is...mja miss wordt ik wel gewoon ongi..daar ga ik nog steeds vanuit...want voel niets....alleen mn mannetje kan me niet echt lief kriebelen, want dan wordt ik gek zo gevoelig:S

16. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor sommige van jullie komt de nod nu wel erg dichtbij hè ! :)wel grappig maandag leek de week zo langzaam te gaan en nu is het alweer bijna weekend. Heb vandaag maar vast een voorraad testjes gekocht, want je weet nooit hoelang t duurt. Hoop natuurlijk dat er maar 1 nodig is hahaha

Ik weet even niet meer van wie die lieve hondjes zijn maar ze zijn super schattig!

Heb dit weekend niet veel plannen hoef gelukkig niet te werken. Zaterdag even een verjaardag en verder lekker relaxen.

17. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Thnx liga, die zijn van mij/ons:)

Kga nu.slapen truste

18. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    @ spannend: wat een leuke hondjes!!! Super schattig! En wat spannend ook dat je zondag gaat testen! Ik ben erg benieuwd!

Hier trekken we trouwens ook kaartjes voor kerst. Dan hoef je maar 1 pakje te kopen. Veel eenvoudiger dan voor de familie iets uit te zoeken;)

Ik ben vanmiddag terug van vakantie en ja, ik ben lekker ontspannen:p Ik vermoed dat mijn temperatuur hier morgen gaat stijgen, dus dan kan ik braaf op de wachtbank tot 16 november... bah, dat lijkt nog zo ver weg;)

19. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Hai meiden,

Hier een laat berichtje van mij. DRUK weekend!!
    Kom net van de 2e verjaardag van vandaag.
    Vanmorgen begonnen met zumba, toen een kinderverjaardag tot half 8 en daarna de verjaardag van mijn neef waar ik net van terug ben. Vrijdagavond met met 6 collega's bij een collega thuis gegeten, wat heel erg gezelllig was en morgen weer een verjaardag. Zo blijf je wel lekker bezig!

Vanmorgen al vroeg wakker geworden van de buikpijn! Echt enorme ongi pijn. De zumba was ook haast niet te doen met die buikpijn. Heb voor het eerst het uur echt omgekeken! Gelukkig is het nu weer wat gezakt. Wel weer mooi een cyclus van 24 dagen, dat is toch wel mijn gemiddelde. En dit was het voor de pil ook altijd (samen met mijn moeder, wij hadden een precies even lang cyclus en waren vaak op de zelfde tijden ongi, ook grappig toch. Zo moeder, zo dochter!), dus mijn lichaam heeft het weer aardig opgepakt.

Hebben jullie ook een lekker weekend? Heerlijk hé dat weer! Van mij mag het de hele winter zo blijven!!

Liefs!

20. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Goedemorgen dames!

Hier doet mijn temp wat raar... Ik dacht gisteren mijn ei te hebben gehad, is mijn temp weer gezakt. Dan zal het vandaag wel zijn zeker. Alhoewel ik misschien denk dat mijn temp nu nog zakt, omdat mijn eitje echt gisteren heel laat in de avond is gesprongen. We zullen zien!

Ja brittney, die ongibuikpijn zou je wel kunnen missen als kiespijn! Ik kan er van meespreken. De eerste dag is het hier ook altijd hel!

even iets anders: SPANNEND?????? Waar ben je??? Want jij ging vandaag toch testen???:D

Deel Deze Pagina