Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    goeiemorge dames,

verjaardag overleefd;) ging eigenlijk vrij soepel...en als ze het dan over oma worden hadden, dan moest ik wel lachen, maar kon ik het goed in de situatie plaatsen haha...en als ik mn mannetje aankeek en hij mij tegelijk dan moesten we wel lachen, en wegdraaien haha...maar is helemaal goedgekomen:)

hier mn test van vanochtend (5 min na de testuitslag) en in vergelijking met gisteren (3u na testuitslag en gisteren is dus al ingedroogd.....)

Mn ovutest heb ik ook maar meteen gedaan, die blijft ook positief...

2. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Spannend: Wouw meis van harte want hij bent ECHT WEL ZWANGER hihi!

@ All: Joehoe hier ook zwanger getest vanmorgen :D kan het bijna niet geloven. De cb test gaf aan 3 tot 4 weken dus is wel echt nog pril. Moet vanmiddag na de ha waarschijnlijk vaginawand verzakking :(!

@ Spannend: Zullen we samen een topic oprichten bevallen in Juli :D!

Greetz to you all en meiden ik zeg maar zo gewoon blijven klussen jullie tijd komt ook :D

3. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    hihi enjoyllive, ik heb helemaal gemist dat jij ook zwanger bent:)

GEFELICITEERD:) ik zit al bij forum "juli 2012 mama's" maar kunnen ook samen opstarten idd...

begin jij?? dan worden we vanzelf doorgestuurd als we ergens anders heen moeten he;) kunnen wij iig kletsen hihi...

4. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Ok ik noem hem " bevallen in de mooie maand Juli "

Onder het topic zwanger zijn dan toch?

5. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ja zoiets denk ik haha daar ben ik neit bekend mee haha

6. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    heb je hem al gemaakt? kun je me dan een link geven?

7. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou gefeliciteerd dames! Echt super leuk voor jullie! En ook zo snel...:)
    Geniet er maar lekker van...

8. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    thnx bloempje, ja staan wij ook nog steeds van te kijken...twas pas onze 3e ronde...dus wel helemaal super..had me er inmiddels toch stiekem op ingesteld dat het nog ff zou kunnen duren hihi...

9. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enjoyllive ook gefeliciteerd wat een goede maand is dit zeg! Nu hopen dat we allemaal snel feest mogen vieren:)

10. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Starten:

Feb 2012
    Brittney

Juli/Augustus 2012
    Bloempje 19831

NOD:

16 nov - Toekan - 1e ronde - 1e kindje
    22 nov - Yasmin84 - 2e ronde - 1e kindje
    24 nov - liga - 1e ronde? - 1e kindje?

ZWANGER

Stitch86
    spannend22
    Enjoyllive

11. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
  12. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    moooooooooooooooooi enjoyllive, ik hoop dat ik snel zwanger/niet zwanger kan zien zodra mn testen binnen zijn, doe ik het de volgende ochtend:)bij jou is het streepje ook beetje licht he..wanneer zou je je nod moeten hebbe? ik uiterlijk donderdag...

13. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hi meiden,

Kan ik me nog hierbij aansluiten? Mijn vriend en ik willen ook graag in 2012 gaan voor ons eerste kindje. Maar eerst trouwen in juni... :) We weten nog niet precies wanneer ik ga stoppen met de pil. Ik wil in ieder geval niet meer dan drie maanden zwanger zijn als ik ga trouwen. Daarnaast ben ik nu nog bezig met mijn opleiding. (Ik heb mijn hbo twee jaar geleden afgerond, maar wilde nog een vervolgstudie doen). Ik verwacht mijn opleiding in maart 2013 af te ronden. Ik denk dat ik rond april/mei stop met de pil, ik ga er vanuit dat ik niet meteen zwanger ben.
    Sinds ik weet dat we aankomend jaar voor een kindje gaan, kan ik aan niets anders meer denken.. hopelijk houd ik het nog even vol ;)

Liefs,

Ctje

14. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Trouwens: gefeliciteerd voor alle meiden die al zwanger zijn!!!

15. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Starten:

Feb 2012
    Brittney

Juli/Augustus 2012
    Bloempje 19831

NOD:

16 nov - Toekan - 1e ronde - 1e kindje
    21 nov - Barb - 1e ronde - 1e kindje
    22 nov - Yasmin84 - 2e ronde - 1e kindje
    24 nov - liga - 1e ronde? - 1e kindje?

ZWANGER

Stitch86
    spannend22
    Enjoyllive

16. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Enjoy: Gefeliciteerd!!!! Jeetje wat fijn zeg!

Ik heb mezelf nog maar even in de lijst gezet. Over 2 weken kan ik testen. Gister ochtend bespeurde ik nog geen rekbaar slijm en gister avond voor het naar bed gaan wel! Ik liet het zien aan mijn vriend (die best onwetend hierin is) Dus ik legde het uit en nam hem gelijk mee naar bed hahaha. Hij zei: "Het moet wel een beetje ongedwongen blijven hoor." Yeah right, hij gaat maar al te graag mee naar bed hoor. Als het goed is heb ik vandaag mijn ei. Ik voel lichtelijk wat gerommel onderin maar niet echt steken zoals vorige periode. Maar als het goed is wordt er HEEEL hard gezwommen in de eierstokken haha.

Hebben jullie So you think gekeken? Ik ben fan van Sedrig. Hij heeft echt prachtige solo's

17. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Ctje welkom welkom!

18. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @spannend...wat fijn dat het goed is gegaan op die verjaardag. En heerlijk dat jullie die blikken konden delen :)

@enjoylive....WOW GEFELICITEERD!! Super snel al weer raak! Heerlijk hoor! Lekker van genieten!!

Houden jullie ons hier nog wel een beetje op de hoogte van hoe het met jullie gaat?

19. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Ctje...welkom trouwens!! Wij zitten in het zelfde schuitje!! Ik ga in mei trouwen en vandaar dat wij het ook pas 3 maanden voor onze bruiloft gaan proberen. Wij starten dus in februari :D
    Heb je DE jurk al? Ik wel.... ben er helemaal verliefd op!
    Heerlijk hé al die voorbereidingen!
    Fijn om er weer iemand bij te hebben die helpt aftellen naar 2012! Wanneer je weet wanneer jullie beginnen, moet je het maar melden, dan zetten we je in het lijstje ;)

Deel Deze Pagina